Onko mielestäsi sellaisia?
Minusta on, mutta en enää nosta aihetta esille.
Loppuunkalutut puheenaiheet
49
1041
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi niiden perään edes kysellä, jos ovat jo loppuunkaluttuja?
Eikö sen sijaan kantsis kysellä uusien aiheiden perään ja jopa kiinnostavien sellaisten?- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen jo kysynyt.
No mut lisää, jos.....?
Varmaankin tarkoitat aloituksella kiusaamiseen liittyviä asioita?
Mitähän muita kaluttuja täällä olisi nyt viime aikoina näkynyt, hmm, no ainakin naisten arvostelut alakanttiin. Mitäs muuta... Työoloista ollut jonkin verran. Mitäs vielä... Keväästä.
Ne eivät taida kuulua niihin loppuun kaluttuihin. Anonyymi00005 kirjoitti:
No mut lisää, jos.....?
Varmaankin tarkoitat aloituksella kiusaamiseen liittyviä asioita?
Mitähän muita kaluttuja täällä olisi nyt viime aikoina näkynyt, hmm, no ainakin naisten arvostelut alakanttiin. Mitäs muuta... Työoloista ollut jonkin verran. Mitäs vielä... Keväästä.
Ne eivät taida kuulua niihin loppuun kaluttuihin.En muuten tarkoita. Se asia on osaltani loppuunkäsitelty.
- Anonyymi00009
Mu5tasydän kirjoitti:
En muuten tarkoita. Se asia on osaltani loppuunkäsitelty.
Ok. Ajattelin, kun se on ollut ns. tapetilla tässä taas.
- Anonyymi00002
Palstatauon aika.
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin?
Olet vähän kulahtanut, jos rehellisiä ollaan.
Ei millään pahalla. Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet vähän kulahtanut, jos rehellisiä ollaan.
Ei millään pahalla.Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.
- Anonyymi00013
Mu5tasydän kirjoitti:
Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.
Älä välitä, ihan roskaa puhuu🥰
- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.
Teflonit kehiin. Nyt!
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä välitä, ihan roskaa puhuu🥰
Tänään en jaksa välittää, vaikka syötettäisiin hirviöille. Kiitos kuitenkin.
- Anonyymi00017
Mu5tasydän kirjoitti:
Olet kaunis ja kuuma ja kaikkea muuta kuin kulahtanut 🤩
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet kaunis ja kuuma ja kaikkea muuta kuin kulahtanut 🤩
Kiitos mielipiteestä. :)
- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä. :)
Mulla seisoo niin lujaa kun mietin sua ja hieron kovaa juttuani🤭
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mulla seisoo niin lujaa kun mietin sua ja hieron kovaa juttuani🤭
Voisiko pysyä asialinjalla?
- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
Voisiko pysyä asialinjalla?
Anteeksi 🥺 jos kerran kertoisit miten hoitaisit minut rennoksi lupaan jättää rauhaan 🥺 haluan vain liikaa ❤️
Anonyymi00021 kirjoitti:
Anteeksi 🥺 jos kerran kertoisit miten hoitaisit minut rennoksi lupaan jättää rauhaan 🥺 haluan vain liikaa ❤️
Kuten aiemmin mainitsin, niin tällaiset keskustelut eivät kuulu yleiseen keskusteluun.
- Anonyymi00025
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuten aiemmin mainitsin, niin tällaiset keskustelut eivät kuulu yleiseen keskusteluun.
Nojuu 🥺 mutta jossain voisi? 🤩❤️
- Anonyymi00026
Mu5tasydän kirjoitti:
Uskalataako joskus laittaa postia 🤭
- Anonyymi00003
On toki. Minusta on erityisen vttumaista kun nostellaan jotain kymmeniä vuosia vanhoja aiheita, siis keskusteluja esille. Eikö ne voisi antaa jo olla. Jos haluaa jostain aiheesta puhua niin tekee uuden aloituksen siitä aiheesta itse. Tulee ihan uusi keskustelu ja ehkä uudet mielipiteet.
Niin, en tiedä kuka niitä nostaa ja mikä on sen nostamisen pointti. Varmaan jollakin on jäänyt jotain sanomatta tms.
- Anonyymi00015
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, en tiedä kuka niitä nostaa ja mikä on sen nostamisen pointti. Varmaan jollakin on jäänyt jotain sanomatta tms.
Se on joku robotti joka nostelee, kun teköäly huomaa keskustelun hiljentyneen. Kerran munkin kirjoitus nousi etusivulle ja se oli tosiaan vuosia vanha kirjoitus.
>Simiti< Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on joku robotti joka nostelee, kun teköäly huomaa keskustelun hiljentyneen. Kerran munkin kirjoitus nousi etusivulle ja se oli tosiaan vuosia vanha kirjoitus.
>Simiti<Niin, voi se olla semmoinen. Botilla bileet.
Anonyymi00015 kirjoitti:
>Simiti<Mä oon monta kertaa ihmetelly, kuka on nostanu vanhan ketjun. Sitten käyn läpi koko ketjun, eikä yhtään uutta viestiä ja sitten katon vielä onko poistettuja, eikä niitäkään aina oo.
- Anonyymi00006
Onhan täälä pljon sellaisia kestoaiheit, jotka noudevat esille tasaiseen tahtiin. Niihin voi onneksi jättää vaan vastaamatta, jos tuntuu, ettei siihen ole enää mitään uutta sanottavaa.
- Anonyymi00007
Sepä se, kun antaisi vaan olla, ei edes lukisi koko juttua kun näkee jo otsikosta että se on taas tätä samaa, niin se katoaisi muutamassa päivässä muun soopan alle. Mutta ei, kun pitää mennä kommentoimaan kahdella sanalla sitä ketjua kokoajan.
- Anonyymi00008
Ajoittain toistuva aihe:
Mitä ominaisuuksia vaadit kumppaniltasi?
Moni kuitenkin tähän vastaa kysymykseen, pitkällä listalla, ranskalaisin viivoin.
🧸 Lisään, että tarkoitin tässä nyt auttaa, että ei kirjoitettaisi aina samoista asioista ja löydettäisiin uusia näkökulmia ja mielipiteitä asioihin.
- Anonyymi00010
Ehkäpä jotkut aiheet ovat ns. kestosuosikkeja, saattavat toki aika ajoin jäädä vähemmälle huomiolle, mutta putkahtelevat sit kuitenkin aina silloin tällöin esille.
Ihan hyvä idea tuo uusien aiheiden perään kuulutus.
Mutta niitä loppuunkaluttuja piti nyt tässä siis mainita... Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkäpä jotkut aiheet ovat ns. kestosuosikkeja, saattavat toki aika ajoin jäädä vähemmälle huomiolle, mutta putkahtelevat sit kuitenkin aina silloin tällöin esille.
Ihan hyvä idea tuo uusien aiheiden perään kuulutus.
Mutta niitä loppuunkaluttuja piti nyt tässä siis mainita...Niinnoh, siitä saa muutkin vinkkejä mistä ei kannata tehdä avauksia.
- Anonyymi00012
kalutytu kuin pääksallo
- Anonyymi00020
Nonniin lähdetäänpäs tästä liikkeelle, uusi aihe ja näkökulman muutos.
Onko se kallo korppikotkien kaluama, muuten vain ajan kuluttama eroosion aikaansannos vai jankuttamisesta kilahtanut amokin tehnyt kallonsa seinään juossut tapaus?
- Anonyymi00014
Tuosta tuli mieleen koirani aikoinaan. Annoin kerran joulukinkun luun sille. Seuraavana juhannuksena vielä kantoi sitä luunpätkää joka paikkaan.
Se oli jo hirmu roskainenkin, mutta koirulin ikioma aarre.
Silloin kävi mielessä, että tuo on jo loppuunkaluttu.
>Simiti< Harvoin vastaan vanhoihin nostettuihin aloituksiin. Minusta on aina kivempi, jos tekee oman aloituksen ja avaa omaa näkökantaansa asiasta. Eikä yksikään aihe varmasti ole loppuun kaluttu, ellei ole joku kiusaamisvässytys.
No ite oon joskus epähuomiossa vastannut, kun ei tule aina katsottua aloituksen ajankohtaa. Kerrankin samaa mieltä tuosta viimeisestä.
- Anonyymi00019
Mu5tasydän kirjoitti:
No ite oon joskus epähuomiossa vastannut, kun ei tule aina katsottua aloituksen ajankohtaa. Kerrankin samaa mieltä tuosta viimeisestä.
Minäkin olen joskus erehtynyt vastaamaan kun en lukenu päivämäärää. Joku voisi siihen kommentoida ensimmäisenä että VANHA AIHE tai jotain vastaavaa, etteivät ihmiset erehtyisi. Ja jos jotain miellyttää se vanha aihe, niin voi tehdä samasta aiheesta uuden keskustelun.
- Anonyymi00022
Mu5tasydän kirjoitti:
Sama mulla. Sitten nolottaa. Toisaalta ihan sama.
>Simiti< Mu5tasydän kirjoitti:
Sama täällä. Katon usein, että oikee päivä ja oikee kuukausi. Ja sitten lähetän ja huomaankin että eihän se ookkaan kuluvaa vuotta, vaan joskus viis vuotta sitten.
- Anonyymi00023
En lue yhtäkään sun alotusta. Sori oli vaan pakko sanoo. Moro!
- Anonyymi00024
Aloittaja, Mu5tasydän: "Loppuunkalutut puheenaiheet. Onko mielestäsi sellaisia?
Minusta on, mutta en enää nosta aihetta esille."
Nainen oli synnyttänyt aviottomat kaksoset aikana, jolloin se oli suuri häpeä. Hänen miespuolinen serkkunsa ei voinut vastustaa rollimista. Sanoi, että hän kyllä tietää, kuka on isä, muttei kerro.Mu5tasydän kirjoitti:
Onko tuo sinusta siis loppuunkaluttu aihe? Tarina aviottomista kaksosista?
Ei, yhtäläisyytä oli kakkososassa: enpäs kerro, vaikka tiedän.
Minun isoukki oli tosi kova juomaan ja panemaan kaikkea mikä liikkuu. Isomummoni oli kylän vittumaisin muija. Se pamahti paksuksi ja niiden oli pakko mennä naimisiin. En koskaan tavannut isoukkiani; Oli jo kuollut viinamies synnyttyäni. Kun isomummoni kuoli, kysyin hautajaisissa lakonisesti, että kellä on ikävä. Kaikki olivat hiljaa.
Palstakamu kirjoitti:
Minun isoukki oli tosi kova juomaan ja panemaan kaikkea mikä liikkuu. Isomummoni oli kylän vittumaisin muija. Se pamahti paksuksi ja niiden oli pakko mennä naimisiin. En koskaan tavannut isoukkiani; Oli jo kuollut viinamies synnyttyäni. Kun isomummoni kuoli, kysyin hautajaisissa lakonisesti, että kellä on ikävä. Kaikki olivat hiljaa.
Eipä minullakaan ole pienintäkään kaipuuta isärovastia kohtaan. Suutuksissaan pahoinpiteli julmasti hakaten, mitä käteensä sai, riehui kuin eläin, huusi raivosta, mylvi ja uhkasi hakata makkaroiksi.
En tosin tunne häntä kohtaan katkeruuttakaan, sillä ei hän ollut itseään tehnyt ja valinnut suuntaansa. Ei kukaan ole syyllinen. Lapsuuteni vain oli kammottava monta vuotta. -exKynis.mi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679