Feministit vastaan ei feministit keskustelu

Anonyymi-ap

35

329

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kannattaa ekaksi katsoa sitä kotivessan peiliä!

Tyhmin aloitus ikinä!

• Anonyymi00005

Minun peilissäni ei ole mitään vikaa, en tiedä mitä tarkoitat.

• Anonyymi00002

Feminismi perustuu miesvihaan ja kateuteen kauniimpia naisia kohtaan, eli melko pska ideologia.

• Anonyymi00020

Ekä sanaakaan islamin suhteesta/alistamisesta naisia kohtaan?

• Anonyymi00003

Ja taas pukkaa ragebaittia ja torvet uskoo kaiken.

• Aloittaja-ap: "En jaksa kuunnella tuota kotkotusta, mutta ei vttu miten rumia nuo feministit on!"

Vaikka kartankin feministejä päällekäyvän ideologiansa takia, olen kuitenkin nähnyt heitä useita. Minusta he ovat aivan yhtä kauniita kuin naiset yleensäkin, ja vittu - jota törkeyksissäsi käytät kirosanana - on oletettavasti yhtä sievä kuin muillakin sisarilla. -exKynis.mi

• Anonyymi00004

No eiköhän "sekin" ole yhtä ruma kun kaikki muukin noissa. Katsoitko edes tuota videota? Siinä on täysin autenttista kuvaa feministeistä.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

No eiköhän "sekin" ole yhtä ruma kun kaikki muukin noissa. Katsoitko edes tuota videota? Siinä on täysin autenttista kuvaa feministeistä.

Tämähän on sitä median harrastamaa vinoa otantaa, jolla ei voi osoittaa mitään. Vieläpä on VALITTU niin, että femisistiksi mainitut ovat minusta nätimpiä, paitsi että ovat pilanneet itseänsä rumin tatuoinnein.

Tiettävästi harvoin edes feministit pilaavat vittuaan tatuoinneilla, joten oletan, että se on hyvinkin kaunis. Mutta kuten sanoin, ei kelvottomalla otannalla voi todistaa mitään.

Kyllä edelleen kartan feministejä luonteen takia. -exKynis.mi

• Vilkaisin ilman ääntä miltä ne nyt näyttää, kun niin puhisit ulkonäöstä. Ihan tavallisen näköisiä naisia kaikki feministi tai anti-feministi. Eihän kaikki ihmiset silmää miellytä olkoon aate mikä hyvänsä.

• Anonyymi00006

HAH!! "tavallisen"... No en toki tiedä missä oikein asut, jossain narkkarien kuntoutuslaitoksessa tai naisvankilassa tms.? Toki sitten on ihan normaalin näköistä porukkaa.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

HAH!! "tavallisen"... No en toki tiedä missä oikein asut, jossain narkkarien kuntoutuslaitoksessa tai naisvankilassa tms.? Toki sitten on ihan normaalin näköistä porukkaa.

Asun Lahdessa. Ja aina siinä lähikunnissa. Mun mielestä oikee kukaa ihminen ei oo minkään muun näköinen, kun tavallinen. Joku vähän kivempi silmään kun toinen, mutta tavallinen silti. En osaa ylentää silleen ketään ulkonäön mukaan toista paremmaksi toista ihmistä huonommaksi. Erilaisia.

• Jasu2025 kirjoitti:

Asun Lahdessa. Ja aina siinä lähikunnissa. Mun mielestä oikee kukaa ihminen ei oo minkään muun näköinen, kun tavallinen. Joku vähän kivempi silmään kun toinen, mutta tavallinen silti. En osaa ylentää silleen ketään ulkonäön mukaan toista paremmaksi toista ihmistä huonommaksi. Erilaisia.

Erilaisia tavallisia. Paitsi lärvi operoidut. Ne näyttää usein epäihmismäisiltä.

• Anonyymi00010
        Jasu2025 kirjoitti:

No joo, tuo selittääkin paljon. Suomen chicago, huumekauppaa keskellä päivää kadulla, konetuliaseilla ammuskellaan rappukäytävissä jne.. Huumeporukkaa joka nurkalla notkumassa. Kyllä joo, sitten ymmärrän että nuo näyttää "ihan normaaleilta".

• Anonyymi00010 kirjoitti:

No joo, tuo selittääkin paljon. Suomen chicago, huumekauppaa keskellä päivää kadulla, konetuliaseilla ammuskellaan rappukäytävissä jne.. Huumeporukkaa joka nurkalla notkumassa. Kyllä joo, sitten ymmärrän että nuo näyttää "ihan normaaleilta".

Asun omakotialueella, enkä kulje keskustassa tai rappukäytävillä.

• Anonyymi00007

Sä siis tykkään tummaihoisista ja ruskeista tytöistä. Eipä siinä mitään. Muuta eroahan noissa ei ollut. Tai no siellä ei-feministi puolella oli muutama aikasta vanha, mutta jos tykkäät vanhemmasta, niin ei siinäkään mitään. Kun makusi kerta on "fat black mama", niin turha siitä on kiistellä.

• Anonyymi00008

Ja siis tosiaan muutama aikasta tuhtihan sieltä ei-feministi puolelta löytyi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja siis tosiaan muutama aikasta tuhtihan sieltä ei-feministi puolelta löytyi.

Ehkä ne tekee hyvää ruokaa. Tai no ainakin syö hyvää ruokaa.

• Anonyymi00011

Treffeillä tapaisi jonkun ihastuttavan naisen joka laittaisi pään totaalisen sekaisin.
      Herättäisi ne syvimmät halut ja himot, MUTTA, lopuksi pitää ja tulee kysyä se tärkein kysymys...sattuuko neiti olemaan feministi:)

No huh.

Ehkä tuossa vaiheessa mies himoitsee feminiinisyyttä niin paljon että jää koko kysymys kysymättä?

AV

• Anonyymi00012

No katso nyt tuo video, siinä on rivissä femnistit sekä toisella puolella ei-feministit. Kyllä näkee eron heti. Ei ne feministit todellakaan ole mitään "ihastuttavia", se mitä niillä on sisällään säteilee ulopäin ja muuttaa niiden ulkonäköä. Eikä tuollaista feministien feminiinisyyttä himoitse kuin pahasti mielenvikainen ja kieroutunut ihminen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No katso nyt tuo video, siinä on rivissä femnistit sekä toisella puolella ei-feministit. Kyllä näkee eron heti. Ei ne feministit todellakaan ole mitään "ihastuttavia", se mitä niillä on sisällään säteilee ulopäin ja muuttaa niiden ulkonäköä. Eikä tuollaista feministien feminiinisyyttä himoitse kuin pahasti mielenvikainen ja kieroutunut ihminen.

Naisia olen tavannut tuhansia, ollut suhteessa noin xxx määrän kanssa joka on jo paljon.
        En ole koskaan ajatellut miehen ja naisen välistä suhdetta jonkun "aatteen mukaisesti", harvoin tulisi edes mieleen ajatella muuta kuin miltä se nainen tuntuu..sielussa, lähellä.

Olen tunne elävä olento, oikeastaan muulla kuin tunteella ei ole väliä.
        Se mitä nainen ajattelee, on, tai haluaisi olla...ei sillä ole merkitystä jos tunnen häntä kohtaan vahvasti.

AV

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Naisia olen tavannut tuhansia, ollut suhteessa noin xxx määrän kanssa joka on jo paljon.
        En ole koskaan ajatellut miehen ja naisen välistä suhdetta jonkun "aatteen mukaisesti", harvoin tulisi edes mieleen ajatella muuta kuin miltä se nainen tuntuu..sielussa, lähellä.

Olen tunne elävä olento, oikeastaan muulla kuin tunteella ei ole väliä.
        Se mitä nainen ajattelee, on, tai haluaisi olla...ei sillä ole merkitystä jos tunnen häntä kohtaan vahvasti.

AV

Eikä sillä miltä se nainen näyttää? Tunne ratkaisee?
        Joopa joo, johan on taas paksua soopaa. Ihan oikeasti luulet että joku uskoo tuollaista pskaa.

Sinulla on siis ollut xxx määrä naisia, siis yli sata 111 naista. Ja kaikkiin olet suhtautunut vain tunteella vahvasti. Niinpä taas joo.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eikä sillä miltä se nainen näyttää? Tunne ratkaisee?
        Joopa joo, johan on taas paksua soopaa. Ihan oikeasti luulet että joku uskoo tuollaista pskaa.

Sinulla on siis ollut xxx määrä naisia, siis yli sata 111 naista. Ja kaikkiin olet suhtautunut vain tunteella vahvasti. Niinpä taas joo.

Tietenkään en ole sitoutunut kuin murto-osaan vahvasti, on olemassa himo ja toinen puoli tunteet. Elämässä on aikoja jolloin menee himojen johdattelemana "eksyksissä" ja palautuu oikealle tunnetasolle. Luulen sen tunnetason antavan enemmän, tuo himojen aika on vain numeraalisesti nousevaa elämää, joka joskus tulee kokea, että ymmärtää mikä on tärkeintä.

AV

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tietenkään en ole sitoutunut kuin murto-osaan vahvasti, on olemassa himo ja toinen puoli tunteet. Elämässä on aikoja jolloin menee himojen johdattelemana "eksyksissä" ja palautuu oikealle tunnetasolle. Luulen sen tunnetason antavan enemmän, tuo himojen aika on vain numeraalisesti nousevaa elämää, joka joskus tulee kokea, että ymmärtää mikä on tärkeintä.

AV

Joo, samaa bulshittiä vaan jatkat edelleen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Joo, samaa bulshittiä vaan jatkat edelleen.

Mikä mielestäsi edustaa sitä härän paskaa?

AV

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mikä mielestäsi edustaa sitä härän paskaa?

AV

Sinä kokonaisuudessaan. Tuo sinun nimimerkkisi, ja tuo sinun väkinäisesti väsätty persoonallisuutesi, sekä imelät tarinasi. Se kokonaisuus mikä niistä muodostuu.

• Anonyymi00019

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sinä kokonaisuudessaan. Tuo sinun nimimerkkisi, ja tuo sinun väkinäisesti väsätty persoonallisuutesi, sekä imelät tarinasi. Se kokonaisuus mikä niistä muodostuu.

Onko naisena miten vaikea esittäytyä mieheksi?
        Sitä tässä vain kysyn, vai oletko homoseksuaali?

AV

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voisit kai päivittää nimimerkkisi loppuosan vuodelle 2026?

AV

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onko naisena miten vaikea esittäytyä mieheksi?
        Sitä tässä vain kysyn, vai oletko homoseksuaali?

AV

Kyllä hän varmasti ainakin vahvasti miehiin päin suuntautuva bi on (tosin tiukasti kaapissa).

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä hän varmasti ainakin vahvasti miehiin päin suuntautuva bi on (tosin tiukasti kaapissa).

Heteromiehillä ei meinaan ole noin älyttömiä ongelmia vaikka nainen ei ihan omaan makuun täydellinen olisikaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Heteromiehillä ei meinaan ole noin älyttömiä ongelmia vaikka nainen ei ihan omaan makuun täydellinen olisikaan.

Ja tuo on se sama tyyppi, jonka mielestä miehet ovat 10+ tasoa ja samantasoinen nainen on korkeintaan 5+. Kyllähän tuo nyt kertoo jo ihan riittävästi siitä kumpi sukupuoli häntä oikeasti seksuaalisesti kiinnostaa.

• Anonyymi00026

Usein feminismi-keskusteluissa mennään metsään siinä, että moni ei ymmärrä, mitä feminismi oikeasti edustaa. Moni mieltää sen joksikin radikaaliksi, miehiä vihaavaksi liikkeeksi ja sitähän se ei ole (paitsi ehkä joissain ääri-ilmiöissä). Feminismin ansiosta minäkin saan esim. äänestää. Saan itse tienata rahani ja tallettaa ne omalle pankkitililleni. Voin itse päättää asioistani enkä tarvitse siihen yhdenkään miehen lupaa. Voin pitää sukunimeni (joka on muuten todella kaunis), vaikka menisin naimisiin. Voin itse päättää haluanko lapsia ja saan iitse päättää kehoani koskevista asioista. Lista feminismin saavutuksista on pitkä.

Feministit ovat tehneet uskomattomia asioita raivatessaan tietä meille naisille. Asioita, joita tänä päivänä pidämme helposti itsestäänselvyyksinä. On helppo unohtaa, että feministit ovat jopa menettäneet henkensä pyrkiessään parantamaan naisten asemaa. Feminismi ei aja naisille enemmän oikeuksia kuin muille, vaan yhtäläisiä oikeuksia kuin miehillekin elää vapaasti itse määrittelemällään tavalla.

On vaikea ymmärtää, miksi joku vastustaa feminismiä. Miksi joku haluaa, että ihmiset ovat eriarvoisia? Miksi joku haluaa naisten olevan huonommassa asemassa kuin miehet? Miksi joku pelkää niin paljon naisia, että kokee tarvetta rajoittaa heitä? Vain pelkurit eivät kannata feminismiä.

Mitä tulee videoon, niin näin vain kauniita naisia. Naisia, joista jokaisella on mahdollisuus ilmaista mielipiteensä vapaasti, myös anti-feninistiksi itseään kutsuvien. Kiitos feminismin.

Aletheias

• Anonyymi00027

Näin sen myös asian näen, ei kai yleensä kategoroida miehiäkään ulkoisesti poikkeaviksi jos jotain ajatusmaailmaa edustaisivat? Ihmiset ovat yksilöitä, me jokainen.
        Itse tietysti olen tällainen konservatiivinen jäärä, ja sen kyllä huomaa. Se ei taasen ole toisten vikaa, syytä tai seurausta. Oma kohtalonsa kaikilla (peili löytyy ainakin vessasta).

AV

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Näin sen myös asian näen, ei kai yleensä kategoroida miehiäkään ulkoisesti poikkeaviksi jos jotain ajatusmaailmaa edustaisivat? Ihmiset ovat yksilöitä, me jokainen.
        Itse tietysti olen tällainen konservatiivinen jäärä, ja sen kyllä huomaa. Se ei taasen ole toisten vikaa, syytä tai seurausta. Oma kohtalonsa kaikilla (peili löytyy ainakin vessasta).

AV

Feministit kohtaavat valtavasti vihaa ja ennakkoluuloja, joita ruokkii haluttomuus ymmärtää, mitä feminismi todella edustaa. Ulkonäön arvostelu on vain epävarmojen ihmisten tapa yrittää päästä ihon alle ja osoittaa jonkinlaista ylemmyyttä, vaikka tosiasiassa toisten ulkonäköä arvostelevat osoittavat ainoastaan sen, miten heikkoja ihmisiä he ovat.

Ihmiset ovat ennen kaikkea yksilöitä ja jokaisen pitäisi saada elää itsensä näköistä elämää, myös konservatiivisten jäärien. Feminismi ajaa juurikin sitä, että jokaisella on oikeus ja mahdollisuus elää, kuten itse haluaa (kunhan se ei satuta toisia).

Aletheias

• Anonyymi00029

En jaksa kuunnella, mutta ei naisten ulkonäössä ollut mitään vikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2385
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      69
      1130
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1097
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      658
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      581
    Aihe