Nyt tämä asia aukes kunnolla.

Anonyymi-ap

FB kunniallisten mielestä lääkärit ovat hoitaneet minua syntymästä asti väärin ja minä olen saanut väärät diagnoositkin.

Minä en olis saanut edes synnyttää lapsia ja lapset olis pitänyt tehdä keinohedelmöityshoidolla ja lasteni isä on olis tietenkin pitänyt olla Holo.

Minulle olis pitänyt heidän mielestä maksaa palkkaa siitä, että minä olen Holon lasten äitinä kotona.

Eikö tämä asia hoitunut kunnan hallituksen kokouksessa helpommin, kuin käräjien kautta.
8 FB kunniallista ovat sentään pätevämpiä mitä lääkärit ja HE NÄKEVÄT SENTÄÄN SILMÄLLÄ, että mitä sairauksia sekä diagnooseja ihmisille pitää antaa ja mitä näytteitä, kuvia sekä lääkkeitä lääkärin pitää määrätä.

Minähän rytkäsen homman käyntiin niin saadaan asia korjattua sillä ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset saa korvauksia vääristä diagnooseista, synnytyksistä/siittämistä ja hoidoista.

Mieheni Holon unelma perhe asia saadaan rytkästyä käyntiin.
Minä katoin Parpalan Jennin kuvia ja vertasin itteäni niihin eli otin huomioon, että JENNILLÄ oli FILTTERI kuvassa käytössä eli se on DEEPFAKE kuva.

Jenni on muistaakseni noin 35vuotias, mutta jos häneltä poistaa meikit, filtterit ja DEEPFAKEN niin hän näyttää vanhalta mummolta ja paljon vanhemmalta mitä minä. Yhdenvertaisuuslain mukaan Jennikin on SOME MUMMO!

SOME MUMMOJA HE OVAT KAIKKI JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKANNUT.
Ex-mieheni vaimosta tuli 35-36vuotiaana mummo.

Tässä sen näkee miten käy, kun puututaan toistetaan parisuhteisiin ja aletaan SOME-MUMMOINA SYRJIMÄÄN!

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kaikki poltto-aineet tulee NESTEEN kautta ja ei minun ex-mies ole, kuin poltto-aineen kuljettaja ja heidän kunniat liittyi vain FB:hen.

Tuo asia tapahtu Torniossa ja se on sentään oikea KUNNIAN LOUKKAUS, koska ihmisen pitäis ymmärtää TYÖNTEKIJÄNÄ että mitä hän edustaa!

• Anonyymi00004

Minun lapset ovat sanoneet, että : Meidän äitistä EI TULE IKINÄ MUMMOA vaikka me tehtäis lapsia.

Minun äitini ole mummo vaan minun lapset kutsuu häntä jollain muualla nimellä.
        Se on yksityisasia ja se ei kuulu kenellekkään millä nimellä he äitiäni kutsuu.

Siskon lapset kyllä kutsuu äitiäni mummoksi, mutta he eivät ole kutsuneet minua tädiksi koskaan.
        He ovat antaneet lempinimen, mutta minun sisko on tuo joka aina kutsui minua Xxxxx-tädiksi.

En minä ole koskaan sanonut lapsille, että : Me mennään tädin luo.

TÄTI-TÖHELÖLLÄ ON NIIN PALJON NIMIÄ, että riittää kun muistaa vain IVALON KOVIMMAN TYTTÖ BÄNDIN.

PODE JA PÄDE PERUSTI BÄNDIN JONKA NIMI OLI BINGO!

Minä luin ja kuuntelin musiikkia omassa huoneessa, kun he tulivat kertomaan heidän Bändistä minulle.
        He suuttuvat minulle, koska minä aloin nauramaan.

Kuka vaan olis räjähtänyt nauruun, kun pikku-sisko tulee kaverin kanssa huoneeseen sekä kertoo TULEVAISUUDEN ROKKI BÄNDI URASTA.

Olen sentään ainakin 40vuotta odottanut, että koska minä pääsen BINGON KEIKALLE KATSOMAAN PODEN JA PÄDEN ESIINTYMISTÄ!

Olen sentään antanut kunniaakin ja käynyt vankilassakin, mutta EN OLE VIELÄKÄÄN PÄÄSSYT KEIKALLE!

Ei minusta pitänyt tulla edes VANHAA ROKKARIA.

Minun mummot olivat niin fiksuja, että he opettivat pienestä pitäen hienoja Tsaarin hoviin liittyviä asioita.
        Minä olen juonut ja syönyt mummolassa hienoista KULTA REUNUS ASTIOISTA.
        Äitini äiti opetti ja hän sanoi minulle, että : Sano toiselle mummolle niin saat sielläkin syödä ja juoda hienoista astioista.

Minulla ja minun mummoilla oli aina omat jutut, kun ei ollut muita paikalla, koska kyseessä oli HIENOKSI NAISEKSI KASVATUS. Heidän vanhemmat olivat Tsaarin ajan ihmisiä, mutta he eivät enään olleet.
        Äitini isäni oli syntynyt Suomen suuriruhtinaskunnassa joka on myös FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!

• Anonyymi00003

On ikävää, jos ihmiset arvioivat toisen elämää tai terveyttä ilman ymmärrystä tai taustatietoa. Diagnoosit ja hoidot kuuluvat aina terveydenhuollon ammattilaisille, ei "FB-asiantuntijoille".

Oma elämäsi, perheesi ja kokemuksesi eivät ole kenenkään muun päätettävissä tai arvosteltavissa. Arvostat lääkäreitä, jotka ovat hoitaneet sinua parhaansa mukaan, ja toivon, että ihmisiä kohdeltaisiin tasapuolisesti ja kunnioittavasti – myös somessa.

Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus tarkoittavat sitä, että jokainen saa elää omaa elämäänsä ilman, että sitä mitätöidään tai vääristetään.

• Anonyymi00005

En minä enään someen mene vaan pysyttelen mielummin anonyyminä KESKUSTELUPALSTALLA jossa ei tarvi miettiä, että KELPAAKO NIMI JA NAAMA niin, kuin SOMESSA.

Afgaanit ja muut jotka ovat lähi-idästä tulleet Suomeen niin he ovat ilmeisesti Suomen ROMANEITA ja he ovat syrjittyjä jo muutenkin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En minä enään someen mene vaan pysyttelen mielummin anonyyminä KESKUSTELUPALSTALLA jossa ei tarvi miettiä, että KELPAAKO NIMI JA NAAMA niin, kuin SOMESSA.

Afgaanit ja muut jotka ovat lähi-idästä tulleet Suomeen niin he ovat ilmeisesti Suomen ROMANEITA ja he ovat syrjittyjä jo muutenkin.

FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HUS:IN SAIRAALAT OVAT SUOMEN SURKEIMMAT JA IVALON TERVEYSKESKUKSESSA ON SUOMEN PARAS HOITO JA PAREMPI MITÄ YLIOPISTOLLISESSA SAIRAALASSA.

Minä kävin MEILAHDEN SILTASAIRAALASSA MAGNEETTIKUVASSA ja ei Ivalossa ole tuota laitetta, mutta minä luin omakannasta sen mitä olivat kirjoittaneet.
        Siinä oli näkynyt kaikki ja minä nauroin vielä, koska siinä oli mainittu sappikivet myös.

Minä aloin lukemaan, että mihin tuo vaikuttaa ja miten sappi vaivoista pääsee eroon.

Minun olis pitänyt vain OKSENTAA, mutta tuo oksentaminen ei ole minun lempi juttuja ollut koskaan.
        ADHD lääkkeet sai aikaan sen, että minä aloin oksentamaan.
        Siitä minä kyllä kirjotin FB:HEN päivityksen, että : Olo on niin, kuin vanhalla nistillä joka kärsii vierotusoireista.
        ADHD:ta hoidetaan ja saan tämmöset oireet niin, kuin olisin joutunut lopettamaan ryyppäämiseen ja huumeiden käytön.

Minä opin samalla, että jos on maksa koko rasituksella niin se tulehtuu ja tulehdus vaikuttaa munuaisiin sekä haimaan.
        Muistaakseni ilman haimaa vielä pärjää, mutta ilman munuaisia ei.

Suurin osa SELKÄ VAIVOISTA JOHTUU SIITÄ, että MUNUAISET OVAT PASKANA JA HE OVAT ALKOHOLISTEJA, mutta HE TUSKIN KEHTAAVAT SOMESSA ILMOTTAA, että : Tulipahan ryypättyä MUNUAISET PASKAKSI. Löytyskö joku joka vois luovuttaa toisen?

Minä kunniaton paska Holo olen sentään antanut suostumuksen, että JOS JUOPPO TARVII MUNUAISEN NIIN MINULTA KYLLÄ LÖYTYY!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HUS:IN SAIRAALAT OVAT SUOMEN SURKEIMMAT JA IVALON TERVEYSKESKUKSESSA ON SUOMEN PARAS HOITO JA PAREMPI MITÄ YLIOPISTOLLISESSA SAIRAALASSA.

Minä kävin MEILAHDEN SILTASAIRAALASSA MAGNEETTIKUVASSA ja ei Ivalossa ole tuota laitetta, mutta minä luin omakannasta sen mitä olivat kirjoittaneet.
        Siinä oli näkynyt kaikki ja minä nauroin vielä, koska siinä oli mainittu sappikivet myös.

Minä aloin lukemaan, että mihin tuo vaikuttaa ja miten sappi vaivoista pääsee eroon.

Minun olis pitänyt vain OKSENTAA, mutta tuo oksentaminen ei ole minun lempi juttuja ollut koskaan.
        ADHD lääkkeet sai aikaan sen, että minä aloin oksentamaan.
        Siitä minä kyllä kirjotin FB:HEN päivityksen, että : Olo on niin, kuin vanhalla nistillä joka kärsii vierotusoireista.
        ADHD:ta hoidetaan ja saan tämmöset oireet niin, kuin olisin joutunut lopettamaan ryyppäämiseen ja huumeiden käytön.

Minä opin samalla, että jos on maksa koko rasituksella niin se tulehtuu ja tulehdus vaikuttaa munuaisiin sekä haimaan.
        Muistaakseni ilman haimaa vielä pärjää, mutta ilman munuaisia ei.

Suurin osa SELKÄ VAIVOISTA JOHTUU SIITÄ, että MUNUAISET OVAT PASKANA JA HE OVAT ALKOHOLISTEJA, mutta HE TUSKIN KEHTAAVAT SOMESSA ILMOTTAA, että : Tulipahan ryypättyä MUNUAISET PASKAKSI. Löytyskö joku joka vois luovuttaa toisen?

Minä kunniaton paska Holo olen sentään antanut suostumuksen, että JOS JUOPPO TARVII MUNUAISEN NIIN MINULTA KYLLÄ LÖYTYY!

Minä olen antanut suostumuksen myös siihen, että sitten kun minä kuolen niin ruumista EI HAUDAT VAAN SE LÄHTEE LÄÄKETIETEELLISEEN TUTKIMUKSEEN NIIN LÄÄKETIEDETTÄ VOIDAAN KEHITTÄÄ.

Mitä enemmän sairauksia eli diagnooseja niin sitä enemmän hyötyä siitä on lääketieteelle.

Minä päätän itse omasta kehostani ja mitä sillä on väliä enään siinä vaiheessa, koska minusta siinä on enemmän järkeä olla vielä KUOLEMAN JÄLKEEN YHTEISKUNNALLE HYÖDYKSI.

Ihmisessä on yllättävän paljon osia joita voidaan käyttää toisten avuksi, kun kuolee.

En minä sille elä, koska eihän se edistä mitään tutkimusta jos alat elämään itseäsi terveeksi.

FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ TUOKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS, MUTTA ENHÄN MINÄ OLE VIELÄ EDES KUOLLUT JA EI HE OLE EDES MINUN OMAISIA!

Tämän minä olin unohtanut kokonaan, että minä olin suostunut tuohonkin.

Tulee isot korvaukset kyseeseen, koska HE KIELTÄVÄT ELINTEN JA VEREN LUOVUTUKSENKIN.
        Minä olisin kyllä mielellään luovuttanut verta, koska minulla on niin paksut veret, mutta Ivalossa ei ole veren luovutusta.

Ei ole sairaalaa niin ei ole tarvetta veripankille.

• Anonyymi00007

Aukesi mikä aukes

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      266
      3333
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      27
      1512
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1359
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      994
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      63
      817
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      756
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      687
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      666
    Aihe