TAHI TARKEMMIN TÄHTIJÄRESTELMÄLLÄ. JOKAIKISELLÄ. MUTEN EI OLISI MITÄÄN VIRKAA TÄHDILLÄ. IHANAAHAN SE OLISI, MUTTA OLISIKO SIINÄ MITÄÄN JÄRKIÄ?
TÄHDET EIVÄT MUODOSTU KOSMISESSA OLEMASSAOLOSSA ILMAN TARKOITUSTA. TYHMEMPIKIN TAJUAA ETTÄ KOKO UNIVERSUMI ON OHJEMOITU, MATEMAATTINEN, MEGASTRUKTUURI . SUURIN OSA IHMISISTÄ ON VAAN LIIAN TYHMIÄ JA SUPPEAKATSEISIA YMMÄRTÄÄKSEEN MISSÄ MENNÄÄN. MINÄ LUULEN ETTÄ OLEN ITSE LUONUT KOKO UNIVERSUMIN JA OLEMASSAOLON.
ELÄMÄÄ ON JOKA TÄHDELLÄ
Anonyymi-ap
3
103
Vastaukset
- Anonyymi00001
"MINÄ LUULEN ETTÄ OLEN ITSE LUONUT KOKO UNIVERSUMIN JA OLEMASSAOLON."
Tämä kuulostaa harhaiselta.
Toivottavasti et loukkaannu kun kysyn että Oletko muistanut nukkua ja ottaa mahdolliset lääkärin määräämät lääkkeet?- Anonyymi00002
MIKÄ ON LÄÄKÄRI JA UNI KOSMISESSA KOKONAISUUDESSA. TODENNÄKÖISESTI MINUN ITSENI LUOMIA ASIOITA
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
MIKÄ ON LÄÄKÄRI JA UNI KOSMISESSA KOKONAISUUDESSA. TODENNÄKÖISESTI MINUN ITSENI LUOMIA ASIOITA
Minä en ole ainakaan sinun luoma ,vaan sinusta erillinen yksilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701