Mies menee baariin tänään työkavereiden kanssa ku saivat potkut ja minä menen kaupunkiin myös leffaan ja mies ei halua tulla yhdessä kotiin kun leffani loppuis klo 22 ja mies lähtee baariin jo 16.30 ei voi kuulemma katsoa kelloa ja ei pääse silloin . lisäksi sanoi ettei hänellä ole vara maksaa leffalippua kun kysyin mukaani ja yllättäen olikin kaljoihin rahaa! Muutenkin välit tuntuu kylmiltä vaikka antaa nopean aamu iltapusun ja pyytää kainaloon. Sanoo että rakastaa mutta tunne ei välity! Ilkeästi puhuu välillä että menetän yöunet ja itken. Olen työkyvytön pienituloinen eläkkeellä lisäksi velat ja vara ei ole soittaa esim kysyä tuista yms kelalta ja ystäviä ei ole yksi yritti iskeä miestäni oli hutsu...
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Pidätkö palstamies myös naisten asusteista?🥱
- Anonyymi00002
Vappupallon ankea osa. Liikaa heliumia. -sivu
- Anonyymi00003
Saatko itsellesi maskuliinista väkivoimaa tästä typerryttävästä esineellistämisyrityksestä mitä suoritat pakonomaisesti palstaäijän aloituksissa? Epäilen vahvasti. T naiselta onnea ja menestystä kaiffareilles kans
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saatko itsellesi maskuliinista väkivoimaa tästä typerryttävästä esineellistämisyrityksestä mitä suoritat pakonomaisesti palstaäijän aloituksissa? Epäilen vahvasti. T naiselta onnea ja menestystä kaiffareilles kans
Millon susta tuli palstaäijä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241355
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain771203Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63901
- 83871
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S41690Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513677- 65677
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 32539
- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51461
- 24437