Jaffa saa pölyn joka paikkaan

Anonyymi-ap

Keväinen jaffa paistaa ja huoneessa näyttää oelvan pölyä joka paikassa, vaikka pölyjä pyyhkisi, niin pöly tuntuu vaan lisääntyvän ja syöpyvän pinnoille.
Vähänkin, kun kättä heilauttaa ja paidan pukee, niin pölyä leijuu sakeanaan, vaikka paidan ulkona kävisi pölyttämässä, niin tuntuu, ettei paita lopu koksaan pölyämästä.

Mikä on syy, että ulkona ei pölyä kerry pinnoille.
Vaikka riuku, joka on monta vuotta ollut pihalla, niin ei ole pölyä riuulla, mutta
asunnossa hyllyn pinnalle pölyä kertyy jo kuukaudessa, että joutuu pyyhkimään.
Sitten toinen, kun ulkona pölistät vaatetta ja kovasti pölisee tai sängyn peitto, kun pölistät, niin ilmassa on sakeana pölyä, mutta muutaman sekunnin kuluttua ei näy pölyn hitustakaan.
Jos saman tekisit sisällä, niin pölyä leijuisi huoneessa monta tuntia.

Miten ulkona, kun katsot aurinkoon, niin ei näy auringon vlaossa pölyä leijumassa, kuten asunnossa.
Vaikka ukona on pölistetty tuhansia vuosia joka puolella ja savua päästetty ilmana, niin ilma on kirkasta, ei näy pölyn hitustkaan, eikä savua, minne kaikki katoaa.
Jos jäävär ilmakehään, niin kyllä pölyä ja savua näkyisi ympärillä, on niin monta tuhatta vuotta kumpaakin ilmakehään päästetty.

6

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

niin ja pölistin..harja-karhut... täällä ei ole enää niitä.
      -harja-hirviöt

• Anonyymi00002

Pöly huiskulla vanhanmallisista ikkunasermeistä pölyä ja ulkona sitten pölyt huiskusta luontoon, kyllä pölinä käy.
        Eivät pölyyntyisi, jos olisi uudenmalliset ikkunat, joissa sermi ikkunan välissä.

• Anonyymi00003

Tästä alkoi kuumuun kärsimys, jaffa tohottaa huoneeseen ja lämpötila kohoaa.
      Ikkunaverhot on kiinni, ikkunaverhojen pinta, kuin lämpöpatteri, hohkaa kuumaa huoneeseen on jo ainakin +24 lämmintä, eikä ole vielä edes kesä.
      Vihaan kesää, kesän tukalan kuumuuden takia, joka ahdistaa, tekee olon tukalaksi ja päänsäryn aikaansaa.

• Anonyymi00004

Tuloilmasuodattimet eivät ole mitään FFP-2 luokkaa, sellaiset vaatisivat huomattavasti suuremman alipaineen päästääkseen ilmaa riittävästi läpi.

• Anonyymi00005

Katselin lähetystä, jossa nainen alkoi putsaamaan näppäimistöä.
      Näppäimistöönhän kertyy pölyä ja kaikenlaista pikku roskaa.
      Kompressorilla puhalsi näppäimistön puhtaaksi pölystä, mutta teki vaan yhden virheen, kun sisätiloissa suoritti näppäimistön putsauksen, kaikki pöly ja roskan huoneilmaan.
      Ulkona tuollainen siivoushomma olisi parempi tehdä.
      Minä ainakin, kun tietokoneen pölysuodattimet putsaan ja tietokoneen sisustan, niin ulkona putsailen, ei sisällä, koska kaikki pölyt olisi sitten sisätiloissa leijumassa ja leviäisi ympäri huonetta.
      Kyllä sitä vaan pölyä tietokoneen suodattimiin kertyy ja myös tietokoneen sisälle, vaikka on suodattimet, mutta vähemmän, kuin ilman suodattimia.

• Anonyymi00006

Ne on ruokafetisistin keksin muruja, kun rohmu syö jaffakeksejä aina pakkauksen kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe