Katsotko sarjoja mieluummin Yle Areenasta tai muusta suoratoistopalvelusta vai televisiosta?
Uusi brittisarja Palkkatappaja vie ympäri Eurooppaa huumoria unohtamatta. Sarja starttaa Yle Areenassa.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/brittijannityksen-ystava-ala-ohita-tata-palkkatappaja-starttaa?s24
Brittijännityksen ystävä, älä ohita tätä sarjaa - Mutta ei tule tv:stä...

5
890
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole kuin pakollinen älykännykkä, joten odotan, että tulee tv:stä. En katso mitään digiä kuin harvoin jotain youtuben musaa.
- Anonyymi00002
Jokaisen oma asia, mistä ja miten katsoo. Tulee toki normitelkkaristakin.
Voi katsoa Areenasta myös alytelevisiolla, tietokoneella ja tabletillakin.
- Anonyymi00003
Katson suoratoistosta, kun voi katsoa milloin itse haluaa.
Sinänsä sarja ei ole mielestäni huippu katsomani kolmen jakson perusteella. Naistappaja ei ole mitenkään voimakkaan oloinen, mutta silti hakkaa ja tappaa raavaita miehiä "käsipelillä". Luottokorttia ja puhelinta ei saa käyttää, ettei paljastu sekä antoi kaikki käteiset pois. Miten kustantavat reissaamisen maasta toiseen?
Alussa, kun lähtivät kaikki autolla pakoon muita ammattitappajia, niin ammattitappajat olivat yllättävän huonoja osumaan ja lopettivat takaa-ajon (juoksemalla) varsin lähellä tapettavia ollessaan.
Katson kuitenkin loppuun, vaikka muutamia merkityksettömiä kohtia olen hyppinyt yli. - Anonyymi00004
Jotenkin ei vaikuta tyypilliseltä brittidekkarilta, jotka kaikki ovat hyviä.
Tässä liikaa raakaa väkivaltaa ja roolit epäuskottavia. En tiedä johtuuko käsikirjoituksesta vai ohjauksesta. Joku tässä tökkii.- Anonyymi00005
Olen myös brittiläisten rikossarjojen ystävä, mutta mielestäni kaikki eivät ole hyviä. Olen lopettanut monen sarjan katsomisen, kun en ole tykännyt.
Yleensä sarjat ovat kuusiosaisia,. Joissakin tapahtuu koko ajan ja on juonenkäänteitä, mutta joissakin junnataan paikoillaan. Jälkimmäisissä huomattuani "huonoksi" olen usein katsonut jakson alusta edellisen jakson kertauksen (jos on) ja sitten sarjan ratkaisuvaiheeseen.
Midsomerin murhista tykkäsin ennen, mutta samojen asioiden toistuvuus ja juonen pitkittäminen häiritsevät. Katson jaksot kuitenkin. Koskahan Midsomerista loppuu asukkaat, kun niin paljon murhataan... Sama juttu Shetlandsaarien murhissa.
Veraa yritin katsoa, mutta päähenkilön tavallaan epäsiisti olemus jotenkin häiritsee ja siksi lopetin.
Amatöörietsiväsarjat ovat mukavaa hömppää, mutta jostain syystä en pidä pappietsivistä enkä siten katso niitä.
P.S. Ruudusta löytyy paljon brittisarjoja, toki osa niistä on ollut jo YLEllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892