Elän aina kuvitelmissa siitä, että jossain täällä olisi nainen.
En itse pidä naisista, koska en ymmärrä niitä. Ne ovat sekopäistä massaa ilman ideaa itsestä.
Joten kysyisin, että tuleeko minun olla oma naiseni, ellei muuta ilmaannu.
(hirn)
Onko
19
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaa-a
Nyt kyllä F veti ihan sinne pohjille.
Eli jos mirriä ei täältä löydy, niin vaihtaa hiippakuntaa.
Näin käsitin.
(hihitystä)- Anonyymi00002
Kääk!
Ei pimpin pimppiä ole.
Jos taas ajatellaan kuinka yksinkertaista naisille on viedä tila, niin minun tulee jo sääli meitä.
Miksi me emme opi, vaan matkustamme.
(hihitystä) - Anonyymi00003
Oisko neiti F mirri vaan jossain taustatyö touhuissaan. Pitkä päivä pysytellä stayup
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oisko neiti F mirri vaan jossain taustatyö touhuissaan. Pitkä päivä pysytellä stayup
Bro
Älä huolehdi.
Sinun tehtäväsi tässä todellisuudessa on tuottaa materiaalia, joka sopii kolmioosi.
Eli hyvät pääsiäiset.
(naurua) - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Bro
Älä huolehdi.
Sinun tehtäväsi tässä todellisuudessa on tuottaa materiaalia, joka sopii kolmioosi.
Eli hyvät pääsiäiset.
(naurua)Sopii ja sopii.
Kyllä tämä kolmio osaa soutaa, ei vaan anna melan kolista.
Hyvää Pääsiäistä vaan sinnekin.
:)
Sinulla on hyvä mielikuvitus.. mutta muista, että kuvitelmasi ovat vain harhaa.
Sama miten sen sanoitat, olet sitten mies tai nainen. Yksi hailee. Palstatuki jota esität on oikein mieluisaa, vaikka en juuri koskaan ymmärrä jutuistasi hölökäsen pöläystä.
Olet ikoni.Minä en tiedä millainen naisen tai miehen tulisi olla. Ei tarvitse kuin mennä rajan taakse, niin vastassa on aivan erilaista porukkaa.
Siksi olen vain oma itseni. Jos joku tykkää, mahtavaa. Jos ei tykkää, niin se on sen ongelma ja sen pitää käsitellä omat ongelmansa.- Anonyymi00007
Mjoo
Eräs sellainen seuraava (En koskaan täällä kysy mitään) kysymys on se kuka teistä hallitsee softaa.
Laitanko villejä veikkaukisia?
(naurua) Anonyymi00007 kirjoitti:
Mjoo
Eräs sellainen seuraava (En koskaan täällä kysy mitään) kysymys on se kuka teistä hallitsee softaa.
Laitanko villejä veikkaukisia?
(naurua)Laita.
- Anonyymi00009
Palstakamu kirjoitti:
Laita.
Mjaa
En enää tunne tarvetta moiseen.
Katsos kun palautteen ja ajatuksen ajallinen ero pienenee, niin totuus lähenee.
Sellaista kutsutaan kvanttifysiikan ensimmäiseksi esseeksi.
(hihitystä) Anonyymi00009 kirjoitti:
Mjaa
En enää tunne tarvetta moiseen.
Katsos kun palautteen ja ajatuksen ajallinen ero pienenee, niin totuus lähenee.
Sellaista kutsutaan kvanttifysiikan ensimmäiseksi esseeksi.
(hihitystä)Ei saa luvata, jos ei pidä lupaustaan.
- Anonyymi00008
Mie piän siks. Eikä nekään ymmärrä miks.
- Anonyymi00011
Se on sinun päätöksesi miten toimit ja mitä haluat ja miksi..
Siis nainen. Siellä sun kotonako vai tällä palstalla?
No kotona selviää, kun meet eteiseen. Palstasta tiedä kukaan?- Anonyymi00012
Justiina Puupää on aloittajalle juuri sopiva nainen. Saat kaulimesta mennen tullen ja se on sinulle aivan oikein.
- Anonyymi00015
Kyllä
Vahvat naiset ovat kuin peili, joka ei anna armoa. Nainen osaa vaatia, ja miehen siihen sopeutua.
Jos mies vaatisi, niin kuvio romahtaisi ja mies jäisi yksin.
Kukaan täällä ei vaikuta siltä, että olisi edes lähellä ideaalia.
Mutta aina on se hyvä yritys olla se kymmenen.
(hihitystä) - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä
Vahvat naiset ovat kuin peili, joka ei anna armoa. Nainen osaa vaatia, ja miehen siihen sopeutua.
Jos mies vaatisi, niin kuvio romahtaisi ja mies jäisi yksin.
Kukaan täällä ei vaikuta siltä, että olisi edes lähellä ideaalia.
Mutta aina on se hyvä yritys olla se kymmenen.
(hihitystä)Kenties tämän päivän Justiinalla on ruoska ja vinyylisaappaat?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä
Vahvat naiset ovat kuin peili, joka ei anna armoa. Nainen osaa vaatia, ja miehen siihen sopeutua.
Jos mies vaatisi, niin kuvio romahtaisi ja mies jäisi yksin.
Kukaan täällä ei vaikuta siltä, että olisi edes lähellä ideaalia.
Mutta aina on se hyvä yritys olla se kymmenen.
(hihitystä)Minä en ole vaatinut yhdeltäkään mieheltä mitään yli kymmeneen vuoteen! Menin rikki työpaikan menetyksen takia ja kaiken sen tapahtuneen esityksen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540