Taas nousee esille koirankakkakeskustelu. Rovaniemen keskustassa aloitettu hiekotusmurskeen ja hiekan poistaminen kaduilta ja muutamat kadut jo siistitty.
Kävelin eilen juuri lakaistua kevyenliikenteen väylää ja hyvä, että lakaisukone ehti hävitä näkyviltä niin ihminen ulostutti koiransa Maakuntakadulla ja sonta jäi siihen juuri siistitylle kadulle.
Mitä sanotte moisesta? Muuallakin ne ulosteet jää korjaamatta, jopa ihan seinävierillä näyteikkunoiden edessä on kakkakasoja.
Olen sitä mieltä, että tuollaisella sotkijalla kenen älykkyysosamäärä on 0, ei pitäisi missään tapauksessa olla koiraa. Niin paljon kun on tiedotettu, että taajamassa pitää kerätä ulosteet pois ja jopa koirankakkapussiautomaatteja on laitettu niin yhä
iletään sotkea. Mitä se kertoo olennosta siellä taluttimen toisessa päässä?
Joka keväinen keskustelu
6
175
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
sivistynyt ihminen ei roskaa eikä jätä koiranjätöksiä keräämättä
ihmisten älykkyys ja sivistys näkyy ympäristössä jos ei olla sivistyneitä niin se se vasta näkyykin - Anonyymi00002
Tornion Kivirannalla on vaikea uloste-ongelma.
Hakekaa sieltä vertaistukea. Siellä lapsetkin tulee koirien jätöksissä kotiin, kun ovat astuneet niihin ulkona. Tilanne on järkyttävä! - Anonyymi00003
Joka hemmetin huushollissa pitää olla rakki vaikka omistajalla ei olisikaan mitään edellytyksiä elää koiran kanssa niin kuin pitää. Suurin osa tolloista pilaa kaikkien koiranomistajien maineen.
- Anonyymi00004
Eihän tuostakaan asiasta aiheutuisi keskustelua jos koiranomistajat olisivat vähääkään vastuullisempia. Käykääpä huvikseen kävelemässä tuota rannan kevyenliikenteenväylää, koiranjätöksiä vierivieressä, saa joki reilun lannoituksen seuraavien sateiden jälkeen. No, mikäpäs siinä, virta vie.
Yksikin ääliömäinen koiranomistaja pilaa kaikkien maineen vaikka oikeasti niitä ulosteenjättäjiä on todella paljon. - Anonyymi00005
On ihminen melkoinen porsas, kun vasta lakaistuille kaduille jää koiranjätökset. Eikö siellä "kuupassa" säteile lainkaan. Sakkoja noin tyhmille sotkijoille! Iljettävää ja sivistymätöntä!
- Anonyymi00006
ap,sinä se olet joka sen nostaa idiootti imbesilli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578