Kauhia miten paljon niitä rikollisia on kansanedustajana.

Anonyymi-ap

Minä kunniaton paska Holo olen kyllä PYHIMYS noihin verrattuna!

FB KUNNIALLISET SYYTTÄÄ MINUA!!!!

Onneksi makaan, koska minä olisin kyllä pudonnut tuolilta taas ja lyöny pääni pöydän kulmaan ja KUOLLUT siihen!

21

293

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- Juu Ja kaikki - SDP:n -IDIOOTTEJA- !

• Anonyymi00002

Perseaukisille ja kokkareille täytyy rakentaa oma vankila.

• Anonyymi00016

Andy McCoy on kaikesta huolimatta yhdenvertaisuuslain mukaan Siirtolan Rainerin kanssa.

Molemmat ovat muusikoita.

Molemmilla on saman tyyliset HATUT, kun he ovat esiintymässä.

Molemmat ovat myös ELÄKELÄISIÄ.

Molemmat ovat myös LAPISTA.

Minä en kyllä hyväksy sitä, että he alkavat toisiaan syrjimään!

• Anonyymi00018

Suku oli kyllä YLPEÄÄ JA LEUHKAA -80 luvulla, kun Hanoi Rock’s niitti mainetta maailmalla Andy McCoy oli sukulainen, mutta ei heistä enään kukaan halua edes muistaa, että Andy McCoy on sukulainen.

Ei hän ole minun Hololle vaan niille toisille.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Suku oli kyllä YLPEÄÄ JA LEUHKAA -80 luvulla, kun Hanoi Rock’s niitti mainetta maailmalla Andy McCoy oli sukulainen, mutta ei heistä enään kukaan halua edes muistaa, että Andy McCoy on sukulainen.

Ei hän ole minun Hololle vaan niille toisille.

Minun Holon sukulaista kyllä näkee ketkä ovat Andy McCoyn sukulaisia jos tietää ketkä ovat minun sukulaisia. Heidän kaverit soittavat myös, mutta onneksi Siirtolan Rainerin oli suurempi julkisuuden henkilö MUUSIKKONA ja FB KUNNIALLISENA!

Yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisuus Andy McCoyn yhdistää myös näin. Ei haittaa vaikka Andy McCoy ei ole FB KUNNIALLINEN. He ovat sentään Siirtolan Rainerin kanssa yhtä suuria MAAILMAN TÄHTIÄ!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minun Holon sukulaista kyllä näkee ketkä ovat Andy McCoyn sukulaisia jos tietää ketkä ovat minun sukulaisia. Heidän kaverit soittavat myös, mutta onneksi Siirtolan Rainerin oli suurempi julkisuuden henkilö MUUSIKKONA ja FB KUNNIALLISENA!

Yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisuus Andy McCoyn yhdistää myös näin. Ei haittaa vaikka Andy McCoy ei ole FB KUNNIALLINEN. He ovat sentään Siirtolan Rainerin kanssa yhtä suuria MAAILMAN TÄHTIÄ!

Mieheni Holo ilmoitti, että EI ME OLLA RIITELIJÖITÄ vaan kyllä me ihan sovinnolla ja rauhalla siirrytään kuulemma vaikka Tornioon ja perustetaan sinne RUHTINASKUNTA.

Sieltä on kuulemma poistaa ongelmat, kun Inarin tulevasta KEISARIKUNNASTA.

• Anonyymi00022

Presidentti Kekkonen oli tuo joka aloitti jos hän oli kerta uhannut vaihtaa Lapin Viipuriin minun syntymän jälkeen. Minä olen asunut silloinkin Ruotsissa, mutta olen voinut olla käymässä Suomessa.

Siihen aikaan piti pysähtyä Tullissa ja ilmoittaa milloin tullaan maahan ja milloin poistutaan.

Siirtolat osaa paremmin nuo KEISARIKUNNAN HOMMAT.

Me HOLOT ollaan varattu Tornio ja siitä RAUHAN RUHTINASKUNTA, koska Keisarit ovat kovia riitelemään!

• Anonyymi00024

Aika ikävää, koska minä Holo olen aina kohdellut homoja ja lesboja IHMISINÄ jotka ovat minun tuttuja.
        Tuollainen käytös asettaa heidät myös eriarvoiseen asemaan vaikka he eivät tuo homouttaan ja lesbouttaan esille vaan omat ihan tavallisia IHMISIÄ.

Yksi äiti alkaa vaatimaan KUNNIOITUSTA FB:N KAUTTA, koska hänen LAPSENSA ON PAREMPI mitä toiset seksuaali vähemmistöön kuuluvat.

Kyliltä näitä juttuja kuulee ja Ivalossa on sentään noin 3000 ihmistä ja ei Torniokaan niin iso kaupunki ole etteikö siellä aina joku juttuja kuulis.
        Hannuksen koulu on muistaakseni siinä minun Holon ANOPPILAN LÄHELLÄ ja ANOPPIHAN KYLLÄ KAIKKI ASIAT TIETÄÄ!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Aika ikävää, koska minä Holo olen aina kohdellut homoja ja lesboja IHMISINÄ jotka ovat minun tuttuja.
        Tuollainen käytös asettaa heidät myös eriarvoiseen asemaan vaikka he eivät tuo homouttaan ja lesbouttaan esille vaan omat ihan tavallisia IHMISIÄ.

Yksi äiti alkaa vaatimaan KUNNIOITUSTA FB:N KAUTTA, koska hänen LAPSENSA ON PAREMPI mitä toiset seksuaali vähemmistöön kuuluvat.

Kyliltä näitä juttuja kuulee ja Ivalossa on sentään noin 3000 ihmistä ja ei Torniokaan niin iso kaupunki ole etteikö siellä aina joku juttuja kuulis.
        Hannuksen koulu on muistaakseni siinä minun Holon ANOPPILAN LÄHELLÄ ja ANOPPIHAN KYLLÄ KAIKKI ASIAT TIETÄÄ!

Miten noin FB KUNNIALLISEN ÄIDIN LAPSI JOKA TYÖSKENTELEE TORNIOSSA PERUSKOULUSSA VOI OPETTAA LAPSILLE SUVAITSEVAISUUTTA JOS HÄN EI PYSTY EDES HYVÄKSYMÄÄN ITSEÄÄN NAISENA JA LESBONA VAAN HÄNEN PITÄÄ OLLA MIES JA KAIKKIEN PITÄÄ HYVÄKSYÄ HÄNET, MUTTA HÄNEN ÄITINSÄ EI HYVÄKSY KETÄÄN VAIKKA HÄN TOIMII TEHTÄVÄSSÄ JOSSA PITÄÄ SUVAITA KAIKENLAISET IHMISET.

Onko TORNIOLAISILTA EDES KYSYTTY, että SOPIIKO HEILLE, että Tornioon tulee kouluun työntekijä jonka ÄITI EI EDES SUVAITSE HOLOJA IVALOSSA?

EI VARMASTI OLE KYSYTTY ELI KYLLÄ TÄSSÄ IHAN SELVÄSTI SYRJITÄÄN MEITÄ HOLOJA IVALOSSA JA TORNIOSSA!
        Sitä ennen HOLOT syrji meitä HOLOJA, kun asuttiin Raaseporissa!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Miten noin FB KUNNIALLISEN ÄIDIN LAPSI JOKA TYÖSKENTELEE TORNIOSSA PERUSKOULUSSA VOI OPETTAA LAPSILLE SUVAITSEVAISUUTTA JOS HÄN EI PYSTY EDES HYVÄKSYMÄÄN ITSEÄÄN NAISENA JA LESBONA VAAN HÄNEN PITÄÄ OLLA MIES JA KAIKKIEN PITÄÄ HYVÄKSYÄ HÄNET, MUTTA HÄNEN ÄITINSÄ EI HYVÄKSY KETÄÄN VAIKKA HÄN TOIMII TEHTÄVÄSSÄ JOSSA PITÄÄ SUVAITA KAIKENLAISET IHMISET.

Onko TORNIOLAISILTA EDES KYSYTTY, että SOPIIKO HEILLE, että Tornioon tulee kouluun työntekijä jonka ÄITI EI EDES SUVAITSE HOLOJA IVALOSSA?

EI VARMASTI OLE KYSYTTY ELI KYLLÄ TÄSSÄ IHAN SELVÄSTI SYRJITÄÄN MEITÄ HOLOJA IVALOSSA JA TORNIOSSA!
        Sitä ennen HOLOT syrji meitä HOLOJA, kun asuttiin Raaseporissa!

Ymmärrän, että homo mies on mies ja lesbo nainen on nainen.

Miten koulussa voi työskennellä ala-aste ikäisten LASTEN kanssa ihminen joka on syntynyt TYTÖKSI ja hän haluaakin olla aikuisena MIES.
        Vanhemmat kaikesta huolimatta kasvattaa lapset TYTTÖINÄ JA POIKINA vaikka OPETTAJA OLIS KOULUS SITÄ MIELTÄ, että IHMISELLÄ ON OIKEUS PÄÄTTÄÄ SYNTYMÄN JÄLKEEN, että ONKO HÄN TYTTÖ VAI POIKA!

Kyllä minua nyt vähän ihmetyttää vielä enemmän, että olivatko he VAIMO minusta itselleen vailla, koska mieheni Holo puuttui asiaan ja vaati KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!

En minä ainakaan äitinä hyväksyis lapselleni opettajaa jolla on ihan selvästi IDENTTITEETTI KRIISI ITSENSÄ KANSSA JOKA VIITTAA SUORAAN PERSONAALIUS HÄIRIÖÖN JOKA ON JÄÄNYT JOSTAIN SYYSTÄ HOITAMATTA, KOSKA KOTONA ON TUETTU KASVATUKSELLA SIIHEN, ETTÄ HÄN SAA ITSE PÄÄTTÄÄ ASIOISTA JA KASVAA ILMAN RAJOJA.

Hän ei varmaan YMMÄRRÄ, että meillä HOLOILLA ON ENEMMÄN TÄSSÄ KUNNIA PELISSÄ KUITENKIN SAATAVIA MITÄ HÄNELLÄ, KOSKA ME OLLAAN HYVÄKSYTTY, ETTÄ HOLOJEN SUVUSSA ON SEKSUAALI VÄHEMMISTÖÖN KUULUVIA IHMISIÄ.

Jos hän tulis kylään meille mieheni Holon sukulaisena niin minä en välttämättä olis edes kotona, koska MINÄ OLEN YKSITYISHENKILÖ ja mieheni sekä hänen Julkkis sukulaisensa ovat JULKISUUDEN HENKILÖITÄ joten EI SIITÄ KYLLÄ KANNATA KATEELLINEN OLLA!

Mieheni kyllä tuon tietää, että kaikki toiset maksas mitä vain jos julkkis homo tulis kylään, mutta mieheni vaimo sanois, että : Voitte olla ihan rauhassa keskenänne, koska minä voin katsoa telkkarista sinun sukulaista.

Mitä minä olen lukenut Amerikan Holosta niin hänellä on itselläkin suuret paineet sen suhteen, että mistä hän löytää varmaan sukulaiset jotka ovat niin hulluja, että hän voi miehensä tuoda Suomeen tapaamaan sukulaisiaan.
        Edes me ei mennä mieheni kanssa tuosta seulasta läpi vaikka kuinka hyviä oltais.

Ehkä me sitten, kun Tyllerö ja Mössykkä ovat sen ikäisiä, että he osaavat jo liikkua niin me voidaan pärjätä, kun ollaan oikein lapsi rakkaita sekä perhe keskeisiä, mutta ennen ei kyllä olla.
        Tyllerö ja Mössykkä ovat sentään meidän Holojen turvana tuollaisten sukulaisten kanssa!

• Anonyymi00027

Ziellähän on suomen kansa pienoiskoossa. Siutä näkee kuinka rikollista kansaa suomalaiset ovat.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1640
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      16
      1107
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      30
      1060
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      132
      855
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      796
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      597
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      588
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    11. 69
      500
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      488
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    16. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      412
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe