Kesän merkkejä tulee nyt jo.

Anonyymi-ap

Nämä pienet banaanipörriäisetkin. Joku päämaja noilla on taas jossain se pitää löytää ja tuhota.

Kesän ensimmäinen jäätelö, tämä on hyvä:

1 litran kokoinen Valio-päärynäjäätelöpaketti, jonka päälle kokonainen Fazer-sininen suklaalevy. Samankokoisia litran jäätelöpalikka ja suklaalevy.

Jos on suuri suu, niin voi haukata sellaises paksusta aina palan kerrallaan.
- Voi toki veitsellä leikatakin jos on pieni suu, pikkuriikkisiksi paloiksi.

28

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Biojätteestä ne tykkäävät. Kesällä ne tulevat jopa parvekkeelle parvekelasien välisistä rei'istä jostain ulkoa. Olen omin silmin nähnyt sen. Lisäksi parvekkeeni ylärajassa on lähes keskikokoisen linnun mentävä aukko.

• Olet varmaan jo googlettanut miten niistä pääsee eroon? No mutta, lautaselle etikkaa ja kelmu päälle, johon haarukalla reikiä on hyvä keino poistaa banaanikärpäset. Raukat menevät ansaan, mutta eivät pääse pois.

• Nousi kutri ihan niiku kauhusta pystyyn. Banskikset on luppanoi tyyppii. Ei niitä saa kamaloittaa.

• Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

Nousi kutri ihan niiku kauhusta pystyyn. Banskikset on luppanoi tyyppii. Ei niitä saa kamaloittaa.

No kyllä ne ihan kivoja on, sillon kun eivät tunge nenään tai ruokaa. Niillä on joku pakkomielle tulla aina iholle. 🤔

• Anonyymi00003

Eikö helpommalla pääsisi kun siivoais ettei tule banaanikärpäsii

• Anonyymi00004

Ja käy suihkussa jos banaanikärpäset tuleekin kun ei käy suihkussa

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö helpommalla pääsisi kun siivoais ettei tule banaanikärpäsii

Kyllä minä siivoan. Niitä tulee tiettyyn vuodenaikaan siltikin. Biojöte niitä houkuttelee.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja käy suihkussa jos banaanikärpäset tuleekin kun ei käy suihkussa

Käyn kyllä ihan päivittäin suihkussa...

• Anonyymi00022
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kyllä ne ihan kivoja on, sillon kun eivät tunge nenään tai ruokaa. Niillä on joku pakkomielle tulla aina iholle. 🤔

Niin ja aina nenään, tai silmään. Ja aina nukkuessa.

>Simiti<

• Mummielestä kaiken aikasempi seuraavan kesän merkki on jo eellisenä syksynä, kun lehet kamaloituu ja tippuu puista.

• Anonyymi00002

noh niin no oma projektini, kun kyllä kun itse saanut seksiä naisilta tähän elämään ihan riittävästi, syystä voin halveksiakin avioliittoakin...

Mutta niin, projektini yrittää auttaa nuoria naisia jos masentaa, niin ehkä pystyn, kun ei ole mitään seksuaalista motiivia, vaan sellainen että tekisi heidän oloaan mukavammaksi.

That is the whole point just to try to help on depressed young women, I don't need any sex or such from them, that is just pure empathy.

• Anonyymi00005

Sain sun viestin mies outoa kautta
      Paljon halauksia ja voimia♥️suruusi
      Elämä pidättelee tätä apua paljon esteitä on tiellä jotka ei johdu sinusta
      Rauha sielullesi

• Anonyymi00006

Minä en ole lähettänyt mitään viestiä ikinä ei ole, poastikirje on ainoa keino tavoittaa minut, eli joku toinen elli sitten...

• Anonyymi00007

Minä kun en käytä lainkaan mitään somea... vain oikeaa elämää: olwtko nyr aivAN varma että lähetit kirjeesi minulle lähettipalpeluun kautta?

• Anonyymi00008

Siis ei ole tullut ns kirje tai sp postia
      Viestin tuoja toi
      Mutta olen tietoinen nyt

• Anonyymi00009

Banaanikärpästen boss eli päälikkö piileksii keitiön biojäte astiassa, josta se yön pimeydessä lentää pöristelee banaanitertulle ja alkaa yöllinen
      banaanikärpäs sessio, jonka seurauksena 1000 uutta banaanikärpästä alkaa
      kasvamaan ja pöllähtää ilmoille...

• Anonyymi00010

Tämä on juurikin löytää uto BOSS mutta ei ole siellä ei ole roksiksissa.. jossain on joku.. sitten kun löytää sen pääpaikan niin lähtee nopeasti, kuin Iran maailmankartaltal kuin Trump uhoaa HE

• Anonyymi00011

Minulla ei ole oikeastaan koskaan banaanikärpäsiä tai kärpäsiä yleensäkään. Yli kymmenen vuoden asumisen aikana on ollut ehkä muutaman kerran jotain banaanikärpäsiä keittiössä, mutta ne jotenkin häviää melkein saman tien, kun banaanit on syöty ja biojätteet viety. Joistain kukista on tullut ötököitä, mutta ne olen saanut sellaisilla kukkatököteillä pois ja jollen ole saanut, niin siitä alkaa kukan viimeinen matka. Minä ja ötökät ei oikein mahduta samaan asuntoon.

Aletheias

• Anonyymi00012

😄
        Aika hygieenistä. Olisko jopa yli-innokasta?
        Vietkö biojätteetkin kolme kertaa päivässä?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

😄
        Aika hygieenistä. Olisko jopa yli-innokasta?
        Vietkö biojätteetkin kolme kertaa päivässä?

-keinovaginamies-

En todellakaan vie 😄 En missään nimessä ole yli-innokas hygienian suhteen, mutta ajatus ötököistä saa minut reagoimaan aina vahvasti. Tässä myönnän olevani yli-reagoiva 😁

Olen ötököiden suhteen yksinkertaisesti naurettava.. 🫣 Yritän peitellä reaktiotani jos on muita ihmisiä lähellä, mutta saan kylmiä väreitä, jos lähelle tulee esim hämähäkki tai heinäsirkka. Ainoat ötökät joita en säpsähdä ovat leppäkertut ja perhoset. Perhosten annan tulla vaikka kädelle. Mutta esim sudenkorentoja pelkään. Niitä on kesällä usein lenkkireittini varrella ja jos sellainen pörrää lähellä, saan kummasti vauhtia töppösiini 😅

Onnetonta, myönnetään 🫣

Aletheias

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En todellakaan vie 😄 En missään nimessä ole yli-innokas hygienian suhteen, mutta ajatus ötököistä saa minut reagoimaan aina vahvasti. Tässä myönnän olevani yli-reagoiva 😁

Olen ötököiden suhteen yksinkertaisesti naurettava.. 🫣 Yritän peitellä reaktiotani jos on muita ihmisiä lähellä, mutta saan kylmiä väreitä, jos lähelle tulee esim hämähäkki tai heinäsirkka. Ainoat ötökät joita en säpsähdä ovat leppäkertut ja perhoset. Perhosten annan tulla vaikka kädelle. Mutta esim sudenkorentoja pelkään. Niitä on kesällä usein lenkkireittini varrella ja jos sellainen pörrää lähellä, saan kummasti vauhtia töppösiini 😅

Onnetonta, myönnetään 🫣

Aletheias

Hassu :)
        Minäkin pelastan välillä neitosen hämähäkeiltä, mutta meillä ne ovat yleisiä.

Syyttäkööt rouva itseään, kun meillä ei ole innokasta siivoajaa. (Oispa) Eli homma ei kumpaakaan kauheasti innosta.

Tiesithän että leppäkertut syövät kakansyöjiä?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hassu :)
        Minäkin pelastan välillä neitosen hämähäkeiltä, mutta meillä ne ovat yleisiä.

Syyttäkööt rouva itseään, kun meillä ei ole innokasta siivoajaa. (Oispa) Eli homma ei kumpaakaan kauheasti innosta.

Tiesithän että leppäkertut syövät kakansyöjiä?

-keinovaginamies-

Mahtavaa, että toinen teistä uskaltaa uhmata hämähäkkejä 😄 Nykyään teini hoitaa meillä nuo. Onneksi en ole siirtänyt häneen ötökkäkammoani. Pulassa olen silloin kun hän on isällään ja silloin ei auta kuin itse käydä taistoon hämähäkkejä vastaan 😱

Mitäs kakansyöjiä leppäkertut syö? 🤔 Usein kuulee sanottavan, että hämähäkit ovat hyötyeläimiä, kun syövät jotain haitallisempia ötököitä, mutta en silti halua niitä sisälle asuntoon. En minäkään silti mikään siivousintoilija ole, kerran viikossa teen viikkosiivon ja vaihdan lakanat. Pari kertaa vuodessa teen isomman siivouksen, kun siivoan "kaiken". Pyyhin esim seinät, ovet, kahvat ja katkaisimet, kunnolla huonekalujen takaa, tuuletan/pesen verhot, puhdistan ilmanvaihtoventtilit (vai mitä lie pömpeleitä joista ilma tulee ja menee). Vähän ehkä olen turhan innokas pyykkääjä, pesen tiheästi päiväpeittoja, vilttejä sohvatyynynpäällisiä jne. Tuolla koti pysyy riittävän puhtaana, ja ainakin pahimmat hämähäkinverkot poissa 🤗

Aletheias

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mahtavaa, että toinen teistä uskaltaa uhmata hämähäkkejä 😄 Nykyään teini hoitaa meillä nuo. Onneksi en ole siirtänyt häneen ötökkäkammoani. Pulassa olen silloin kun hän on isällään ja silloin ei auta kuin itse käydä taistoon hämähäkkejä vastaan 😱

Mitäs kakansyöjiä leppäkertut syö? 🤔 Usein kuulee sanottavan, että hämähäkit ovat hyötyeläimiä, kun syövät jotain haitallisempia ötököitä, mutta en silti halua niitä sisälle asuntoon. En minäkään silti mikään siivousintoilija ole, kerran viikossa teen viikkosiivon ja vaihdan lakanat. Pari kertaa vuodessa teen isomman siivouksen, kun siivoan "kaiken". Pyyhin esim seinät, ovet, kahvat ja katkaisimet, kunnolla huonekalujen takaa, tuuletan/pesen verhot, puhdistan ilmanvaihtoventtilit (vai mitä lie pömpeleitä joista ilma tulee ja menee). Vähän ehkä olen turhan innokas pyykkääjä, pesen tiheästi päiväpeittoja, vilttejä sohvatyynynpäällisiä jne. Tuolla koti pysyy riittävän puhtaana, ja ainakin pahimmat hämähäkinverkot poissa 🤗

Aletheias

Ai että, oispa mullakin tuollainen siivoaja kotona :))
        Voisin apupoikana vähän tsemppailla tai olla ainakin hengessä mukana.

Leppäkertut syö murkkuja ja murkut syö kirvojen kakkaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ai että, oispa mullakin tuollainen siivoaja kotona :))
        Voisin apupoikana vähän tsemppailla tai olla ainakin hengessä mukana.

Leppäkertut syö murkkuja ja murkut syö kirvojen kakkaa.

-keinovaginamies-

Muista, että kaksi siivoaaa nopeammin kuin yksi ja sitten jää enemmän aikaa kaikkeen olelliseen 😉

Ai siinä on tuollainen ravintoketju.. Takapihan terassin alla asustelee muurahaisia eikä ne millään meinaa hävitä niin ehkä pitää hommata leppäkerttuja takapihalle niin pysyy muurahaisetkin kurissa 🤗

Nyt luovutan ja yritän saada unta, vähän vielä rytmit sekaisin pääsiäisestä.. Hyvää yötä 😴

Aletheias

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Muista, että kaksi siivoaaa nopeammin kuin yksi ja sitten jää enemmän aikaa kaikkeen olelliseen 😉

Ai siinä on tuollainen ravintoketju.. Takapihan terassin alla asustelee muurahaisia eikä ne millään meinaa hävitä niin ehkä pitää hommata leppäkerttuja takapihalle niin pysyy muurahaisetkin kurissa 🤗

Nyt luovutan ja yritän saada unta, vähän vielä rytmit sekaisin pääsiäisestä.. Hyvää yötä 😴

Aletheias

Joo, tuohan siinä olis vielä bonarina kun hyvää siivoajaa vähän auttelis ;) (Oispa ja oispa)
        Hyvää yötä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00015

Kerran söin appelsiinin. Siihen tuli parvi kukkakärpäisiä. Söin ne kaikki. Loppu se vittuilu.

>Simiti<

• Anonyymi00016

Komeron ovea varovasti avaa ja sopivankokoisen mainoslehden, joka peittää biojäte astian ja sitten vaan vie biojäteastian ulos ja siellä ottaa mainosleheden pois biojäteastian päältä, niin banaanikärpäset pölähtävät ulos, eikä keittiöön.

• Anonyymi00021

Ne nyt vain lähtee lentään sun keittiöön. Ne on varastohämisten pikkuserkkuja

>Simiti<

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe