Onko

Anonyymi-ap

Elän aina kuvitelmissa siitä, että jossain täällä olisi nainen.

En itse pidä naisista, koska en ymmärrä niitä. Ne ovat sekopäistä massaa ilman ideaa itsestä.

Joten kysyisin, että tuleeko minun olla oma naiseni, ellei muuta ilmaannu.


(hirn)

19

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mjaa-a


      Nyt kyllä F veti ihan sinne pohjille.

      Eli jos mirriä ei täältä löydy, niin vaihtaa hiippakuntaa.

      Näin käsitin.


      (hihitystä)

      • Anonyymi00002

        Kääk!


        Ei pimpin pimppiä ole.

        Jos taas ajatellaan kuinka yksinkertaista naisille on viedä tila, niin minun tulee jo sääli meitä.

        Miksi me emme opi, vaan matkustamme.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00003

        Oisko neiti F mirri vaan jossain taustatyö touhuissaan. Pitkä päivä pysytellä stayup


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Oisko neiti F mirri vaan jossain taustatyö touhuissaan. Pitkä päivä pysytellä stayup

        Bro

        Älä huolehdi.

        Sinun tehtäväsi tässä todellisuudessa on tuottaa materiaalia, joka sopii kolmioosi.

        Eli hyvät pääsiäiset.


        (naurua)


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Bro

        Älä huolehdi.

        Sinun tehtäväsi tässä todellisuudessa on tuottaa materiaalia, joka sopii kolmioosi.

        Eli hyvät pääsiäiset.


        (naurua)

        Sopii ja sopii.

        Kyllä tämä kolmio osaa soutaa, ei vaan anna melan kolista.

        Hyvää Pääsiäistä vaan sinnekin.

        :)


    • Sinulla on hyvä mielikuvitus.. mutta muista, että kuvitelmasi ovat vain harhaa.
      Sama miten sen sanoitat, olet sitten mies tai nainen. Yksi hailee. Palstatuki jota esität on oikein mieluisaa, vaikka en juuri koskaan ymmärrä jutuistasi hölökäsen pöläystä.

      Olet ikoni.

      • Tästä poistui pari viestiä.. harmi etten kerennyt lukemaan niitä. :(


    • Minä en tiedä millainen naisen tai miehen tulisi olla. Ei tarvitse kuin mennä rajan taakse, niin vastassa on aivan erilaista porukkaa.

      Siksi olen vain oma itseni. Jos joku tykkää, mahtavaa. Jos ei tykkää, niin se on sen ongelma ja sen pitää käsitellä omat ongelmansa.

      • Anonyymi00007

        Mjoo

        Eräs sellainen seuraava (En koskaan täällä kysy mitään) kysymys on se kuka teistä hallitsee softaa.

        Laitanko villejä veikkaukisia?


        (naurua)


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mjoo

        Eräs sellainen seuraava (En koskaan täällä kysy mitään) kysymys on se kuka teistä hallitsee softaa.

        Laitanko villejä veikkaukisia?


        (naurua)

        Laita.


      • Anonyymi00009
        Palstakamu kirjoitti:

        Laita.

        Mjaa

        En enää tunne tarvetta moiseen.

        Katsos kun palautteen ja ajatuksen ajallinen ero pienenee, niin totuus lähenee.

        Sellaista kutsutaan kvanttifysiikan ensimmäiseksi esseeksi.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mjaa

        En enää tunne tarvetta moiseen.

        Katsos kun palautteen ja ajatuksen ajallinen ero pienenee, niin totuus lähenee.

        Sellaista kutsutaan kvanttifysiikan ensimmäiseksi esseeksi.


        (hihitystä)

        Ei saa luvata, jos ei pidä lupaustaan.


    • Anonyymi00008

      Mie piän siks. Eikä nekään ymmärrä miks.

    • Anonyymi00011

      Se on sinun päätöksesi miten toimit ja mitä haluat ja miksi..

    • Siis nainen. Siellä sun kotonako vai tällä palstalla?

      No kotona selviää, kun meet eteiseen. Palstasta tiedä kukaan?

    • Anonyymi00012

      Justiina Puupää on aloittajalle juuri sopiva nainen. Saat kaulimesta mennen tullen ja se on sinulle aivan oikein.

      • Anonyymi00015

        Kyllä

        Vahvat naiset ovat kuin peili, joka ei anna armoa. Nainen osaa vaatia, ja miehen siihen sopeutua.

        Jos mies vaatisi, niin kuvio romahtaisi ja mies jäisi yksin.

        Kukaan täällä ei vaikuta siltä, että olisi edes lähellä ideaalia.

        Mutta aina on se hyvä yritys olla se kymmenen.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kyllä

        Vahvat naiset ovat kuin peili, joka ei anna armoa. Nainen osaa vaatia, ja miehen siihen sopeutua.

        Jos mies vaatisi, niin kuvio romahtaisi ja mies jäisi yksin.

        Kukaan täällä ei vaikuta siltä, että olisi edes lähellä ideaalia.

        Mutta aina on se hyvä yritys olla se kymmenen.


        (hihitystä)

        Kenties tämän päivän Justiinalla on ruoska ja vinyylisaappaat?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kyllä

        Vahvat naiset ovat kuin peili, joka ei anna armoa. Nainen osaa vaatia, ja miehen siihen sopeutua.

        Jos mies vaatisi, niin kuvio romahtaisi ja mies jäisi yksin.

        Kukaan täällä ei vaikuta siltä, että olisi edes lähellä ideaalia.

        Mutta aina on se hyvä yritys olla se kymmenen.


        (hihitystä)

        Minä en ole vaatinut yhdeltäkään mieheltä mitään yli kymmeneen vuoteen! Menin rikki työpaikan menetyksen takia ja kaiken sen tapahtuneen esityksen jälkeen!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe