Miehen elämän todellisuus

Anonyymi-ap

18

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Koska en ole mies, enkä edes noin vanha,niin jätin jutun lukematta. Eihän se kosketa minua millään tasolla. Mieleeni tuli vaan, että on aika ikävää, jos pitää olla toinen jalka jo haudassa, ennen kun tajuaa karsia elämästään turhia asioita.

      • Anonyymi00002

        Niin on ne miehet tyhmiä, vasta 50 vuotiaana oppii sellaisen minkä nainen osaa hyvin jo 20 vuotiaana.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Niin on ne miehet tyhmiä, vasta 50 vuotiaana oppii sellaisen minkä nainen osaa hyvin jo 20 vuotiaana.

        Miehillä on oma maailmansa. Siinä on keskinäisesti välillä todella toksista. Mutta onhan naisillakin itseä ja toisia kohtaan aikamoista ulkonäkökeskeisyyttä. Moni nainenkin osaa höllätä puleeraamistaan vasta myöhemmällä iällä.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miehillä on oma maailmansa. Siinä on keskinäisesti välillä todella toksista. Mutta onhan naisillakin itseä ja toisia kohtaan aikamoista ulkonäkökeskeisyyttä. Moni nainenkin osaa höllätä puleeraamistaan vasta myöhemmällä iällä.

        Jos jostain asiasta pitää, ei sitä tarvitse höllätä. Jos taas ei pidä, niin kannattaa olla kokonaan tekemättä. Oleellista on mitä itse haluaa. Saa puleerata, saa olla puleeraamatta.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jos jostain asiasta pitää, ei sitä tarvitse höllätä. Jos taas ei pidä, niin kannattaa olla kokonaan tekemättä. Oleellista on mitä itse haluaa. Saa puleerata, saa olla puleeraamatta.

        Niinpä...

        Monet miehetkin tekee paljon asioita, mitä luulevat "haluavansa".


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Niinpä...

        Monet miehetkin tekee paljon asioita, mitä luulevat "haluavansa".

        Ei. Ihminen ei koskaan luule haluavansa. Sitä joko haluaa tai ei halua.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei. Ihminen ei koskaan luule haluavansa. Sitä joko haluaa tai ei halua.

        Niinpä. Ihminen voi luulla tarvitsevansa jotakin. Hän voi luulla jostain olevan hyötyä tai iloa tmv. positiivista. Ihminen ei kuitenkaan koskaan luule haluavansa jotakin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei. Ihminen ei koskaan luule haluavansa. Sitä joko haluaa tai ei halua.

        Tietenkin voi luulla ihan mitä tshansa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tietenkin voi luulla ihan mitä tshansa.

        Ei nyt sentään. Halu joko on olemassa tai ei ole olemassa. Se voi mennä ohitse, mutta silti se oli aiemmin olemassa.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Niinpä...

        Monet miehetkin tekee paljon asioita, mitä luulevat "haluavansa".

        Mies luulee haluavansa vaikkei halua, koska niin kuuluu tehdä, tiettyjä asioita kuuluu tavoitella elämässä ja tietyllä tavalla kuuluu toimia. Länsimaisissa yhteiskunnissa elämä on kaavamaista käskyjen noudattamista useimmilla. Ei mitään oikean miehen elämää tuollainen.


    • Anonyymi00010

      Vastako sitten kyllä mä olen nähny realistisesti ainakin viisi vuotiaasta

    • Anonyymi00012

      Kannattaisi testata armoa armon päälle olematta vilkuilematta taakseen jos uskoo.

    • Anonyymi00014

      Ei todellakaan ole mitään asiaa tai henkilöä mitä kaipaisin menneisyydestä.
      Terveisin: 51 vuotias mies

    • Anonyymi00015

      Hahaa. Näin viisikymmentä täyttävänä tulee joskus harvoin hetkiäkin, ettei ole pimpsa mielessä.
      Mikä mahtavan vapauttava tunne. c",)

      >Simiti<

      • Anonyymi00016

        Justiinsa juu. Täytyy naisena kertoa, että elämä on ollut suorastaan riemukasta, kun halut loppuivat aikoinaan useammasta syystä johtuen!


    • Vaihtelee tietenki, mutta ite huomasin, että kaikki on menny todella hyvin, vaikka on luullu, että asiat on huonosti.

      • Anonyymi00017

        True dat`.


    • Anonyymi00018

      Niin, jos olisi jo ollut kokemuksia perheellisenä, avioliitoista, maailmanympärimatkoista.
      Mitä paineita enää olisi?

      Jokainen päivä on pelkkää plussaa.

      AV

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe