Kaikista parasta on se, että joku

kysyy jollekin tietylle ihmiselle tarkoitetun kysymyksen (ilman tunnisteita) yleisellä keskustelupalstalla.

Jos erehdyt siihen vastaamaan, niin saat hyeenakoirat kimppuusi.
Ettekö halua vaihtaa yhteystietoja?

Onneksi huomasin, että tuo yksi aloitus ei ollut yleinen, niin väistin luodin.

Miten on, turhauttaako sinua tällainen? Aika harva meistä tietää kuka kirjoittaa, jos ei ole tunnistettava tyyli.

🙃

107

822

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä aloitus? Minäkin haluaisin oppia.

• K*lli oli mainittuna.

• Anonyymi00010
        Mu5tasydän kirjoitti:

K*lli oli mainittuna.

Se on yleinen :)

• Anonyymi00025
        Mu5tasydän kirjoitti:

K*lli oli mainittuna.

Olisin oikeasti kiinnostunut kuulemaan

• Anonyymi00031
        Mu5tasydän kirjoitti:

K*lli oli mainittuna.

Oletko naisena esiintyvä hiippari omaas tyytyväinen? Katkerista performaatioista päätellen et täysin

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niin minäkin, sillä teoreettiset tärkeät kehykset on aina ajankohtaisia

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Liian henkilökohtainen tieto tänne jaettavaksi.

• Anonyymi00041
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kerro kuinka paljon asteikolla 0-10 tekisi mieli tällä hetkellä ☺️

• Anonyymi00043
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kuvasi on kiihottava ja saa minut kovaksi

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Hienoa, kerrankin palstalle ilmaantui oikeasti kovaksi keitetty kaveri, se on käytännössä noin 8 minuuttia tai yli...se keittoaika 😂?
        -sivusta

• Anonyymi00057
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Onko tämä aloittajaäijä nyt sitä verpaalista verkkobornoa? T nainen utelee ja haluaa oppia lisää sexistä

• Anonyymi00002

Miten nii väistit luodin? Sulla on vaa liikaa huulirasvaa. "Do (re Mi) Ping.
      -CaNonBAll

• Anonyymi00003

hyvä hieno paksu lehti asukaslwhtr5i sarjakuva-eisrisanajurtru... vartioista joku jutta niitä voi olla joskus jossain.. Olllaanl rennosti kotona... hyviä juttuja

Kutsu joku asukkaiden ... joku sellainenkin kutsu joku kokous joku jos haluaa voi mernnä... minä en sekaannu noihin...

• Anonyymi00004

Eipä kyseisiä kirjoittajia ole edes tarkoitus tunnistaa. Kunhan onkivat, jos aloitukseen tulisi sattuisi sopivilla tunnisteilla osuva vastaus. Tai muutoin vain soppaa hämmentääkseen.

• Hämmentämistä. Sain siitä tarpeekseni joskus muinoin.

• Anonyymi00011
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hämmentämistä. Sain siitä tarpeekseni joskus muinoin.

Juu minäkin olen sanut tarpeekseni monesta asiasta, kuten Prisman automaattikassojen vittumaisesta henkilökunnasta, väkipakolla ystävystyttämisestä ja siitä ettei etene ammatillisesti. Kotona olemisesta, epäpätevistä ja epäempaattisista esihenkilöistä (eivät kaikki, mutta hyvin suuri osa) sekä ketjupikaruokaravintoloista, siivoamisesta, johdatuksesta ja hemmetin turhista elämän oppiläksyistä, samaistuttamisesta, buddhalaisuudesta, islamista sekä muutoinkin uskonnon tuomisesta työpaikoille, jatkuvasta erikoisuuden tavoittelusta erikoisuuden takia sekä hammaslääkäreistä ja lähihoitajista. Nyt ensi alkuun.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Juu minäkin olen sanut tarpeekseni monesta asiasta, kuten Prisman automaattikassojen vittumaisesta henkilökunnasta, väkipakolla ystävystyttämisestä ja siitä ettei etene ammatillisesti. Kotona olemisesta, epäpätevistä ja epäempaattisista esihenkilöistä (eivät kaikki, mutta hyvin suuri osa) sekä ketjupikaruokaravintoloista, siivoamisesta, johdatuksesta ja hemmetin turhista elämän oppiläksyistä, samaistuttamisesta, buddhalaisuudesta, islamista sekä muutoinkin uskonnon tuomisesta työpaikoille, jatkuvasta erikoisuuden tavoittelusta erikoisuuden takia sekä hammaslääkäreistä ja lähihoitajista. Nyt ensi alkuun.

Huh. Pitkä lista sinulla. Varmasti moni löytää samaistumispintaa.

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

Huh. Pitkä lista sinulla. Varmasti moni löytää samaistumispintaa.

Toivottavasti ei.

• Anonyymi00005

Tuo on sitä ikävä-palstan sekoilua... sitä välillä näkyy täälläkin.

En tiedä miksi ihmiset noin käyttäytyy? 🤷‍♂️

• Anonyymi00006

Niin kuin tällä palstalla kirjoitetulla olisi siinä määrin merkitystä, että tarvitsisi pohtia kenenkään motiiveja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin kuin tällä palstalla kirjoitetulla olisi siinä määrin merkitystä, että tarvitsisi pohtia kenenkään motiiveja.

No kyllä täällä huomaa joidenkin kirjoittavan ihan fiksuja juttuja. Motiivina taas saada muita näkökulmia niihin.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

No kyllä täällä huomaa joidenkin kirjoittavan ihan fiksuja juttuja. Motiivina taas saada muita näkökulmia niihin.

Juuri näin. Eriäviä, asiallisia ja hyvin perusteltuja mielipiteitä. Siinä saa itsekin uutta näkökulmaa asioihin.

• Anonyymi00009
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juuri näin. Eriäviä, asiallisia ja hyvin perusteltuja mielipiteitä. Siinä saa itsekin uutta näkökulmaa asioihin.

Kyllä. Tosin välillä haastavaa nähdä kuka perseilee ja kuka ei.

Jos otat nikin, tulee maalitusta, jos taas suhaat anonyyminä, ei välttämättä kukaan reagoi kommentteihin ja lähde keskustelemaan.

Mutta silti voi hyviäkin keskusteluita käydä.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos otat nikin, tulee maalitusta, jos taas suhaat anonyyminä, ei välttämättä kukaan reagoi kommentteihin ja lähde keskustelemaan.

Nikin kanssa kyllä tulee maalitusta ja törkeilyä, että jos sen kestää, niin mikäpä siinä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kunhan ne poimii kaikista mahdollisista provosointiyrityksista, harhaluulokuvitelmista ja tarkoituksellisesta loukkamisesta, niin... Mielestäni saldo jää pahasti miinukselle. Näköökulmia saa opiskelemalla ja kokemalla sekä keskustelemalla irl. tämä on varjoelämää, joka ei inspiroi, ei tuo uusia ideoita tai tunneyhteyksiä. ihmissuhteista puhumattakaan. Ennemminkin tämä on este todellisten suhteiden luomiselle, koska tuhlaa aikaansa täällä sen sijaan, että olisi elämässä elämää ja aidosti kokemassa ja tekemässä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kunhan ne poimii kaikista mahdollisista provosointiyrityksista, harhaluulokuvitelmista ja tarkoituksellisesta loukkamisesta, niin... Mielestäni saldo jää pahasti miinukselle. Näköökulmia saa opiskelemalla ja kokemalla sekä keskustelemalla irl. tämä on varjoelämää, joka ei inspiroi, ei tuo uusia ideoita tai tunneyhteyksiä. ihmissuhteista puhumattakaan. Ennemminkin tämä on este todellisten suhteiden luomiselle, koska tuhlaa aikaansa täällä sen sijaan, että olisi elämässä elämää ja aidosti kokemassa ja tekemässä.

Ikävää että koet vaan noin....

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nikin kanssa kyllä tulee maalitusta ja törkeilyä, että jos sen kestää, niin mikäpä siinä.

Niin. Sen myötä tulee myös ennakkoasenteita. Jotkut kyttää vuosia ja muistuttaa jostain iänikuisista.

Mutta kunhan oppii poimimaan parhaat jutut, niin se vaan pitää täällä roikkumassa. 😄

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No ei tästä ainakaan ole seurannut mitään positiivista irl elämään.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin. Sen myötä tulee myös ennakkoasenteita. Jotkut kyttää vuosia ja muistuttaa jostain iänikuisista.

Mutta kunhan oppii poimimaan parhaat jutut, niin se vaan pitää täällä roikkumassa. 😄

Joo, näin se mennee.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No ei tästä ainakaan ole seurannut mitään positiivista irl elämään.

Tosi harmi. Mä oon taas saanut yhtä jos toista...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tosi harmi. Mä oon taas saanut yhtä jos toista...

No. Mitä kukakin arvostaa ja pitää tärkeänä. Palstalta tuskin huolisin mitään. Ajattelisin, että jos joku tuttu on kirjoitellut minulle täällä, että hän on jonkinlainen stalkkaava lieroke, joka tosielämässä tapaamisen ja keskustelemisen sijaan yrittää ronkkia mielipiteitä palstan kautta. Ei jatkoon. Toisaalta, jos joku vuosien takaisesta menneisyydestä yrittäisi luoda yhteyttä niin toteaisin, että ei kiitos. Kyllä menneet on jätetty taakse tarkoituksella.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No. Mitä kukakin arvostaa ja pitää tärkeänä. Palstalta tuskin huolisin mitään. Ajattelisin, että jos joku tuttu on kirjoitellut minulle täällä, että hän on jonkinlainen stalkkaava lieroke, joka tosielämässä tapaamisen ja keskustelemisen sijaan yrittää ronkkia mielipiteitä palstan kautta. Ei jatkoon. Toisaalta, jos joku vuosien takaisesta menneisyydestä yrittäisi luoda yhteyttä niin toteaisin, että ei kiitos. Kyllä menneet on jätetty taakse tarkoituksella.

Niin. Ei mulle ole väliä onko joku entinen tuttu vai ei. Kunhan keskustelu sujuu ja löytyy mielenkiintoista läppää.
        Joku kerta höpistiin mitä kukakin miettii itsetyydyttäessä. Ihan hömppäaloitus, mutta lopulta ihan järkevä keskustelu muun kuin aloittajan kanssa.

Ei ains tiedä mistä joku homma lähtee versomaan ihan sopivaa ajatustenvaihtoa. Keskustelusivuhan tämä kai onkin?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Kemestä puhut nyt tässä? Onko ihan omakohtaista kokemusta stalkkaamisesta? Ei ole mitään herkkua olla kohteena.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä taas koin aloittajaäijän päämäärättömän hölinän niin, että hän sekä ihailee että taivastelee ”upeita” verbaalisia tuotoksiaan. Voi jukuu?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Minä taas koin aloittajaäijän päämäärättömän hölinän niin, että hän sekä ihailee että taivastelee ”upeita” verbaalisia tuotoksiaan. Voi jukuu?

Ehkä sinulla on jokin homoseksuaalinen fiksaatio meneillään. Jos itse olet mies, toivot että kaikki muutkin olisi miehiä. Ja jos taas nainen, niin toivot itsellesi jotain äijämäistä naista.

Täällä keskusteluissa ei ole oikeasti väliä oletko mies, vai nainen lopulta. Ei ainakaan monessa kohtaa.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Testasin tänään aloituksen anonyyminä. Sain vaivaiset pari kommenttia. Harmi sinänsä, koska olen vakavasti harkinnut palaavani nyymiksi, mutta jos se tarkoittaa, että menetän keskusteluyhteyden, niin..

• Anonyymi00066
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ehkä sinulla on jokin homoseksuaalinen fiksaatio meneillään. Jos itse olet mies, toivot että kaikki muutkin olisi miehiä. Ja jos taas nainen, niin toivot itsellesi jotain äijämäistä naista.

Täällä keskusteluissa ei ole oikeasti väliä oletko mies, vai nainen lopulta. Ei ainakaan monessa kohtaa.

Onko sinulla aloittajaäijä tukahdetettuja ja kaoottisesti implikoituvia tunteita samaa sukupuolta kohtaan, erityisesti tällainen vanhempi ystävä lenkille, kuten se yksi vakiokerrontasi menee? I study men whole lot so i read you easily

• Anonyymi00068
        Mu5tasydän kirjoitti:

Testasin tänään aloituksen anonyyminä. Sain vaivaiset pari kommenttia. Harmi sinänsä, koska olen vakavasti harkinnut palaavani nyymiksi, mutta jos se tarkoittaa, että menetän keskusteluyhteyden, niin..

Niin, anonyyminä olet kuka tahaansa, ennenkuin joku hoksaa, että se olet sinä. Jos huomaa..

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Onko sinulla aloittajaäijä tukahdetettuja ja kaoottisesti implikoituvia tunteita samaa sukupuolta kohtaan, erityisesti tällainen vanhempi ystävä lenkille, kuten se yksi vakiokerrontasi menee? I study men whole lot so i read you easily

Joskus teen aloituksiakin kyllä ja äijä olen. En kyllä pidä käydä lenkillä, mutta sinulla tuntuukin olevan ihan omat maneerit täällä ja sekava mieli. Oletko kenties levinnyt tänne ikävän puolelta sekoilemaan?

• Anonyymi00008

tuokin juttu niin joa 23hsorraa rtyrtrtösille jotain kesätyötä armeijalra jortain.. ihan normi-Jamma-Tuominern ri Tai Jaska-PASKA.. kesträjotain kovaa huumoeiakin mitä voi olla.

Agentti-elokuvas: 007 ja Kuyltainen Ase.

• Enemmänkin turhauttaa, jos joku vääntää tahallaan sanani ja tarkoitusperäni päin persettä ja alkaa jankkaamaan sen myötä ihan omiaan.

Silloin palaa käpy herkästi. Ja tulee vähän kirosanoja sekaan.

• Totta tuokin. Tahallaan väärin ymmärtäminen.

• Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

Totta tuokin. Tahallaan väärin ymmärtäminen.

Otit sitte Neuvostaki Väärin.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Avaatko hieman?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Totta tuokin. Tahallaan väärin ymmärtäminen.

Juu, täälläkin niitä jokunen on. Vie ihan hakoteille koko jutun. Trolli mitä todennäköisemmin ei järkevä ihminen niin toimi.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kauanko olet pakertanut juuri esim tämän palstaäijän hahmon parissa mr mysteerine

• Anonyymi00048
        Jasu2025 kirjoitti:

Juu, täälläkin niitä jokunen on. Vie ihan hakoteille koko jutun. Trolli mitä todennäköisemmin ei järkevä ihminen niin toimi.

Täällä on ainakin yksi trolli, joka osaa vedellä okeista naruista ja saa ihmisiä kiukustumaan. Mutta onhan hän säälittävä ihminen kieltämättä. Voisi käyttää taitojaan johonkin itseään oikeasti edistävään. Nyt vaan täällä nysvää ja on monelle inhoa herättävä tyyppi.

Inhoaakohan hän itseäänkin? Pystyykö kastomaan peilistä itseään silmiin? Jos pystyy, niin on luultavasti psykopaatti.

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Täällä on ainakin yksi trolli, joka osaa vedellä okeista naruista ja saa ihmisiä kiukustumaan. Mutta onhan hän säälittävä ihminen kieltämättä. Voisi käyttää taitojaan johonkin itseään oikeasti edistävään. Nyt vaan täällä nysvää ja on monelle inhoa herättävä tyyppi.

Inhoaakohan hän itseäänkin? Pystyykö kastomaan peilistä itseään silmiin? Jos pystyy, niin on luultavasti psykopaatti.

Osaa ja ei osaa, jos on läpinäkyvä niin silloin en pitäisi osaamisena.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Aika inhorealistista tekstiä itsestäsi, apäijä

• Anonyymi00070
        Jasu2025 kirjoitti:

Osaa ja ei osaa, jos on läpinäkyvä niin silloin en pitäisi osaamisena.

No kuitenkin... Mutta säälittävä tyyppi kuitenkin. Kuitenkin ihan aikuinen vaikuttaisi olevan. Ja sitten kun miettii, että millainen aikuinen jaksaa tuollaista toimintaa päivästä toiseen, viikosta, kuukaudesta toiseen? Joko on mielenterveys mennyt, tai sitten tosiaan joku psykopaatti.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Aika inhorealistista tekstiä itsestäsi, apäijä

Eläpäs sotkaudu aikuisten juttuihin. Tai oikeastaan.... koetappa hakea apua tuohon touhuusi.

• Anonyymi00019

En ole koskaan ajatellut, että jokin aloitus olisi vain minulle suunnattu. Minua ei sinänsä kiinnosta aloitusten motiivit.

Mistä päättelit, että aloitus oli sinulle suunnattu? 🤔 Jos siis ymmärsin oikein mistä aloituksesta on kyse. Tuotahan kysellään täällä säännöllisin väliajoin.

Aletheias

• Ei, en todellakaan omi tuollaisia itselleni. Ne vain pistävät silmään, kun kuitenkin yleisellä palstalla kirjoitetaan.

• Anonyymi00046
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei, en todellakaan omi tuollaisia itselleni. Ne vain pistävät silmään, kun kuitenkin yleisellä palstalla kirjoitetaan.

Tokkopa oli edes Aletheijaksen kommentti... ei ole tuollainen. Ja on paljon fiksumpi...

• Anonyymi00052
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei, en todellakaan omi tuollaisia itselleni. Ne vain pistävät silmään, kun kuitenkin yleisellä palstalla kirjoitetaan.

Ok, kiitos selvennyksestä. Minä en osaisi nähdä tuosta, että se on suunnattu jollekin tietylle henkilölle ja kun sanoit, että osasit väistää luodin, päättelin, että viittasit sillä nimenomaan itseesi.

Aletheias

• Anonyymi00053
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tokkopa oli edes Aletheijaksen kommentti... ei ole tuollainen. Ja on paljon fiksumpi...

Millainen tuollainen? Minähän vain kysyin selvennystä Mustasydämeltä, kun en ymmärtänyt, miten hän huomasi tietyn aloituksen olevan suunnattu jollekin tietylle henkilölle.

Aletheias

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Millainen tuollainen? Minähän vain kysyin selvennystä Mustasydämeltä, kun en ymmärtänyt, miten hän huomasi tietyn aloituksen olevan suunnattu jollekin tietylle henkilölle.

Aletheias

Jotenkin arvelin, että tämä häirikkö täällä olisi käyttänyt nikkiäsi ja kokeilin "huudattaa" hänet ulos. Mutta ei sitten mitään. Ei ollut sua kohtaan mitään. :o) Unohda...

• Anonyymi00020

Mekoiset mur54au-ciikwarä joku H34culea Poie4o5 3lokucvqa sr5alinin römpsy-viikset

• Anonyymi00021

Miksi se mua turhauttaisi se on etu kun ei tätä tee kun ajakulukseen epätoivoselle se saattaa olla haitta mu ei huolta en mä täälläkään kysele mitään kenellekkään erityisesti tarkoitettua mä kysyn ne kasvotusten jos haluan tietää

• Anonyymi00024

Ehdotan sinulle vilpittömästi palstataukoa. Kirjoituksistasi päättelen sinua nyppii täällä koko ajan milloin mikäkin asia.

• Kiitos ehdotuksesta, huomaan, että et tunne minua ja tyyliäni kirjoittaa, kun otat tämän asian noin. Miksi siis antaisin periksi, pitäähän täällä meidän rekattujenkin pitää maalitauluja käpälissämme?

• Anonyymi00026
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos ehdotuksesta, huomaan, että et tunne minua ja tyyliäni kirjoittaa, kun otat tämän asian noin. Miksi siis antaisin periksi, pitäähän täällä meidän rekattujenkin pitää maalitauluja käpälissämme?

Saat sinä täällä kiukutella ja vetää hernettä nenää joka asiasta, jos se tekee sinut jotenkin tyytyväiseksi. Ei vaan todellakaan siltä vaikuta, ottaen huomioon miten kärttyisiksi tekstisi ovat muuttuneet. Paino nimenomaan tuossa muuttumisessa. Itsehän en useinmiten nykyään viitsi edes sinulle vastata, sillä sun tekstisi on heti tuollaista verbaalista räkyttämistä, kuten tuossa nytkin heti ensimmäinen vastauksesi oli. Ikävää on se, että tulet jopa muiden ketjuihin tuolla tavalla ensimmäisellä viestillä kiukuttelemaan. Se on hyvin rasittavaa. Ei kannata ihmetellä miksi olet maalitaulu. Ei sulle voi kirjoittaa asiallisia. kun vastauksesi ovat heti tuota tasoa. Asiallinen ei viitsi vaivautua kirjoittamaan sinulle enempää, joten kiukuttele siis muille.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Saat sinä täällä kiukutella ja vetää hernettä nenää joka asiasta, jos se tekee sinut jotenkin tyytyväiseksi. Ei vaan todellakaan siltä vaikuta, ottaen huomioon miten kärttyisiksi tekstisi ovat muuttuneet. Paino nimenomaan tuossa muuttumisessa. Itsehän en useinmiten nykyään viitsi edes sinulle vastata, sillä sun tekstisi on heti tuollaista verbaalista räkyttämistä, kuten tuossa nytkin heti ensimmäinen vastauksesi oli. Ikävää on se, että tulet jopa muiden ketjuihin tuolla tavalla ensimmäisellä viestillä kiukuttelemaan. Se on hyvin rasittavaa. Ei kannata ihmetellä miksi olet maalitaulu. Ei sulle voi kirjoittaa asiallisia. kun vastauksesi ovat heti tuota tasoa. Asiallinen ei viitsi vaivautua kirjoittamaan sinulle enempää, joten kiukuttele siis muille.

Hetkinen? Kerrotko missä kohtaa olen nyt kiukutellut. Oletan, että sulla on myös linkkejä, että olisin kiukutellut jossain ketjussa?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hetkinen? Kerrotko missä kohtaa olen nyt kiukutellut. Oletan, että sulla on myös linkkejä, että olisin kiukutellut jossain ketjussa?

Jälleen hyvä esimerkki siitä, että minua syytetään jostain eikä voida tehdä sitä henkilökohtaisesti ja suoraan mailiin, vaan pitää nolata julkisesti. Sitten ihmetellään miksi en siedä sellaista käytöstä.

Toinen asia on, josta olen samaa mieltä, että käytökseni on muuttunut. Ilmeisesti tämä kirjoittaja on sitä mieltä, että minun pitäisi vain kiltisti niellä kaikki minuun kohdistetut hyökkäykset.

Kolmas asia on, että olen huono vastaanottamaan neuvoja anonyymiltä, jonka perustelut ontuvat.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Jälleen hyvä esimerkki siitä, että minua syytetään jostain eikä voida tehdä sitä henkilökohtaisesti ja suoraan mailiin, vaan pitää nolata julkisesti. Sitten ihmetellään miksi en siedä sellaista käytöstä.

Toinen asia on, josta olen samaa mieltä, että käytökseni on muuttunut. Ilmeisesti tämä kirjoittaja on sitä mieltä, että minun pitäisi vain kiltisti niellä kaikki minuun kohdistetut hyökkäykset.

Kolmas asia on, että olen huono vastaanottamaan neuvoja anonyymiltä, jonka perustelut ontuvat.

Minusta sinä reagoit ihan normaalisti tähän touhuun. Moni meistä ensin hikeentyy, sitten muuttuu välinpitämättömäksi kun touhu vaan jatkuu jatkumistaan.

Ei tarvi sietääkään. Vaikka sitä moni juuri hakeekin tökkimisillään.

• Jasu2025 kirjoitti:

Minusta sinä reagoit ihan normaalisti tähän touhuun. Moni meistä ensin hikeentyy, sitten muuttuu välinpitämättömäksi kun touhu vaan jatkuu jatkumistaan.

Ei tarvi sietääkään. Vaikka sitä moni juuri hakeekin tökkimisillään.

Kiitos Jasu.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos Jasu.

Toivottavasti IRL ovat harkitsevempia touhuissaan muita kohtaan. Muuten se voi päättyä nyrkkinä nenään. 😅

• Jasu2025 kirjoitti:

Toivottavasti IRL ovat harkitsevempia touhuissaan muita kohtaan. Muuten se voi päättyä nyrkkinä nenään. 😅

Niin todellakin voi. Siihen kun vielä lisätään vastapuolen huumeissa olemisen riski, niin.. 🫣

• Anonyymi00035

Vähän teennäisesti eli päälleliimatusti rakennettu jankutus palstaäijän hahmolle ja sikäli nainen hieman paradoksaalinen, että käytät aika paljon energiaa tähän spinnaamiseen. Mitä jos menisit olemaan huolestunut vaikka siitä maailman tilanteesta sitten? TT

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Vähän teennäisesti eli päälleliimatusti rakennettu jankutus palstaäijän hahmolle ja sikäli nainen hieman paradoksaalinen, että käytät aika paljon energiaa tähän spinnaamiseen. Mitä jos menisit olemaan huolestunut vaikka siitä maailman tilanteesta sitten? TT

Spinnaa sinä foliohattu itsesi vaikka saunan taakse.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä mustaltasydämmeltä jokin tuntuu?

Sinä voit kirjoittaa mitä tykkäät tähän nyt ja olla palaamatta asiaan ja joku muu anonyymi ottaa "sun" paikan... Sitten tuut taas jossain söpöttämään, niinkuin tietäisit mitä välillä on sattunut.

Kaikille ei aukea tämä formaatti heti.

Mistäp tiedän tajuatko itsekkään. Vai hyödynnätkö sitä ilkeilläkseen? Mutta sun on hyvä huudella täysin anonyyminä siellä. Sinulla ei ole munaa tunnisteeseen, eikä edes linkkeihin väitöksissä.

Joten aika ykspa.kahaileen kommentti sulta, olitpa mitä olit.

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä mustaltasydämmeltä jokin tuntuu?

Sinä voit kirjoittaa mitä tykkäät tähän nyt ja olla palaamatta asiaan ja joku muu anonyymi ottaa "sun" paikan... Sitten tuut taas jossain söpöttämään, niinkuin tietäisit mitä välillä on sattunut.

Kaikille ei aukea tämä formaatti heti.

Mistäp tiedän tajuatko itsekkään. Vai hyödynnätkö sitä ilkeilläkseen? Mutta sun on hyvä huudella täysin anonyyminä siellä. Sinulla ei ole munaa tunnisteeseen, eikä edes linkkeihin väitöksissä.

Joten aika ykspa.kahaileen kommentti sulta, olitpa mitä olit.

Kiitos kommentista. Se on totta, että kukaan ei voi täysin tietää miltä jokin asia toisesta tuntuu.

• Anonyymi00050
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos kommentista. Se on totta, että kukaan ei voi täysin tietää miltä jokin asia toisesta tuntuu.

Luulen, että tämäkin on osa sun maalitusta...

Tarkistan vielä oliko esimerkiksi toi Aletheijasin kyssäri sen oma...haiskahtaa...

• Anonyymi00062
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Luulen, että tämäkin on osa sun maalitusta...

Tarkistan vielä oliko esimerkiksi toi Aletheijasin kyssäri sen oma...haiskahtaa...

Joo tämä sinun joka ketjuusi ilmestyvä side kick hahmo aletheias on kans aloittajaäijä niin aistikas

• Anonyymi00063
        Mu5tasydän kirjoitti:

Spinnaa sinä foliohattu itsesi vaikka saunan taakse.

Pitäiskö sun palstaäijä keksiä joku muu harrastus jo jos kyseenalaistaminen saa noin proput palamaan

• Anonyymi00064
        Mu5tasydän kirjoitti:

Onko iso mies järkeä pitää kellariteatteria yllä tingaten itsensä kanssa jonnin joutavista aiheista?

• Anonyymi00027

Niin, se nalle ja hehku esimerkki tästä.

• Käsitykseni mukaan ikävässä on joskus kirjoittanut sellainen pari, mutta en ole kirjoittanut siellä siihen aikaan, eli on minulle vain huhu.

• Anonyymi00028
        Mu5tasydän kirjoitti:

Käsitykseni mukaan ikävässä on joskus kirjoittanut sellainen pari, mutta en ole kirjoittanut siellä siihen aikaan, eli on minulle vain huhu.

Minusta tuntuu, että et kerro koko totuutta :)

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Minusta tuntuu, että kerron. Kirjoitin ikävässä kesästä 2023 kevääseen 2024. Varoittavia kommentteja olen laittanut senkin jälkeen satunnaisesti, jos huomaan siihen olevan aihetta. Ne kyllä yleensä poistetaan välittömästi.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minäpä kerron aapeen ja palstaäijän monologi sen totuuden ihan vain sivaltaakseni- kyseessä oli erittäin köppäisesti rakennettu yhden miehen performaatio, joihin ilmeistyi sekavaa populaa henkilöimään näitä hahmoja, toiset yhtä toiset toista ja kunnianhimoisimmat itsetuseeraajat peräti molempia. Hyvin meni. -Ulla Tulosmaa

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minäpä kerron aapeen ja palstaäijän monologi sen totuuden ihan vain sivaltaakseni- kyseessä oli erittäin köppäisesti rakennettu yhden miehen performaatio, joihin ilmeistyi sekavaa populaa henkilöimään näitä hahmoja, toiset yhtä toiset toista ja kunnianhimoisimmat itsetuseeraajat peräti molempia. Hyvin meni. -Ulla Tulosmaa

Lärvilautanen mun piikkiin

• Anonyymi00039
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minusta tuntuu, että kerron. Kirjoitin ikävässä kesästä 2023 kevääseen 2024. Varoittavia kommentteja olen laittanut senkin jälkeen satunnaisesti, jos huomaan siihen olevan aihetta. Ne kyllä yleensä poistetaan välittömästi.

Tiedän, että olet se Hehku

• Anonyymi00039 kirjoitti:

No miksi minä en tiedä asiasta? Niin, koska se ei pidä paikkaansa. Jos olisin joku hehku, niin varmaan minua olisi infottu, kun onhan mulla suora sähköposti, johon kirjoittaa.

Olen miljoona kertaa kertonut millaista kohtelua sain palstalla, joten jääköön toistamatta asia.

Jos oikein pinnistelen keksiä jotain hyvää sanottavaa siitä paikasta, niin sain silloin purkaa tunteitani. En saanut tehdä sitä rauhassa.

Silloin kun aloitin ikävässä kirjoittamisen, olin risteyskohdassa elämässäni ja siihen aikaan siellä oli kauniita runoja.

Sittemmin sieltä on ollut vaikea löytää kaunista, koska kiusaamista ja mustamaalaamista on niin paljon.

Koin myös hirveän kesän palstakirjoittelun jälkeen ja tiedän, että en ole ainoa, joka on sellaisen kokenut. Mutta ne on niitä asioita, joista ei saa puhua.

En siis ole hehku tai mikään palstalla kirjoittava hahmo. Menin omana itsenäni, poistuin omana itsenäni.

Siitä olen pahoillani, kun loukkasin ihmisten tunteita tuntemalla omiani, mutta en saa aikaa käännettyä eikä anteeksipyynnöt auttaneet.

Joskus odotin anteeksipyyntöä itsekin, mutta eihän kukaan mieleltään sairas sellaista pyydä. Hyökkäävät verbaalisesti kimppuun, välittämättä seurauksista.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Joo, on aivan totta, että palstasetä on myös tämä hahmo joka on näköjään jäänyt kaikumaan pieneen mieleesi kuten mustasusi, gupen kaikkien aikojen hittihahmo

• Anonyymi00072
        Mu5tasydän kirjoitti:

No miksi minä en tiedä asiasta? Niin, koska se ei pidä paikkaansa. Jos olisin joku hehku, niin varmaan minua olisi infottu, kun onhan mulla suora sähköposti, johon kirjoittaa.

Olen miljoona kertaa kertonut millaista kohtelua sain palstalla, joten jääköön toistamatta asia.

Jos oikein pinnistelen keksiä jotain hyvää sanottavaa siitä paikasta, niin sain silloin purkaa tunteitani. En saanut tehdä sitä rauhassa.

Silloin kun aloitin ikävässä kirjoittamisen, olin risteyskohdassa elämässäni ja siihen aikaan siellä oli kauniita runoja.

Sittemmin sieltä on ollut vaikea löytää kaunista, koska kiusaamista ja mustamaalaamista on niin paljon.

Koin myös hirveän kesän palstakirjoittelun jälkeen ja tiedän, että en ole ainoa, joka on sellaisen kokenut. Mutta ne on niitä asioita, joista ei saa puhua.

En siis ole hehku tai mikään palstalla kirjoittava hahmo. Menin omana itsenäni, poistuin omana itsenäni.

Siitä olen pahoillani, kun loukkasin ihmisten tunteita tuntemalla omiani, mutta en saa aikaa käännettyä eikä anteeksipyynnöt auttaneet.

Joskus odotin anteeksipyyntöä itsekin, mutta eihän kukaan mieleltään sairas sellaista pyydä. Hyökkäävät verbaalisesti kimppuun, välittämättä seurauksista.

Tämä ei ole maalitusta eikä mitään kiusaa vaan iham sydämestä: eli kiihotat minua ja haluaisin kanssasi sexiä ❤️

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Tämä ei ole maalitusta eikä mitään kiusaa vaan iham sydämestä: eli kiihotat minua ja haluaisin kanssasi sexiä ❤️

😁 avoimuus on hieno luonteenpiirre, se ei jätä mitään mitään epäselväksi, mutta...

• Anonyymi00076
        Anonyymi00073 kirjoitti:

😁 avoimuus on hieno luonteenpiirre, se ei jätä mitään mitään epäselväksi, mutta...

Mut mitä🥺

• Anonyymi00029

Onko elämä jotenkin kaventunut liian pieniin asioihin jos palstakirjoitukset saavat aikaan yhtään suurempaa mietiskelyä kuin korkeintaan hymähdyksen ja ohituksen 😁

Eihän näillä jorinoilla ole mitään painoarvoa kenellekään normaalia elämää elävälle ihmiselle. Ajanviete, jonka voi halutessaan sulkea ihan, milloin tahansa.

• Kiitos mielipiteestä. 🤔

• Eipä niin. Ihmetyttää vain joidenkin luonteenlaatu. Miten sellaisia vahinkoja pääsee syntymään maailmaan, eikä jää tahraksi lakanaan. Ilkeily on ainoa ilo.

• Anonyymi00030
        Jasu2025 kirjoitti:

Eipä niin. Ihmetyttää vain joidenkin luonteenlaatu. Miten sellaisia vahinkoja pääsee syntymään maailmaan, eikä jää tahraksi lakanaan. Ilkeily on ainoa ilo.

Paha olo on heillä itsellään tai muuten vinksahtanut persoonallisuus. Meitä on moneen junaan. Kunhan katsoo, ettei hyppää heidän kanssa samaan junaan. Se riittää.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Paha olo on heillä itsellään tai muuten vinksahtanut persoonallisuus. Meitä on moneen junaan. Kunhan katsoo, ettei hyppää heidän kanssa samaan junaan. Se riittää.

No näinhän se on. 👍

• Anonyymi00044
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mutta sama se, onko jotkut idiootteja ja joutavan takia perseilijöitä...

Ymmärtää voi, muttei hyväksyä.

Aina ei jaksa välittää, mutta toisaalta pitäisi. Ei tälläistä p.skaa mitä täällä välillä on, pitäisi hyväksyä, vaan sanoa.

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Mutta sama se, onko jotkut idiootteja ja joutavan takia perseilijöitä...

Ymmärtää voi, muttei hyväksyä.

Aina ei jaksa välittää, mutta toisaalta pitäisi. Ei tälläistä p.skaa mitä täällä välillä on, pitäisi hyväksyä, vaan sanoa.

Yksäri yritti päivällä tehdä asiallisen aloituksen, mutta se poistettiin ainakin kahdesti. Sanominen ei aina auta.

• Anonyymi00049
        Mu5tasydän kirjoitti:

Yksäri yritti päivällä tehdä asiallisen aloituksen, mutta se poistettiin ainakin kahdesti. Sanominen ei aina auta.

Ei auta ei...

Mutta sanoa saa. Jos joku toimii inhottavasti, oli sitten mt-kuntoutuja ja/tai vammainen tai trolli...ihan sama.

Ymmärrän, että joillain ei ole kspasiteettia olla asiallinen ja hyvä... mutta perseilystä pitää voida sanoa aina.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei auta ei...

Mutta sanoa saa. Jos joku toimii inhottavasti, oli sitten mt-kuntoutuja ja/tai vammainen tai trolli...ihan sama.

Ymmärrän, että joillain ei ole kspasiteettia olla asiallinen ja hyvä... mutta perseilystä pitää voida sanoa aina.

Kokoan vielä jutun tästä ja läsäytän eetteriin...

Kunhan saan sen muotoiltua oikein. 🙂

• Anonyymi00059
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kokoan vielä jutun tästä ja läsäytän eetteriin...

Kunhan saan sen muotoiltua oikein. 🙂

Minäkin olen saattanut aloittajaäijä joskus muotoilla väärin, mutta ottakaa silti se malka ensin omasta silmästä

• Anonyymi00060
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mean while in da inner finland at wide but not all men hashtag

• Anonyymi00040

Ihme nillitystä.

• Anonyymi00054

Minä ainakin kirjoittelen kaikkiin ketjuihin ajatuksiani jos siltä tuntuu. Kuului ne sitten asiaan tai mulle yleensäkään, niin ihan sama. Tää on kaikille avoin keskustelupalsta.

xLiner

• Anonyymi00055

Uups. Enpä huomannut millaiseksi keskustelu oli ketjussa vääntynyt. Mun viestini lähti ihan posilla.

Parempaa päivää tänään!

xLiner

• Anonyymi00077
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Uups. Enpä huomannut millaiseksi keskustelu oli ketjussa vääntynyt. Mun viestini lähti ihan posilla.

Parempaa päivää tänään!

xLiner

❤️❤️❤️

• Anonyymi00067

Tämä oli taas semmoinen ketju, että joku jossakin on sanonut jotain.
      Oh my.
      Vilma

• Pidetään Vilma mielessä se, että olet kutsunut minua mm. kanaksi, tekopyhäksi, samalla kuitenkin rummutat, että asiat riitelee, ei ihmiset. Minä en unohda turhanpäiväisiä haukkumisia.

Lisäksi sinulla on erittäin terävä kieli, jota jaksat käyttää myös muiden kirjoittajien arvostelemiseen. Sitäkään minä en unohda. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi olla hiljaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe