Erehdyin ostamaan noita piirakoita kun rukiiset olivat kaupasta loppuneet. Ei olisi pitänyt, olivat niin ällöttävän imeliä ettei niitä voinut syödä. Koirakaan ei suostunut syömään, pudotti pois suustaan.
Ihmetyttää miksi tuollaisia edes valmistetaan. Ja miksi kauppa edes niitä ottaa myyntiin, kun ne kuitenkin jää viimeiseksi hyllyyn pyörimään. Vai edellyttääkö Fazer että kaupan on otettava pakosti myyntiin koko piirakka valikoima?
Fazerin imatran riisipiirakat
Anonyymi-ap
4
287
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Luepas tuoteseloste noista piirakoista. Taitaa tuoteselosteessa lukea sokeri yhtenä käytetyistä valmistusaineista. Tämä syy miksi en osta Fazerin piirakoita.
- Anonyymi00004
Fazerin "rukiinen", ilman sitä "imatra" tekstiä, ovat ihan syötäviä.
- Anonyymi00002
Väriäaineita ja aromejakin löytyy ja mallasta sokerin lisäksi. Eivät ole oikean karjalanpiirakan valmistusaineita.
- Anonyymi00003
Ihan hirveää kuraa ovat. Kaukana niistä vuosien takaisista Imatran riisipiirakoista jotka teki joku paikallisleipomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450