Puoliso,tässä tapauksessa mies lepertelee ja osoittaa hellyyttä ja huolenpitoa kasveille ja eläimille mutta puhuu töykeästi minulle ja lapsille. Ja vetäytyy hyvin usein omiin oloihinsa.Mikä voisi olla syy? Ja ei ole uusi tilanne. Asia ei kiinnosta miestä että alkaisi keskuatelemaan aiheesta
Ymmärrättekö tai onko kokemustq
13
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luultavasti sinä yliajat hänet lapsenkasvatus tilanteissa. Mahdollisesti vähättelet häntä ja olet töykeä voi olla myös että olet aiheutat hänelle monella tavalla stressiä etkä pidä koti turvallisena/rauhallisena.
Nämä voi olla osa syistä miksi hän toimii miten toimii.- Anonyymi00007
Ei. Ei pidä paikkaansa. Koska miehelläni on täysi oikrus sekä .mielestäni bastuu,oikeus ja velvollisuus lapsia kohtaan. Jos hän on valinnut töykeyden lapsiamme kohtaan niin ei,se ei jihdu käytöksestäni vaan hänen omasta valinnastaan.
Tyttäremme ovat hyvin rauhallisia.
Ja vaikka puolisoni on töykeä,en koe tarvetta samaan sillä en halua valita sitä tietä. Lopulta kyse on aina omista valinnoistamme. En halua olla töykeä puolisolleni enkä lapsillemme.
Tässä on nyt vaan köymässä niin että miehen aika menee harrastuksissa ja omissa menoissaa.n min6n hoitaessa kotia ja lapsiamme. Tyttäremme eivät kunnolla edes tunne isäänsä.koska hän on valinnut perheensä sijaan suurimmaksi osaksi kaikkea muuta. Sen ajan kuin on kotona joko nukkuu tai vastaa vasti on kiukkuinen sekä töykeä.
- Anonyymi00002
No voi että.
- Anonyymi00003
Ehkä hän kokee tulleensa ulkoistetuksi perhedynamiikasta? Kokeeko hän, että sinä ja lapset vaaditte häneltä jatkuvasti jotakin? Kasvit ja eläimet eivät esitä vaatimuksia ja ehtoja, joten hänen ei tarvitse olla puolustautumassa tai vastaamassa jatkuviin vaateisiin.
Ehkä hänenen hermostonsa on ylivireessä. Onko hän kirjolla?
Miehet varmaankin osaisivat vastata tähän miesnäkökulmasta.- Anonyymi00008
On aina vaatinut paljon omaa tilaa jonka olen hänelle suonut. Menee ajouttain jopa viikkoja että köy vain nukkumassa kotona.
Yleensä sen vähän ajan minkä on kotona joko nukkuu tai on puhelimellaan/tabletillaan ja hermostuu normaali asioista esim jos joku lapsista kysyy jotain. Niinpä lapsemmekin ovat oppinert välttelemään häntä. Hän ulkoista itsensä mikä ahdistaa minua. Vanhin lapsista totesikin että tuntuu kuin meillä ei olisi isää. Sydämmeni särkyy. En osaa vastata lapsille mitään muuta kuin halata.
- Anonyymi00004
Uskon että teissä on jotakin mikä aiheuttaa tätä käytöstä.
- Anonyymi00009
Hänen veljillään on Asperger, voisiko kyse olla samasta? Olen pyrkinyt ymmärtämään ja miettinyt pääni puhki omaa käytöstäni etten provosoi. Annan paljon omaa aikaa ja tilaa mutta tuntuu ettei mikään riitä. On tullut tunne että me olemme hänelle liikaa. Ettei hän haluaisi meitä ollenkaan. Olemmr aina häitiöksi vaikka kuinka tern yksin ja olen yksin ja purin pärjäämään itse niin silti jis pyydän joskus jotain niin hermostuu.
- Anonyymi00005
Ei kai usko lasten olevan hänen eikä edes välitä susta onko aiheellista kuinka hyvin tunnet itsesi
- Anonyymi00010
Tietää lasten olevan hänen ja tuntee varmasti minut hyvin siis sen puolen minusta että olen rehellinen ja uskollinen. Lapset ovat myös isänsä kopioita eli saaneet paremmat geenit ulkonäöllisesti. Hän on tumma pitkä ja komea..Minä lyhyt leveä sekä harmaa tavis mutta sen sanon että työteliäs ja positiivinen.onneksi mieleni on silti.pääosin iloinen ja nauravainen. Sisimmässäni koen jistain ayvältä kumpuavaa kiitollisuutta ja tyytyväisyyttä aina jopa hankalassakin elämäntilanteessa. Petiksi ei myöskään saa antaa koskaan.
- Anonyymi00006
Oisko joku zoofiilinen kausi menossa. Esim stressi töissä voi laukaista zoofilian🤔
- Anonyymi00011
Ei..Tämä ei ole sellainen ohimenevä olotila vaan käytös alkoi ensimmäisen lapsen synnyttyä. Tyttäremme ovat jo 12-15v. Puolison käytös ollut aina samanlaista sen jälkeen
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei..Tämä ei ole sellainen ohimenevä olotila vaan käytös alkoi ensimmäisen lapsen synnyttyä. Tyttäremme ovat jo 12-15v. Puolison käytös ollut aina samanlaista sen jälkeen
Mikä on aloittajaäijä oikeasti tämä juttu skeemailla kuvitteellisista mukuloista perheenäitejä esittäen? Lapsuus jäänyt vaiheeseen? Tai se perheenmuodostus
- Anonyymi00013
Hän on varmaan provosetä nääs sellainen botanisexuaali. T naiselta hohhoijaa teil
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746