Ennusteet pettivät taas selvästi

Anonyymi-ap

Lämpeneminen näyttää karkaavan käsistä ja kohta on kieltäjilläkin kuumat paikat. Toki sitten myöhemmin tulee jääkausi, mutta siihen on vielä jonkin verran aikaa.
Ennen jääkautta oli hyvin lämmin ajanjakso joten on suuri mahdollisuus että näin käy.

8

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi pylly, pakkasta on enää yöllä. Tämä on nyt sitä!

• Anonyymi00002

LUVATAAN LÄMPIMIÄ ILMOJA SUOMEEN 🌞👌👍

"Pian alkavasta El Niñosta voi muodostua voimakkain yli 10 vuoteen, ja pitkän ajan ennusteet väläyttelevät mahdollisuutta jopa ns. ”Super-El Niño -ilmiölle”, kirjoittaa Forecan meteorologi Markus Mäntykannas sääblogissaan.

Voimakas El Niño vaikuttaisi todennäköisemmin myös esimerkiksi Suomen säähän"

• Anonyymi00003

-sää on mitä todennäköisin

• Anonyymi00004

Tutkijoiden mukaan rikkipäästöjen vähentyminen on vaikuttanut merkittävästi ilmaston lämpenemiseen. Pilvet ovat tummuneet ja heijastavat vähemmän auringonvaloa avaruuteen, koska rikkidioksidipäästöt ovat vähentyneet viime vuosina. Tämä havainto voi selittää, miksi ilmasto on lämmennyt.

• Anonyymi00006

Sekoitit juuri asiat pahanpäiväisesti..

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00007

jep, tuleekin sitten yllätyksenä taas.

• Anonyymi00008

Taidat olla niitä, jotka luottavat vain siihen vahvasti manipuloituun käyrään, josta puuttuu täysin vuodet 2024, 2025 ja 2026. Sen mukaan se näyttäisi karkaavan käsistä, mutta todellisuudessa vain sinun tyhmässä päässäsi karkaa käsistä.

Alarmisti haluaa käyttää vain sitä dataa, joka tukee hänen uskoaan, eikä siis vahingossakaan tajua, että käyrähän loppuukin kesken. Keskilämpötila lähti laskuun vuoden 2024 alussa. Kannattaa pysyä ajan tasalla, jotta ei houri mitä sattuu.

Miksi sinä hourit, että olisi muka ilmastonmuutoksen kieltäjiä Suomessa. Sinä pidät vaan valheellisesti kieltäjinä niitä, jotka eivät ole täsmälleen samaa mieltä kanssasi.

Sinun mielestäsi ilmaston muutos on yksinomaan paha asia, koska sinulla on kauhea muutosvastarinta ja tulevaisuudenpelko. Minä olen seurannut kaikessa rauhassa tilannetta jo noin 46 vuotta pelkäämättä.

Muutostahan se vaan on. Joku viisas on joskus sanonut: Ainoa pysyvä asia maailmassa on muutos. Kyllä alkaa ahdistamaan jos ei hyväksy muutosta, kun se asia on suorastaan luonnonlain kaltainen. Muutosta tulee nimittäin aina tapahtumaan.

On vaan aivan hirveää tyhmyyttä, kun kuvittelee, että muutos olisi estettävissä. Aina vaan enemmän alkaa ahdistamaan, kun muutos jyrää kuitenkin pelkureista ihmisistä piittaamatta. Sen siitä saa, kun uskoo satoja vuosia vanhoihin oppeihin.

Vain tyhmät uskovat, että niin vanhat opit ovat ehdottoman varmaa tieteellistä faktaa. Viisaat osaavat epäillä, ja löytävät nykyaikaisen tieteellisen totuuden, joka minulle on opetettu useammassakin koulutuksessa, ja olen nähnyt sen myös käytössä.

Minä kuulun kuitenkin niihin suomalasiin, jotka uskovat kun näkevät. Sinä taas vittuilet niille, jotka ovat uskonteet, kun ovat nähneet, kuinka nestetyppi kiehuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe