Ei arvoa...

Anonyymi-ap

Joskus tykkäsin tänne laittaa Rai Rai-ketjuja...

Pidin hubaa ja jaoin sitä omaa hyvää fiilistäni...

Ei tänne voi sitä enää laittaa...🙄

Ei täällä ole enää sitä ryhmää äänessä joka osaa siitä nauttia ja fiilistää..

Ne on muualla...keksivät jotain muuta kuin nää...

Täällä on muita...🙄

54

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

😦voi ei

• Anonyymi00005

Voi kyllä.

Täällä ei oikeasti tulla tukemaan ketään. Ennemmin tullaan vasta sitten kun avaa jostain sanomaan, että ihan p.skaa, eikä kiinnosta... ja mistä sitä tietää ketä ne on...

Mutta yks ja v.tun hailee. 🙄

Täällä nostetaan ennemmin selkä pystyyn kuin haluutaan muuta..🤔

Ja juoppoushan on hyvä syy... heivataan hiuksista v.ttuun vaan. 😁

https://youtu.be/hJvIEtx4qZw?is=8V2Aj9YQD1M0x9yx

Mutta nyt alkaa tuntua sille oikeasti, että en halua olla täällä... ehkä hyvä niin. 🙂

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voi kyllä.

Täällä ei oikeasti tulla tukemaan ketään. Ennemmin tullaan vasta sitten kun avaa jostain sanomaan, että ihan p.skaa, eikä kiinnosta... ja mistä sitä tietää ketä ne on...

Mutta yks ja v.tun hailee. 🙄

Täällä nostetaan ennemmin selkä pystyyn kuin haluutaan muuta..🤔

Ja juoppoushan on hyvä syy... heivataan hiuksista v.ttuun vaan. 😁

https://youtu.be/hJvIEtx4qZw?is=8V2Aj9YQD1M0x9yx

Mutta nyt alkaa tuntua sille oikeasti, että en halua olla täällä... ehkä hyvä niin. 🙂

Tämmönen ois tyrkyl just sulle 😊

https://youtu.be/y3-QoLzOiFo?si=o52VAgG8F8sm6obK

Älä mököttele siellä!

Biisei soimaan nii kyl se siitä.

(Dingo muuten uppoo aina, kiitti)

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämmönen ois tyrkyl just sulle 😊

https://youtu.be/y3-QoLzOiFo?si=o52VAgG8F8sm6obK

Älä mököttele siellä!

Biisei soimaan nii kyl se siitä.

(Dingo muuten uppoo aina, kiitti)

Tuli vaan spontaanisti se fiilis, että täältä on mukavat tyypit ajettu pois. Onhan teitä vielä, mutta osa on piilossa. Kuten itsekin, vaikka mun tyyli näkyy nopeesti.
        Mutta kuitenkin..

Ensin mietin, että on 1-2 tyyppiä jotka perseilee täällä, mutta nyt alan tiedostamaan, että sitä on jokapuolella. Ei vaan täällä. Facebookista aina x;ään asti. Ihmiset jopa omalla kuvallaan, nimellään hyöltää sellaista skeidaa eetteriin ja ihan pokkana...

Sairasta...

• Musiikista voi nauttia ilman alkoholiakin. Luulen, että ymmärrys siitä, että olet päissäsi on se ei kiva juttu. Jos se toistuu usein.

• Anonyymi00002

Ei porukka siitä välitä lopulta... vaan fiiliksestä...

Useampi ei luultavasti edes tiennyt kuka olen, tai välittänyt siitä..

Monia "miettijiä" vaan ei ikinä tavoittanut idea, ettei mun vapaat osu aina viikonloppuun...

Mutta ei tämä minusta johdu...

Tämä johtuu siitä, miten täällä voidaan....

• Anonyymi00003

Se oli tympeää seurata kun yksi tulee kuuluttamaan olemassaoloaan tuhannen päissään. Miksei sitä voinut tehdä selvinpäin?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se oli tympeää seurata kun yksi tulee kuuluttamaan olemassaoloaan tuhannen päissään. Miksei sitä voinut tehdä selvinpäin?

Miksi sitä piti sitten kommenyoida tai elää mitenkäään mukana..

Nyt saat kyllä rauhan... ei yhtään huvita. Kuollut koko idea...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei minua haittaa, jos joku ottaa. Ihme nihilismiä.

Tietenkin jos ei saa kirjoituksista selvää, niin se on haitta. Mistä sitä tietää mitä mömmöjä kukin vetää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei minua haittaa, jos joku ottaa. Ihme nihilismiä.

Tietenkin jos ei saa kirjoituksista selvää, niin se on haitta. Mistä sitä tietää mitä mömmöjä kukin vetää.

Mä osaan selvinpäinkin ne skipata...

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei porukka siitä välitä lopulta... vaan fiiliksestä...

Useampi ei luultavasti edes tiennyt kuka olen, tai välittänyt siitä..

Monia "miettijiä" vaan ei ikinä tavoittanut idea, ettei mun vapaat osu aina viikonloppuun...

Mutta ei tämä minusta johdu...

Tämä johtuu siitä, miten täällä voidaan....

No miten sinä voit? Se lienee nyt se oleellisempi kysymys.

• Anonyymi00013
        Jasu2025 kirjoitti:

No miten sinä voit? Se lienee nyt se oleellisempi kysymys.

Flussa.... mut ei se tähän liity.

Ei mun kännäily eikä mikään mun fiilis oikeesti.

Ei kukaan niistä oo välitellyt.. keskittynyt vaan siihen mitä oon laitellut fiiliksellä.

Ja sitähän mä oon penännytkin...

Niinkuin nyttenkin... en mä täältä hae kuin jotain mitkä lähtee elää senhetkistä fiilistä...

Tosin... ehkä mä oon jo niin väsy siihen? 🤔

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kukaan niistä oo välitellyt.. keskittynyt vaan siihen mitä oon laitellut fiiliksellä.

Niinkuin nyttenkin... en mä täältä hae kuin jotain mitkä lähtee elää senhetkistä fiilistä...

Mulle tuli fiilis, että toi tunne tulee kuitenkin sun itses olosta, eikä niinkään muista. Onko jotenkin ontto olo?

• Anonyymi00017
        Jasu2025 kirjoitti:

Mulle tuli fiilis, että toi tunne tulee kuitenkin sun itses olosta, eikä niinkään muista. Onko jotenkin ontto olo?

Kyllä tää tulee muista.,

Mutta ehkä oon väärässä mestassa.,

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä tää tulee muista.,

Mutta ehkä oon väärässä mestassa.,

Silloin lääke on vaihtaa johonkin mikä tuntuu paremmalta. Tee asioita mitkä piristää.

🤗

• Anonyymi00020
        Jasu2025 kirjoitti:

Silloin lääke on vaihtaa johonkin mikä tuntuu paremmalta. Tee asioita mitkä piristää.

🤗

Teen... ja kyllä mä tään handlaan.

Tuossa alla joku hyvin otti kopin mistä kyse...

• Anonyymi00026
        Jasu2025 kirjoitti:

Tai kyllä se omastakin olosta johtuu...

Mutta se on tämä maailmanmeno yleensäkin....

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Teen... ja kyllä mä tään handlaan.

Tuossa alla joku hyvin otti kopin mistä kyse...

Tervetuloa mun maailmaani. Nyt ehkä hokaat miksi mä en välitä enää ihmisistä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kännäily pois. Juot liikaa. Vai onko nyt niin, että juot vähemmän, ja rairai kadoksissa?

- Sheena

• Anonyymi00006

Someen voi pettyä pahasti. Vaikka luulisi olevansa hauska niin olen itse joutunut huomaamaan että ketään ei oikeastaan kiinnosta. Facebook-kavereita minulla oli vain kourallinen eli 2-numeroinen lukumäärä. Olen ideologisesti jättäytynyt pois somekanavista. Ehkä minulla on hauskinta silloin kun olen yksin. Sosiaalista elämää ei ole virallisten asiayhteyksien ulkopuolella. Sosiaaliset tilanteet kuluttavat minua henkisesti.

Tämä artisti ei petä, vaikken ole vielä kuunnellut linkkiäni. Chinese Dark Melodic Techno 2026 | Night Drive Through Neon Shanghai Vol. 3 : https://www.youtube.com/watch?v=A9gLDaVDCXc. Musiikin kuunteleminen on tervettä eskapismia. Suosioni on hiipunut täällä ja se on osasyy palstakommenttieni vähentymiseen. Ihmiset hakevat hyväksyntää ja validaatiota kirjoittelemalla tänne. Se on enemmän tai vähemmän ajava tekijä. Niiden lisäksi on olemassa muita syitä kirjoittelulle. - 🍄.

• Anonyymi00010

Jaah...

• Anonyymi00042

41:20-41:25 = 😊. Onneksi löysin kanavan missä on pitkiä settejä ja usein uusia julkaisuja. Tosiaan, kappaleiden tempo on juuri sopiva. Uusia artisteja ja kappaleita on vaikeaa löytää ja se vaatii oman aikansa. Parempi että pääsee itse vähemmällä. On jäänyt olennaisesti vähemmälle ne mitä olen aiemmin tänne linkittänyt. Sitä väkisinkin miettii onko a.i.:ta käytetty apuna vai ei. Taas on kiire. Yksi kommentti päivässä on hieno saavutus. - 🍄.

• Anna mennä! Raipatiraa! 😎

• Anonyymi00012

Pitää pitää omat raipatit keskenään...🙄

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Pitää pitää omat raipatit keskenään...🙄

Se on hyvin tuttua. Eipä oo kukaan arvostelemassa tai vttuilemassa mistään. 👌

• Anonyymi00007

Miten niin ei voi enää laittaa? Laitoithan nytkin jotain.

• Anonyymi00011

Mut ei oo sama fiilis...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mut ei oo sama fiilis...

No voi perse.

Ei oo mullakaan aina, kovin useinkaan. Silloin en saa sanaakaan suusta. Tai siis mitään pysty kirjoittamaan.

Mihin kohtaan se fiilis jumittuu? :)

Tuntuuko polvissa, mahassa, rinnassa vai niskassa? Voi se tuntua leukaluissa ja vähän kurkkua kuristaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No voi perse.

Ei oo mullakaan aina, kovin useinkaan. Silloin en saa sanaakaan suusta. Tai siis mitään pysty kirjoittamaan.

Mihin kohtaan se fiilis jumittuu? :)

Tuntuuko polvissa, mahassa, rinnassa vai niskassa? Voi se tuntua leukaluissa ja vähän kurkkua kuristaa.

Se tuli vaan kuin väläys ja valtasi koko kropan.

Nyt jälkeenpäin ymmärrän paremmin. Muistan kun esimerkiksi kirjoiteltiin erään miss pönttöuunin ja tuon Jasun kanssa kuvitteellisesta lumisodasta. 😁
        Kolmistaan jotain hassua hauskaa mielikuvitushauskanpitoa...😁

Sellainen ei nykyään käy. Kaiken joko pitää olla totuuteen perustuvaa, pitää löytää linkki tueksi ja virallista kaikkea blaa blaa... ja lopulta jonkun trollin on lähdettävä jahtaamaan jotakuta.

Täällä ei voi olla kivaa kellään...🙄

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se tuli vaan kuin väläys ja valtasi koko kropan.

Nyt jälkeenpäin ymmärrän paremmin. Muistan kun esimerkiksi kirjoiteltiin erään miss pönttöuunin ja tuon Jasun kanssa kuvitteellisesta lumisodasta. 😁
        Kolmistaan jotain hassua hauskaa mielikuvitushauskanpitoa...😁

Sellainen ei nykyään käy. Kaiken joko pitää olla totuuteen perustuvaa, pitää löytää linkki tueksi ja virallista kaikkea blaa blaa... ja lopulta jonkun trollin on lähdettävä jahtaamaan jotakuta.

Täällä ei voi olla kivaa kellään...🙄

"Tuli kuin välähdys".

Ihmiset jotka sairastuvat masennukseen osaavat nimetä sen hetken. En tosin tiedä sopiiko se tuohon mitä sanoit.

Teillä on ollut tosi hauskaa. Mikä niistä lumipallosta osui, vaiko se sieltä leikistä kotiinpaluu?

Mielikuvitus hauskanpito on täällä ihan parasta. Se on osittain syynä pysyä ano. Voit varmaan saada sen takaisin myöhemmin. Alavire vie vain oman aikansa, ellet ole menettänyt kokonaan uskoasi ihmisiin.

Tämä palsta on kuitenkin vielä paikka mihin palata, vaikka onkin ihme takapajula. On täällä vähintään pääsiäistrolleja vastassa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

"Tuli kuin välähdys".

Ihmiset jotka sairastuvat masennukseen osaavat nimetä sen hetken. En tosin tiedä sopiiko se tuohon mitä sanoit.

Teillä on ollut tosi hauskaa. Mikä niistä lumipallosta osui, vaiko se sieltä leikistä kotiinpaluu?

Mielikuvitus hauskanpito on täällä ihan parasta. Se on osittain syynä pysyä ano. Voit varmaan saada sen takaisin myöhemmin. Alavire vie vain oman aikansa, ellet ole menettänyt kokonaan uskoasi ihmisiin.

Tämä palsta on kuitenkin vielä paikka mihin palata, vaikka onkin ihme takapajula. On täällä vähintään pääsiäistrolleja vastassa.

Ehkä se oli hetki, missä tajusin, ettei tämä mesta ole se sama mesta enää...

Se oli metkaa ja kaikki tykkäs... kun on sopivat leikkikaverit ja leikki, niin silloinhan se on kivaa..🙂

Jokin uusi juttuhan olis parasta....🙂

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ehkä se oli hetki, missä tajusin, ettei tämä mesta ole se sama mesta enää...

Se oli metkaa ja kaikki tykkäs... kun on sopivat leikkikaverit ja leikki, niin silloinhan se on kivaa..🙂

Jokin uusi juttuhan olis parasta....🙂

Okei. Tiedät itse paremmin, miten mesta muuttui. Ikävä juttu ett niin käynyt. Ja jos sen täällä joku aiheutti.

Joku uusi juttu olisi tietysti kiva, mutta vaihtoehtoja tälle sohvalta käsin on tasan tv tai kirja. Vuorovaikutteisuus puuttuu niistä molemmista. Tai lähinnä sen mahdollisuus näin anona.

Eivät nämä ajat paljon tilannetta paranna, ellei sitten uudet työttömät vanhaan paikkaansa löydä.

Eikö musakaan tunnu enää hyvältä? Vai tuntuuko paremmalta mollivoittoinen?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Okei. Tiedät itse paremmin, miten mesta muuttui. Ikävä juttu ett niin käynyt. Ja jos sen täällä joku aiheutti.

Joku uusi juttu olisi tietysti kiva, mutta vaihtoehtoja tälle sohvalta käsin on tasan tv tai kirja. Vuorovaikutteisuus puuttuu niistä molemmista. Tai lähinnä sen mahdollisuus näin anona.

Eivät nämä ajat paljon tilannetta paranna, ellei sitten uudet työttömät vanhaan paikkaansa löydä.

Eikö musakaan tunnu enää hyvältä? Vai tuntuuko paremmalta mollivoittoinen?

Ei musakaan oikein enää tuo fiilistä. Pitänee miettiä, jos vaikka alkais maratonilla kuuntelemaan äänikirjoja. Samalla vois sivistää itseään.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ei musakaan oikein enää tuo fiilistä. Pitänee miettiä, jos vaikka alkais maratonilla kuuntelemaan äänikirjoja. Samalla vois sivistää itseään.

Aika moni valitsee maratonin, liikunnan ja terveellisen elämän, hivenaineet ja kunnon kohentamisen. Kuulokkeista tietysti jotain rytmikästä ja hikeä nostattavaa.

Välillä voi kuvata peffaansa ja lihaksiaan instaan ja mainostaa kaikille juovansa vichyä. Ja etenkin et skumppaa lasillisen viimeksi toissajuhannuksena.

Aika nopeasti kyllästyy noihinkin. Tai ainakin keskustelemaan niistä. Sitä voi jatkaa kuulokkeet päässä ylhäisessä yksinäisyydessä percceensä kohotusta ja grammojensa vahtimista elämänsä loppuun saakka.

Oikeasti haluaisi ehkä vaan nauraa jonkun kanssa jollekin, mutta se on mennyttä elämää. Tilalla on kaikki normit täyttävä hyvä elämä.

Radion, podcastien ja tuubin keskustelujen kuuntelusta olen löytänyt itsekin muuta. Samalla voi puuhata jotain pakollisia kotitöitä.. tai levätä.

Vieläkö sinulla tauti päällä, vai meneekö koko loma hukkaan?

• Anonyymi00018

Mietin tuota samaa asiaa pari päivää sitten. Ihan on pelkkää heikkoa trollia ja mt-porukkaa (ketään väheksymättä). Mutta sellaisia normaaleja, ajattelemaan laittavia ja piristäviä viestejä ei ole näkynyt. Olen vähän järkyttynyt joidenkin kirjoittajien mielenmaisemasta. Näkee että ihmiset voi todella huonosti. No en tiedä voinko itsekään kovin hyvin, mutta yritän olla miettimättä asiaa aktiivisesti 😁

Elämä ja onnellisuus koostuu hyvin yksinkertaisista asioista. Ne muutama läheinen, terveet elintavat noin suunnilleen. Ulkoilu luonnossa, metsissä. Kevään etenemisen seuraaminen. Raittiista ilmasta ja auringosta nauttiminen. Saunominen ja rentoutuminen. Tietysti se vaikuttaa monella elämään, kun raha ei riitä oikein enää edes kunnon ruokaan. Ja kaikki muutkin ympärillä saattaa voida yhtä huonosti.

• Anonyymi00019

Jokin vaan tuli nyt täältä läpi...(taputtaa rintaa)

Tai täältä..(osoittaa korvaa)

Itsekin oon miettinyt vastaavaa. Ja mulla ehkä lopulta kuitenkin käy tunteisiin ja päähän sellainen juttu mitä täällä nyt paljon on. Ahdistaa. Tulee likainen olo kun lukee jotain juttua pslstalla....

Surullista, että tää ja koko maailma menee sellaiseks mestaks, että hyvää ja tavallista mukavaa pitää löytää just metsästä tai jostain muualta kuin ihmisten keskeltä..

Kun luulin, että koronaa edeltävä aika palaisi ja ihmiset hymyilis taas...niin p.skan marjat. Ihan samaa vastakkain ajattelua ja pa.kaa fiilistä. Jos jollain sattuu olemaan hyvä fiilis, kyllä siltä se kiskotaan pois.

Onkohan tämä uus normaali?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jokin vaan tuli nyt täältä läpi...(taputtaa rintaa)

Tai täältä..(osoittaa korvaa)

Itsekin oon miettinyt vastaavaa. Ja mulla ehkä lopulta kuitenkin käy tunteisiin ja päähän sellainen juttu mitä täällä nyt paljon on. Ahdistaa. Tulee likainen olo kun lukee jotain juttua pslstalla....

Surullista, että tää ja koko maailma menee sellaiseks mestaks, että hyvää ja tavallista mukavaa pitää löytää just metsästä tai jostain muualta kuin ihmisten keskeltä..

Kun luulin, että koronaa edeltävä aika palaisi ja ihmiset hymyilis taas...niin p.skan marjat. Ihan samaa vastakkain ajattelua ja pa.kaa fiilistä. Jos jollain sattuu olemaan hyvä fiilis, kyllä siltä se kiskotaan pois.

Onkohan tämä uus normaali?

Ei siitä korona-ajasta ihmiset mitään oppinut, vaikka kaikki oli siinä silmien edessä nähtävillä. Pahemmaksi menee vaan koko ajan. Itsekin olen muuttunut lähes erakoksi noiden aikojen seurauksena. Tai sitten tämän vallitsevan. En vaan jaksa. Enkä jaksa useimpia ihmisiä. Elän jossain kummallisessa välitilassa nyt. En pysty oikein elämään siinä vanhassa maailmassa, mutten ole päässyt kunnolla uuteenkaan kiinni. Vaikka ajatusmaailma on muuttunut, kehittynytkin. Pitäisi koittaa jotenkin vaan heittäytyä, antaa elämän virran viedä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei siitä korona-ajasta ihmiset mitään oppinut, vaikka kaikki oli siinä silmien edessä nähtävillä. Pahemmaksi menee vaan koko ajan. Itsekin olen muuttunut lähes erakoksi noiden aikojen seurauksena. Tai sitten tämän vallitsevan. En vaan jaksa. Enkä jaksa useimpia ihmisiä. Elän jossain kummallisessa välitilassa nyt. En pysty oikein elämään siinä vanhassa maailmassa, mutten ole päässyt kunnolla uuteenkaan kiinni. Vaikka ajatusmaailma on muuttunut, kehittynytkin. Pitäisi koittaa jotenkin vaan heittäytyä, antaa elämän virran viedä.

Ennen koronaa pidin itseäni jonkinlaisena eksoverttina, mutta kyllä tässä maailmassa rupeen itsekin vetäytymään omaan kuoreen pikkuhiljalleen.

Jotenkin tuntuu vihamieliselle tuo muu maailma. Ihan tututkin tyypit kirjoittelee somessa karseaa juttua facessa ja on pitänyt ihan lopettaa heidän seuraaminen. Vastaan kun tulee kaupungilla, ei tiedä moikkaako vai koittaako olla huomaamatta...

Kirjoittaivat anonyyminä vaikka tälläisillä alustoilla tai jossain ylilaudassa, mutta ei omalla naamalla....

• Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ennen koronaa pidin itseäni jonkinlaisena eksoverttina, mutta kyllä tässä maailmassa rupeen itsekin vetäytymään omaan kuoreen pikkuhiljalleen.

Jotenkin tuntuu vihamieliselle tuo muu maailma. Ihan tututkin tyypit kirjoittelee somessa karseaa juttua facessa ja on pitänyt ihan lopettaa heidän seuraaminen. Vastaan kun tulee kaupungilla, ei tiedä moikkaako vai koittaako olla huomaamatta...

Kirjoittaivat anonyyminä vaikka tälläisillä alustoilla tai jossain ylilaudassa, mutta ei omalla naamalla....

Joo, se on se feminismi mikä pistää kirjoittamaan kaikkea sairasta soopaa. Se saa ihmisten päät niin sekaisin, etteivät edes enää tiedä itse ovatko naisia vai miehiä.

• Anonyymi00021

Jaa vai niin palstaäijä. No tästä ketjusta ei kyllä välity ei ilo eikä suru ei mikään. T nainen syrän nii kivinen

• Anonyymi00024

Joo. Nyt osui hyvin....palstaäijähän mää...

• Anonyymi00022

Äh vitut tämmöisestä sonnasta ylipäänsä ollenkaan, täällä riitti tänään noin viisi minuuttia

• Anonyymi00027

Ehkä jos jätät puheistasi pois kaikki feminismit ja lbgto+ aatteet, sekä vasemmistolaiset aatteet ja puhut niin että asiasi ovat poliittisesti neutraaleja niin vastauksetkin ovat asiallisia.

Mutta et pysty siihen. Mieti sitä että miksi niin on.

• Anonyymi00029

Itseasiassa olen aika oikeistolainen poliittisesti. Feministisyys minussa on kumpaakin sukupuolta edustavaa, lbgto ja aatteet? Minusta sukupuolia on 2 ja taas koettuja sukupuoli-identiteettejä voi olla useampiakin. Minusta voisi sen kolmannenkin hyväksyä laillisesti, kun jos ei ole mies, eikä nainen, pitäisi voida olla joku muukin. On vähän törkeää, että pitäisi valita joko tai...

Mutta en tiedä silti miten tämä liittyi aloitukseen?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Itseasiassa olen aika oikeistolainen poliittisesti. Feministisyys minussa on kumpaakin sukupuolta edustavaa, lbgto ja aatteet? Minusta sukupuolia on 2 ja taas koettuja sukupuoli-identiteettejä voi olla useampiakin. Minusta voisi sen kolmannenkin hyväksyä laillisesti, kun jos ei ole mies, eikä nainen, pitäisi voida olla joku muukin. On vähän törkeää, että pitäisi valita joko tai...

Mutta en tiedä silti miten tämä liittyi aloitukseen?

se liittyy siten että kun et voi vaan olla jankkaamasta noista aiheista.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

se liittyy siten että kun et voi vaan olla jankkaamasta noista aiheista.

Missä mä nyt noita oon jankannut?

• Ovat varmaan menneet enimmäkseen ohi, kun en ole rai rai koskaan oikein millään muotoa vaan enemmän zen.

• Anonyymi00028

Joo. Sekin hyvä, ettei kaikkia nappaa. Voikin hyvin skipata ja ettiä jotain mikä nappaa. 👍

• Aikansa kutakin. Mulla edelleen ihan hyvä perusfiilis tästä palstasta vaikka en jaksakaan käydä täällä kovinkaan usein.

Kuis flunssan kanssa?

Mä olen kohta lähdössä kattoon Super Marioita leffateatteriin poitsun kanssa. Ihan kivaa viettää aikaa poitsun kanssa. Se on ihan täys Mario-fani. Vaikka täyttääkin tänä vuonna kolokytä.

Katosi näköjään tuo minun "Viihdettä palstalle" kuin pieru saharaan. No, sellaista tuo meno tänäpäivänä on.

• Anonyymi00033

Sinnikkäästi jatkuu. Limaa tulee nenästä ja krihkoista yhä.

Siis tuntuu, että ei kyse ole edes pelkästään palstasta, vaan yleensäkin. Jos katsoo mitä ihmiset kirjoittaa milloin missäkin. Iltalehtien kommenttiosioissa ja yuotubeen tms...

Ja vissiin yleisimmin kaikki pahimmat kommentoijat ovat 50-65 vuotiaita!!! Se yllätti...

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Sinnikkäästi jatkuu. Limaa tulee nenästä ja krihkoista yhä.

Siis tuntuu, että ei kyse ole edes pelkästään palstasta, vaan yleensäkin. Jos katsoo mitä ihmiset kirjoittaa milloin missäkin. Iltalehtien kommenttiosioissa ja yuotubeen tms...

Ja vissiin yleisimmin kaikki pahimmat kommentoijat ovat 50-65 vuotiaita!!! Se yllätti...

Hitto, ei vissiin ole tavan lenssua si. Hyvä kuiteski että limaa erittyy ni saa pöpöt kyytiä.

Juu, uskon tosiaan että tää somemaailma saa ihmiset sekoamaan.

Ei nuoria, nuoret tyhmistyy, verrattuna aikaisempiin sukupolviin, mutta boomerit ovat typeriä tässä yhteiskunnassa. Pitää olla niin olevinaan. Varsinkin somessa. Tosiaankin, ihan kuin jotakin kiinnostaisi ..

Itse olen eniten huolissani niin nuorissa kuin vanhoissakin tuosta kännykkäriippuvuudesta.
        Minne ikinä meneekin tai jos hetkeksi pysähtyy, niin huomaa, että se känny on jokaisen kourassa.
        Pakonomainen tarve viihdyttää itseään joka sekunti.. WTF?

Mut juu, me ihmiset ollaan vielä aika tyhmiä noin yleisesti ottaen.

• Anonyymi00036

Maailmanmeno on todella kuormittavaa tällä hetkellä, ja se näkyy osaltaan myös täällä palstalla. On sotia drooneineen, taloudellista ahdinkoa, ilmastonmuutosta, rasismia, vastakkainasettelua, pedofiiliskandaaleita, jatkuvia raiskausuutisia, lähisuhdevalta kukoistaa ja monet tuntuvat menettäneen viimeisenkin kontrollin siitä, millä tavalla muita ihmisiä tulisi kohdella. Se näkyy todella selvästi somen ja netin syövereissä.

Ehkä tuo kaikki heijastuu myös siihen, että sellaista kepeää hauskanpitoa ei enää synny yhtä herkästi. Kyllä sitä edelleen on ja maailmassa on edelleen paljon hyvää ja kaunista, mutta se ei aina ehkä näy niin selvästi.

Toivottavasti olet löytänyt kuitenkin vähän rairai-fiilistä näin pääsiäisen alla 😊 Itse lähden pääsiäiseksi pakoon pahaa maailmaa sellaiseen seuraan, jossa voi olla täysin oma hömelö itsensä. Se, jos mikä on terapeuttista 🤗

Aletheias

• Anonyymi00037

Eiköhän tämän päästäisen rairait ollut ja mennyt.

Ehkä se on niin, että aikaansa kutakin. Ei siinä vaan ole enää sitä fiilistä.

Mutta ehkä tulee muuta sitten...

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Eiköhän tämän päästäisen rairait ollut ja mennyt.

Ehkä se on niin, että aikaansa kutakin. Ei siinä vaan ole enää sitä fiilistä.

Mutta ehkä tulee muuta sitten...

Voihan se olla noinkin, mutta takuulla tulee vielä uusi rairai-fiiliksiä. Ehkä palstalla, ehkä jossain muualla.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      101
      4006
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3850
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe