Palstan mukaan on ihana ja kamala paikka niin listataan tähän plussia ja miinuksia REHELLISESTI.
En nimittäin kaikkia palstatrolleja ihan usko. Täällä voi ulkopaikkakuntalaisetkin vaan trollata meinaa. Ei pidä kaikkea ottaa niin vakavasti höpönassut.
Tänne nyt hyviä ja huonoja puolia kiitos. Ja tosiaan minulla on yksi alle kouluikäinen lapsi niin sitäkin katsoen 👁️
Ollaan harkittu muuttoa Inariin joka
19
442
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tavallisten,luonnonläheisten ihmisten paikka,tervetuloa.
- Anonyymi00002
Tervetulo. Täällä on uusi koulukin ja päiväkodit. Tosin pimeää on kyllä keskitalvella mutta se kuuluu vuoden kiertoon. Hyvät hiihtoladut ym. Kahden kulttuurin paikka. Hillajänkkiä on likellä ja kalastusmahdollisuuksia. Kokonaisia Poron tuhoja saa ostaa suoraan poromiehiltä.😀
- Anonyymi00003
Ja met pitämään,ä Aasslakan kanssa huolen siitä että naiset ei elä puutteessa.
- Anonyymi00004
alakoulu ikänen nam naimakelpoinen nam..
- Anonyymi00005
Petofiili oot. Met paremman tytön äitiä.
- Anonyymi00007
Mistä päin ap muutatte?
- Anonyymi00008
Ei sinne köyhiä haluta ongelmaksi
- Anonyymi00009
Persut pysyköön pous
- Anonyymi00010
50 % on persuja
- Anonyymi00013
Täällä on paljon homoseksuaaleja. Jopa 104% populaatiosta on homppeleita.
- Anonyymi00014
Mutamaa rauhallinen alue lähellä koulua.kunnassa kova asuntopula.monet palvelut kaukana aina pitää ajaa vähint 300km,mutta siihen tottuu.talvella kylä hiljainen ja monen psyyke ei sitä kestä.monet alkoholisoituu yms.jos harrastat kalastusta kylä on unelma siihen.
- Anonyymi00015
Ruotsin suomalaiset niitä alkoholisteja ovat yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki täällä Mutamaallakin.
Me muutettiin aikoinaan takasin Ruotsista Suomeen niin pääsee noista Ruotsin suomalaista FULL GUBBEISTA ja SYP KÄRREINGEISTÄ eroon niin eiköhän nuo alkaneet sikiämään Suomessakin.
He eivät ymmärrä sitä, että minä olen Ruotsin suomalainen joka asuu Suomessa, mutta Suomessa olen Suomessa syntynyt suomalainen.
Suomen alkuperäiskansana eli suomalaisena turjakkeena sentään ymmärsin syntyä Suomessa ja vahvistaa suomalaisuuden asumalla Ruotsissa ja Norjassa.
Ruotsin suomalaiset eivät saa ikinä Suomen alkuperäiskansan ryhmää luotua, koska he ovat Ruotsin alkuperäiskansaa jotka saivat SUOMEN KANSALAISUUDEN. - Anonyymi00016
Eikö kestänyt mainita MUTAMAAN FB KUNNIALLISESTA joka teki alaikäisenä lapsen miehen kanssa joka ei ole tainnut ikinä käydä töissä, mutta viina kyllä on maistunut.
Hän ei ole edes ivalolainen vaan TAHKOTÖRMÄN ELIITTI VÄKEÄ. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikö kestänyt mainita MUTAMAAN FB KUNNIALLISESTA joka teki alaikäisenä lapsen miehen kanssa joka ei ole tainnut ikinä käydä töissä, mutta viina kyllä on maistunut.
Hän ei ole edes ivalolainen vaan TAHKOTÖRMÄN ELIITTI VÄKEÄ.Lisään, että kyseinen mies oli nuorena TENU-KEPIN MAINEESSA!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lisään, että kyseinen mies oli nuorena TENU-KEPIN MAINEESSA!
Lisään, että hänen nimi on Marko Katajamaa ja hän saamelainen joka edustaa TENU-KEPPEJÄ.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lisään, että hänen nimi on Marko Katajamaa ja hän saamelainen joka edustaa TENU-KEPPEJÄ.
Lisään, että minä Holo olen tunnustanut että miehet joiden kanssa olin elänyt syksyyn 2018 olivat KUNNIAN LOUKKAUKSIA JA SIITÄ KÄVIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
En halua elää paskojen entisten suhteiden kanssa TULEVASSA SUHTEESSA JA KUUNNELLA MITEN MINUN EX-MIEHET PASKOO ALKOHOLISTEINA MINUN MAINETTA!
Minä sentään ajattelin myös omia lapsiani ja he saavat kieltää isänsä jos hän käy heidän maineen ja kunnian päälle, koska HE EIVÄT VOI SYYLLISTYÄ SYRJINTÄÄN JOS HE KIELTÄYTYVÄT OLEMASTA ISÄN JA HÄNEN SUVUN KANSSA TEKEMISSÄ.
Mieheni lapsilla/lapsella on sama oikeus jos me asutaan yhdessä ja hänen lapsi/lapset häpeävät omaa äitiään jostain syystä.
Me ei olla yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia toisten kanssa!
Jokainen on itse vastuussa omista teoistaan!
Kukaan EI JUO VIINAA VAHINGOSSA JA TULE ALKOHOLISTIKSI!
Kyllä tässä kylässä osataan paskoa kaikkien maineet ja eletään YHTEISKUNNAN RAHOILLA JA HEILLE MAKSATETAAN KAIKKI KEIDEN MAINEET TIETOISESTI PILATAAN! - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lisään, että minä Holo olen tunnustanut että miehet joiden kanssa olin elänyt syksyyn 2018 olivat KUNNIAN LOUKKAUKSIA JA SIITÄ KÄVIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
En halua elää paskojen entisten suhteiden kanssa TULEVASSA SUHTEESSA JA KUUNNELLA MITEN MINUN EX-MIEHET PASKOO ALKOHOLISTEINA MINUN MAINETTA!
Minä sentään ajattelin myös omia lapsiani ja he saavat kieltää isänsä jos hän käy heidän maineen ja kunnian päälle, koska HE EIVÄT VOI SYYLLISTYÄ SYRJINTÄÄN JOS HE KIELTÄYTYVÄT OLEMASTA ISÄN JA HÄNEN SUVUN KANSSA TEKEMISSÄ.
Mieheni lapsilla/lapsella on sama oikeus jos me asutaan yhdessä ja hänen lapsi/lapset häpeävät omaa äitiään jostain syystä.
Me ei olla yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia toisten kanssa!
Jokainen on itse vastuussa omista teoistaan!
Kukaan EI JUO VIINAA VAHINGOSSA JA TULE ALKOHOLISTIKSI!
Kyllä tässä kylässä osataan paskoa kaikkien maineet ja eletään YHTEISKUNNAN RAHOILLA JA HEILLE MAKSATETAAN KAIKKI KEIDEN MAINEET TIETOISESTI PILATAAN!Hän on 5 lapsen äiti jolla on varaa pilata KOKO KYLÄN MAINEN, koska hän oli tuo jonka mielestä hänen vanhimman lapsen isä oli niin IHANA MIES!
Totta he ovat eronneet niin hän voi hakea RAKKAAN IHANAN MIEHENSÄ ALKON IKKUNAN LAUDALTA KOTIIN JA TEHDÄ HÄNESTÄ KUNNIALLISEN TYÖTÄ TEKEVÄN KUNNON MIEHEN!
Minä ja mieheni kyllä heille tuokin kunnia suodaan, koska meistä on kiva olla KUNNIATTOMIA PASKOJA HOLOJA! - Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ruotsin suomalaiset niitä alkoholisteja ovat yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki täällä Mutamaallakin.
Me muutettiin aikoinaan takasin Ruotsista Suomeen niin pääsee noista Ruotsin suomalaista FULL GUBBEISTA ja SYP KÄRREINGEISTÄ eroon niin eiköhän nuo alkaneet sikiämään Suomessakin.
He eivät ymmärrä sitä, että minä olen Ruotsin suomalainen joka asuu Suomessa, mutta Suomessa olen Suomessa syntynyt suomalainen.
Suomen alkuperäiskansana eli suomalaisena turjakkeena sentään ymmärsin syntyä Suomessa ja vahvistaa suomalaisuuden asumalla Ruotsissa ja Norjassa.
Ruotsin suomalaiset eivät saa ikinä Suomen alkuperäiskansan ryhmää luotua, koska he ovat Ruotsin alkuperäiskansaa jotka saivat SUOMEN KANSALAISUUDEN.Holo englanniksi hole in one.
- Anonyymi00024
Hyvä täällä on poromiehen asua
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908