Aurinkoisena kevätpäivänä ulkona puuhailtua tulin puoliselle.
Ruokalajina oli arkista arkisempi lihakeitto.
Millainen kulinaristinen nautinto se onkaan.
Ohessa ruisnäkkileipää aidolla voilla voideltuna.
Myös Porokylan ruiseväsviipaleet ovat taivaallien makuisia runsasliemisen keiton kanssa.
Kreikan jumalien nektarikaan ei voi olla parempaa.
Kulibanaristisia nautintoja puuhellan äärellä
4
173
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mikä ihmeen puolinen?
- Anonyymi00002
Murresana, tarkoittaa lounasta. Meillä pohjanmaalla oli aikoinaan maalaistalossa aamukahvi n.7 aikaan, aamupala n.9 aikaan, puolinen(lounas) n.12 aikaan, päiväkahvi n.14 aikaan, päivällinen n. 17 aikaan ja iltapala n.8 aikaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Murresana, tarkoittaa lounasta. Meillä pohjanmaalla oli aikoinaan maalaistalossa aamukahvi n.7 aikaan, aamupala n.9 aikaan, puolinen(lounas) n.12 aikaan, päiväkahvi n.14 aikaan, päivällinen n. 17 aikaan ja iltapala n.8 aikaan.
Meillä ei ole noin kellon tarkkoja syöntiaikoja ollut. Aamupala syödään vaikka 6 aikaan, jos tarvis. Iltapalaa ei ollenkaan tms.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meillä ei ole noin kellon tarkkoja syöntiaikoja ollut. Aamupala syödään vaikka 6 aikaan, jos tarvis. Iltapalaa ei ollenkaan tms.
Olipas kummallisia kommwntteja.
Onkohan niin että lukijat eivät osaa sanaakaan suomea?
Täytyy olla niin että kun sanavarasto muodostuu somen hymiöistä ja anglismeista ei kielitaitoakaan ole.
Maailmalla olen oppinut uusiakin sanoja niiden lisäksi joita olen kotiseudultani saanut matkaan.
Avaukksen pointti siis oli ylistää arkiruuan kulinaarista nautintoa, siitä ei sanaakaan keneltäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479