Mitä tekisit? Minä ainakin ostaisin semmoisen hirmu ison tankkerin ja menisin keskelle merta onkimaan.
>Simiti<
Jos sinulla olisi miljardeja
13
111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Antaisin hyvää lähipiirilleni, jotka ovat sen ansainneet. En juhlisi juurikaan tekisin hyviä asioita, joilla tukisin terveyttä ja hyvää mieltä. Liike olisi lääke, ehkä olisin aktiivisempi reissamaan mm. Norjan/ Ruotsin Lappiin ja miksei Suomenkin seuraamaan erilaisia hiihtotapahtuma.
Lätkä, futis, yu kiinnostaisi hiihdon lisäksi maailmanlaajuisesti. Jeesaisin (sponssaisin) huonompiosaisia osallistumaan kanssani tapahtumiin. Loisin hyvää henkeä, koska olen tällainen fiilis ihminen. Hyvällä saa enemmän hyvää aikaan ja .... ?
Pahaa mieltä pyrkisin välttelemään, ehkä raha siihenkin auttaa? Antamisen ilo on sitä parasta iloa, kun näkee huonompiosaisen mielessä hyvän vaikutuksen kokemaan. Hyvät kokemat ovat aina mieltä parantavia asioita niin antajalle kuin saajallekin.- Anonyymi00002UUSI
Kuullostaa hyvälle, mutta todellisuudessa voisi olla aika vaikeaa olla hyvä...
Nyt ihan tavallisenakin tallaajana pitää olla tarkkana, ettei joudu huijarin kynsiin, niin mietippä sit jos ois miljardeja...
Äkkiä lähtis miljarditkin lapasesta.... - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuullostaa hyvälle, mutta todellisuudessa voisi olla aika vaikeaa olla hyvä...
Nyt ihan tavallisenakin tallaajana pitää olla tarkkana, ettei joudu huijarin kynsiin, niin mietippä sit jos ois miljardeja...
Äkkiä lähtis miljarditkin lapasesta....Itse ajattelisin vain lukuina en miljardeina excelissä, kerran viikossa pitäisin kirjaa. Silloin pää kestää paremmin tilannetta. Elää suht normisti tietäen samalla sen, että kaikki tekeminen ja meneminen on itselle mahdollista, tarvitsematta ajatella paljonko mikäkin maksaa.
Ajatuksena taustalla kuitenkin kokoajan kohtuus ja tolkku. Raha olisi enemmän vain asioiden mahdollistaja, mut lepo ja paikalla oleminen kotosallakin olisi ihan ok välillä. Turhien stressitekijöiden minimoiminen kokoajan läsnä. Pakkoa ei olisi mihinkään.
- Anonyymi00004UUSI
Oikeat miljardöörit ostavat paratiisisaaria missä raiskaavat nuoria lapsia taikka perustavat oman kuudentuhannen asukkaan kaupungin.
Epsteinit ja Nygåårdit ovat esimerkkeinä edellisistä ja Musk esimerkki jälkimmäisestä. Sitten on vielä kirsikkana kakun päällä tämä Trump ! Trump omistaa nyt Gazan alueen ja alkuperäisväestö joutaa lähteä loisimaan Eurooppaan. Europpan on oma syy jos Trump päättää karkoittaa 2 000 000 palestiinalaista vaikkapa Suomeen.- Anonyymi00007UUSI
Ovat ja olivat narsisteja. Elivät elitistä elämää, jossa kokivat olevan vallan ytimessä? Ketään ihmistä ei pidä päästää asemaan, jossa alistavat heikommassa asemassa olevia. Siksi kunnioitan demokraattisia arvoja, jossa pyritään eriarvoisuustekijöitä minimoimaan.
Valta ei ole koskaan hyvästä, jos vallan kahvassa on narsistinen ihminen. Hän maksimoi aina kaikessa omia hyötyjä. Suosii heitä, joista hyötyy itse aina eniten, jolloin väärät asiat saavat merkityksen. Ja ohjaa tilanteita väärään suuntaan.
Trump ja Putin ovat siitä huonoja esimerkkejä, jotka vaikeuttavat huonommassa asemassa olevien eloa jopa oman kansankin parissa. Vaikka tekisivät muuten hyvää maailmalle teoillaan? Trump osaa manipuloida samoin Putinkin, toistamalla asioita moneen kertaa? Haluavat uskoa, että siten asiat alkavat tuntumaan enemmän uskottavilta, vaikka olisivat valheellisia asioita?
- Anonyymi00005UUSI
Se olisi hauskaa kunnes liskoihmiset ottaisivat yhteyttä. Sitten ne antaisivat geeniterapiaa ja tekisivät sinustakin liskoihmisen, ja joutuisit vaihtamaan nimesi joksikin Steiniksi kuten Simitistein. Sen jälkeen joutuisit ostamaan saaren Karibialta, joka nimettäisiin Simitisteinin saareksi, ja siellä pitäisi kestitä muista liskoihmisiä jotka hallitsevat maailmaa ja ihmiskuntaa. Joku Epsteinikin oli matematiikan ja fysiikan opettaja, ja yhtäkkiä tulikin miljardööriksi joka omisti oman saaren.
Jos kuitenkin kieltäytyisit sinut vaihdettaisiin klooniin kuten Jim Carrey. - Anonyymi00006UUSI
Muuttaisin pois suomesta Heti
- Anonyymi00008UUSI
Itse en muuttaisi, varsinkaan jos Suomi yhteiskuntana on mahdollistanut minulle rikastumisen, haluaisin antaa takas siitä hyvästä, jonka olen yhteiskunnalta saanut ja mikä on minulle mahdollistanut nykytilanteen. Kiitollisuus syntyy hyvistä kokemista.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse en muuttaisi, varsinkaan jos Suomi yhteiskuntana on mahdollistanut minulle rikastumisen, haluaisin antaa takas siitä hyvästä, jonka olen yhteiskunnalta saanut ja mikä on minulle mahdollistanut nykytilanteen. Kiitollisuus syntyy hyvistä kokemista.
No varmaan joo se suomi sinulle antaa miljardeja rahaa.... ei ikinä muuten paitsi jos nimesi sattuu olemaan Zelenskyii.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No varmaan joo se suomi sinulle antaa miljardeja rahaa.... ei ikinä muuten paitsi jos nimesi sattuu olemaan Zelenskyii.
Mahdollisti se sen ainakin tåmän Woltin perustajille. Koulut käyty Suomessa ja se mahdollisti kansainvälistymisen ja hyvin suunnitellun luomuksen myynnin ulkomaille.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mahdollisti se sen ainakin tåmän Woltin perustajille. Koulut käyty Suomessa ja se mahdollisti kansainvälistymisen ja hyvin suunnitellun luomuksen myynnin ulkomaille.
Supercellin perustajia unohtamatta.
- Anonyymi00010UUSI
Tuo laiva tietysti pitäisi olla, huippuhieno risteilijä joka selviää merillä kuukausia ilman täydennystä. Ja tietysti henkilökunta siihen.
Sitten jostain etelä euroopasta (tai kauempaa) mahdollisimman suuri maa-alue minkä aitaa täysin, ja rakentaa sinne oman lomakylä-keskuksen, sitten viettää siellä yksinään lomaa. Merenranta täytyy kuulua kauppaan tietenkin.
Suomessa en viihtyisi, ei huvita maksaa veroja näille tänne. Politiikka ei kiinnosta, siihen en osallistuisi millään tavoin.- Anonyymi00011UUSI
Mietippä. Sellainen jättilaiva ja ikioma saari.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3716590Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta744254Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom433614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1393551Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1013538Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2453493Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll953419Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a123035Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1052784Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi372699