Kiitos ja anteeksi

Anonyymi-ap

Kirjoitin pitkähkön sepustuksen palstakirjoittelun kokemuksesta ja lopulta se katosi. Siksi tyydyn toteamaan, että voin melko huonosti täällä kirjoittaessa. Kadun kirjoittelua nyt. Pyydän anteeksi jokaiselta, jota olen jotenkin loukannut ja toivon hyvää kevättä ja hyviä kohtaamisia. Ajattelin, että kirjoittelu lisäisi jotenkin itsetuntemusta, mutta se korostikin itsellä impulsiivisuutta ja kirjoittelua eri mielentiloissa. Tämä ei ole itsensä terapoimiseen tarkoitettu paikka. Tai ainakaan itsellä tämä ei toiminut sellaisena. Vähemmän on todellakin enemmän. Ja ei lainkaan on omassa tilanteessani toivottavasti toimivin ratkaisu. Siksi suljen nyt nämä sivut. Hyvää kevättä kaikille!

-Thinksy

26

504

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin, kirjoittamisessa on se hyvä puoli, että voi palata lukemaan myös omia kirjoituksia.
      Voi arvioida onko kehittynyt ihmisenä tai kirjoittajana.

Palstalla ja myös "oikeassa elämässä" tulee väärinkäsityksiä joista ihmiset herkästi keulivat. Tunteet nousevat ajottain ylös, ei kai muuten ihmisille tunteita olisi edes luotu?

Kunnioitan niitä(kin) jotka ovat eri mieltä mitä itse olen. Ei kai ole tarkoituksenmukaista sekään että kaikki tykkäisivät ja peukuttaisivat. Mielipidepalstahan tämä on.

Kirjoituksen sisältö ja tyyli voivat muuttua vuosien kuluessa? Oppia ikä kaikki.

AV

• Tosi harmi, että lähdet, mutta ymmärrän sinua.

Olen tykännyt aloituksistasi, kun alustat ne aina hyvin.

Oikein aurinkoista kevättä sinullekin ja hyvää jatkoa, jos et enää palaa. ❤️

• Anonyymi00002

Kevyttä huviahan tämä on, mutta tokihan jokainen saa etsiä täältä itselleen sopivaa tarkoitusta. Täytyy ymmärtää myös se, että toisten tarpeet ja tarpeettomuudet palstailla eivät todennäköisesti palvele omaa tarvetta, eikä niin tarvitse ollakaan. Joskus on jotain helmiä pskan seassa. Kaikille vähän jotain, joskus..

Viestit nyt lähtee miten sattuu. Mietin että se saattaa olla ihan tarkoituskin. Saada aikaan tietynlaista jännitettä palstalle. Sukua raivosyötille. Herättelee jotain tunteita. Ja täällä olen huomannut, että negatiivisetkin tunteet koukuttaa porukkaa palstalle.

xLiner

• Anonyymi00003

Ällös nyt. Kyllä sinua tarvitaan keskušteluissa.

>Simiti<

• Anonyymi00004

Hyvä jos huomaat itse, että tälläinen mesta tekee olosi huonoksi. Ehkei täällä kirjoittelua tarvitse sentään anteeksi pyydellä.

Mutta koska pidät kirjoittamista hyvänä terapiamuotona, niin kokeile jotain blogikirjoittelua. Siellä voi kirjoittaa pitempiä kirjoituksia ja voi sitten itsekin helpommin lukea mistä on lähtenyt ja mihin lopulta tullut.

Hyvää kevään jatkoa ja tsemiä itsesi läpikäymiseen.

• Talo elää tavallaan. Vieraat kulkee ajallaan.

• Kyllä täälläkin roikkumaan pystyy, kevyellä otteella ja huumorilla...nipinnapin 😁

• Anonyymi00005

Tämä palsta on mitä on. Jos tässä joskus saakin jonkinlaista keskustelua viriteltyä, tulee muutama palsta-addikti tai sairalloisen huomionhakuinen sabotoimaan hyvän keskustelun, koska heidän pitää sanoa jotain vaikka heillä ei ole mitään sanottavaa. Olisi heillekin kehittävämpää olla joskus hiljaa ja lukea hyviä keskusteluja. Ymmärryksen taso voisi parantua huomattavasti.

Ei sinun silti tarvitse kirjoittamista tänne lopettaa, jos olet siitä jotain saanut. Jatkat vaan anonyymina ilman signeerausta. Tekee perseilijöille häiriköinnin hankalammaksi.

Minä pidin sinun kirjoitteluista. Pidän aina siitä kun ihminen on kykeneväinen ajattelemaan.

• Anonyymi00007

Mikä sinä olet ketään arvostelemaan? Kertoo paljon sinusta, kun pitää yksi ihminen nostaa toisten yläpuolelle painamalla niitä toisia alas.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mikä sinä olet ketään arvostelemaan? Kertoo paljon sinusta, kun pitää yksi ihminen nostaa toisten yläpuolelle painamalla niitä toisia alas.

Niin kertookin. Ja erityisesti sinusta.

• Anonyymi00006

Ja p*skat! Ei sinun tarvitse pyydellä anteeksi mitään. Täällä liikuu sellaista p*skasakkia joka ansaitsee sen kaiken täysin mitä pystyt niille sanomaan. Feminististä s**staa, oikeaa ro ska -sakkia. Jos näille jotain osaat sanoa niin se on vaan hyvää ja oikein.

• Anonyymi00011

Uli uli vuh vuh.

• Anonyymi00012

Trollollooo

• buddy-love

Asiallisuutta uhkuvan olemuksesi menetys olisi palstalle suuri menetys, joten suosittelen harkitsemaan asiaa myöhemmin uudelleen.

• Näköjään toistan sanoja.
        (pitkä ja raskas päivä)

• No silloin on fiksua vetäytyä mukavempiin ympyröihin, jos huomaa jossain olonsa huononevan. Itseään on hyvä suojella paskalta ololta mitä ei ole ihan pakko vastaanottaa ja pureskella. 👍

• Kiitos samoin, IKÄVÄÄ kun lähdet, mutta eipä kai sille mitään voi. Varmaan kohta enää yksikseni täälä höpisen, kun niin moni lähtee.

• Anonyymi00013

Mahtista jutella itsensä kanssa. On aina. Väittelyn voittaja.

>Simiti<

• Anonyymi00009

Monta on lähtenyttä, joitain on palannut.

"Vanhat palstalaiset eivät kuole, he vain haisevat siltä".

• Höh. Taasko täällä on tapeltu?

• Anonyymi00014

Varmaankin on taas jotain tapahtunut. Harmi kun en ollut paikalla uteliaana kärpäisenä.

>Simiti<

• Anonyymi00010

Apua Thinksy! Älä lähde pois ja jätä minua yksin tänne!

Et pyytele kyllä anteeksi mitään keneltäkään! Harva täällä mitään anteeksipyyntöä ansaitsee. Suurin osa on täynnä itseään ja persnuolentaa koko ajan vailla.

Pidin todella paljon kirjoituksistasi. Ne olivat kuin keväinen valo. Kirjoitat kuten itsekin kirjoittaisin, jos jaksaisin.

Nyt tuntuu menetykseltä, mutta olet oikeassa, sinun täytyy suojata itsesi niin, ettei kukaan pääse sinua rikkomaan.

Usein riittää kun ymmärtää sen, että monet tänne kirjoittavat ovat ymmärrykseltään ja henkiseltä tasapainoltaan vajavaisia ja muutenkin kelvottomia.

Emma ja Matilda - Keväinen Valo
      https://youtu.be/Z_vudMC_028

• No juu se vajavaisuus ja kelvottomuus on käyny selväks. Mutta tosta linkistä aukee vaan musta kuvaruutu.

Oisin oottanu että siellä ois se kappale: älä mee. Mä osaan muuten laulaa sen oikeen epävireisesti.

• JeroP kirjoitti:

No juu se vajavaisuus ja kelvottomuus on käyny selväks. Mutta tosta linkistä aukee vaan musta kuvaruutu.

Oisin oottanu että siellä ois se kappale: älä mee. Mä osaan muuten laulaa sen oikeen epävireisesti.

Et ole kelvoton, muista se.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Et ole kelvoton, muista se.

Juu muistan, kiitos.

• Anonyymi00016

Om viisasta tietää, milloin on auto tehdä asioita toisin. Omaa hyvinvointia kannattaa vaalia.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      120
      3028
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1415
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1279
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1027
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      998
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      937
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      747
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      723
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      681
    Aihe