Afrikalle ei mitalin mitalia Torunista
Dobinkin valvonta toimii
11
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Doping testeistä vitsailevat urheilijat ovat todennäköisesti itse dopaajia.
- Anonyymi00002
Afrikassa ei ole halleja. Ei tuttua heille juosta sisällä.
- Anonyymi00005
eetukaan ei pärjännyt hallimaratonilla kun lenkkeilee vaan ulkona.
- Anonyymi00009
Afrikasta en tiedä, mutta Bangkokissa ollessani kävin juoksemassa Hua Mak Indoor Stadiumilla. Suomessa ei ole yhtään näinhienoa sisäliikuntahallia isolla katsomolla varustettuna.
Luultavasti Afrikan suurissa kaupungeissa saattaa olla samanlaisia viileän ilman kestävyysurheiluun tarkoitettuja kiinteistöjä.
- Anonyymi00003
Eipä tullut Norjallekkaan.
Ettei vaan doping-valvonta taustalla. - Anonyymi00004
Rahakisoja ajatellen maaliskuu on kovinta käyttöaikaa. Tuossa voi olla jotain perää.
- Anonyymi00006
Kellä on 7n sukupolven metodit, ei jää kiinni, koska ei haluta.
- Anonyymi00007
Jotain outoa on siinä, että Norjan edellisen sukupolven kemistit häärää Keniassa ja lähialueilla. Silloin käryjäkin voi tulla.
- Anonyymi00008
25 Nanjingissä Jakop Ingebritseeni vei kullat eettiopialaisten nenän edestä.
Maaliskuu on näillä kovinta " guuriaikaa " jos meinaa kesällä kuitata seteliniput. - Anonyymi00010
Keinotekoista aicar ei edelleenkään ole valvonnan piirissä, kuten Milano Cortinassa nähtiin, etenkin Teseron laduilla.
- Anonyymi00011
Täysi käryttömyys syö urheilun uskottavuuden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719