Ravintoloiden hygienia

Anonyymi-ap

Kun kerran hygienia asioissa ollaan takkoina, kuten vaikka kaupan paistopisteiden osalta, ettei tuotteita saa paljain käsin ottaa, vaikka paistopisteessa olisi vain muutama tuote, jotka kaikki ottaa.
Mites ravintolassa, jos henkilökunta kattaa pöydän lautaset, lasit, veitset, haarukat, lusikat yms, niin kai niillä on käsineet kädessä, koska muutenhan se olisi sama, kuin paljain käsin koskisi asiakkaan ruokiin, jos on paljain somin koskettu lautasiin, aterimiin ja laseihin, jotka tulevat kosketuksiin ruoan ja juoman kanssa.

3

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mites on asiakkaiden käytösten laita? Käsin kosketaan leikattavia leipiä leikkuupisteessä,vaikka vieressä on liina.Hygieniasta puheen ollen,ravintoloita valvotaan suomessa,ainakin ketjuun kuuluvia.Ihmettelen näitä Helsingissä järjestettäviä ruokapäiviä,kesähelteellä amatöörikokit pitävät tuotteitaan suorassa auringonpaisteessa,miten on kylmäsäilytyksen laita? Aika heikolla tasolla. Käsien pesu esim. puistoissa,välillä käyvät kusella ja röökillä.En koskaan ostaisi mistään kotikokkipöydästä mitään,kun hygieniasta ei tiedä mitään.Miten tuote on tehty ja miten kuljetettu,ettei kylmäketju katkea. Miksei tarkastajat puutu näihin asioihin.Varsinkin aasialaisten hygieniataso on aivan ala-arvoista,lisätään vaan chiliä,ettei pilaantunut tuote maistu läpi.Ammattilaiset ravintoloissa pesevät käsiään sata kertaa päivässä,ainakin keittiön puolella,minä ainakin.

• Anonyymi00003

Ja asiakkaat esim. noutopöydissä käyttäytyvät kuin siat,pelkkää välinpitämättömyyttä ja laskuutta,puolet ruoasta on pitkin pöytiä,SIKOJA.Kannattaisi joskus tulla katsomaan esim. aamiaisella kun esim. lapsiperhe tulee syömään.Lautaset täynnä puoliksi syötyä ruokaa,pöytä,lattia sotkussa ja kaikki aivan sekaisin.Nimenomaan Nykyajan välinpitämättömät lapsiperheet,ei mitään käytöstä.Kakarat huutaa ja melskaa,kuka haluaa kuunnella aamulla kauhukakaroiden kitinöitä.En yhtään ihmettele että on lomakohteita joissa hotelleihin ei haluta lapsia.

• Anonyymi00002

Suosittelen että syöt kotona.Olen ammattilainen,ja en harrasta vapaa-ajalla ravintolassa käyntiä.Teen parempaa ruokaa kotona ja halvemmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1209
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      803
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe