Nyt kyllä voin alkaa PANOSTAMAAN.

Anonyymi-ap

Inarin viikot alkaa 150vuotis JUHLA VUONNA minun KUNNIATTOMAN PASKAN HOLON SYNTYMÄPÄIVÄNÄ!

FB KUNNIALLISET EIVÄT OLE MUISTANEET ILMOITTAA, ETTEI INARIN KUNNAN 150 vuotis JUHLA VUODEN INARI VIIKKOA SAA AVATA 17.7, koska se on KUNNIATTOMAN PASKAN SUOMI 100 vuotta VANHEMMAN PANOSTAJA HOLON SYNTYMÄPÄIVÄ JA SE HÄPÄSEE KOKO KUNNAN!

Se on minusta pikku juttu, koska FB KUNNIALLISET SENTÄÄN JO HÄPÄSSEET KOKO SUOMEN EIVÄTKÄ EDES YMMÄRRÄ HÄVETÄ JA MYÖNTÄÄ, ETTÄ TULIPAHAN PASKOTTUA VÄHÄN REIPPAAMMIN…

Onneksi FB KUNNIALLINEN on Inarin kunnan SIVISTYSPALVELUIDEN toimistosihteerinä töissä ja hänen vastuulla on nyt näm Kulttuuritoimi, kansalaisopisto, vapaa-aika, liikunta- ja nuorisotoimi.

11

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen ollut :

Helsingissä Kätilöopiston sairaalassa potilaana, kun oli ollut 200vuotta toiminassa.

Helsingissä olin Olympiastadionilla työssä oppijaksolla panostajana, kun oli Suomi 100vuotta vuosi.

Nyt on Inarin kunnan 150 vuotis Juhla vuosi ja Inarin viikot liittyy kuntaan.

Kyllä FB KUNNIALLISET OVAT TODISTUS AINEISTON MUKAAN TIENNEET MILLOIN MINULLA ON SYNTYMÄPÄIVÄ.

• Anonyymi00002

Hyvä Päivi Räsänen joka on oikein HYVÄ FB KUNNIALLINEN SUOMEN KANSANEDUSTAJA SOME-MUMMO 👏🏻👏🏻👏🏻

SIINÄ KÄY JUST NOIN, KUN EI YMMÄRRETÄ, ETTÄ SOMESSA EDUSTETAAN KOKO MAAILMAA JA SE TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ KAIKKI PITÄÄ HYVÄKSYÄ.

Minä sentään sanoin kerran TYÖVOIMATOIMISTON PALAVERISSA, että : Minä olen FB:SSÄ KUNNIOITA JA POISTIN KÄYTTÄJÄTILINI. ONNEKSIN EN SENTÄÄN KANSANKIIHOTUKSEEN SYYLLISTYNYT KUMMALAKAAN KERTAA!

YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN FB KUNNIALLISTA TULI KANSANKIIHOTTAJIA.

ONNEKSI MIEHENI HOLO ON SENTÄÄN LÄÄKÄRI JA KUNNIANSA LOUKANNEET OVAT SYYLLISIÄ SIIHEN, ETTÄ MIEHENI KANSSA EI OLLA VOITU EDES KESKUSTELLA, KOSKA SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISIA KOHTAAN!

MINÄ OLISIN VAIMONA SANONUT MIEHELLENI HOLOLLE, ETTÄ : NYT POISTAT FB TILIN, KOSKA SINÄ PILAAT MINUN SEKÄ OMAN MAINEES LÄÄKÄRINÄ JA MINUN PITÄS VIELÄ KEHATA SANOA, ETTÄ : Minun mieheni on lääkäri ja minun ei tarvi mennä ikinä töihin, koska miehenikin liittyi siihen FB KUNNIALLISTEN KUNNIALLISEEN KANSANKIIHTOUS JUTTUU!

TYLLERÖN JA MÖSSYKÄN SYNTYMISELLE LÖYTYI VIELÄ PAREMPI PERUSTE!

Eräiden lapsista on varmaan kiva kantaa KANSANKIIHOTTAJAN MAINETTA VAIKKA EI OLE MUUTA TEHNYT, KUN SYNTYNYT SEKSUAALISEN KIIHOTTUMISEN TULOKSENA!

TOIVOTTAVASTI HEIDÄN VANHEMMAT OVAT REHELLISIÄ.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvä Päivi Räsänen joka on oikein HYVÄ FB KUNNIALLINEN SUOMEN KANSANEDUSTAJA SOME-MUMMO 👏🏻👏🏻👏🏻

SIINÄ KÄY JUST NOIN, KUN EI YMMÄRRETÄ, ETTÄ SOMESSA EDUSTETAAN KOKO MAAILMAA JA SE TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ KAIKKI PITÄÄ HYVÄKSYÄ.

Minä sentään sanoin kerran TYÖVOIMATOIMISTON PALAVERISSA, että : Minä olen FB:SSÄ KUNNIOITA JA POISTIN KÄYTTÄJÄTILINI. ONNEKSIN EN SENTÄÄN KANSANKIIHOTUKSEEN SYYLLISTYNYT KUMMALAKAAN KERTAA!

YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN FB KUNNIALLISTA TULI KANSANKIIHOTTAJIA.

ONNEKSI MIEHENI HOLO ON SENTÄÄN LÄÄKÄRI JA KUNNIANSA LOUKANNEET OVAT SYYLLISIÄ SIIHEN, ETTÄ MIEHENI KANSSA EI OLLA VOITU EDES KESKUSTELLA, KOSKA SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISIA KOHTAAN!

MINÄ OLISIN VAIMONA SANONUT MIEHELLENI HOLOLLE, ETTÄ : NYT POISTAT FB TILIN, KOSKA SINÄ PILAAT MINUN SEKÄ OMAN MAINEES LÄÄKÄRINÄ JA MINUN PITÄS VIELÄ KEHATA SANOA, ETTÄ : Minun mieheni on lääkäri ja minun ei tarvi mennä ikinä töihin, koska miehenikin liittyi siihen FB KUNNIALLISTEN KUNNIALLISEEN KANSANKIIHTOUS JUTTUU!

TYLLERÖN JA MÖSSYKÄN SYNTYMISELLE LÖYTYI VIELÄ PAREMPI PERUSTE!

Eräiden lapsista on varmaan kiva kantaa KANSANKIIHOTTAJAN MAINETTA VAIKKA EI OLE MUUTA TEHNYT, KUN SYNTYNYT SEKSUAALISEN KIIHOTTUMISEN TULOKSENA!

TOIVOTTAVASTI HEIDÄN VANHEMMAT OVAT REHELLISIÄ.

Meillä sentään mieheni Holon kanssa asia hoituu niin, että minä saan sanoa Tyllerölle ja Mössykälle, että : Te olette syntyneet opiksi isällenne vaikka hän väittää, että TE OLETTE KOSTOJA, koska hän oli KANSANKIIHOTTAJA ja hän EI HALUA MILLÄÄN YMMÄRTÄÄ, että TE OLETTE KANSAN ALKUJA JOITA EI VIEDÄ EDES KUVINA SOMEEN!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Meillä sentään mieheni Holon kanssa asia hoituu niin, että minä saan sanoa Tyllerölle ja Mössykälle, että : Te olette syntyneet opiksi isällenne vaikka hän väittää, että TE OLETTE KOSTOJA, koska hän oli KANSANKIIHOTTAJA ja hän EI HALUA MILLÄÄN YMMÄRTÄÄ, että TE OLETTE KANSAN ALKUJA JOITA EI VIEDÄ EDES KUVINA SOMEEN!

FB KUNNIALLISET TUOMITSEVAT ITSE ITSENSÄ JA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!

YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI FB KUNNIALLISET OVAT KOIRIA/ KISSOJA, MUTTA EIHÄN KISSAT JA KOIRAT TARVI EDES RAHAA!
        EI NE TARVI, KUN VETTÄ JA 5-15 kilon SÄKIN KUIVA MUONAA.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

FB KUNNIALLISET TUOMITSEVAT ITSE ITSENSÄ JA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!

YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI FB KUNNIALLISET OVAT KOIRIA/ KISSOJA, MUTTA EIHÄN KISSAT JA KOIRAT TARVI EDES RAHAA!
        EI NE TARVI, KUN VETTÄ JA 5-15 kilon SÄKIN KUIVA MUONAA.

Kyllä minulla on perustuslain mukaan lupa lukea.
        Päivi Räsänen kyllä TODISTAA, että hän on saanut tuomion.

Luin tuolla ja FB KUNNIALLISET OVAT ITSE SYYLLISTYNEET TÄHÄN ” Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on ihmisoikeusloukkaus. Kansainvälisissä sopimuksissa kielletään kansallisen taikka rotu- tai uskonnollisen vihan puoltaminen ja turvataan vähemmistökulttuurien, -uskontojen -ja kielten aseman. Myös Suomen perustuslaissa säädetään ihmisten yhdenvertaisuudesta lain edessä ja yleisestä syrjintäkiellosta. Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Eri vähemmistöryhmille on lisäksi taattu oikeus ylläpitää ja kehittää omaa kulttuuriaan.”

Minä olen Suomen alkuperäiskansaa eli Suomessa syntynyt suomalainen jonka suvut ovat myös Suomen alkuperäiskansaa eli suomalaisia.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä minulla on perustuslain mukaan lupa lukea.
        Päivi Räsänen kyllä TODISTAA, että hän on saanut tuomion.

Luin tuolla ja FB KUNNIALLISET OVAT ITSE SYYLLISTYNEET TÄHÄN ” Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on ihmisoikeusloukkaus. Kansainvälisissä sopimuksissa kielletään kansallisen taikka rotu- tai uskonnollisen vihan puoltaminen ja turvataan vähemmistökulttuurien, -uskontojen -ja kielten aseman. Myös Suomen perustuslaissa säädetään ihmisten yhdenvertaisuudesta lain edessä ja yleisestä syrjintäkiellosta. Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Eri vähemmistöryhmille on lisäksi taattu oikeus ylläpitää ja kehittää omaa kulttuuriaan.”

Minä olen Suomen alkuperäiskansaa eli Suomessa syntynyt suomalainen jonka suvut ovat myös Suomen alkuperäiskansaa eli suomalaisia.

Lisään vielä, että TÄMMÖSIÄ ME TURJAKKEET OLLAAN JOTKA NOUSTAA SUOMEN TURVESOISTA JA ARVOSTETAAN EDELLEEN VANHAA SEKÄ PERINTEISTÄ SUOMEA JONKA ITSENÄISYYDESTÄ MEIDÄN SUVUT MAKSOI KOVAN HINNAN, MUTTA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HEIDÄN SUOMEN ITSENÄISYYDEN PUOLUSTAMINEN JA KAIKKI TYÖ MITÄ SUOMALAISET TURJAKKEET TEKIVÄT TÄMÄN MAAN ETEEN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA.

Kyllä tuo täyttää KANSAN KIIHOTTAMISEN KANSANRYHMÄÄ VASTAAN.

INARIN KUNTA ON EDELLEEN VAHVASTI NEUVOSTOLAIS MIELINEN, KOSKA HISTORIALLA ON TAPANA TOISTAA ITSEÄÄN.
        SUKUNI POISTETTIIN AIKOINAAN MYÖS NEUVOSTOLIITOSTA, KOSKA ME OLTIIN LIIAN SUOMALAISIA JA EI SOPEUDUTTU LUONNOLLISESTI NEUVOSTOLIITTOLAISTEN JOUKKOON!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lisään vielä, että TÄMMÖSIÄ ME TURJAKKEET OLLAAN JOTKA NOUSTAA SUOMEN TURVESOISTA JA ARVOSTETAAN EDELLEEN VANHAA SEKÄ PERINTEISTÄ SUOMEA JONKA ITSENÄISYYDESTÄ MEIDÄN SUVUT MAKSOI KOVAN HINNAN, MUTTA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HEIDÄN SUOMEN ITSENÄISYYDEN PUOLUSTAMINEN JA KAIKKI TYÖ MITÄ SUOMALAISET TURJAKKEET TEKIVÄT TÄMÄN MAAN ETEEN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA.

Kyllä tuo täyttää KANSAN KIIHOTTAMISEN KANSANRYHMÄÄ VASTAAN.

INARIN KUNTA ON EDELLEEN VAHVASTI NEUVOSTOLAIS MIELINEN, KOSKA HISTORIALLA ON TAPANA TOISTAA ITSEÄÄN.
        SUKUNI POISTETTIIN AIKOINAAN MYÖS NEUVOSTOLIITOSTA, KOSKA ME OLTIIN LIIAN SUOMALAISIA JA EI SOPEUDUTTU LUONNOLLISESTI NEUVOSTOLIITTOLAISTEN JOUKKOON!

Edelleenkin luen näitä vakuutusyhtiöiden siirtokirjoja jotka FB kunnialliset ovat täyttäneet.

Ei löydy Googlettamalla kumpaakaan TUOMIOISTUINTA.

Ensimmäisessä on tuomioistuin 8.11.2024
        Toisessa on tuomioistuin LhPIW kiriliOIKEUS tai kähäläOIKEUS.

Minun sukunimikin oli vaihtunut ja minusta tuossa lukee HOLhn.

Tässä näkee miten hienosti FB kunnialliset tekevät yhteistyötä ja he ovat YHDESSÄ täyttäneet sovussa paperit, koska en oikein usko, että he vielä keksineet kaiken lisäksi että HE SYRJIVÄT TOINEN TOISTAAN NIIN PÄRJÄÄVÄT PAREMMIN.

Yks on kehitysvammanen, kaks on kunnalla töissä, 2 on yrittäjiä ja yks oli äänestämällä valittu KUNNAN EDUSTAJA jota minä en hyväksynyt edustamaan itseäni.

Matti Vanhanen oli puolueeton Eduskunnan puhemies ja hän ilmoitti, että : Kansallisessa DEMOKRATIASSA jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä.
        Hän kielsi vielä MAALITTAMASTA!

Ei tuo minusta ihan oikein mennyt, että Inarin kunnan kansallisessa DEMOKRATIASSA jos ilmaisee mielipiteensä niin saa kunnian loukkaus tuomion vaikka se on TOTTA, että HEISTÄ KUKAAN EI VOI EDUSTAA MINUA.

8 kunnian loukkausta FB:stä tullut niin KENELLÄ ON 9 tai enemmän kunnian loukkauksia!?

Hän voi edustaa minua FB:SSÄ, mutta EI MUUALLA.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Edelleenkin luen näitä vakuutusyhtiöiden siirtokirjoja jotka FB kunnialliset ovat täyttäneet.

Ei löydy Googlettamalla kumpaakaan TUOMIOISTUINTA.

Ensimmäisessä on tuomioistuin 8.11.2024
        Toisessa on tuomioistuin LhPIW kiriliOIKEUS tai kähäläOIKEUS.

Minun sukunimikin oli vaihtunut ja minusta tuossa lukee HOLhn.

Tässä näkee miten hienosti FB kunnialliset tekevät yhteistyötä ja he ovat YHDESSÄ täyttäneet sovussa paperit, koska en oikein usko, että he vielä keksineet kaiken lisäksi että HE SYRJIVÄT TOINEN TOISTAAN NIIN PÄRJÄÄVÄT PAREMMIN.

Yks on kehitysvammanen, kaks on kunnalla töissä, 2 on yrittäjiä ja yks oli äänestämällä valittu KUNNAN EDUSTAJA jota minä en hyväksynyt edustamaan itseäni.

Matti Vanhanen oli puolueeton Eduskunnan puhemies ja hän ilmoitti, että : Kansallisessa DEMOKRATIASSA jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä.
        Hän kielsi vielä MAALITTAMASTA!

Ei tuo minusta ihan oikein mennyt, että Inarin kunnan kansallisessa DEMOKRATIASSA jos ilmaisee mielipiteensä niin saa kunnian loukkaus tuomion vaikka se on TOTTA, että HEISTÄ KUKAAN EI VOI EDUSTAA MINUA.

8 kunnian loukkausta FB:stä tullut niin KENELLÄ ON 9 tai enemmän kunnian loukkauksia!?

Hän voi edustaa minua FB:SSÄ, mutta EI MUUALLA.

Kävin ottamassa kuvia FB:stä miehestäni ja minua kyllä hävettää nuo mieheni FB kuvat!

Eräät vielä pakottaa KUNNIOITTAMAAN.

Sama se muille miltä he näyttää, koska he eivät edusta minua.
        MINUN MIEHENI HOLO SENTÄÄN LÄÄKÄRI JA HÄN EDUSTAA MEITÄ IVALOLAISIA JOTKA EI OLLA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ JA EI MEIDÄN ELÄMÄT KÄRSI VAIKKA IVALOSSA EI SAIS JUODA YHTÄÄN ALKOHOLIA!
        TUPAKOINTIA ON VAIKEA KIELTÄÄ, KOSKA SITTEN JOUTUU KIELTÄMÄÄN KAIKKI SAVUT.
        EI ME TUPAKOITSIJAT OLLA KÄRSITTY VAIKKA EI SAADA POLTTAA TUPAKKAA KAUPASSA VAIKKA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT SYRJII MEITÄ KAIKKIA.
        PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT KÄYVÄT PÄIHTYNEENÄKIN KAUPASSA JA MEIDÄN PITÄÄ HYVÄKSYÄ HEIDÄT VAIKKA EI ITSE KÄYTETÄ ALKOHOLIA.

• Anonyymi00007

Sopisiko Päivi?

• Anonyymi00010

Kansanedustaja Päivi Räsänen on oikeasti kaikista PARAS, kun käsitellään meidän SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIA JOTKA OVAT JÄÄNEET KÄSITTELEMÄTTÄ SUOMESSA KOKONAAN.

Minä pääsen isäni avulla vuoteen 1947 ja kyllä tuon pidemmälle meidän tuskin tarvii Suomen ja suomalaisten asioissa mennä. Sotakorvauksia on alettu työllä maksamaan tuolloin ja sekin on ollut IHMISOIKEUSRIKOS KAIKKIA SUOMESSA ASUNEITA SUKUJA KOHTAAN.

JOS YHDENVERTAISUUTTA SUOMEEN HALUTAAN NIIN IHMISTEN PITÄÄ YMMÄRTÄÄ MYÖS SE, ETTÄ ME KAIKKI SUOMALAISET OLLAAN MENETETTY VIIPURI, KARJALA JA PETSAMO SEKÄ IHMISARVOT JA MEIDÄN SUVUT MAKSOI TYÖLLÄ KAIKEN JA HE MENETTIVÄT TERVEYDENKIN, KOSKA EI OLLUT EDES MOOTTORISAHAA EIKÄ TRAKTORIA.
        PUUT TUOTIIN KANTAMALLA POIS JA EI AUTTANUT SANOA, ETTÄ : EN MIE JAKSA KANTAA KU MINULLA ON SELEKÄ KIPIÄ JA MIE MEEN LÄÄKÄRIIN HAKEMAAN SAIRASLOMAA!

Noin jos teki niin toiset sanovat, että : Joo me annetaan vielä selekään sinulle varalta niin on VARMASTI SELKÄ KIPIÄ HUOMENNA NIIN ET TURHAA SINNE LÄÄKÄRIIN MENE.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kansanedustaja Päivi Räsänen on oikeasti kaikista PARAS, kun käsitellään meidän SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIA JOTKA OVAT JÄÄNEET KÄSITTELEMÄTTÄ SUOMESSA KOKONAAN.

Minä pääsen isäni avulla vuoteen 1947 ja kyllä tuon pidemmälle meidän tuskin tarvii Suomen ja suomalaisten asioissa mennä. Sotakorvauksia on alettu työllä maksamaan tuolloin ja sekin on ollut IHMISOIKEUSRIKOS KAIKKIA SUOMESSA ASUNEITA SUKUJA KOHTAAN.

JOS YHDENVERTAISUUTTA SUOMEEN HALUTAAN NIIN IHMISTEN PITÄÄ YMMÄRTÄÄ MYÖS SE, ETTÄ ME KAIKKI SUOMALAISET OLLAAN MENETETTY VIIPURI, KARJALA JA PETSAMO SEKÄ IHMISARVOT JA MEIDÄN SUVUT MAKSOI TYÖLLÄ KAIKEN JA HE MENETTIVÄT TERVEYDENKIN, KOSKA EI OLLUT EDES MOOTTORISAHAA EIKÄ TRAKTORIA.
        PUUT TUOTIIN KANTAMALLA POIS JA EI AUTTANUT SANOA, ETTÄ : EN MIE JAKSA KANTAA KU MINULLA ON SELEKÄ KIPIÄ JA MIE MEEN LÄÄKÄRIIN HAKEMAAN SAIRASLOMAA!

Noin jos teki niin toiset sanovat, että : Joo me annetaan vielä selekään sinulle varalta niin on VARMASTI SELKÄ KIPIÄ HUOMENNA NIIN ET TURHAA SINNE LÄÄKÄRIIN MENE.

Minun kunniattoman paskan Holon mielestä Päivi Räsänen on ainut kansanedustaja joka voi edes puhua KUNNIALLISUUDESTA.

Hän on uskossa oleva ihminen, hän edustaa perhettä, hän on lääkäri, mutta kyllä hän oikeuden mukaisesti toimii jos SOME jätetään pois.

Abortti asioissa olen samaa mieltä hänen kanssa, koska monet käyttää aborttia ehkäisynä ja toiset kärsii vastaavasti lapsettomuudesta.
        Keinohedelmöitys hoitoihin tarvitaan munasoluja ja he jotka tekevät abortteja syrjii heitä jotka tarvii munasoluja niin he saisivat lapsi haaveenansa toteutettua.

En minä omia lapsia tuomitsis jos he ovat abortin tehneet, koska EI KUNNIATTOMAN PASKAN ÄIDIN LASTEN PIDÄKKÄÄN TEHDÄ LAPSIA ENNEN, KUIN HE JA HEIDÄN ÄITINSÄ OVAT SAANEET IHMISARVONSA TAKAISIN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1997
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1120
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      936
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe