Elän aina kuvitelmissa siitä, että jossain täällä olisi nainen.
En itse pidä naisista, koska en ymmärrä niitä. Ne ovat sekopäistä massaa ilman ideaa itsestä.
Joten kysyisin, että tuleeko minun olla oma naiseni, ellei muuta ilmaannu.
(hirn)
Onko
15
151
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mjaa-a
Nyt kyllä F veti ihan sinne pohjille.
Eli jos mirriä ei täältä löydy, niin vaihtaa hiippakuntaa.
Näin käsitin.
(hihitystä)- Anonyymi00002UUSI
Kääk!
Ei pimpin pimppiä ole.
Jos taas ajatellaan kuinka yksinkertaista naisille on viedä tila, niin minun tulee jo sääli meitä.
Miksi me emme opi, vaan matkustamme.
(hihitystä) - Anonyymi00003UUSI
Oisko neiti F mirri vaan jossain taustatyö touhuissaan. Pitkä päivä pysytellä stayup
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oisko neiti F mirri vaan jossain taustatyö touhuissaan. Pitkä päivä pysytellä stayup
Bro
Älä huolehdi.
Sinun tehtäväsi tässä todellisuudessa on tuottaa materiaalia, joka sopii kolmioosi.
Eli hyvät pääsiäiset.
(naurua) - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Bro
Älä huolehdi.
Sinun tehtäväsi tässä todellisuudessa on tuottaa materiaalia, joka sopii kolmioosi.
Eli hyvät pääsiäiset.
(naurua)Sopii ja sopii.
Kyllä tämä kolmio osaa soutaa, ei vaan anna melan kolista.
Hyvää Pääsiäistä vaan sinnekin.
:)
Sinulla on hyvä mielikuvitus.. mutta muista, että kuvitelmasi ovat vain harhaa.
Sama miten sen sanoitat, olet sitten mies tai nainen. Yksi hailee. Palstatuki jota esität on oikein mieluisaa, vaikka en juuri koskaan ymmärrä jutuistasi hölökäsen pöläystä.
Olet ikoni.Minä en tiedä millainen naisen tai miehen tulisi olla. Ei tarvitse kuin mennä rajan taakse, niin vastassa on aivan erilaista porukkaa.
Siksi olen vain oma itseni. Jos joku tykkää, mahtavaa. Jos ei tykkää, niin se on sen ongelma ja sen pitää käsitellä omat ongelmansa.- Anonyymi00007UUSI
Mjoo
Eräs sellainen seuraava (En koskaan täällä kysy mitään) kysymys on se kuka teistä hallitsee softaa.
Laitanko villejä veikkaukisia?
(naurua) Anonyymi00007 kirjoitti:
Mjoo
Eräs sellainen seuraava (En koskaan täällä kysy mitään) kysymys on se kuka teistä hallitsee softaa.
Laitanko villejä veikkaukisia?
(naurua)Laita.
- Anonyymi00009UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Laita.
Mjaa
En enää tunne tarvetta moiseen.
Katsos kun palautteen ja ajatuksen ajallinen ero pienenee, niin totuus lähenee.
Sellaista kutsutaan kvanttifysiikan ensimmäiseksi esseeksi.
(hihitystä) Anonyymi00009 kirjoitti:
Mjaa
En enää tunne tarvetta moiseen.
Katsos kun palautteen ja ajatuksen ajallinen ero pienenee, niin totuus lähenee.
Sellaista kutsutaan kvanttifysiikan ensimmäiseksi esseeksi.
(hihitystä)Ei saa luvata, jos ei pidä lupaustaan.
- Anonyymi00008UUSI
Mie piän siks. Eikä nekään ymmärrä miks.
- Anonyymi00011UUSI
Se on sinun päätöksesi miten toimit ja mitä haluat ja miksi..
Siis nainen. Siellä sun kotonako vai tällä palstalla?
No kotona selviää, kun meet eteiseen. Palstasta tiedä kukaan?- Anonyymi00012UUSI
Justiina Puupää on aloittajalle juuri sopiva nainen. Saat kaulimesta mennen tullen ja se on sinulle aivan oikein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453669Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063483Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202462Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331143Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171021- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744