Ennusteet pettivät taas selvästi

Anonyymi-ap

Lämpeneminen näyttää karkaavan käsistä ja kohta on kieltäjilläkin kuumat paikat. Toki sitten myöhemmin tulee jääkausi, mutta siihen on vielä jonkin verran aikaa.
Ennen jääkautta oli hyvin lämmin ajanjakso joten on suuri mahdollisuus että näin käy.

8

212

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi pylly, pakkasta on enää yöllä. Tämä on nyt sitä!

• Anonyymi00002

LUVATAAN LÄMPIMIÄ ILMOJA SUOMEEN 🌞👌👍

"Pian alkavasta El Niñosta voi muodostua voimakkain yli 10 vuoteen, ja pitkän ajan ennusteet väläyttelevät mahdollisuutta jopa ns. ”Super-El Niño -ilmiölle”, kirjoittaa Forecan meteorologi Markus Mäntykannas sääblogissaan.

Voimakas El Niño vaikuttaisi todennäköisemmin myös esimerkiksi Suomen säähän"

• Anonyymi00003

-sää on mitä todennäköisin

• Anonyymi00004

Tutkijoiden mukaan rikkipäästöjen vähentyminen on vaikuttanut merkittävästi ilmaston lämpenemiseen. Pilvet ovat tummuneet ja heijastavat vähemmän auringonvaloa avaruuteen, koska rikkidioksidipäästöt ovat vähentyneet viime vuosina. Tämä havainto voi selittää, miksi ilmasto on lämmennyt.

• Anonyymi00006

Sekoitit juuri asiat pahanpäiväisesti..

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00007

jep, tuleekin sitten yllätyksenä taas.

• Anonyymi00008

Taidat olla niitä, jotka luottavat vain siihen vahvasti manipuloituun käyrään, josta puuttuu täysin vuodet 2024, 2025 ja 2026. Sen mukaan se näyttäisi karkaavan käsistä, mutta todellisuudessa vain sinun tyhmässä päässäsi karkaa käsistä.

Alarmisti haluaa käyttää vain sitä dataa, joka tukee hänen uskoaan, eikä siis vahingossakaan tajua, että käyrähän loppuukin kesken. Keskilämpötila lähti laskuun vuoden 2024 alussa. Kannattaa pysyä ajan tasalla, jotta ei houri mitä sattuu.

Miksi sinä hourit, että olisi muka ilmastonmuutoksen kieltäjiä Suomessa. Sinä pidät vaan valheellisesti kieltäjinä niitä, jotka eivät ole täsmälleen samaa mieltä kanssasi.

Sinun mielestäsi ilmaston muutos on yksinomaan paha asia, koska sinulla on kauhea muutosvastarinta ja tulevaisuudenpelko. Minä olen seurannut kaikessa rauhassa tilannetta jo noin 46 vuotta pelkäämättä.

Muutostahan se vaan on. Joku viisas on joskus sanonut: Ainoa pysyvä asia maailmassa on muutos. Kyllä alkaa ahdistamaan jos ei hyväksy muutosta, kun se asia on suorastaan luonnonlain kaltainen. Muutosta tulee nimittäin aina tapahtumaan.

On vaan aivan hirveää tyhmyyttä, kun kuvittelee, että muutos olisi estettävissä. Aina vaan enemmän alkaa ahdistamaan, kun muutos jyrää kuitenkin pelkureista ihmisistä piittaamatta. Sen siitä saa, kun uskoo satoja vuosia vanhoihin oppeihin.

Vain tyhmät uskovat, että niin vanhat opit ovat ehdottoman varmaa tieteellistä faktaa. Viisaat osaavat epäillä, ja löytävät nykyaikaisen tieteellisen totuuden, joka minulle on opetettu useammassakin koulutuksessa, ja olen nähnyt sen myös käytössä.

Minä kuulun kuitenkin niihin suomalasiin, jotka uskovat kun näkevät. Sinä taas vittuilet niille, jotka ovat uskonteet, kun ovat nähneet, kuinka nestetyppi kiehuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe