Kumpi on helpompi kesytettävä

Anonyymi-ap

Parisuhteeseen mies vai nainen ja mitä mietit kun katsot lapsiasi tai muiden lapsia eli mietit voi tuota tyttöä tai poikaa se ei vielä tiedä kuinka helposti hänet kesytetään parisuhteessa

19

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Määrittele kesyttäminen?

• Anonyymi00003

Kaikki mikä kuuluu parisuhde kesytettäviin juttuihin

• Anonyymi00004

Ei olla mitään koiria, objekteja, tai kauppatavaraa vaikka herra rikas niin luulee.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaikki mikä kuuluu parisuhde kesytettäviin juttuihin

Eli?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eli?

Miten sinä kesytät vastakkaisen sukupuolen ja entä miten se sinut kesyttää

• Anonyymi00002

Kesytettävä? Mitä sillä tarkoitat?

• Anonyymi00005

Aloittajalla on oikosulku kaalissa. Kesyttää itseään. Ainoa jonka voi kesyttää. 🤣👍🏼

• Anonyymi00006

Kumppania ei pidä kesyttää.

• Anonyymi00008

Entä jos se puree?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Entä jos se puree?

..mjaa, vain purevat saavat parisuhteita.
        Bondi dokkarissa "bondin poika" löysi kuolleen äitinsä jäämistöstä Mooren kirjoittamia rakkauskirjeitä. Ne O L I V A T suorastaan imelämpää tarinankerrontaa kohteesta mitä kuvitella saattaa, "haluan iskeä hampaani sinun ihanaan pyllyysi" nm. ikuisesti sinun...eI nykyisin kukaan tuollaista kirjoita naiselle?

AV

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Entä jos se puree?

Ero ja rikosilmoitus.

• Anonyymi00012

HAHAAAAA!!! Mua ei pysty kesyttämään 💪:). En mä mikskään tossun alla nahjusaisuriksi alentuis. Mää mikkään toisen projekti oo. Sehän on osoitus rakkauden puutteesta toista kohtaan jos sitä toista täytyy muuttaa muuksi kuin mitä se on. Mikään ei riitä ikinä, tekee sitten niin tai näin. Eli ihan sama.

Sama se on olla just sellanen kuin haluaa. Kyllä ne kiltit keissit pitää mut kumminkin parhaiten "lieassaan" koska niille ei pysty oleen vihainen. Päällepäsmäröinti puuttuu silloin puolin ja toisin josta mä diggaan. Jos mua yrittää muuttaa perustavanlaatuisesti joksikin muuksi nii se on sitte näin 🖕. -💊-.

• Anonyymi00013

Riippuu täysin yksilöstä. Omasta mielestäni tosin vain täysi idiootti edes miettii jotain "kesyttämistä".

• Anonyymi00014

Itse esimerkiksi ole kesytettävissä, vaan jo valmiiksi täysin kesy, oikealle henkilölle. Muiden on aivan turhaa edes yrittää. Enkä itsekään tuhlaisi sekuntiakaan kenenkään kesyttämiseen.

• Anonyymi00015

Ei toimi noin on yhdessä tehtävä päätös mu jos puuttuu kyky sitoutua ei ole valmis suhteeseen toiset ei pysty sitoutumaan edes omien lastensa kasvatukseen

• Anonyymi00016

Nykyihmisiä on niin kehittynyt (aggressiivisesta sosiaaliseen), ettei kesyttämistä ole tarvittu aikakausiin enää.

- Sheena

• Eräässä maakunnassa, jonka nimeä en turvallisuussyistä mainitse, asui eräs sisar miehensä kanssa, mutta jäi sitten leskeksi. Tunsin heidät, koska mies oli vaimoni siskon miehen veli.

Puhelimessa sisar kertoi, ettei enää ota uutta miestä, koska miehen muokkaaminen mieluisakseen on niin työlästä.

Olen kyllä tiennyt, että nimeltä mainitsemattomassa maakunnassa harrastetaan tälläistakin 'huumoria', mutta enämpi näytti, että sisar oli ihan tosissaan. Ei tuntunut kivalta, olipa sitten puujalkajuttua tai ei. -exKynis.mi

• Tasa-arvoisessa parisuhteessa molemmat joustavat eikä kesyttämistä tarvita. Aina löytyy joku asia, joka on toiselle tärkeämpi kuin toiselle, silloin joustaa hän, jolle asia on vähemmän tärkeä.

• Naisista ei ole kokemusta, niin vastaan mies. Ja lasteni oma asiansa, sitten kun ajankohtaiseksi tulee iskemiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27