Kirjoitin pitkähkön sepustuksen palstakirjoittelun kokemuksesta ja lopulta se katosi. Siksi tyydyn toteamaan, että voin melko huonosti täällä kirjoittaessa. Kadun kirjoittelua nyt. Pyydän anteeksi jokaiselta, jota olen jotenkin loukannut ja toivon hyvää kevättä ja hyviä kohtaamisia. Ajattelin, että kirjoittelu lisäisi jotenkin itsetuntemusta, mutta se korostikin itsellä impulsiivisuutta ja kirjoittelua eri mielentiloissa. Tämä ei ole itsensä terapoimiseen tarkoitettu paikka. Tai ainakaan itsellä tämä ei toiminut sellaisena. Vähemmän on todellakin enemmän. Ja ei lainkaan on omassa tilanteessani toivottavasti toimivin ratkaisu. Siksi suljen nyt nämä sivut. Hyvää kevättä kaikille!
-Thinksy
Kiitos ja anteeksi
15
281
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin, kirjoittamisessa on se hyvä puoli, että voi palata lukemaan myös omia kirjoituksia.
Voi arvioida onko kehittynyt ihmisenä tai kirjoittajana.
Palstalla ja myös "oikeassa elämässä" tulee väärinkäsityksiä joista ihmiset herkästi keulivat. Tunteet nousevat ajottain ylös, ei kai muuten ihmisille tunteita olisi edes luotu?
Kunnioitan niitä(kin) jotka ovat eri mieltä mitä itse olen. Ei kai ole tarkoituksenmukaista sekään että kaikki tykkäisivät ja peukuttaisivat. Mielipidepalstahan tämä on.
Kirjoituksen sisältö ja tyyli voivat muuttua vuosien kuluessa? Oppia ikä kaikki.
AV Tosi harmi, että lähdet, mutta ymmärrän sinua.
Olen tykännyt aloituksistasi, kun alustat ne aina hyvin.
Oikein aurinkoista kevättä sinullekin ja hyvää jatkoa, jos et enää palaa. ❤️- Anonyymi00002UUSI
Kevyttä huviahan tämä on, mutta tokihan jokainen saa etsiä täältä itselleen sopivaa tarkoitusta. Täytyy ymmärtää myös se, että toisten tarpeet ja tarpeettomuudet palstailla eivät todennäköisesti palvele omaa tarvetta, eikä niin tarvitse ollakaan. Joskus on jotain helmiä pskan seassa. Kaikille vähän jotain, joskus..
Viestit nyt lähtee miten sattuu. Mietin että se saattaa olla ihan tarkoituskin. Saada aikaan tietynlaista jännitettä palstalle. Sukua raivosyötille. Herättelee jotain tunteita. Ja täällä olen huomannut, että negatiivisetkin tunteet koukuttaa porukkaa palstalle.
xLiner - Anonyymi00003UUSI
Ällös nyt. Kyllä sinua tarvitaan keskušteluissa.
>Simiti< - Anonyymi00004UUSI
Hyvä jos huomaat itse, että tälläinen mesta tekee olosi huonoksi. Ehkei täällä kirjoittelua tarvitse sentään anteeksi pyydellä.
Mutta koska pidät kirjoittamista hyvänä terapiamuotona, niin kokeile jotain blogikirjoittelua. Siellä voi kirjoittaa pitempiä kirjoituksia ja voi sitten itsekin helpommin lukea mistä on lähtenyt ja mihin lopulta tullut.
Hyvää kevään jatkoa ja tsemiä itsesi läpikäymiseen. Talo elää tavallaan. Vieraat kulkee ajallaan.
Kyllä täälläkin roikkumaan pystyy, kevyellä otteella ja huumorilla...nipinnapin 😁
- Anonyymi00005UUSI
Tämä palsta on mitä on. Jos tässä joskus saakin jonkinlaista keskustelua viriteltyä, tulee muutama palsta-addikti tai sairalloisen huomionhakuinen sabotoimaan hyvän keskustelun, koska heidän pitää sanoa jotain vaikka heillä ei ole mitään sanottavaa. Olisi heillekin kehittävämpää olla joskus hiljaa ja lukea hyviä keskusteluja. Ymmärryksen taso voisi parantua huomattavasti.
Ei sinun silti tarvitse kirjoittamista tänne lopettaa, jos olet siitä jotain saanut. Jatkat vaan anonyymina ilman signeerausta. Tekee perseilijöille häiriköinnin hankalammaksi.
Minä pidin sinun kirjoitteluista. Pidän aina siitä kun ihminen on kykeneväinen ajattelemaan.- Anonyymi00007UUSI
Mikä sinä olet ketään arvostelemaan? Kertoo paljon sinusta, kun pitää yksi ihminen nostaa toisten yläpuolelle painamalla niitä toisia alas.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä sinä olet ketään arvostelemaan? Kertoo paljon sinusta, kun pitää yksi ihminen nostaa toisten yläpuolelle painamalla niitä toisia alas.
Niin kertookin. Ja erityisesti sinusta.
- Anonyymi00006UUSI
Ja p*skat! Ei sinun tarvitse pyydellä anteeksi mitään. Täällä liikuu sellaista p*skasakkia joka ansaitsee sen kaiken täysin mitä pystyt niille sanomaan. Feminististä s**staa, oikeaa ro ska -sakkia. Jos näille jotain osaat sanoa niin se on vaan hyvää ja oikein.
Asiallisuutta uhkuvan olemuksesi menetys olisi palstalle suuri menetys, joten suosittelen harkitsemaan asiaa myöhemmin uudelleen.
No silloin on fiksua vetäytyä mukavempiin ympyröihin, jos huomaa jossain olonsa huononevan. Itseään on hyvä suojella paskalta ololta mitä ei ole ihan pakko vastaanottaa ja pureskella. 👍
Kiitos samoin, IKÄVÄÄ kun lähdet, mutta eipä kai sille mitään voi. Varmaan kohta enää yksikseni täälä höpisen, kun niin moni lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj772173Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361594Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111333- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk111182Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481099Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013