Hukattua potentiaalia

Anonyymi-ap

Kirjoitan tämän, koska paine rinnassa on kasvanut jo fyysiseksi pahoinvoinniksi asti. Olen kolmekymppinen mies, jota on kehuttu komeaksi ja kiltiksi, ja sisimmässäni tiedän, että minulla olisi valtavasti annettavaa. Sydän on täynnä sellaista jakamatonta rakkautta ja luottamusta, jota moni nainen sanoo etsivänsä. Silti elämäni on ollut vuosia täysin yksinäisyyttä vastaan taistelua.

Kaikki mahdolliset deittisovellukset on koluttu läpi. Tuloksena on absoluuttinen nolla. Ei tykkäyksiä, ei viestejä, ei edes hylkäyksiä – vain hiljaisuutta. Tuntuu kuin huutaisi tyhjään kaivoon. Se hiljaisuus on alkanut viedä veronsa psyykkeeltä, vaikka yritän kantaa itseni arvokkaasti.

Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein? Tuntuu, että kaikki se potentiaali, mitä minussa on hyvänä ja rakastavana kumppanina, valuu täysin hukkaan tässä tyhjiössä. Välillä itku tulee ilman syytä, kun huomaa, miten kova inhimillinen puutostila tässä on päällä.

Löytyykö täältä muita, jotka painivat saman toivottomuuden kanssa? Tai onko joku löytänyt tavan pitää päänsä pinnalla, kun tuntuu, että ympäristö ja sovellukset kääntävät selkänsä?

145

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pidätkö mahdollisena, että naiset tuntevat samoin? Vai ajattelitko, että kyseessä on miesten tuntemus?

Tämän kysymyksen avulla yritän selvittää, pidätkö kokemaasi tunnetta tiettyyn sukupuoleen liittyvänä.

🦄

• Anonyymi00002

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?"

Tämä vihjaa, että ongelma olisi naisissa, tai ainakin sen voisi tulkita myös niin, ellet kiistä tulkintaa.

Huomaatko, että olet mahdollisesti hieman vihamielinen naisia kohtaan?

🦄

• Anonyymi00004

Ja niin paikalle nelisti yxijormanen vääntämään paskaa tämän(kin) aloituksen päälle.

Oikeastaan voisit vaihtaa tuon kornin unikornin kuvan vaikkapa kakka-emojiksi.

Se olisi kuvaavampaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja niin paikalle nelisti yxijormanen vääntämään paskaa tämän(kin) aloituksen päälle.

Se olisi kuvaavampaa.

Olin sentään asiallinen ja kohtelias. Sinä et ole.

🦄

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olin sentään asiallinen ja kohtelias. Sinä et ole.

🦄

Nyt pukkaa sellaista muunnettua totuutta, että jopa Mäenpää punastelisi moista eduskunnassa paasatessaan.

Sinä et ole asiallinen ja kohtelias.

Siksi se kakka-emoji olisi soveltuvampi merkki sinulle.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nyt pukkaa sellaista muunnettua totuutta, että jopa Mäenpää punastelisi moista eduskunnassa paasatessaan.

Sinä et ole asiallinen ja kohtelias.

Siksi se kakka-emoji olisi soveltuvampi merkki sinulle.

Kaikki ketjun viestini ovat olleet asiallisia ja kohteliaita.

Mutta en enää halua keskustella aiheesta sinun kanssasi. Odotan aloittajan kommentteja kysymyksiini.

🦄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kaikki ketjun viestini ovat olleet asiallisia ja kohteliaita.

Mutta en enää halua keskustella aiheesta sinun kanssasi. Odotan aloittajan kommentteja kysymyksiini.

🦄

Kommenttisi eivät ole kohteliaita.

Katsotaanpa, toinen avautuu yksinäisyydestään ja kelpaamattomuuden tunteestaan. Kokee menevänsä hukkaan.

Sinä töräytät siihen, että naisvihaa!

Selitätkö minulle miten tämä on kohteliasita, eikä vain konista pudonnutta pskaa?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Katsotaanpa, toinen avautuu yksinäisyydestään ja kelpaamattomuuden tunteestaan. Kokee menevänsä hukkaan.

Selitätkö minulle miten tämä on kohteliasita, eikä vain konista pudonnutta pskaa?

Kirjoitin kysymysteni perustelut samoihin kommentteihin, joissa esitin itse kysymykset.

Se säästää aikaa, joten lukijan ei tarvitse kysyä niitä erikseen jälkeen päin.

🦄

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kirjoitin kysymysteni perustelut samoihin kommentteihin, joissa esitin itse kysymykset.

Se säästää aikaa, joten lukijan ei tarvitse kysyä niitä erikseen jälkeen päin.

🦄

Yrität väistää kysymykseni, täysin oletetusti tietenkin.

Toisaalta, onhan siinä oma halpa huvinsa, kun olennot yrittävät kiemurrella ja heitellä logiikka-voltteja niskat murtaen.

Ja ei, sinä olet poikkeuksellisen epäasiallinen ja epäkohtelias.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Yrität väistää kysymykseni, täysin oletetusti tietenkin.

Toisaalta, onhan siinä oma halpa huvinsa, kun olennot yrittävät kiemurrella ja heitellä logiikka-voltteja niskat murtaen.

Ja ei, sinä olet poikkeuksellisen epäasiallinen ja epäkohtelias.

Olen samaa mieltä sinusta. Mutta kuten sanoin, odotan vastausta asiallisiin kysymyksiini aloittajalta. Sinun kanssasi keskustelu on sivujuonne, jota en tarvitse.

🦄

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen samaa mieltä sinusta. Mutta kuten sanoin, odotan vastausta asiallisiin kysymyksiini aloittajalta. Sinun kanssasi keskustelu on sivujuonne, jota en tarvitse.

🦄

Nyt ei oikein hyvältä näytä sarviaisen kannalta.

Narraa jatkuvasti ja sarviaisen perustelut hevonperceilylle ovat heikot.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Nyt ei oikein hyvältä näytä sarviaisen kannalta.

Narraa jatkuvasti ja sarviaisen perustelut hevonperceilylle ovat heikot.

Minulla ei ole tarvetta "näyttää hyvältä" epäkohteliaiden ihmisten silmissä.

🦄

• Anonyymi00030
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se olisi kuvaavampaa.

Olisko m u l k u n kuva sopiva unikornin tilalle, olisi melko hyvin osuva...

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minulla ei ole tarvetta "näyttää hyvältä" epäkohteliaiden ihmisten silmissä.

🦄

Sinulla on tarve päästä pätemään heikompien ihmisten kustannuksella. Kun huomaat että joku on sinua henkisesti heikompi, niin isket.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Solvausten heitteleminen heikentää sinun asemaasi tässä keskustelussa. Ei minun.

🦄

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sinulla on tarve päästä pätemään heikompien ihmisten kustannuksella. Kun huomaat että joku on sinua henkisesti heikompi, niin isket.

Kysyin aloittajalta kohteliaasti hänen sukupuolittamisen periaatteistaan.

Jos sinä näet asiallisessa kysymyksessä "pätemistä", en valitettavasti voi auttaa sinua.

🦄

• Anonyymi00047
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kiitoksia osallistumisestasi, mutta luulen, ei, vaan tiedän kyllä pystyväni mureuttamaan yksisarvisia ihan itsekin.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tämä. Melko asiaton tuo yksisarvisen kommentti miehelle.

Tsemppiä Ap:lle ja livenä vaan kysymään treffeille. Good luck!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kysyin ketjun aloittajalta kohteliaasti, pitääkö hän ongelmaansa sukupuolisidonnaisena.

Hän ei ole vastannut.

Muistutan kaikille, että mitään ongelmaa ei pysty ratkaisemaan, ellei sitä ensin analysoi.

Kysymykseni ei ollut missään nimessä tarkoitettu loukkaavaksi. En huomioi millään tavalla tässä ketjussa esitettyjä kommentteja siitä, että kysymykseni olisivat olleet loukkaavia, samaan tapaan kuin en huomioi myöskään minuun kohdistettuja henkilöhyökkäyksiä. Sellaiset ovat huonosti käyttäytyvien ihmisten ongelmia.

🦄

• Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kysyin ketjun aloittajalta kohteliaasti, pitääkö hän ongelmaansa sukupuolisidonnaisena.

Hän ei ole vastannut.

Muistutan kaikille, että mitään ongelmaa ei pysty ratkaisemaan, ellei sitä ensin analysoi.

Kysymykseni ei ollut missään nimessä tarkoitettu loukkaavaksi. En huomioi millään tavalla tässä ketjussa esitettyjä kommentteja siitä, että kysymykseni olisivat olleet loukkaavia, samaan tapaan kuin en huomioi myöskään minuun kohdistettuja henkilöhyökkäyksiä. Sellaiset ovat huonosti käyttäytyvien ihmisten ongelmia.

🦄

"En huomioi millään tavalla tässä ketjussa esitettyjä kommentteja siitä, että kysymykseni olisivat olleet loukkaavia, samaan tapaan kuin en huomioi myöskään minuun kohdistettuja henkilöhyökkäyksiä. "

ja tämä kertoo tosi paljon sinusta itsestäsi. olisi psykologille paljon purtavaa tässä "tapauksessa

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

"En huomioi millään tavalla tässä ketjussa esitettyjä kommentteja siitä, että kysymykseni olisivat olleet loukkaavia, samaan tapaan kuin en huomioi myöskään minuun kohdistettuja henkilöhyökkäyksiä. "

ja tämä kertoo tosi paljon sinusta itsestäsi. olisi psykologille paljon purtavaa tässä "tapauksessa

Juu, minulla on tapana kuunnella vain ihmisiä, jotka kohtelevat minua arvostavasti.

Luulen että psykologi olisi arvostava, tai ei ainakaan naisvihamielinen.

🦄

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Juu, minulla on tapana kuunnella vain ihmisiä, jotka kohtelevat minua arvostavasti.

🦄

minä taas luulen että sinun psykologin-istuntosi päätyisi painiksi tai nyrkkitappeluksi... jonka tosin todennäköisesti voittaisit hyvin helposti...

• Anonyymi00069
        Anonyymi00059 kirjoitti:

🦄

Sivuhuomiona totean, että olet harvinaisen vastenmielinen ihminen.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kiitoksia osallistumisestasi, mutta luulen, ei, vaan tiedän kyllä pystyväni mureuttamaan yksisarvisia ihan itsekin.

No siitä vaan sitten ihan vapaasti, antaa mennä.... Luulen kuitenkin että siinä on sinulle liian iso pala lihaa mureutettavaksi, monta sataa kiloa kuitenkin...
        Entiseen aikaan miehet metsästivät metsän elukoita porukalla keihäiden kanssa, mutta nykyään on se individualismin aika, joten jokaisen pitää pärjätä yksin.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

No siitä vaan sitten ihan vapaasti, antaa mennä.... Luulen kuitenkin että siinä on sinulle liian iso pala lihaa mureutettavaksi, monta sataa kiloa kuitenkin...
        Entiseen aikaan miehet metsästivät metsän elukoita porukalla keihäiden kanssa, mutta nykyään on se individualismin aika, joten jokaisen pitää pärjätä yksin.

No älähän nyt, enhän minä jättänyt aloittajatakaan yksin bittiviidakkoon yxisarviaisten syötäväksi.

Vai jätinkö?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

No älähän nyt, enhän minä jättänyt aloittajatakaan yksin bittiviidakkoon yxisarviaisten syötäväksi.

Vai jätinkö?

Se yksisarviainen onkin hurja lihaa syövä peto, iso ja vahva kuin härkä. Toki heikkoja kohtiakin siitä kyllä löytyy.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Vai jätinkö?

Huomaatko miten miesten maailma on muuttunut lyhyessä ajassa, ennen miehet pitivät toistensa puolia ja toimivat yhdessä asioiden eteen. Nyt jokainen on yksin kaikkia vastaan. Muutos on tapahtunut muutamissa kymmenissä vuosissa.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Huomaatko miten miesten maailma on muuttunut lyhyessä ajassa, ennen miehet pitivät toistensa puolia ja toimivat yhdessä asioiden eteen. Nyt jokainen on yksin kaikkia vastaan. Muutos on tapahtunut muutamissa kymmenissä vuosissa.

Ja lisäksi itseasiassa naiset sekä miehet olivat samalla puolella, ehkä jotain 40-50 vuotta sitten. Nyt ne ovat vihollisia. Punaiset ja siniset, tai mustat ja valkoiset.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Ja lisäksi itseasiassa naiset sekä miehet olivat samalla puolella, ehkä jotain 40-50 vuotta sitten. Nyt ne ovat vihollisia. Punaiset ja siniset, tai mustat ja valkoiset.

Ehkäpä tällainen yhtenäisyyden aika on ollut joskus 1995 - 2010.

Sitä ennenhän ei porvari edes voinut käydä työläisten ruokakaupassa ja työläinen ei käynyt esimerkiksi svullin urheiluseuroissa ja niin edelleen.

Uutta ovat kyllä punavihertyneet naiset.

• Anonyymi00130

Huomaatko että sinä kehität ongelmaa jota ei ole olemassa.

• Anonyymi00134
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Aina pitää kyseenalaistaa ja tutkia, onko oma yksisarvinen vai varastettu!

• Anonyymi00003

Täällä yksi mies. Tiedän mitä tarkoitat. Mututuntumalla heitettynä kyseessä voi olla asperger. Epäilen sitä itselläni ja jotkut tuttuni ovat epäilleet samaa. Eräs kaverini on assi ja olemme jutelleet aiheeseen liittyen.

Jos sosiaalinen elämä tuottaa hankaluuksia niin se saattaa olla yksi merkki. Välillä olen niin sanotusti normaali sosiaalisissa tilanteissa, mutta useimmiten ikään kuin kuoreeni vetäytyneenä. "Sosiaalinen roolini" on tarkkailija.

Katson tavallaan pleksien läpi kuinka muut ihmiset elävät normaalia elämäänsä. Kuin jääkiekko-ottelussa hiljaisen katsojan roolissa. Sellainen tunne on yleinen että hyljin muita ihmisiä ja he minua, mutta se tapahtuu ilman mitään selkeää syytä kenenkään toimesta. Olen tietysti introvertti. Silti pakkoliikkeet ja vastaavat omituiset käytösmallit puuttuvat minulta.

• Anonyymi00008

Ei sosiaalista elämää välttämättä helpota se, ettei ole tarkkailija.

Varsinkin romanttista kumppania etsiessä osa miehistä (eivät kaikki) olettavat, että he saavat tehdä kaikki aloitteet ja naisten roolina on odottaa ja tarkkailla.

Sitten jos nainen ei halua sitä noudattaa, se voi olla joidenkin mielestä väärin. Mutta onneksi kaikki eivät ajattele niin.

Pointtini on, ettei tarkkailijan rooli aina ole väärä. Joskus, usein naisten tilanteessa, se on odotusarvo.

🦄

• Anonyymi00033
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Varsinkin romanttista kumppania etsiessä osa miehistä (eivät kaikki) olettavat, että he saavat tehdä kaikki aloitteet ja naisten roolina on odottaa ja tarkkailla.

Sitten jos nainen ei halua sitä noudattaa, se voi olla joidenkin mielestä väärin. Mutta onneksi kaikki eivät ajattele niin.

Pointtini on, ettei tarkkailijan rooli aina ole väärä. Joskus, usein naisten tilanteessa, se on odotusarvo.

🦄

Mutta ota huomioon että kaikki ei vaan syty tai ole kiinnostuneita "miesnaisista".

• Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mutta ota huomioon että kaikki ei vaan syty tai ole kiinnostuneita "miesnaisista".

Tuo ei liity keskustelun aiheeseen. Kyse oli tarkkailun (tai sen puutteen) vaikutuksista sosiaalisiin suhteisiin.

🦄

• Anonyymi00056
        Anonyymi00008 kirjoitti:

🦄

Mainitsemani ominaisuudet olivat kaikki negatiivisia pariutumismielessä. Yritin antaa vertaistukea aloittajalle ja mahdollisesti uutta näkökulmaa itsereflektioon. Maailma näyttää ja tuntuu kovin erilaiselta eri ihmisten silmin.

Kaikki on subjektiivista. Yksinäisyys johtaa ahdistukseen rinnan alueella ja turruttaa tunteet. Näistäkin minulla on kokemusta.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Mainitsemani ominaisuudet olivat kaikki negatiivisia pariutumismielessä. Yritin antaa vertaistukea aloittajalle ja mahdollisesti uutta näkökulmaa itsereflektioon. Maailma näyttää ja tuntuu kovin erilaiselta eri ihmisten silmin.

Kaikki on subjektiivista. Yksinäisyys johtaa ahdistukseen rinnan alueella ja turruttaa tunteet. Näistäkin minulla on kokemusta.

"Mainitsemani ominaisuudet olivat kaikki negatiivisia pariutumismielessä."

Olen eri mieltä.

Minä olen tosi huomionkipeä. Viihdyn eniten sellaisen kanssa, joka ei itse ole huomionkipeä.

En varmasti ole ainoa laatuani.

🦄

• No eikös nykyisessä kulutushysteriässä katsojan rooli ookin kaikkein paras. Et kai itekään haluaisi joutua kauhuleffaan?

• Anonyymi00008 kirjoitti:

🦄

Ei todellakaan tarkkailijan rooli väärä. Jokaisen tukisikin hiukan kyseenalaistaa tätä maailman menoa.

• "sisimmässäni tiedän, että minulla olisi valtavasti annettavaa. "

Tämä sinun kannattaa kyseenalaistaa. Jos maailma kokisi, että näin olisi, niin se olisi pyytämässä sitä tai vähintään muuten ottaisi sen vastaan. Mutta jos ei ole, niin sinun annettavasi kenties ei kenellekään ole minkään arvoista. Ole itsekkäämpi.

Naisten puheita ei isommin kannata uskoa. Eivät ne itsekään tiedä mitä haluavat ja on aika turha yrittää miellyttää heitä, koska ei heille kuitenkaan mikään kelpaa.

• Anonyymi00036

Melko loukkaavaa olettaa että tietää toisen sisimmät asiat paremmin kuin ihminen itse.

Mutta tuo loppu oli ihan totta, vaikka tällä miehellä olisikin valtavasti annettavaa ja rakkautta ja välittämistä, niin naiset eivät välttämättä siitä välitä eivätkä sellaista halua. Naisten tarpeet ovat erittäin erilaisia kuin mitä joku mies osaisi olettaa. Ei ne kaipaa välittämistä ja rakkautta, vaan huomiota, jotain mikä kohottaa niiden itsetuntoa ja omanarvontuntoa.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Melko loukkaavaa olettaa että tietää toisen sisimmät asiat paremmin kuin ihminen itse.

Mutta tuo loppu oli ihan totta, vaikka tällä miehellä olisikin valtavasti annettavaa ja rakkautta ja välittämistä, niin naiset eivät välttämättä siitä välitä eivätkä sellaista halua. Naisten tarpeet ovat erittäin erilaisia kuin mitä joku mies osaisi olettaa. Ei ne kaipaa välittämistä ja rakkautta, vaan huomiota, jotain mikä kohottaa niiden itsetuntoa ja omanarvontuntoa.

"Melko loukkaavaa olettaa että tietää toisen sisimmät asiat paremmin kuin ihminen itse. "

En väittänyt tietäväni vaan kerroin epäileväni...

"tiedän, että minulla olisi valtavasti annettavaa"

Perustuuko tämä tieto johonkin sellaiseen, mikä on konkreettisesti osoitettavissa? Kuka tahansa voi omasta mielestään olla sellainen, jolla on paljon annettavaa. Mutta jos sitä ei ole testattu käytännössä, niin oletus voi perustua harhaan. Kun ns. vastapuoli sitten joko ääneen tai hiljaisesti esittää kysymyksen "Mitä kiinnostavaa sinussa on?" niin sellaisten vastausten määrä voi jäädä hyvin lyhyeksi, joista molemmat ovat samaa mieltä. Vaikka joku olisi valmis antamaan kuun taivaalta, niin ei siitä ole mitään iloa, jos toinen ei hänen kuutaan halua.

• Anonyymi00094
        scrg kirjoitti:

"Melko loukkaavaa olettaa että tietää toisen sisimmät asiat paremmin kuin ihminen itse. "

En väittänyt tietäväni vaan kerroin epäileväni...

"tiedän, että minulla olisi valtavasti annettavaa"

Perustuuko tämä tieto johonkin sellaiseen, mikä on konkreettisesti osoitettavissa? Kuka tahansa voi omasta mielestään olla sellainen, jolla on paljon annettavaa. Mutta jos sitä ei ole testattu käytännössä, niin oletus voi perustua harhaan. Kun ns. vastapuoli sitten joko ääneen tai hiljaisesti esittää kysymyksen "Mitä kiinnostavaa sinussa on?" niin sellaisten vastausten määrä voi jäädä hyvin lyhyeksi, joista molemmat ovat samaa mieltä. Vaikka joku olisi valmis antamaan kuun taivaalta, niin ei siitä ole mitään iloa, jos toinen ei hänen kuutaan halua.

Olet kiero kuin nainen, sinulla on selvästi naisen mieli.

• Anonyymi00094 kirjoitti:

Olet kiero kuin nainen, sinulla on selvästi naisen mieli.

Enemmän pidän itseäni kokemusasiantuntijana. Itseltäni puuttuu kaikenlaisia ominaisuuksia joista naiset aina miehissä valittavat, mutta ei se silti ole juuri minkään arvoista.

• Anonyymi00005

mene oikeaan elämään välillä... näin kummallidrn un4rn jostain yyyödyä, ... koska hän kaipitää musiikeista, voi olla kiinalainen, mielessäni oli että vaihdella jotain musiikkEJA...

... niin jossain juyussa hänen joku veli jotain sanomassa: minä maksan dun vuokrat jos haluat täällä asua ja avasdi puhelimn kuin joku madiosdo... hoidan, jos siis haluat.. asua...

kuin joku niin Triad-juttuja mutta haluaisin vasihdella musiikkEJA,

• Anonyymi00007

siinä oikein rikollisorganisaatio... musiikkeja vaihyaa...mitä gsahsands voituollaisilta saada jos haluaa.

• Anonyymi00009

Ehkä ongelman ydin on, että luulet liikkoja itsestäsi. Et näe itseäsi realistisesti muiden ihmisten silmin ja se voi tarkoittaa sitä, ettet yritä tehdä asioille tarpeeksi ja yritä tehdä oikeasti vaikutusta naisiin, koska ajattelet olevasi jo valmiiksi namupala heille.

• Anonyymi00050

Tässä taas ihan höpöhöpöä. Et sinä tiedä Ap:sta yhtään mitään joten tollanen alaspainaminen ei oo asiallista. Typeyä kommentti!

• Anonyymi00011

Me eletään maailmassa, missä ei ole enää melkein mitään aitoa. Kaikki on feikkiä, ihmiset pitävät ja rakastavat kaikkea feikkiä. Meillä on feikkikoulutus, feikkityöpaikat, feikkiulkonäöt, some on pelkkää keksitty feikkiä elämää erilainen todellisuudesta, on feikit tissit, feikit huulet, feikit hiukset. Ihmisiä palkitaan kaikesta feikistä ja rangaistaan aitoudesta. Meillä on feikkihyvyyttä ja -välittämistä. Poliitikot on lähes kaikki feikkejä, jotka eivät edes enää tiedä mitä totuuden puhuminen on. Ajattelu on feikkiä ja sekin on jo kauan sitten ulkoistettu googlelle ja nykyisin tekoälylle. Tunteet on feikkejä. Lista on loputon.

Jos haluat tulla huomatuksi ja antaa jollekin jotain, sinun täytyy tulla feikiksi ja antaa kaikkea feikkiä, mistä ihmiset pitää. Tai vaihtoehtona on olla kärsivällinen ja toivoa että tapaat jossain jonkun, joka pitää aidoista asioista.

• Anonyymi00013

Olet totaalisen väärässä. Juuri ne huomataan ja menestyvät aivan hiton hyvin, jotka osaavat olla aitoja omia itsejään. Juusi siksi heistä pidetään ja voipi olla aika suurellakin joukolla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olet totaalisen väärässä. Juuri ne huomataan ja menestyvät aivan hiton hyvin, jotka osaavat olla aitoja omia itsejään. Juusi siksi heistä pidetään ja voipi olla aika suurellakin joukolla.

Kerro yksi sellainen.

• Niin minäkin olen kokenut monesti, että varsin monet on hulluna kaikkeen tekemällä tehtyyn huuhailuun. Pintaliitoa vailla mitään järjellistä tavoitetta.

Sitten ne harvat helmet, jotka osuu eteen tykkää sinusta sinuna. Minkään muun vuoksi ei kannata vaivaa nähdäkkään.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

No en nyt sanois totaalisen väärässä. Tietynlaista aitoutta kyllä arvostetaan. Mutta muuten maailma on aikamoinen feikki. Sellanen muovinen. Kaikki on sellasta krääsää. Että väkisin se vaikuttaa ihmisiin. Ihmisistä tulee pinnallisia. Vähän niinku huonekalutkin nykyään. Kaikki on mdf levyä ja pinnalla ohut viilu. Pahimmassa tapauksessa puu kuvio tulostetaan levyn päälle. Tiilitalotkaan ei oo tiiltä, vain parin sentin laatta, jota ei muurata vaan ladotaan muottiin. Mikään ei oo siltä moltä näyttää. Nää some tilit on vaan tuoneet feikkaamisen kaiken kansan ulottuville.

• Anonyymi00019
        JeroP kirjoitti:

No en nyt sanois totaalisen väärässä. Tietynlaista aitoutta kyllä arvostetaan. Mutta muuten maailma on aikamoinen feikki. Sellanen muovinen. Kaikki on sellasta krääsää. Että väkisin se vaikuttaa ihmisiin. Ihmisistä tulee pinnallisia. Vähän niinku huonekalutkin nykyään. Kaikki on mdf levyä ja pinnalla ohut viilu. Pahimmassa tapauksessa puu kuvio tulostetaan levyn päälle. Tiilitalotkaan ei oo tiiltä, vain parin sentin laatta, jota ei muurata vaan ladotaan muottiin. Mikään ei oo siltä moltä näyttää. Nää some tilit on vaan tuoneet feikkaamisen kaiken kansan ulottuville.

Laiskamieliset alkavat feikiksi ja epärehellisiksi. Siksi heitä ei lopulta arvostetakaan tai he saavat samanlaisen ihmisen, josta ei paljon irtoa mitään aitoa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kerro yksi sellainen.

Ei tarvitse kun seurata maailman menoa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Laiskamieliset alkavat feikiksi ja epärehellisiksi. Siksi heitä ei lopulta arvostetakaan tai he saavat samanlaisen ihmisen, josta ei paljon irtoa mitään aitoa.

Suurin osa ihmisistä on feikkejä, pitävät feikkiydestä, toimivat feikisti, ajattelevat feikisti. Miten sellaiset voi tunnistaa aitouden ja jopa pitääkin sellaisesta? Aitous on uhka feikeille. Aitous on uhka feikille maailmalle.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei tarvitse kun seurata maailman menoa.

Kun seuraat maailman menoa, huomaat asian olevan juuri päin vastoin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kun seuraat maailman menoa, huomaat asian olevan juuri päin vastoin.

Ehkä kiinnität huomiota vääriin ihmisiin ja vääriin ympäristöihin.

• Anonyymi00042

Totta, sinun pitää esittää ja antaa sitä mitä se toinen haluaa saada. Sillä tavalla pärjäät kaikessa todella hyvin. Kaikki ei vaan tuohon esittämiseen pysty.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Esim kuka on aito ja menestyvä? Ehkä joku yksi tai kaksi henkilöä maailmassa, totta.

• Anonyymi00012

kuin jostain ACDC-musiikistakin... Money walks when Petteri talks.

• Anonyymi00017

Suosittelisin lopettamaan kaikkien deittisovellusten käytön ja etsimään sosiaalisen harrastuksen jossa tapaa erilaisia ihmisiä.
      Etsintä ei monesti johda mihinkään, vaan kumppanin voi tavata sattumalta. Täytyy olla rohkeutta tutustua, mutta ei kuitenkaan liian tungetteleva.
      Toivon että koet sen aidon rakastumisen jonkun kanssa. Sen jälkeen kaikki menee myötä ja vastoin käymisissä, mutta Sehän on elämää.

• Anonyymi00053

Tässäpä hyviä neuvoja ap:lle!

• Miten julki tuot naisille sen mitä koet olevasi ja tunteesi? Meinaan jos nuo ei näy olemuksessa ja käytöksessä, puheissa niin ei niihin kukaan silloin usko.

• Ei kannata murehtia turhia. Mulla ois tähän paljon kerrottavaa. Mutta nyt taas töitä. Palaan asiaan!

• Anonyymi00023

olet siis eläköityvä papparainen kun ikä 27 on se milloin älykkyys aloittaa jyrkän poistumisen

• Anonyymi00049

Olipas typerä heitto!!

• Anonyymi00027

Unohda ne helkutin sovellukset, eivät ne luo kuin pelkästään harhaa saatavuudesta.
      Kivikin turhautuu niiden kanssa säheltäessä

• Anonyymi00037

yritän tehdä tytöistä erittäin salaisia agentteja... joku sanoi: älä mainosta enempää jotain kesätöitä Puoluatusvoimilta.. tulee jättimäinen tulva jotain hakemuksia, jokainen tyttö haluaa olla Jane Bond...

• Anonyymi00041

Voi hyvä sylvi taas.

• Anonyymi00044

Katso netistä r e d p i l l -videota sekä etsi m a n o s p h e re tavaraa, ymmärrät vielä mistä on kyse, täydellisesti.

• Anonyymi00045

Miehet puhuvat miesten asioista. mm. hevosten kesyttämisestä ja itsehillinnästä, sekä raamatun teksteistä.

https://www.youtube.com/watch?v=YB8ma6fmb1A

• Anonyymi00046

Opit naisista enemmän kuin uskotkaan kun kuuntelet ohjeita siitä kuinka hevosia kesytetään.

• Anonyymi00064

"what are you hearing from the guys in your audience what are they often asking what are they
        coming to what are the problems that they're dealing with mostly relationships,
        girls, um they they were not raised they were not raised with a dad who said hey
        this is how you treat a lady you know this is this is how you know when girls talk and they say this
        what they actually mean is this and I'm not talking about no me means no but I'm talking about you know I don't I don't
        know you don't have to get me something to eat when you go get something I don't want anything um but it it's and so
        young men these days were never taught by another man how to treat a lady like
        a lady and they go in to a relationship girlfriends marriages getting all their
        information from Hollywood and it's a crash and burn cuz they don't understand Rel relationships
        they don't understand communication uh they don't understand the balance between being a man and
        being a boore being a buffoon you know being a tyrant"

"they just they just want somebody to listen to them they don't want you to fix it they just want you to listen to them while they
        while they take all this boiling stuff inside their head and put it out so they
        can actually hear it and sometimes that helps them sort out all these thoughts that's in their
        head they need to just put it out so they can hear it and they don't need you to demean
        them by saying okay I'll fix this just just listen to them there's a quote from Timothy lery that says women who aspire
        to be equal with men lack ambition yeah yeah I hadn't heard that but I agree
        with it I'm like I get up and give you my seat because I think you're special not cuz I think you're my equal a guy
        comes in he's 57 years old he's physically equal to me he's all my I'm not going to get up and give him my seat
        all right so I give you my seat not cuz I think you're my equal if you're my equal you can stand just like I do I give you my seat cuz you're special "

"what about the reverse what do you wish more women knew about how men"

" you wish more women knew about how men
        operated oh there's 10,000 times more going on
        inside the head of a man than you have any
        idea he's carrying burdens that you don't have a clue about out and he don't know how to express them and he don't
        know what to do about it and he figures if he puts it out there and communicates it he's just going to be shot down
        called a fool called weak so he carries it inside and you have no clue the
        burdens and the hell that most men are carrying inside and not even showing
        you I wish more women understood that"

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

"what are you hearing from the guys in your audience what are they often asking what are they
        coming to what are the problems that they're dealing with mostly relationships,
        girls, um they they were not raised they were not raised with a dad who said hey
        this is how you treat a lady you know this is this is how you know when girls talk and they say this
        what they actually mean is this and I'm not talking about no me means no but I'm talking about you know I don't I don't
        know you don't have to get me something to eat when you go get something I don't want anything um but it it's and so
        young men these days were never taught by another man how to treat a lady like
        a lady and they go in to a relationship girlfriends marriages getting all their
        information from Hollywood and it's a crash and burn cuz they don't understand Rel relationships
        they don't understand communication uh they don't understand the balance between being a man and
        being a boore being a buffoon you know being a tyrant"

"they just they just want somebody to listen to them they don't want you to fix it they just want you to listen to them while they
        while they take all this boiling stuff inside their head and put it out so they
        can actually hear it and sometimes that helps them sort out all these thoughts that's in their
        head they need to just put it out so they can hear it and they don't need you to demean
        them by saying okay I'll fix this just just listen to them there's a quote from Timothy lery that says women who aspire
        to be equal with men lack ambition yeah yeah I hadn't heard that but I agree
        with it I'm like I get up and give you my seat because I think you're special not cuz I think you're my equal a guy
        comes in he's 57 years old he's physically equal to me he's all my I'm not going to get up and give him my seat
        all right so I give you my seat not cuz I think you're my equal if you're my equal you can stand just like I do I give you my seat cuz you're special "

"what about the reverse what do you wish more women knew about how men"

" you wish more women knew about how men
        operated oh there's 10,000 times more going on
        inside the head of a man than you have any
        idea he's carrying burdens that you don't have a clue about out and he don't know how to express them and he don't
        know what to do about it and he figures if he puts it out there and communicates it he's just going to be shot down
        called a fool called weak so he carries it inside and you have no clue the
        burdens and the hell that most men are carrying inside and not even showing
        you I wish more women understood that"

"and if I'm one of these guys and my significant other is sitting there I can
        communicate to her what I need to communicate without being vulnerable I can maintain my
        strength and communicate to her okay I can say look I'm I'm working
        60 hours a week and the environment that I'm working in is very very
        difficult and I come home and I only have eight hours here at the house and this is the only place of peace I have
        in this entire world and when I come home you're angry all
        the time you're not satisfied about anything you're you want that you know
        whatever the situation is if you're not going to provide for me that little bit
        of peace that this is the only place I can get what are we
        doing now you're not vulnerable You're not getting walked on you're not being a jerk you're not coming in throwing stuff
        down and saying this you're just communicating the hard reality truth is the hard reality truth is our
        relationship at this point has boiled down to this now "

• Anonyymi00085

Miesten asioista ... ainoa vaan, että naiset ovat tutkitusti parempia mm. tuossa hevosten kesyttämisessä.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Miesten asioista ... ainoa vaan, että naiset ovat tutkitusti parempia mm. tuossa hevosten kesyttämisessä.

Laita tilasto esille.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Laita tilasto esille.

Tutustu hevosten kesyttämiseen vähän paremmin, niin tuo käy sinullekin selväksi.

• Anonyymi00048

Hei naisena vastaan sinulle. No ensiksi tekstisi perusteella vaikutat sellaiselta jonka kaikki naiset haluaisivat. Tekstisi kertoo myös että olet älykäs ja tarkoitan nyt ihan tekstisi muotoilua ja sanojen käyttöä sekä miten osaat sanoittaa sanomasi.

Joten jo noiden perusteella sinulla ei pitäisi olla ongelmia naisten kanssa. No tämä nykyinen nettikulttuuri mikä tarkoittaa että haetaan netin kautta seuraa on vähän ongelmallinen ja ehkä enemmän juuri miehille vaikeaa.

Naiset saavat valtavasti yhteydenotyoja netissä ja siitä voi tulla jonkunlainen estekin naisille jos kokee sen jollain tavalla ahdistavana koska liikkeellä on tietysti hyvin monenlaisia miehiä eikä kaikki ole kovin mukavia tai hyviä ja oikeesti voi tulla niitä hyvin huonojakin kokemuksia siksi naiset ovat varuillasn huomioithan tämän.

Sinuna ottaisin yhteyttä naisiin ihan irl jätä ne treffipalstat. Kun näet jonkun sellaisen naisen josta kiinnostut niin näin naisena kehoitan rohkeasti pyytämään treffeille.

Ja vaikka ei heti onnistaisi niin jatka rohkeasti älä lannistu. Se on naisillekin helpompaa kun näkee heti miehen ja se treffailu antaa myös hyvää kokemusta ja madaltaa sitä kynnystä jatkaa jos ei heti onnistu.

Se on todennäköistä ettei heti saa sitä hyväksyvää vastausta mutta se on ok niin se pitää ottaa sitten vaan uutta yritystä.

No niin sit vaan toimintaan ja baanalle treffipyyntöjä tekemään 👍 onnea matkaan!

• Anonyymi00055

"Tekstisi kertoo myös että olet älykäs ja tarkoitan nyt ihan tekstisi muotoilua ja sanojen käyttöä sekä miten osaat sanoittaa sanomasi."

Älykkyys ei ole niin kriittinen piirre kuin naisvihamielisyyden puute. Aloittaja ei ole vielä kommentoinut kantaansa esittämääni kysymykseen siitä, pitääkö hän omaa ongelmaansa sukupuolisidonnaisena.

🦄

• Anonyymi00060
        Anonyymi00055 kirjoitti:

"Tekstisi kertoo myös että olet älykäs ja tarkoitan nyt ihan tekstisi muotoilua ja sanojen käyttöä sekä miten osaat sanoittaa sanomasi."

Älykkyys ei ole niin kriittinen piirre kuin naisvihamielisyyden puute. Aloittaja ei ole vielä kommentoinut kantaansa esittämääni kysymykseen siitä, pitääkö hän omaa ongelmaansa sukupuolisidonnaisena.

🦄

No ehkä aloittaja ei halua alentua keskustelemaan ihan kenen tahansa kanssa. Jospa sillä sentään on jonkinlaista omanarvontuntoa vielä jäljellä, kaikesta huolimatta.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

No ehkä aloittaja ei halua alentua keskustelemaan ihan kenen tahansa kanssa. Jospa sillä sentään on jonkinlaista omanarvontuntoa vielä jäljellä, kaikesta huolimatta.

Tuo kertoo konservatiivisesta ajatusmaailmasta eli siitä, että tasa-arvo nähdään uhkana ja nainen alempiarvoisena kuin mies.

En tiedä, onko näin. Mutta jos näin on, on melko varmaa, että kumppanin puute johtuu siitä.

🦄

• Anonyymi00051

Tänä päivänä tuo taitaa olla aika tavallista että nettitreffipalstoilla naisten yhteydenotot useimmilla miehillä on pyöreä nolla.

Syy siihen on se ett naiset alkaa olla aika kyllästyneitä nettitreffipalstoihin. Naisia on siellä murto-osa miehiin verrattuna ja se yhteydenottojen määrä naisilla tällöin valtava. Yritä siinä sit hakea naisena sitä oikeeta isosta massasta. Turhan vaikeeks menee.

Treffit pitää sopia livenä ei missään nettipalstoilla. Livessä ihmisestä näkee heti paljon enemmän kuin missään treffipalstoilla ja myös sen niin kutsutun ”kemian” jos sitä on. Sen tuntee tällöin molemnat osapuolet. 💓

• Anonyymi00063

Live-elämän eri tilanteissa kannattaa pitää silmänsä ja korvansa auki.

Mistä niitä naisia löytää? Vaikka tivolin laitteesta, tai sen läheltä.
      Oli aurinkolasit otsalla ja ne tippuivat ales kovassa kyydissä. Alhaalla oli kaksi naista jotka ottivat lasit talteen odottaen omistajaansa. Ja tuona iltana tippuivat sitten ne housutkin. Elämä on yllätyksiä täynnä, ei pidä lannistua.

AV

• Anonyymi00066

kuules vanhus, maailma on noista ajoista muuttunut tosi paljon. et tiedä millaista se nykyään on, ihan käsittämättömän vaikeaa kaikki.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00066 kirjoitti:

kuules vanhus, maailma on noista ajoista muuttunut tosi paljon. et tiedä millaista se nykyään on, ihan käsittämättömän vaikeaa kaikki.

Ööö, ei se vielä toissavuonna ollut kun käväsin Hesassa, oli hotellihuone mutta ei sitä voinut käyttää. Jostain ihmeen Herttoniemestä heräilin. Oli vaikee tilata taksi unisena kun ei oikein tiennyt minne:)

AV

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Ööö, ei se vielä toissavuonna ollut kun käväsin Hesassa, oli hotellihuone mutta ei sitä voinut käyttää. Jostain ihmeen Herttoniemestä heräilin. Oli vaikee tilata taksi unisena kun ei oikein tiennyt minne:)

AV

olet niin täynnä p*skaa että se näkyy jo kauas, ei näitä juttujasi kukaan usko, miehenäesiintyjä.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

olet niin täynnä p*skaa että se näkyy jo kauas, ei näitä juttujasi kukaan usko, miehenäesiintyjä.

Ei ole minun vikaani jos et usko, tosin eiväthän nämä tarinat mitään uskon asioita edes ole.

AV

• Anonyymi00067

No ... lyhyesti tähän kysymykseesi "Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?" On tietenkin. Kuten lähes jokainen, joka on rakautta joskus etsinyt, on huomannut, niin sen paikan ja ihmisen löytäminen ei kuitenkaan ole aina helppoa. Joillakin käy deittisovelluksissa hyvä tuuri, mutta noin yleisesti voi todeta, että ne eivät ole tosissaan olevalle kovinkaan hyvä paikka etsiä. Jo valmiiksi pahoinvoivana eivät taatusti ole hyvä paikka, sillä niissä joutuu sietämään paljon ikäviäkin puolia.

Kyselen seuraavia ihan vain ymmärtääkseni vähän paremmin millaisen henkilön kanssa kirjoitan. Aloituksessa mainitut kun ovat kovin geneerisiä luonnehdintoja ja se voi tulkita hirveän monella tavalla.

" Olen kolmekymppinen mies, jota on kehuttu komeaksi ja kiltiksi, ja sisimmässäni tiedän, että minulla olisi valtavasti annettavaa." Kuka ja missä tilanteissa sinua on kehuttu noin? Oletan, että nuo eivät ole voineet olla treffitilanteita, jos kerta kerrot tuloksena hakemisesta olleen absoluuttinen nolla.

"Sydän on täynnä sellaista jakamatonta rakkautta ja luottamusta, jota moni nainen sanoo etsivänsä." Ketkä naiset ja missä tilanteissa ovat sanoneet etsivänsä? Entä miten tuo sinussa ilmenee? Mitä tuo rakkaus ja luottamus sinun mielestäsi on?

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?" Mitä tuo kaikista tärkein tarkoittaa sinulle? Millä tavalla tuo ilmenee elämässä, että joku olisi kaikista tärkein?

"Tuntuu, että kaikki se potentiaali, mitä minussa on hyvänä ja rakastavana kumppanina, valuu täysin hukkaan tässä tyhjiössä." Tässä täytyy esittää sama kysymys, että miten tuo potentiaali sinussa käytännössä ilmenee? Millainen sinusta on hyvä ja rakastava kumppani?

• Anonyymi00070

Tuossa on nyt esimerkki siitä millaista se "seurustelu" naisten kanssa on nykyään, pitää olla joku filosofian professori että osaa vastailla noihin loputtomiin kysymyksiin sujuvasti ja älykkäältä kuulostaen. Ja vaikka olisi kuinka hyvä ja pätevä, niin silti se nainen lyttää kaiken mitä sanot.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Tuossa on nyt esimerkki siitä millaista se "seurustelu" naisten kanssa on nykyään, pitää olla joku filosofian professori että osaa vastailla noihin loputtomiin kysymyksiin sujuvasti ja älykkäältä kuulostaen. Ja vaikka olisi kuinka hyvä ja pätevä, niin silti se nainen lyttää kaiken mitä sanot.

Filosofoan professori olisi ehdottomasti nrgatiivonen juttu, sillä kysymykseni olivat konkreettisia, eivät filosofisia. Jollei henkilö edes itse tiedä mitä hänellä on tarjota rakastavana ja välittävänä kumppanina ja mitä se hänelle itselleen tarkoittaa, niin hänellä ei ole yhtään mitään mahdollisuutta edes kuvitella mitä joku toinen etsii. Jos sanoo "Sydän on täynnä sellaista jakamatonta rakkautta ja luottamusta, jota moni nainen sanoo etsivänsä. " niin sehän on vale, jollei edes itse tiedä mitä on. Ei voi sanoa olevansa jotain mitä joku toinen etsii, jollei itsekään tiedä mitä on.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ja ei, tuo ei ollut lainkaan lyttäävä viesti. Se oli oleellisia ja konkreettisia asioita tarkentava viesti. Jos tuollaisen tulkitsee lyttäämiseksi, niin se kertookin jo sitten varsin oleellisia asioita ... henkilö on selvästi hyvin negatiivinen ja nalkuttamiseen ja kitinään taipuvainen. Olettaa tietävänsä kaikesta kaiken. Eikä häntä kiinnosta mitä muut oikeasti ajattelevat. Hän haluaa vain valittaa.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Siihen, että millainen rakastava kumppani sinun mielestäsi on, pitäisi olla helppo vastata. Siinä ei ole kertakaikkiaan mitään filosofista, eikä vaikeaa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Siihen, että millainen rakastava kumppani sinun mielestäsi on, pitäisi olla helppo vastata. Siinä ei ole kertakaikkiaan mitään filosofista, eikä vaikeaa.

No niinpä. Tuo on hyvin konkreettinen kysymys, että millainen se rakastava ja hyvä kumppani on. Mitä sellainen tekee ja mitä se ei tee. Ihmiset määrittävät noita kovin eri tavoilla ja ilmaisevat rakkautta erilaisin tavoin jne. Se on nimenomaan konkretiaa.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Ja ei, tuo ei ollut lainkaan lyttäävä viesti. Se oli oleellisia ja konkreettisia asioita tarkentava viesti. Jos tuollaisen tulkitsee lyttäämiseksi, niin se kertookin jo sitten varsin oleellisia asioita ... henkilö on selvästi hyvin negatiivinen ja nalkuttamiseen ja kitinään taipuvainen. Olettaa tietävänsä kaikesta kaiken. Eikä häntä kiinnosta mitä muut oikeasti ajattelevat. Hän haluaa vain valittaa.

Ah, kerrankin joku, joka ymmärtää minua. 😍

🦄

• Anonyymi00089
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Ah, kerrankin joku, joka ymmärtää minua. 😍

🦄

kas kummaa kun samalta palstalta löytyi joku joka ymmärtää sinua. yksi miljoonasta mahdollisuus. ja vieläpä samaan aikaan samassa paikassa, hämmästyttävää..

• Anonyymi00097
        Anonyymi00089 kirjoitti:

kas kummaa kun samalta palstalta löytyi joku joka ymmärtää sinua. yksi miljoonasta mahdollisuus. ja vieläpä samaan aikaan samassa paikassa, hämmästyttävää..

Ei siinä kaiketi Yksärillekään mitään oikeasti yllättävää ole. Kyllä se on jo useamman kerran huomattu, että ajattelemme monessa asiassa samansuuntaisesti. Tosin monessa myöskin hyvin eri tavalla.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Ei siinä kaiketi Yksärillekään mitään oikeasti yllättävää ole. Kyllä se on jo useamman kerran huomattu, että ajattelemme monessa asiassa samansuuntaisesti. Tosin monessa myöskin hyvin eri tavalla.

joo ihan kuin peilikuva...

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

joo ihan kuin peilikuva...

Kaukana peilikuvasta. En ainakaan vielä ole löytänyt asiaa, josta olisimme peilikuvamaisesti vastakkaista mieltä.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Kaukana peilikuvasta. En ainakaan vielä ole löytänyt asiaa, josta olisimme peilikuvamaisesti vastakkaista mieltä.

Peilikuva ei ole vastakkaista mieltä, vaan samaa mieltä mutta eri sanoilla.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Peilikuva ei ole vastakkaista mieltä, vaan samaa mieltä mutta eri sanoilla.

Et ilmeisesti ole ikinä katsonut peiliin.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Ota kirja, avaa se, näytä sitä kirjaa peilille. Muuttuiko sen tekstin sisältö joksikin ihan toiseksi kuin se hetki sitten oli. Ei. Se sama teksti on siinä yhä, vain hieman erilailla kirjoitettuna. Sitä voi yhä lukea siitä jos vaan opettelee, ja jotkut osaa kirjoittaakin tekstiä peilikuvana. Sanojen sisältö ja merkitys ei muutu.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00101 kirjoitti:

What does like a mirror image mean?
        1. an image or view of someone or something as seen in a mirror, i.e., with the right side as though it were the left, and vice versa. 2. a perfect likeness or exact image [typically a hyperbolic use]

What does mirror image of you mean?
        noun. a likeness in which left and right are reversed. synonyms: reflection, reflexion. alikeness, likeness, similitude. similarity in appearance or character or nature between persons or things.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Ota kirja, avaa se, näytä sitä kirjaa peilille. Muuttuiko sen tekstin sisältö joksikin ihan toiseksi kuin se hetki sitten oli. Ei. Se sama teksti on siinä yhä, vain hieman erilailla kirjoitettuna. Sitä voi yhä lukea siitä jos vaan opettelee, ja jotkut osaa kirjoittaakin tekstiä peilikuvana. Sanojen sisältö ja merkitys ei muutu.

Tietysti muuttuu. Se muuttuu totaalisen toiseksi. Joudut muuttamaan lukusäännöt kokonaan toisiksi, voidaksesi lukea sitä. Jollet muuta sääntöjä, niin teksti on tyystin toinen.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Eli sori. Analogiasi ei toimi. Koeta keksiä toimivampi. 🙂

• Anonyymi00110
        Anonyymi00104 kirjoitti:

What does like a mirror image mean?
        1. an image or view of someone or something as seen in a mirror, i.e., with the right side as though it were the left, and vice versa. 2. a perfect likeness or exact image [typically a hyperbolic use]

What does mirror image of you mean?
        noun. a likeness in which left and right are reversed. synonyms: reflection, reflexion. alikeness, likeness, similitude. similarity in appearance or character or nature between persons or things.

Eli reaalielämässä vastakkainen ... no niin hyvä kun kävi sinullekin selväksi. Kaikkea se tekoäly osaa opettaa, eikö? 👍

• Anonyymi00114
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Eli reaalielämässä vastakkainen ... no niin hyvä kun kävi sinullekin selväksi. Kaikkea se tekoäly osaa opettaa, eikö? 👍

Olet kyllä ihan oikea vajakki..... aika järkyttävää että tuolla tasolla olevia ihmisiä on vapaana.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Olet kyllä ihan oikea vajakki..... aika järkyttävää että tuolla tasolla olevia ihmisiä on vapaana.

Kun ottaa huomioon, että jopa sinun kaltaisiasi on olemassa, niin minä olen vielä erinomaisen tasokas.

• Anonyymi00068

Nuorena ei tuo pelailukaan ole pahitteeksi, tapaa monenlaisia ihmisiä monessa eri mielessä. Aika tuo sitten jonkinlaisen kuvan mitä sitä oikeasti olisi edes hakemassa?
      Tapaa meneviä naisia joiden kyydissä ei kestä, lentää ulkokaarteessa G-voimien ansiosta ulkokehälle ja se on sitten vain bye bye. Kokemuksia ennen kaikkea, ihastumisia, iloja ja pettymyksiä. Ihminen kaipaa monenlaisia tunteita tullakseen "kokonaiseksi ihmiseksi".

En usko kyllä niin hyvään tuuriin missä tapaisi "elämänsä ensimmäisen naisen" ja se olisi heti napakymppi. Vaihtoehdot matkalle Suonenjoki, Nizza ja Singapore. Huomaisi olevansa Suonenjoella ihan yksin..mihin se matkaseura katosi? No, sillä oli varmaan jotain parempaa tekemistä:)

AV

• Anonyymi00076

Varmaan allekirjoittaisin tekstisi jos osallistuihin tuohon sysipaskaan ralliin.

Mutta kun en osallistu, eli pidän aikani ja energiani itselläni ja jätä äppipohjaisen sosiaalisuuden suosilla kokonaan kokematta.

Kysymys on että miksi jatkat jos tiedät pelin säännöt? Onko se niin hauskaa piestä päivittäin paskat pihalle itsetunnostaan samalla kun se yksinäsiyyden pelon peikko pakottaa taustalla? Mitä tästä kuviosta voi tulla muuta kuin paskaa?

Herätys. On vain yksi elämä ja se kantsii elää itse, itselleen, kaikkea ei voi saada eikä edes tarvi. Mä en ikimaailmassa suostuisi mittaamaan arvoani missään somekinkereissä.

• Anonyymi00078

Niinpä! Sama täällä. Ja kun vielä mietit että annatko niiden naisten määritellä oman arvosi, vai määritteletkö itse oman itsesi just niinkun haluat. Miksi antaisit joittenkin tyhmien tietämättömien bimbojen määritellä sen mitä olet, itsetuntosi ja oman arvosi.
        Pidä itsesi miehenä, älä alennu niitten bimbojen juoksupojaksi. Paljon parempaa elämää voit elää kokonaan ilman niitä.

• Anonyymi00121

"On vain yksi elämä ja se kantsii elää itse, itselleen, kaikkea ei voi saada eikä edes tarvi. "

Tuossa yhdessä lauseessa on kaikki viisaus mitä tarvitsee elämään.
        Ja kun elää vaan itselleen, niin voi laskeskella ja miettiä että paljonko sitä rahaa on käytettävissä omiin kiinnostuksen kohteisiinsa, ilman että joku muu on välistä vetämässä "yhteisiin" asioihin, matkoihin, sisustukseen ja ties mihin soopaan. Kaikki sinun rahasi ovat omassa hallinnassasi, ja voit ne sijoittaa omiin harrastuksiisi täysin. Erittäin iso asia.

• Anonyymi00082

Kurjaa...

En nyt ihan ilman huomiota ole jäänyt noissa ohjelmissa ja äpeissä. Mutta jos niitä käytät, niin pyydä vaikka kaveriksi joku laatimaan profiili. Toiset silmät näkee jo eritavalla "myyntipuheen" ja osaa antaa vinkkejä.

Esimerkiksi niistä joku, joka sinua kehunut.

Ja valokuviin myös kannattaa satsata. Elä ota niitä itse, vaan pyydä joku ottamaan.

Ja sitten asenne täytyy olla nöyrä. Vaikka miten hinku olisi joku kiva nainen löytää, se ei ole kellekkään helppoa. Leuka ylös ja rentoa hymyä kasvoille.

• Anonyymi00090

Mutta entäs jos se nainen täytyy olla hyvännäköinen? Silloin voikin kaiken tuon vaan unohtaa, ei auta mikään ohje eikä keino. Noilla keinoilla voi saada "ehkä jonkun", mutta entäs jos se ei vaan riitä?

• Anonyymi00131
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Mutta entäs jos se nainen täytyy olla hyvännäköinen? Silloin voikin kaiken tuon vaan unohtaa, ei auta mikään ohje eikä keino. Noilla keinoilla voi saada "ehkä jonkun", mutta entäs jos se ei vaan riitä?

Mitä on "hyvännäköinen"?

En minä tiedä mitään muuta kuin minulla on ollut vain hyvännäköisiä naisia aina. En halua vastenmielisen näköisiäkään...

• Onks tää nyt ihan tosi mielessä kysytty? Kun pian tulee aina vol 2. Ja tää ei tosiaan oo eka kerta. Tää on niin monta kertaa tapahtunu!

• No kävin röökillä, vaikka en ees polta. Mutta rauhotuin. Tosin noi oli kuivunu, oliko ees nikotiiniä jälellä?

No oli miten oli. Onko kysyjä todellinen vai ei? Mutta sen voin sanoo, että noin 30 v on pahin ikä. Sillon tulee ikäviä ajatuksia. Johtuen ihan biologiasta. Parikymppinen on vielä hiukan hukassa, mutta sitten tulee ajatukset perheen perustamisesta, niin hiukkasen se voi turhauttaa. No omalla kohdalla se oli lyhyt aikaista. Ja pääasia oli jatkaa harrastuksia ja syventyä töihin. Ei antaa minkää lumopalloefektin kasautua aivoissa. 40 vuotiaana ajatukset on jo ihan toiset. Ja nän 50 vuotiaana elämä on jo hyvin rauhallista. Ja on tyytyväinen kuinka moni asia on kantanu läpi elämän. Paljon ois jääny tekemättä jos ois menny perinteisen perhemallin mukaan.

Eikä sitäkään kannata miettiä, mitä on antaa. Kun ei siinä mitään kauppaa tehdä. Siinä sen sitten näkee ollaanko tasapainossa. Vai onko syytä jätkaa molempien omille teilleen. Mä oon siis ollu paljon esillä kyllä, että jos ois joku tarvinnu, nii ois katottu. Mutta ei tarvinnu, eikä sitten katottu. Mutta hyvä mieli näin jälkikäteen, kun on yrittäny, saanu tavallaan vastauksen. Liian innokkaana voi ajautua huonoon suhteeseen.

• Anonyymi00093

"Eikä sitäkään kannata miettiä, mitä on antaa"

Juuri noin. Etukäteen ei voi tietää.

• Anonyymi00127

Joo se + kolmekymmentä kun on naisilla se lisääntymisikä, sen jälkeen on vaikeampaa enää saada.

• Anonyymi00086

hukattu lantti, joku kai 20snt kolikko on ollut tuollaisen hiekoitussepeli-laatikon takana varmaan vuosiakin, lumen altakin aina paljastuu, vieläkin on siellä tuo.

Kun antaa viisaalle sijoitusneuvojalle 20snt kolikon niin hän tekee siitä alkupääomasta kai vuodessa jo miljoonia.

• Anonyymi00087

No millainen on ensivaikutelma jonka annat itsestäsi se kun se teatteri ei toimi pitäisi osata olla oma itsensä ihmiset oppii yllättävän äkkiä näkemään sen läpi jipot ja temput tietää kaikki netti täynnä vinkkejä metsästäjille luulitteko ettei muutkin niitä löydä

• Anonyymi00088

potentiaali = potenssi-nalle.

mutta niin sain tiedon että armeijalla voisi olla tytöillekin hauskoja kesätöitä, mutta että älä mainosta liikaa, tulee joku jättimäinen tulva jostain kesätyön hakijoista everstille käsittelyyn..

• Anonyymi00091

Pari neuvoa: lopeta kaikkien deittisovellusten käyttö ja siirry todelliseen elämään. Ala harrastaa ja liity yhdistyksiin. Sieltä ei välttämättä löydy ainakaan heti naisseuraa, mutta on ainakin tekemistä ja muuta seuraa, piristää mielialaa. Kehittää kommunikointiakin.

Jos itse olisin kolmikymppinen ja oireilisin parisuhteen puutostilasta, hakeutuisin heti alkuun psykologin juttusille ja mahdollisesti myös persoonallisuustestiin. Siitä jatkaisin vuorovaikutuskurssille. Sitä ei välttämättä itse huomaa mitä signaaleja välittää toisille. Toisaalta voi löytyä vaikka adhd tai muita nepsy juttuja.

- Sheena

• Anonyymi00106

"olisin kolmikymppinen ja oireilisin parisuhteen puutostilasta, hakeutuisin heti alkuun psykologin juttusille"

Joo, jokuhan täytyy olla vakavasti mielessä vialla jos oireilee tuollaisesta....

Et vissiin ole tietoinen siitä että lisääntyminen on perustavanlaatuinen vietti ja tarve kaikilla elollisilla olennoilla. Jos sinulta tuo tarve puuttuu niin jokin on pahasti vialla.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00106 kirjoitti:

"olisin kolmikymppinen ja oireilisin parisuhteen puutostilasta, hakeutuisin heti alkuun psykologin juttusille"

Joo, jokuhan täytyy olla vakavasti mielessä vialla jos oireilee tuollaisesta....

Et vissiin ole tietoinen siitä että lisääntyminen on perustavanlaatuinen vietti ja tarve kaikilla elollisilla olennoilla. Jos sinulta tuo tarve puuttuu niin jokin on pahasti vialla.

Sheena antaa vinkkejä nimenomaan tuon perustavanlaatuisen vietin toteuttamisen mahdollistamiseksi! Kun tuntee itsensä, on huomattavasti helpompi löytää kumppani ja erityisesti helpompaa elää parisuhteessa sitten myöhemmin. Itsensä ymmärtäminen on avainasemassa muutenkin elämän kaikilla osa-alueilla.

Minusta aloittajan teksti jo muutenkin antaisi aihetta jutella asiasta ihan oikean ammattilaisen kanssa. Tuollaisissa pettymyksissä voi olla jo masennusta ym. Hyvät ihmissuhteet ja parisuhde on useimmille ihmisille tärkeä tarve, siinä olet erittäin oikeassa. eikö sitä tavoitellessa ja toivoessa kannattaisi käyttää kaikki mahdollisuudet?

• Anonyymi00111 kirjoitti:

Sheena antaa vinkkejä nimenomaan tuon perustavanlaatuisen vietin toteuttamisen mahdollistamiseksi! Kun tuntee itsensä, on huomattavasti helpompi löytää kumppani ja erityisesti helpompaa elää parisuhteessa sitten myöhemmin. Itsensä ymmärtäminen on avainasemassa muutenkin elämän kaikilla osa-alueilla.

Minusta aloittajan teksti jo muutenkin antaisi aihetta jutella asiasta ihan oikean ammattilaisen kanssa. Tuollaisissa pettymyksissä voi olla jo masennusta ym. Hyvät ihmissuhteet ja parisuhde on useimmille ihmisille tärkeä tarve, siinä olet erittäin oikeassa. eikö sitä tavoitellessa ja toivoessa kannattaisi käyttää kaikki mahdollisuudet?

Varteenotettava vaihtoehto on ymmärtää että takana on 3,8 mrd vuoden jalostusketju viettiin, joka kiusaa ja houkuttelee ihmisiä suhteisiin, seksiin ja jälkeläisten hankkimiseen. Toisaalta pitäisi olla ymmärrys, että vastakkainen sukupuoli on pääsääntöisesti ihan paskaa, eikä sellaista kannattaisi tavoitella.

• Anonyymi00113
        scrg kirjoitti:

Varteenotettava vaihtoehto on ymmärtää että takana on 3,8 mrd vuoden jalostusketju viettiin, joka kiusaa ja houkuttelee ihmisiä suhteisiin, seksiin ja jälkeläisten hankkimiseen. Toisaalta pitäisi olla ymmärrys, että vastakkainen sukupuoli on pääsääntöisesti ihan paskaa, eikä sellaista kannattaisi tavoitella.

Mistä sitten sen oman kullan löytää?
        Luulisin seulonnan olevan paras tapa, niin kullan huuhdonnassa, kuin myös parisuhteissa.
        Joskus voi onnistaa, ja löytyy se kultahippu hiekan seasta?

AV

• Anonyymi00113 kirjoitti:

Mistä sitten sen oman kullan löytää?
        Luulisin seulonnan olevan paras tapa, niin kullan huuhdonnassa, kuin myös parisuhteissa.
        Joskus voi onnistaa, ja löytyy se kultahippu hiekan seasta?

AV

"Mistä löytää?" on mielestäni väärä kysymys. Sopiva ihminen sopivana ajankohtana löytää helposti melkein mistä vaan. Joku toinen tai väärään aikaan ei oikein mistään. Ja tuota on tietysti vähän vaikea ymmärtää ja hyväksyä, katsoo asiaa sitten kummasta tahansa roolista.

Heräsin tänään lemmenkipeiden kyyhkysten möykkäämiseen. Sopivimmat löytävät pesänsä ja munansa helposti. Vähemmän sopivat eivät löydä. Ei se paljon erilaista ole ihmisilläkään.

• Anonyymi00106 kirjoitti:

Tähän liittyen, mulla oli alotuskin. Jos tukiverkot puuttuvat vähenee myös lisääntymisvietti. Tätä esiintyy siis muillakin kuin ihmisillä. Vika ei oo yksilössä vaan yhteisössä. Lapsiperheet on nykyään todella yksin.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Olen erittäin tietoinen ihmisten lisääntymisvietistä, siksi juuri ohjeistin. Nyt oli kyse sinun ongelmastasi.

Koska olet 30v ilman hamuamaasi parisuhdetta, se kertoo joko siitä, että etsit suhdetta vääristä paikoista. Ja/tai siitä, ettei minäkäsityksesi täysin (tai ollenkaan) vastaa todellisuutta. Kun minäkäsityksesi ei vastaa todellisuutta, ei vastaa sinun "sinäkäsityskään" todellisuutta ts. = vuorovaikutusongelma, joka häiritsee , ei vain parisuhteen, vaan kaikkien suhteiden solmimista.

Mitä enemmän sinulla on hyviä ihmissuhteita ja mielekästä tekemistä (työ, harrastukset), sitä vähemmän kaipaat parisuhdetta. Sellainen tulee jos on tullakseen, se olisi kuin piste iin päälle muuten hyvään elämääsi. Parisuhde harvemmin tulee yksinomaan parantamaan omia haavojasi/kipukohtiasi, täyttämään mielen tyhjiä aukkojasi, poistamaan yksinäisyyttäsi. Sinä tunnet ja koet tarvitsevasi parisuhdetta parantamaan sinut ja se on se ongelman juurisyy.

Yksinkertaistettuna: "saavuttaaksesi" parisuhteen on sinun tehtävä tutkimusmatka itseesi ja parhaiten se käy alan ammattilaisen kanssa.

- Sheena

• Anonyymi00125
        scrg kirjoitti:

"Mistä löytää?" on mielestäni väärä kysymys. Sopiva ihminen sopivana ajankohtana löytää helposti melkein mistä vaan. Joku toinen tai väärään aikaan ei oikein mistään. Ja tuota on tietysti vähän vaikea ymmärtää ja hyväksyä, katsoo asiaa sitten kummasta tahansa roolista.

Heräsin tänään lemmenkipeiden kyyhkysten möykkäämiseen. Sopivimmat löytävät pesänsä ja munansa helposti. Vähemmän sopivat eivät löydä. Ei se paljon erilaista ole ihmisilläkään.

Tuo on niin totta, että ajoitus on tärkein tässäkin asiassa. Tietysti parisuhteeseen auttaa löytämään joissain tapauksissa myös muut lähellä olevat ihmiset.

- Sheena

• Anonyymi00126
        JeroP kirjoitti:

Tähän liittyen, mulla oli alotuskin. Jos tukiverkot puuttuvat vähenee myös lisääntymisvietti. Tätä esiintyy siis muillakin kuin ihmisillä. Vika ei oo yksilössä vaan yhteisössä. Lapsiperheet on nykyään todella yksin.

Ei voi syyttää yhteisöjä, ne kuitenkin aina koostuvat ihmisistä. Siksi jokaisen pitäisi huolehtia omista verkostoista, erityisesti lasten vanhempien.

- Sheena

• Anonyymi00129
        scrg kirjoitti:

Niin, jos vaan on vääränlainen ihminen, epäkelpo mihinkään, niin ei sitä parisuhdettakaan niin vaan "löydetä". Kuten ei mitään muutakaan. Asiat vaan joko tulee eteen tai on tulematta.

• Anonyymi00133
        scrg kirjoitti:

Enemmän kuin "mistä löytää" kannattaa miettiä "miten". Pitäisi myös luopua kiihkeästä ajatuksesta parisuhteen "pakosta" tai kokemuksesta, että tarvitsee sitä kipeästi. Silloin kaikki mahdollisetkin ehdokkaat kääntävät tiensä muualle, kovin tarvitseva ja itsekeskeinen ihminen on rasittava.

• Anonyymi00109

tuollainen että yritän olla lobbaamayyata srmerijaa... ri yulr saslaisia agentteja helposti...

mitenkäs niin minun ja the crew... deadly dangerous, world wide..

• Anonyymi00112

minä niin oikwin idio-Matti... kun ikävällä peloita ryrrösiäkin asioilla että jos jos Kummitusherroja sängynalla vaanii, ja ja peiton allakin jotyakin kutittavia hämähäkkejä

• Anonyymi00116

OKEI, OKEI, KIITOS KAIKILLE, EN ODOTTANUT TÄLLÄISTA RYÖPPYÄ NÄIN LYHYESSÄ AJASSA! Liikaa mitä muistaa ja mihin vastata, joten mennään ihan fiilis pohjalta. First of all, thank you for your beautiful points. They mean a world to me. Second, pakko tarttua tuohon realiteetin kyseenalaistamiseen. Kyllä, se ei päde vain rakkaudessa. Miten voi olla mahdollista saada melkein täyspotti Lotossa, mutta kaikki numerot viereen? Ja mitä muuta? Niin, en siis todellakaan ole mikään itsekäs ihminen, päinvastoin. Sori tästä, ja en odottanut tälläista tulvaa. Oletin vain muutamaa viestiä. Kiitos ja anteeksi. Vastaan lisäkysymyksiin mielelläni.

• Anonyymi00117

• Anonyymi00118

• Anonyymi00119

Olen tehnyt nyt lyhyen ajan sisällä 3 aloitusta nettikiusaamisesta tälle palstalle. Ne on kaikki poistettu. Poistaminen on ollut niin nopeaa, että se lienee ollut automaattista.

Kirjoituksissa tein kaksi väitettä:
        - määrittelin, mitä nettikiusaaminen on
        - tuomitsin nettikiusaamisen.

Koska en pysty keskustelemaan aiheesta erillisessä aloituksessa, pyytäisin tämän ketjun aloittaja ystävällisesti kommentoimaan aihetta tähän ketjuun.

Itse en siis hyväksy minkäänlaista kiusaamista, en netissä enkä sen ulkopuolella.

🦄

• Anonyymi00120
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Olen tehnyt nyt lyhyen ajan sisällä 3 aloitusta nettikiusaamisesta tälle palstalle. Ne on kaikki poistettu. Poistaminen on ollut niin nopeaa, että se lienee ollut automaattista.

Kirjoituksissa tein kaksi väitettä:
        - määrittelin, mitä nettikiusaaminen on
        - tuomitsin nettikiusaamisen.

Koska en pysty keskustelemaan aiheesta erillisessä aloituksessa, pyytäisin tämän ketjun aloittaja ystävällisesti kommentoimaan aihetta tähän ketjuun.

Itse en siis hyväksy minkäänlaista kiusaamista, en netissä enkä sen ulkopuolella.

🦄

Voisit sitten aloittaa itsestäsi ja lopettaa muiden ketjujen spammaamisen omalla täysin aiheeseen liittymättömällä sisällöllä.

• Anonyymi00122

• Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Sinä olet syyntakeeton.

-Sivust

se on yhtä kuin "ei-oikeustoimikelpoinen"...

• Anonyymi00128

Oletan että sinä et ole noiden kiusaajien joukossa. 🙂

Odotan vastaustasi. ☺️

🦄

• Anonyymi00132
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Oletan että sinä et ole noiden kiusaajien joukossa. 🙂

Odotan vastaustasi. ☺️

🦄

Sitä saatkin odotella....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      199
      4740
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      204
      3410
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      121
      2952
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2932
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      2860
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2297
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      52
      2288
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      73
      2186
    9. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2025
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1995
    Aihe