Loppuunkalutut puheenaiheet

Onko mielestäsi sellaisia?
Minusta on, mutta en enää nosta aihetta esille.

49

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miksi niiden perään edes kysellä, jos ovat jo loppuunkaluttuja?

      Eikö sen sijaan kantsis kysellä uusien aiheiden perään ja jopa kiinnostavien sellaisten?

      • Olen jo kysynyt.


      • Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Olen jo kysynyt.

        No mut lisää, jos.....?

        Varmaankin tarkoitat aloituksella kiusaamiseen liittyviä asioita?

        Mitähän muita kaluttuja täällä olisi nyt viime aikoina näkynyt, hmm, no ainakin naisten arvostelut alakanttiin. Mitäs muuta... Työoloista ollut jonkin verran. Mitäs vielä... Keväästä.

        Ne eivät taida kuulua niihin loppuun kaluttuihin.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        No mut lisää, jos.....?

        Varmaankin tarkoitat aloituksella kiusaamiseen liittyviä asioita?

        Mitähän muita kaluttuja täällä olisi nyt viime aikoina näkynyt, hmm, no ainakin naisten arvostelut alakanttiin. Mitäs muuta... Työoloista ollut jonkin verran. Mitäs vielä... Keväästä.

        Ne eivät taida kuulua niihin loppuun kaluttuihin.

        En muuten tarkoita. Se asia on osaltani loppuunkäsitelty.


      • Anonyymi00009
        Mu5tasydän kirjoitti:

        En muuten tarkoita. Se asia on osaltani loppuunkäsitelty.

        Ok. Ajattelin, kun se on ollut ns. tapetilla tässä taas.


    • Anonyymi00002

      Palstatauon aika.

      • Kerrotko tarkemmin?


      • Anonyymi00004
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kerrotko tarkemmin?

        Olet vähän kulahtanut, jos rehellisiä ollaan.

        Ei millään pahalla.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Olet vähän kulahtanut, jos rehellisiä ollaan.

        Ei millään pahalla.

        Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.


      • Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.

        Älä välitä, ihan roskaa puhuu🥰


      • Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.

        Teflonit kehiin. Nyt!


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Älä välitä, ihan roskaa puhuu🥰

        Tänään en jaksa välittää, vaikka syötettäisiin hirviöille. Kiitos kuitenkin.


      • Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Eipä tuollaista voi hyvälläkään ottaa, mutta kiitos mielipiteestä. Talletan tämänkin sydämeeni.

        Olet kaunis ja kuuma ja kaikkea muuta kuin kulahtanut 🤩


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Olet kaunis ja kuuma ja kaikkea muuta kuin kulahtanut 🤩

        Kiitos mielipiteestä. :)


      • Anonyymi00018
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestä. :)

        Mulla seisoo niin lujaa kun mietin sua ja hieron kovaa juttuani🤭


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mulla seisoo niin lujaa kun mietin sua ja hieron kovaa juttuani🤭

        Voisiko pysyä asialinjalla?


      • Anonyymi00021
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Voisiko pysyä asialinjalla?

        Anteeksi 🥺 jos kerran kertoisit miten hoitaisit minut rennoksi lupaan jättää rauhaan 🥺 haluan vain liikaa ❤️


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Anteeksi 🥺 jos kerran kertoisit miten hoitaisit minut rennoksi lupaan jättää rauhaan 🥺 haluan vain liikaa ❤️

        Kuten aiemmin mainitsin, niin tällaiset keskustelut eivät kuulu yleiseen keskusteluun.


      • Anonyymi00025
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kuten aiemmin mainitsin, niin tällaiset keskustelut eivät kuulu yleiseen keskusteluun.

        Nojuu 🥺 mutta jossain voisi? 🤩❤️


      • Anonyymi00026
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kuten aiemmin mainitsin, niin tällaiset keskustelut eivät kuulu yleiseen keskusteluun.

        Uskalataako joskus laittaa postia 🤭


    • Anonyymi00003

      On toki. Minusta on erityisen vttumaista kun nostellaan jotain kymmeniä vuosia vanhoja aiheita, siis keskusteluja esille. Eikö ne voisi antaa jo olla. Jos haluaa jostain aiheesta puhua niin tekee uuden aloituksen siitä aiheesta itse. Tulee ihan uusi keskustelu ja ehkä uudet mielipiteet.

      • Niin, en tiedä kuka niitä nostaa ja mikä on sen nostamisen pointti. Varmaan jollakin on jäänyt jotain sanomatta tms.


      • Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Niin, en tiedä kuka niitä nostaa ja mikä on sen nostamisen pointti. Varmaan jollakin on jäänyt jotain sanomatta tms.

        Se on joku robotti joka nostelee, kun teköäly huomaa keskustelun hiljentyneen. Kerran munkin kirjoitus nousi etusivulle ja se oli tosiaan vuosia vanha kirjoitus.

        >Simiti<


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Se on joku robotti joka nostelee, kun teköäly huomaa keskustelun hiljentyneen. Kerran munkin kirjoitus nousi etusivulle ja se oli tosiaan vuosia vanha kirjoitus.

        >Simiti<

        Niin, voi se olla semmoinen. Botilla bileet.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Se on joku robotti joka nostelee, kun teköäly huomaa keskustelun hiljentyneen. Kerran munkin kirjoitus nousi etusivulle ja se oli tosiaan vuosia vanha kirjoitus.

        >Simiti<

        Mä oon monta kertaa ihmetelly, kuka on nostanu vanhan ketjun. Sitten käyn läpi koko ketjun, eikä yhtään uutta viestiä ja sitten katon vielä onko poistettuja, eikä niitäkään aina oo.


    • Anonyymi00006

      Onhan täälä pljon sellaisia kestoaiheit, jotka noudevat esille tasaiseen tahtiin. Niihin voi onneksi jättää vaan vastaamatta, jos tuntuu, ettei siihen ole enää mitään uutta sanottavaa.

      • Anonyymi00007

        Sepä se, kun antaisi vaan olla, ei edes lukisi koko juttua kun näkee jo otsikosta että se on taas tätä samaa, niin se katoaisi muutamassa päivässä muun soopan alle. Mutta ei, kun pitää mennä kommentoimaan kahdella sanalla sitä ketjua kokoajan.


      • Olem samaa mieltä tuosta vastaamatta jättämisestä.


    • Anonyymi00008

      Ajoittain toistuva aihe:
      Mitä ominaisuuksia vaadit kumppaniltasi?

      Moni kuitenkin tähän vastaa kysymykseen, pitkällä listalla, ranskalaisin viivoin.

      🧸

      • No eihän sitä tiedä, jos ne ominaisuudet ovat ajan ja kokemuksen myötä muuttuneet? 😁


    • Lisään, että tarkoitin tässä nyt auttaa, että ei kirjoitettaisi aina samoista asioista ja löydettäisiin uusia näkökulmia ja mielipiteitä asioihin.

      • Anonyymi00010

        Ehkäpä jotkut aiheet ovat ns. kestosuosikkeja, saattavat toki aika ajoin jäädä vähemmälle huomiolle, mutta putkahtelevat sit kuitenkin aina silloin tällöin esille.

        Ihan hyvä idea tuo uusien aiheiden perään kuulutus.

        Mutta niitä loppuunkaluttuja piti nyt tässä siis mainita...


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ehkäpä jotkut aiheet ovat ns. kestosuosikkeja, saattavat toki aika ajoin jäädä vähemmälle huomiolle, mutta putkahtelevat sit kuitenkin aina silloin tällöin esille.

        Ihan hyvä idea tuo uusien aiheiden perään kuulutus.

        Mutta niitä loppuunkaluttuja piti nyt tässä siis mainita...

        Niinnoh, siitä saa muutkin vinkkejä mistä ei kannata tehdä avauksia.


    • Anonyymi00012

      kalutytu kuin pääksallo

      • Anonyymi00020

        Nonniin lähdetäänpäs tästä liikkeelle, uusi aihe ja näkökulman muutos.
        Onko se kallo korppikotkien kaluama, muuten vain ajan kuluttama eroosion aikaansannos vai jankuttamisesta kilahtanut amokin tehnyt kallonsa seinään juossut tapaus?


    • Anonyymi00014

      Tuosta tuli mieleen koirani aikoinaan. Annoin kerran joulukinkun luun sille. Seuraavana juhannuksena vielä kantoi sitä luunpätkää joka paikkaan.
      Se oli jo hirmu roskainenkin, mutta koirulin ikioma aarre.

      Silloin kävi mielessä, että tuo on jo loppuunkaluttu.

      >Simiti<

      • Se oli koiran aarre. ❤️


    • Harvoin vastaan vanhoihin nostettuihin aloituksiin. Minusta on aina kivempi, jos tekee oman aloituksen ja avaa omaa näkökantaansa asiasta. Eikä yksikään aihe varmasti ole loppuun kaluttu, ellei ole joku kiusaamisvässytys.

      • No ite oon joskus epähuomiossa vastannut, kun ei tule aina katsottua aloituksen ajankohtaa. Kerrankin samaa mieltä tuosta viimeisestä.


      • Anonyymi00019
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No ite oon joskus epähuomiossa vastannut, kun ei tule aina katsottua aloituksen ajankohtaa. Kerrankin samaa mieltä tuosta viimeisestä.

        Minäkin olen joskus erehtynyt vastaamaan kun en lukenu päivämäärää. Joku voisi siihen kommentoida ensimmäisenä että VANHA AIHE tai jotain vastaavaa, etteivät ihmiset erehtyisi. Ja jos jotain miellyttää se vanha aihe, niin voi tehdä samasta aiheesta uuden keskustelun.


      • Anonyymi00022
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No ite oon joskus epähuomiossa vastannut, kun ei tule aina katsottua aloituksen ajankohtaa. Kerrankin samaa mieltä tuosta viimeisestä.

        Sama mulla. Sitten nolottaa. Toisaalta ihan sama.

        >Simiti<


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        No ite oon joskus epähuomiossa vastannut, kun ei tule aina katsottua aloituksen ajankohtaa. Kerrankin samaa mieltä tuosta viimeisestä.

        Sama täällä. Katon usein, että oikee päivä ja oikee kuukausi. Ja sitten lähetän ja huomaankin että eihän se ookkaan kuluvaa vuotta, vaan joskus viis vuotta sitten.


    • Anonyymi00023

      En lue yhtäkään sun alotusta. Sori oli vaan pakko sanoo. Moro!

    • Anonyymi00024

      Aloittaja, Mu5tasydän: "Loppuunkalutut puheenaiheet. Onko mielestäsi sellaisia?
      Minusta on, mutta en enää nosta aihetta esille."

      Nainen oli synnyttänyt aviottomat kaksoset aikana, jolloin se oli suuri häpeä. Hänen miespuolinen serkkunsa ei voinut vastustaa rollimista. Sanoi, että hän kyllä tietää, kuka on isä, muttei kerro.

      • Onko tuo sinusta siis loppuunkaluttu aihe? Tarina aviottomista kaksosista?


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Onko tuo sinusta siis loppuunkaluttu aihe? Tarina aviottomista kaksosista?

        Ei, yhtäläisyytä oli kakkososassa: enpäs kerro, vaikka tiedän.


      • å.ä.ö kirjoitti:

        Ei, yhtäläisyytä oli kakkososassa: enpäs kerro, vaikka tiedän.

        Okei.


      • Minun isoukki oli tosi kova juomaan ja panemaan kaikkea mikä liikkuu. Isomummoni oli kylän vittumaisin muija. Se pamahti paksuksi ja niiden oli pakko mennä naimisiin. En koskaan tavannut isoukkiani; Oli jo kuollut viinamies synnyttyäni. Kun isomummoni kuoli, kysyin hautajaisissa lakonisesti, että kellä on ikävä. Kaikki olivat hiljaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minun isoukki oli tosi kova juomaan ja panemaan kaikkea mikä liikkuu. Isomummoni oli kylän vittumaisin muija. Se pamahti paksuksi ja niiden oli pakko mennä naimisiin. En koskaan tavannut isoukkiani; Oli jo kuollut viinamies synnyttyäni. Kun isomummoni kuoli, kysyin hautajaisissa lakonisesti, että kellä on ikävä. Kaikki olivat hiljaa.

        Eipä minullakaan ole pienintäkään kaipuuta isärovastia kohtaan. Suutuksissaan pahoinpiteli julmasti hakaten, mitä käteensä sai, riehui kuin eläin, huusi raivosta, mylvi ja uhkasi hakata makkaroiksi.

        En tosin tunne häntä kohtaan katkeruuttakaan, sillä ei hän ollut itseään tehnyt ja valinnut suuntaansa. Ei kukaan ole syyllinen. Lapsuuteni vain oli kammottava monta vuotta. -exKynis.mi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe