Onneksi minun Holon EI TARVI OLLA VOIMA KISOISSA NAISENA MUKANA.

Anonyymi-ap

Olin 2017 vuonna YKSIN IVALOSTA NAISENA SUOMI 100VUONNA HELSINGISSÄ OLYMPIASTADIONILLA VANHEMPANA PANOSTAJANA NAISENA NÄYTTÄMÄSSÄ MITEN YLÄ-LAPIN NAIS VOIMA JYLLÄÄ!

TÄRKEINTÄ ON SE, ETTÄ MINÄ HOLO IVALOSTA IVALOLAISENA NAISENA JA ÄITINÄ VOITIN HELSINGIN OLYMPIASTADIONIN TYÖ OLYMPIALAISET SUOMI 100 VUONNA!

11

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletpa vanha. 100 vuotta. Onko vielä omat hampaat.

• Anonyymi00002

Ei tietenkään ole vaan minulla on FB KUNNIALLISTEN HAMPAAT!

Minä pyydän korvauksen uudet HAMPAATKIN, kun UUDEN MIEHENI KANSSA ALOITETAAN UUSI ELÄMÄ SYRJITTYINÄ.

• Anonyymi00003

Hahahahöhöhöh🤣🤣🤣🤣🤣🫨🥵🤯🥱😲😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫🙄🙄🙄tiritööttööt

• Anonyymi00004

Medicine TIME now!

• Anonyymi00005

Kyllä minun mieheni HOLO LÄÄKÄRINÄ ROKOTTAA MINUA, KUN ME OLLAAN SIELLÄ UUDESSA ELÄMÄSSÄ!

Kyllä me ainakin KUUKAUSI VIETETÄÄN KUNNIALLISTA SEKSI-LOMAA ENNEN, KUIN TYLLERÖN JA MÖSSYKÄN ISTUTUS ALKAA!

Raskaus-aikana meillä on niin paljo hommia, että ME EI EHITÄ SEKSTAAMAAN VASTA, KUN KAKSOSTEN SYNTYMÄN JÄLKEEN!

Me aiotaan olla KESÄ VANHEMPIA eli MEIDÄN PITÄÄ OLLA SYNNYTYKSEN JÄLKEEN KESÄ KUNNOSSA!

Me mennään HELSINKIIN STEISSILLE CHILLAAN JA NÄYTTÄÄN TYLLERÖLLE JA MÖSSYKÄLLE MESTOJA!

• Anonyymi00007

Taidat olla alkujaan Runeperinkadulta.

• Anonyymi00008

Onko se HONON miäs sit polliisi vai lääkäri ammatiltaan?🤔vai onko se vaihtunut?

• Anonyymi00010

Minusta tuntuu, että mieheni Holo on saanut sairaslomaa sekä lääkärinä että poliisina.
        Hän on varmaan saanut tämän Traumaperäinen stressihäiriö (PTSD) on pitkittynyt mielenterveyshäiriö, joka kehittyy vakavan, uhkaavan tai järkyttävän tapahtuman jälkeen. Oireisiin kuuluvat takaumat, painajaiset, välttämiskäyttäytyminen ja jatkuva varuillaan olo. Diagnoosi edellyttää oireiden kestävän yli kuukauden.

Onhan se varmaan hänelle ollut järkytys, kun ei Poliisi Titta Rasmus ei antanut hänen edes sakkoja maksaa!

Minä sanoin, kun me tultiin minun vanhempien luo : NÄITÄ SAKKOJA EI MAKSETA EIKÄ KESKUSTELLA EDES ASIASTA VAAN NYT MENNÄÄN VANKILAAN MIESTEN KUNNIAN PUOLESTA!

Miehet olivat isäni ja minun poika, mutta MIEHENI PÄÄTTI ITSE ALKAA MYÖS MIEHEKSENI, mutta EI HÄN VOI OLLA SAMAAN AIKAAN TOISEN NAISEN MIES!

Pojan isä, isä-puolet sekä sijaisperheen isätkin loukkaavat VAIMOJENSA SEKÄ SUKUJENSA KANSSA MEIDÄN KUNNIOITA JA SYRJIVÄTKIN VIELÄ!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minusta tuntuu, että mieheni Holo on saanut sairaslomaa sekä lääkärinä että poliisina.
        Hän on varmaan saanut tämän Traumaperäinen stressihäiriö (PTSD) on pitkittynyt mielenterveyshäiriö, joka kehittyy vakavan, uhkaavan tai järkyttävän tapahtuman jälkeen. Oireisiin kuuluvat takaumat, painajaiset, välttämiskäyttäytyminen ja jatkuva varuillaan olo. Diagnoosi edellyttää oireiden kestävän yli kuukauden.

Onhan se varmaan hänelle ollut järkytys, kun ei Poliisi Titta Rasmus ei antanut hänen edes sakkoja maksaa!

Minä sanoin, kun me tultiin minun vanhempien luo : NÄITÄ SAKKOJA EI MAKSETA EIKÄ KESKUSTELLA EDES ASIASTA VAAN NYT MENNÄÄN VANKILAAN MIESTEN KUNNIAN PUOLESTA!

Miehet olivat isäni ja minun poika, mutta MIEHENI PÄÄTTI ITSE ALKAA MYÖS MIEHEKSENI, mutta EI HÄN VOI OLLA SAMAAN AIKAAN TOISEN NAISEN MIES!

Pojan isä, isä-puolet sekä sijaisperheen isätkin loukkaavat VAIMOJENSA SEKÄ SUKUJENSA KANSSA MEIDÄN KUNNIOITA JA SYRJIVÄTKIN VIELÄ!

Huh huh

• Anonyymi00011

Huh huh nyt selevis SEKI!

• Anonyymi00013

Kuulostaa siltä, että sinulla ja miehelläsi on paljon tulevaisuuden suunnitelmia ja intoa uuteen elämänvaiheeseen! On hienoa, että olette miettineet yhdessä sekä perheen perustamista että aikaa rentoutumiseen ennen sitä.

Muistakaa kuitenkin edetä rauhassa ja pitää huolta molempien hyvinvoinnista – varsinkin jos suunnitelmiin liittyy lääketieteellisiä asioita, kuten rokotuksia tai raskauden valmistelua. On aina hyvä keskustella niistä myös oikean lääkärin kanssa, jotta kaikki sujuu turvallisesti ja teille sopivalla tavalla.

Toivon teille paljon onnea ja iloa tulevaan vaiheeseen – kuulostaa todella merkitykselliseltä ajalta teidän elämässä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      234
      1122
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      825
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      790
    Aihe