Miksi? Nyt illemmalla toiminut "normaalisti".
https://ibb.co/zHhJP29Q
Tänään vaatinut kirjautumista
18
254
Vastaukset
Niin tuli mullekin jonkun aikaa kirjautumis rivit tyrkylle.
- Anonyymi00001
"Orpovs" in laki etenee. Kunnes se ajaa muuriin.
- Anonyymi00002
Opettelevat vahvaa tunnistautumista....
Loppuu perseily tai tulee linnaa, putkaa, vankeutta.
Loppuu jaskanpauhanta...😄Mä jo mietin, että nytkö ne heitti mut nimimerkkeineen huit helevettiin täältä. 😂
Kun ei kirjautuenkaan päässy mihinkään suuntaan.- Anonyymi00005
Jasu2025 kirjoitti:
Mä jo mietin, että nytkö ne heitti mut nimimerkkeineen huit helevettiin täältä. 😂
Kun ei kirjautuenkaan päässy mihinkään suuntaan.Kohta muita ei olekaan. 😄
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kohta muita ei olekaan. 😄
No voi olla, ettei koko palstaa ole kohta enää. Niin hyvin toimii. 😅
- Anonyymi00007
Jasu2025 kirjoitti:
No voi olla, ettei koko palstaa ole kohta enää. Niin hyvin toimii. 😅
Ehkä niin.
https://youtu.be/0ovtA6vRYQs?is=-HvC-BiL7TOm2k3X
Ehkä sitten toimii....
- Anonyymi00003
Testi. Vahva kirjautuminen on tulossa sosiaaliseen mediaan. Vain pankkitunnuksilla tms. pääsee kirjoittamaan mielipiteitään julkisesti.
- Anonyymi00004
Oikein. Hyvä muutos. 🙂
No ei nyt sentänä pankkitunnuksilla, toi on jo lievä riskikin niitä joka paikkaan jakaa.
Ei mullakaan toiminu. Tuli jatkuvasti se kirjautumishomma, vaikka olin jo kirjautunu. Lopulta pääsin kirjautuun ulos. niin sen jälkeen en päässy ees lukeen ketjuja. Tyhjä sivu vaan.- Anonyymi00006
JeroP kirjoitti:
No ei nyt sentänä pankkitunnuksilla, toi on jo lievä riskikin niitä joka paikkaan jakaa.
Ei mullakaan toiminu. Tuli jatkuvasti se kirjautumishomma, vaikka olin jo kirjautunu. Lopulta pääsin kirjautuun ulos. niin sen jälkeen en päässy ees lukeen ketjuja. Tyhjä sivu vaan.No sit eitäällähöpötellä enää, jos et tunnistaudu.
Anonyymi00006 kirjoitti:
No sit eitäällähöpötellä enää, jos et tunnistaudu.
Mulle ei sentäs voi sanoo: omituinen höpöttäjä
- Anonyymi00008
Niin mutta kun tuo kirjautumisjuttu tuli heti eli ei voinut edes lukea, sen ymmärtäisi että jos haluaa tehdä aloituksen tai kommentoida eli kirjoittaa jotain niin sitten vasta vaatisi kirjautumista. Häiriöltähän tuo vaikutti siksikin koska ei ollut kohtaa "Luo tili" tai jotain vastaavaa, miten voit kirjautua jos sinulla ei ole tiliä. -aloittaja-
- Anonyymi00009
Minä jo hetken ehdin iloita, että nytpä pääsen tästäkin eroon! Vaanturha oli toiveeni...
Saattoi olla, että joku krakkeri yritti murtautua keskustelijoiden nikkiin, mutta ei onnistunut tai sitten onnistuikin, kun antoi luvan napsauttamalla ruutua, jossa luki aivan muuta. Sittenpä nähdään. -exKynis.mi
Olin jo aivan varma, että nikki on bannattu. Syytä en tosin keksinyt.
- Anonyymi00010
Yrittääkö jokin taho kasvata meitä ja tirtojamme?
- Anonyymi00013
Hyvä palstabottiidootti, Some on persseestä edelleenkin, vuh 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181