Tältä modernin naisen deittaileminen näyttää 2026

Anonyymi-ap

Aivan liian vaikealta ja monimutkaiselta. Aika moni mies vaan jättää väliin ja lähtee kävelemään, ei ole enää kiinnostunut. Ei ole aikaa eikä jaksamista alkaa opettelemaan kaikkia uusia "sääntöjä" mitä naiset ovat keksineet. Eikä kiinnostusta, todellakaan ei ole.

If you're struggling with modern dating, you're not alone. After 6 years of dating disasters, I'm sharing the brutal truth about what's really happening out there...

Modern dating has become a complete disaster, and it's time someone said it out loud. From deceptive dating profiles and filtered photos to ghosting, breadcrumbing, and the nightmare of texting communication - the entire system is broken.

In this video, I break down the biggest red flags every man needs to watch for:
• Why dating app profiles are pure fiction
• The psychology behind group photos (and why they're a trap)
• How social media has turned dating into investigative journalism
• Why texting is destroying real communication
• The truth about "situationships" and modern relationship labels
• How to spot crazy before it's too late

I've been ghosted more times than I can count, dealt with breadcrumbing, and navigated the minefield of modern relationship "statuses." These aren't just theories - these are real experiences from the dating battlefield.

If you're tired of wasting time on dating apps, getting mixed signals, or dealing with games, this video will save you months of frustration. Learn to identify the patterns, avoid the traps, and protect your sanity in today's dating chaos.

This Is What Dating Modern Women Looks Like Now in 2026
John Griffin (Life 2.0)
https://www.youtube.com/watch?v=-S9NV1mGKnA

36

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehetkin ovat siis heränneet siihen todellisuuteen, jossa naiset ovat eläneet jo pari vuosikymmentä. Kyllä, ihan liian vaivalloista. Pitäkää tunkkinne. Sinkkuna on parempi. 👍

• Anonyymi00002

joo, lesboilu on rankkaa ja vaatii luonteenlujuutta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuskin se lesboilta mitään sen kummempaa vaatii. Heterolta se tokikaan ei vaadi yhtään mitään, sillä hetero ei lesboile.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos sinä pystyt tuosta vaan alkamaan homoksi, niin et ole alunperinkään ihan hetero.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuskin se lesboilta mitään sen kummempaa vaatii. Heterolta se tokikaan ei vaadi yhtään mitään, sillä hetero ei lesboile.

En yhtään tiedä mistä puhut, tämä ketju käsittelee naisten deittailemista. Jos deittailet naisia ja olet nainen niin käsittääkseni olet silloin ns. lesbo, mutta varmaan korjaat jos olen väärässä. Sekin voi olla nykyään muuttunut kun on se sukupuolineutraalius tullut voimaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En yhtään tiedä mistä puhut, tämä ketju käsittelee naisten deittailemista. Jos deittailet naisia ja olet nainen niin käsittääkseni olet silloin ns. lesbo, mutta varmaan korjaat jos olen väärässä. Sekin voi olla nykyään muuttunut kun on se sukupuolineutraalius tullut voimaan.

Mitä sinä siis muka et ymmärrä?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitä sinä siis muka et ymmärrä?

En ymmärrä että miksi sekaannut keskusteluun jos et kerran deittaile naisia, etkä ole lesbo.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En ymmärrä että miksi sekaannut keskusteluun jos et kerran deittaile naisia, etkä ole lesbo.

Olen vain iloinen, että miehetkin ovat viimein heränneet samaan todellisuuteen. "Modernin naisen" deittaileminen on siis samaa, mitä miesten deittaileminen on ollut aina.

Toisaalta itsehän miehet ovat tämän tilanteen luoneet karkoittamalla valtaosan naisista kokonaan parisuhdemarkkinoilta. Lopputulos lienee siis miesten mieleinen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Koska modernin naisen deittailu on samanlaista mitä miesten deittaileminen on aina ollut, niin puhumme täysin samasta asiasta, samoista kokemuksista ja keskustelu on juuri oikeassa paikassa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koska modernin naisen deittailu on samanlaista mitä miesten deittaileminen on aina ollut, niin puhumme täysin samasta asiasta, samoista kokemuksista ja keskustelu on juuri oikeassa paikassa.

Emme puhu. Tämä palsta ei ole ymmärtääkseni sukupuolineutraali. Jos olen väärässä niin osoita se faktoilla.

Sinun ei tarvitse sekaantua keskusteluun johon sinulla ei ole minkäänlaista järkevää asiaa lisättävänä, keskusteluun joka ei sinua kosketa millään tavoin. Tässä keskustelussa miehet puhuvat nykyaikaisten naisten deittailemisesta. Toki jos olet lesbo voit osallistua kun kohtaat täysin samat ongelmat kuin mitä miehet kohtaavat.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Emme puhu. Tämä palsta ei ole ymmärtääkseni sukupuolineutraali. Jos olen väärässä niin osoita se faktoilla.

Sinun ei tarvitse sekaantua keskusteluun johon sinulla ei ole minkäänlaista järkevää asiaa lisättävänä, keskusteluun joka ei sinua kosketa millään tavoin. Tässä keskustelussa miehet puhuvat nykyaikaisten naisten deittailemisesta. Toki jos olet lesbo voit osallistua kun kohtaat täysin samat ongelmat kuin mitä miehet kohtaavat.

Kyllä puhumme. Kokemus on täysin sama. Aloitus kuvaa erinomaisen hyvin millaista miesten deittaileminen on aina ollut naisille. Toki sinä et miehenä ole sitä kokenut, mutta nyt saat tasan saman kokemuksen ja tiedät näin ollen millainen riesa miesten deittaileminen naiselle on.

Jos nyt olet päässyt yli sukupuoleen liittyvästä ongelmastasi, niin voimme viimein keskustella siitä itse asiasta, eli siitä miten perceestä deittaileminen on.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä puhumme. Kokemus on täysin sama. Aloitus kuvaa erinomaisen hyvin millaista miesten deittaileminen on aina ollut naisille. Toki sinä et miehenä ole sitä kokenut, mutta nyt saat tasan saman kokemuksen ja tiedät näin ollen millainen riesa miesten deittaileminen naiselle on.

Jos nyt olet päässyt yli sukupuoleen liittyvästä ongelmastasi, niin voimme viimein keskustella siitä itse asiasta, eli siitä miten perceestä deittaileminen on.

Emme keskustele siitä mitä sinä sanot ja haluat, vaan aloituksen aiheesta.
        Et mitenkään osoittanut että tämä palsta on sukupuolineutraali, ja keskustelu on tarkoitettu vain sukupuolettomille henkilöille. KOSKA SE EI OLE.

• Haittaako jos ei ymmärrä mitä situationship tarkoittaa?

• Anonyymi00003

Haittaa se varmasti. Mutta videolla John selittää mistä on kyse. Jostain epämääräisestä varmaankin.

• Anonyymi00006

Se on sellainen kun nainen ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut mutta pitää sinua varamiehenä, käy p*nemassa vaan joskus kun huvittaa, jos ei ole muita parempia. Suhde ei etene mihinkään muuhun siitä koskaan, kun se nainen tietää ettet vaan ole tarpeeksi mihinkään sen enempään.

• Anonyymi00007

Tekoälyn määritelmä: "Situationship eli "melkein-suhde" on romanttinen suhde, josta puuttuu selkeä sitoutuminen tai määritelmä. Siinä osapuolet tekevät parisuhteelle tyypillisiä asioita – kuten viettävät aikaa yhdessä ja harrastavat seksiä – mutta suhdetta ei ole virallistettu, eikä tulevaisuutta yleensä suunnitella yhdessä. Se on vakiintunutta "säätöä"."

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on sellainen kun nainen ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut mutta pitää sinua varamiehenä, käy p*nemassa vaan joskus kun huvittaa, jos ei ole muita parempia. Suhde ei etene mihinkään muuhun siitä koskaan, kun se nainen tietää ettet vaan ole tarpeeksi mihinkään sen enempään.

Ahaa. En tiedä tuollaisesta mitään. Minus parempia varamiehiä löytää mistä vaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten ihmeessä tuo on käännetty naisten toiminnaksi. Olen nainen ja juuri nytkin mies on pitänyt minua tuollaisessa suhteessa eikä ole ensimmäinen kerta. Ei halua sitoutua eikä ole ensimmäinen. Itse haluaisin parisuhteen, mutta vaikea irrottautua kun itsellä on syviä tunteita miestä kohtaan. Niin ja mä olen just se kiltti ja hyvä nainen enkä mikään yleistys.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miten ihmeessä tuo on käännetty naisten toiminnaksi. Olen nainen ja juuri nytkin mies on pitänyt minua tuollaisessa suhteessa eikä ole ensimmäinen kerta. Ei halua sitoutua eikä ole ensimmäinen. Itse haluaisin parisuhteen, mutta vaikea irrottautua kun itsellä on syviä tunteita miestä kohtaan. Niin ja mä olen just se kiltti ja hyvä nainen enkä mikään yleistys.

Jos olet nainen etkä ole lesbo ja deittaile naisia, niin olet väärässä keskustelussa. Tämä keskustelu ei koske sinua millään tavalla.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos olet nainen etkä ole lesbo ja deittaile naisia, niin olet väärässä keskustelussa. Tämä keskustelu ei koske sinua millään tavalla.

Tietysti keskustelu koskee myös jokaista naista. Ei voida olettaa kohteen antavan vapaasti puhua paskaa itsestään.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Tekoälyn määritelmä: "Situationship eli "melkein-suhde" on romanttinen suhde, josta puuttuu selkeä sitoutuminen tai määritelmä. Siinä osapuolet tekevät parisuhteelle tyypillisiä asioita – kuten viettävät aikaa yhdessä ja harrastavat seksiä – mutta suhdetta ei ole virallistettu, eikä tulevaisuutta yleensä suunnitella yhdessä. Se on vakiintunutta "säätöä"."

No mitä muuta ihmeellistä suunniteltavaa siellä tulevaisuudessa sitten pitäisi olla kuin yhteinen aika ja seksiä?

Lapset nyt olisi ilmeinen vastaus, mutta kun monet nyt eivät sellaisia suunnittele lainkaan ja deittailua harrastavat myös sellaiset, joilla tuo aika joka tapauksessa on ohi.

Mutta siis jonkinlainen lupaus toiselle, että aion olla kanssasi jatkossakin, joten voit nyt lakata yrittämästä olla parempi kuin olet?

• Anonyymi00016
        scrg kirjoitti:

No mitä muuta ihmeellistä suunniteltavaa siellä tulevaisuudessa sitten pitäisi olla kuin yhteinen aika ja seksiä?

Lapset nyt olisi ilmeinen vastaus, mutta kun monet nyt eivät sellaisia suunnittele lainkaan ja deittailua harrastavat myös sellaiset, joilla tuo aika joka tapauksessa on ohi.

Mutta siis jonkinlainen lupaus toiselle, että aion olla kanssasi jatkossakin, joten voit nyt lakata yrittämästä olla parempi kuin olet?

En minä tiedä. Sinun täytynee kysyä tekoälyltä mitä se tuolla tarkoitti. Itse en ole ikinä ollut parisuhteessa, jota olisi mitenkään sen ihmeemmin määritelty. Minusta on aivan outo ajatus, että asia pitäisi vielä erikseen sopia. Ollanks me nyt no ollaan vaan. En ymmärrä tuollaista. Ei sille ole ollut mitään tarvetta ikinä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tietysti keskustelu koskee myös jokaista naista. Ei voida olettaa kohteen antavan vapaasti puhua paskaa itsestään.

"Tietysti keskustelu koskee myös jokaista naista. Ei voida olettaa kohteen antavan vapaasti puhua paskaa itsestään."

NO niin. Tässä se tuli. Mies ei saa puhua vapaasti mitä haluaa, sitä täytyy kontrolloida.
        Miehet eivät saa rauhassa keskustella keskenään mistä aiheista nyt haluaisivatkin keskustella. Naisen pitää olla valvomassa keskustelua ja puuttumassa siihen, jotta keskustelu pysyy poliittisesti korrektina, ja feministisen aatteen sääntöjä noudatetaan pilkulleen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Tietysti keskustelu koskee myös jokaista naista. Ei voida olettaa kohteen antavan vapaasti puhua paskaa itsestään."

NO niin. Tässä se tuli. Mies ei saa puhua vapaasti mitä haluaa, sitä täytyy kontrolloida.
        Miehet eivät saa rauhassa keskustella keskenään mistä aiheista nyt haluaisivatkin keskustella. Naisen pitää olla valvomassa keskustelua ja puuttumassa siihen, jotta keskustelu pysyy poliittisesti korrektina, ja feministisen aatteen sääntöjä noudatetaan pilkulleen.

Tottakai saat puhua. Sinulla vain ei ole oikeutta kontrolloida muiden sanomisia, vaikka sitä yritätkin ja kuvittelet olevasi oikeutettu. Sinun keskustelemistasi ei ole kukaan kertaakaan keskustelussa yrittänyt rajoittaa. Sen sijaan sinä olet yrittänyt rajoittaa jo kahden kirjoittajan sanavapautta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aina pitää olla joku vtun linnunpelätin heti haukkana vahtimassa jos muutama mies keskustelee keskenään naisista. Veministinen valvoja on heti paikalla ja korjaa vääriä asenteita ja oikaisee vääriä ajatusmalleja...

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aina pitää olla joku vtun linnunpelätin heti haukkana vahtimassa jos muutama mies keskustelee keskenään naisista. Veministinen valvoja on heti paikalla ja korjaa vääriä asenteita ja oikaisee vääriä ajatusmalleja...

En usko että hän näyttää linnunpelättimeltä.

Mutta on positiivista, että täällä on muitakin "feministejä" kuin minä! Aivanhan siinä läkähtyisi, jos pitäisi itse kaikki palstan naistensolvausketjut valvoa. 🥵

No niin! Jokos ne asenteet ovat oikaistuneet vai vieläkö tarvitaan oikaisua?

🦄

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En usko että hän näyttää linnunpelättimeltä.

Mutta on positiivista, että täällä on muitakin "feministejä" kuin minä! Aivanhan siinä läkähtyisi, jos pitäisi itse kaikki palstan naistensolvausketjut valvoa. 🥵

No niin! Jokos ne asenteet ovat oikaistuneet vai vieläkö tarvitaan oikaisua?

🦄

Läskiponi tuli paikalle.... oikaisemaan miehiä oikoiseksi..

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Täytyyhän siitä kauniitakin linnunpelättejä olla olemassa. 👍

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Täytyyhän siitä kauniitakin linnunpelättejä olla olemassa. 👍

Miksi jonkin henkilön asennetta pitää oikaista?
        Kuka tietää suunnan, minne tuo oikaisu kohdistetaan?
        Kenellä on oikeus määrittää kulloinenkin totuus?

Vaikkapa täällä palstalla!

Mies 65

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miksi jonkin henkilön asennetta pitää oikaista?
        Kuka tietää suunnan, minne tuo oikaisu kohdistetaan?
        Kenellä on oikeus määrittää kulloinenkin totuus?

Vaikkapa täällä palstalla!

Mies 65

Feminismi on ainoa totuus...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Läskiponi tuli paikalle.... oikaisemaan miehiä oikoiseksi..

Onnistumisprosenttini on 97.

🦄

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Onnistumisprosenttini on 97.

🦄

Mutta painosi on paljon enemmän...

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mutta painosi on paljon enemmän...

Minun painoni ei kuulu sinulle. 😄

Et valitettavasti saa minua huonolle tuulelle hyökkäämällä ulkonäköäni kohtaan. Se on aika klassinen vähättelyn keino, mutta se ei valitettavasti toimi meihin feministeihin. 🤔

Että tässä huono energiasi sinulle takaisin: olepa hyvä. 😄

🦄

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minun painoni ei kuulu sinulle. 😄

Et valitettavasti saa minua huonolle tuulelle hyökkäämällä ulkonäköäni kohtaan. Se on aika klassinen vähättelyn keino, mutta se ei valitettavasti toimi meihin feministeihin. 🤔

Että tässä huono energiasi sinulle takaisin: olepa hyvä. 😄

🦄

Tiedän paino-ongelmistasi, nimittäin löysin kuvasi netistä, et varmaan tiedä että joku on laittanut sen salaa tuonne:

https://64.media.tumblr.com/801237c829cefbc20b660ab2bd2316b8/tumblr_inline_ms0e2hv4gD1qaf60w.jpg

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tiedän paino-ongelmistasi, nimittäin löysin kuvasi netistä, et varmaan tiedä että joku on laittanut sen salaa tuonne:

https://64.media.tumblr.com/801237c829cefbc20b660ab2bd2316b8/tumblr_inline_ms0e2hv4gD1qaf60w.jpg

Pidin enemmän siitä lihaksikkaasta naisesta, jonka Todellavaikeeta jokin aika sitten linkitti tänne ja väitti minun näköisekseni. 🤭

Kuten kirjoitin: joudut nyt vain itse kärsimään myrkyllisestä mielestäsi.

Minuun se ei vaikuta. Minulla ei nyt ole muuta lisättävää tähän aiheeseen kuin että huomenna menen salille. Sen jälkeen saan taas muutaman kymmenen grammaa lisää lihasta. 😄💪🏻

🦄

• Anonyymi00032

Ei ole monimutkaista deittailu jne. Suomalaiset naiset on pääsääntöisesti hyvin kartalla monista asioista. Sosiaalisen median naiset ja miehet pilaavat monen kuvitelmat.. mutta enemmän sotkee jenkkilää.

Minä menen miesten omaa polkua. Mutta johtuu monista oppirahoista joita kahden eri naisen kanssa joutunut maksamaan. Sekä siitä että nyky modernit naiset eivät osaa yllä pitää rauhaa yllä, vaan haluavat draamaa kaikesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      109
      2220
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      53
      2162
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      5
      1395
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1367
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1140
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      979
    Aihe