Nyt totuus tuli julki paikalleen jäätynyt jää haisee kuselle yms..levillä ounasjoessa
riikokoski pukkaa kaikki sadatuhanne turistien pakst ounas jokee ja NY HAISEE JO ROVANIEMELLÄKI KOSKA JÄÄ JÄÄ PAIKALLEE JA MYÖS JÄTTEET
TURISTIEN HYVÄ TIETÄÄ LAPPI TUHOTTU TEIDÄN PASKOILLA.
oata haisevan joen leviltä paska mökki
13
548
Vastaukset
- Anonyymi00002
Se paskahan on luonnon tuote. Mikä siinä muka niin epämiellyttävää. Tutkippa seuraavan kerran, kun käyt hyysikässä, että mithän sieltä peräaukon kautta oikhen tulikhan. Kyllä se kuulessie sitä ihtiään elikkä PASKAA. Ei se ole sen ihmeellisempää ongelmajätettä..
- Anonyymi00010
ei ihmispaska oo lannoitetta pösilö.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
ei ihmispaska oo lannoitetta pösilö.
No mitä se sitten on. Jos ongelmajätettä niin ota huomioon, että vain sinun paska on sitä. Normaali ihmispaska on mitä parhainta lannoitetta esim. pottumaahan, jossa kasvaneita pottuja siekin syöt makeisiin suihin. Niin se vain on.
- Anonyymi00003
On eri asia, paska hyysikän alla kuin joessa. Kittilän päättäjillä menny riitelyyn aika,ei viitsitä paskanpuhdistus laitosta päivittää tämän päivän vaatimusten tasolle.
- Anonyymi00004
Ei haittaa levin kantiksia, niillä on nokka täynnä pöllyä
- Anonyymi00005
Tutkimusten mukaan kalat paskoo lähes koko ajan ja joessahan niitä on paljon. Ja kaikki mitä me täällä maanpäällä tuotamme on täältä lähtöisin ja tänne myös jää. No meteoriitit ja kuupöly jota astronautit toi tullessaan käytyään kuun pinnalla taannoin on eri asia. Kuten pappi sanoo "maasta olet sinä tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman" koskee myös kaikkea täällä maan päällä.
- Anonyymi00016
Levihotellin paskahuuit pitäs kans päivittää.
- Anonyymi00006
Lapin mökkikannasta yli puolet on asumiseen kelvottomia mätiä sisäilmaongelmaisia rötisköjä. Päällepäin hienoja, mutta kun niitä ei asuta kosteina vuodenaikoina, ongelmat pääsevät valloilleen.
- Anonyymi00007
Minkälaisia mettäläisiä ja pörröjä Kittilän omat asukkaat oikein ovat ? Luulis heille itellekkin puhtaan luonnon olevan jonkin arvoinen asia. Ounasjoki on muuttunu likaviemäriksi Levin ja kaivoksen myötä. Olan kohautuksella ja "mitä sitte" tyylillä on jo touhuttu tarpeeksi. Onko nämä ympäristö asiat koskaan Kittilän valtuustolla asia listalla ?
- Anonyymi00008
Älähän nyt. Täällä Kittilässä on soma asustella. Samaa mieltä ovat ne useat kymmenettuhannet turistit, jotka tänne rynnivät. Kateus, rietas on semmoinen vaiva, että sen kanssa on tosi ikävää olla. Meillä täällä Levillä vakituisesti asuvilla on asiat oikhenki hyvin asijat.
- Anonyymi00009
Pitäisikö paikallisten tehdä jotain jätehuollolle. Ei ne matkailijat ole syypäitä tähän.
- Anonyymi00012
Jätehuolto on kunnan vastuulla ja piste. Varmasti on Kittilässä ja Levillä "soma" asustella,ihan varmasti,mutta ei se ainakaan huonommaksi muutu jos jäte/paska huolto olis kunnossa.
- Anonyymi00015
Pitäisi olla faktatietoa että puhdistamatonta jätevettä lasketaan Ounasjokeen. Tietääkseni kokeita otetaan puhdistamolta jokeen menevästä vedestä ja vesi on puhtaanpaa kuin esim. Kittilän uimarannalla oleva vesi. Ei se oikein ole faktatietoa kun joku on käynyt katsomassa purkuputkea Ounasjoen rannassa joskus vuosia sitten ja arvellut että likavettä se on. Ottakaa näyte purkuvedestä ja laboratorion analyysi julkisesti nähtäville, niin voisi jotain vaatia asian parantamiseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181