Mie keitin joutessani poronliha keittioa.

Anonyymi-ap

Kunniaton paska Holo tietenkin SOPPAA KEITTELEE.

Mie irrotin ne lihat luista niin sain lihakeittoa ja mie hoksasin, että miehän laitan nämä luut tuohon toiseen kattilaan kattilaan.

Sain poronliha keiton ja saan vielä PORON LUULIEMI KEITTOA, kun minä keitän niitä luita niistä irtoaa sitä KOLLAGEENIA.

Ajattelin, että joutessani voin keitellä aamuun asti niitä luita ja sen jälkeen maustaa mieleiseksi jonka jälkeen voi juoda sitä KOLLAGEENI lientä.

Tuo KOLLAGEENI liemi on kauneus terveys juomaa jota ne myyvät TERVEYSKAUPOISSA, mutta kyllä niitä voi tehdä myös itse jos vain viitsii.

2

127

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lisään tähän, että mie luin ohjeita netistä poron luuliemem tekoon.

Ne ohjeet oli kyllä täyttä HUU HAATA ja vissiin niitä Somelaisten VOLIOHATTU juttuja!

Kasvislihakeittio ohjeita ja kaikki piti ensin paahtaa uunissa. Mie pistin sen sivun kiinni ja sanoin, että : Voi vttu näitä veispuukki kunniallisten luuliemi reseptejä kehtaa ees lukea, koska lihakeitton keittoonkin tarvii UUNIN ja mie oon aina keittänyt kattilassa lihoja monta tuntia ja lisänny siihen mitä tarvii.

FB kunniallisten lihakeitto ohjeilla en kyllä viitti ees keittoa keittää!

• Anonyymi00002

Kävin maistelemassa luulientä ja kyllä niistä näköjään irtoaa KOLLAGEENIÄ vaikka tein omalla ohjeella.

Se on vasta 2 tuntia minulla ollut tuolla hautumassa ja saa kyllä aamuun asti hautua.

SUOLAA LAITOIN niin se liukenee paremmin makua.

Keitto oli kyllä kelvannut ja tyhjä kattila oli hellalla.

Nyt he odottavat sitä LUULIEMI TERVEYS KAUNEUS JUOMAA jota testaan, että olisko se meidän perheen ens kesän HELLE JUOMA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe