Olenko mies, jota haluat, vai jokin myyntiautomaatti, josta nappeja painamalla saa haluamansa silloin kun haluaa jotain? Ja kun myyntiautomaatti on tyhjä, minut voi siirtää kierrätykseen. Mitä sinä annat minulle? Omasta tahdostasi? Ei edes palkkiota hyvästä palvelusta, vaan kiitosjanäkemiin?
Ihmisiltä tuntuu kadonneen kyky rakastaa aidosti ja solmia aitoon rakkauteen, uskollisuuteen ja luottamukseen, sekä yhdessäoloon perustuvaa parisuhdetta. Ne tuntuu rakastavan sitä mitä toinen voi antaa heille. Hyödykkeenä.
Väkisinkin siinä kyynistyy ja epäuskosta tulee kroonista, kun huomaa olevansa pelkkä lompakko ja herkkuja tarjoava automaatti. Ja jo neljättä kertaa peräkkäin! Minun kardinaalimunaukseni on, että haluan uskoa ihmisten hyvyyteen, että olemalla heille aito ja vilpitön, se antaisi myös aitoutta ja vilpittömyyttä takaisin. Mutta paskat.
Olen viimeisen reilun vuoden ollut kolmessa eri "yksinäiset yhteen" -palvelussa jäsenenä, mutta tällä kertaa työttömänä, pienituloisena, vaatimattomana, joka asuu vuokralla.... arvatkaa kuinka moni on todella kiinnostunut minusta ihmisenä ja miehenä? Tänä aikana yksi ainoa deittailu ja kahden päivän tutustumisen jälkeen "sori, mut ei oikein syttänyt", vaikka olen sivistynyt ja kouluttautunut, keskitasoa huomattavasti komeampi, miehiset mitat kohdallaan, kuntoilen ja pidän terveydestäni huolta. Ikävä kyllä tästä paketista, tai hyödykkeestä, puuttuu se jokin, mikä tuntuu olevan nykyään kaikkein tärkeintä.... vauraus, saavutukset, erikoisuudet, messevät oheismateriaalit, status jne. Mutta heti kun olen omana itsenäni ja profiilistani näkyy vaivannäköni ja saavutukseni, niin johan on jumaIauta akkaa jonossa tyrkylle. V_tun Ioiset!
Ihannenaiseni... tuosta voikin päätellä, millainen hän on. Sellaisesta olen haaveillut jo pitkään, mutta.....
Ihannenainen - peIkkä märkä päiväuni?
Anonyymi-ap
2
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä aika on pelkkää roskaa ja kullattuja käärepapereita ja deittailu on yksi varmimmista tavoista turhautua
- Anonyymi00002
Ihanne nainen mihin tarkoitukseen mulla on oma versionsa ihannenaisesta joka tarkoitukseen jos niikseen ei osaa naiset sitoutua mieheen yhtään sen paremmin kuin miehetkään naiseen tätä nykyä mu se lienee kertakäyttö kulttuurin hienouksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179