Uskomatonta miten lyhyessä ajassa oikeisto tuhosi hyvinvointivaltion

Anonyymi-ap

Tai ei se oikeastaan ole uskomatonta. Sehän on ollut Kokoomuksen tarkoitus aina.

Nyt se lopulta onnistui persujen avulla.

55

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persut ovat kokoomuksen hyödylliset idiootit.

      • Anonyymi00009

        YHESS RIKAN KANS,SANO PETERRI


      • Anonyymi00011

        Persuissa ainoastaan Allah-aholla on aivot ja hän käyttää niitä Kokoomuksen tukemiseen, saadakseen vastalahjaksi palkkioviran yms.

        Eli persujen kokoomuspoliikkaa tukeva linja on aivan tietoinen valinta, mutta eihän ääliö rivipersu sitä ymmärrä, kun ei sitä ole hänelle juutuubissa huudettu ;))


      • Anonyymi00024

        ONKOHAN TUO PÄINVASTOIN?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        YHESS RIKAN KANS,SANO PETERRI

        PETE KERTOI USKOVANSA


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        YHESS RIKAN KANS,SANO PETERRI

        PETTERI ON TYYTYVÄINEN.

        SITÄ HÄN HOKEE.

        SITÄ HÄN HOKEE.


      • Anonyymi00048

        Kokoomus sai sopivat kumppanit, näin homma hoitui nopeasti. Loppu hoituu jo omalla painollaan. Tehdään NATO velkaa, niin paljon ettei varmasti jää rahaa palauttaa hyvinvointivaltiota.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        YHESS RIKAN KANS,SANO PETERRI

        PETTERI: USKOIN TÄHÄN


    • Anonyymi00002

      On tätä maata tuhottu muidenkin poliittisten puolueiden toimesta.

      • Anonyymi00003

        Ei näin perusteellisella tavalla kuin Orpon hallitus on tuhonnut.


      • Kepulit saavat pronssipalkinnon!


      • Anonyymi00017

        VIRHEITÄ ON TEHTY, kyllä. Mutta ainoastaan Kokoomus on tehnyt ISOJA VIRHEITÄ, JA TARKOITUKSELLA.

        Kokoomus on nyt tehnyt lopullisen virheensä, eli tekee Suomesta banaaanivaltion, 100 vuoden tauon jälkeen. Vain Kokoomuksella on ollut näin sairas tavoite.


      • Tämä on totta. Kepu on saanut pitkäaiakista tuhoa aikaa maatalous- ja aluepolitiikallaan. Sen vuoksi taloutemme on kurjassa jamassa.


    • Anonyymi00004

      Kaikki hallitukset joissa kokoomuksella on ollut merkittävä rooli ovat hävittäneen meidän yhteistä valtion tuottavaa omaisuutta jopa sähköverkkoja myöten.
      Se mitä tuo puolue on valmis aseitten kalistelulla puolustamaan se on valmis myymään alihintaan vaikka jopa äitinsä ja parittamaan tyttärensä.

    • Anonyymi00005

      TEKOÄLY AUTTOI,HEKUUTTAA RIIKKAPETTERIN HALLITUS

    • Anonyymi00006

      Kaikki puolueet ovat yhtä innokkaita haaskaamaan rahat Ukrainaan. Ukraina sai tuhota kaasuputket, joissa Suomellakin oli oma intressinsä. Nyttemmin Ukrainan on alettu jo antaa lähettää dronensa Suomen alueelle ja härnätä naapuri aloittamaan sota Suomenkin kanssa.
      Olisiko jossain aika ottaa pää pensaasta ja ajatella omilla aivoilla?

      • Anonyymi00010

        Itkitkö kun Breznev kuoli ? Minä en ainakaan halua Putinin Venäjää yhtään
        lähemmäksi keski-Eurooppaa ja niin kävisi jos Venäjä murskaisi Ukrainan.
        Venäläiset voisi pikemminkin ajaa Uralin taakse.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Itkitkö kun Breznev kuoli ? Minä en ainakaan halua Putinin Venäjää yhtään
        lähemmäksi keski-Eurooppaa ja niin kävisi jos Venäjä murskaisi Ukrainan.
        Venäläiset voisi pikemminkin ajaa Uralin taakse.

        hmm https://www.wiki/_cnsQ


    • Anonyymi00008

      Vielä ei olla kaikki nollatuntisopimuksilla, eikä kaikkia lomia ole peruttu. Lauantaikin on vapaapäivä.

    • Anonyymi00013

      Suomi on lähellä Petterin ja Riikan unelmaa: Yövartijavaltio.

    • Anonyymi00014

      Orpo oli 2025 ainoa puoluejohtaja, joka oli valmis leikkaamaan
      terveydenhuollosta puolustusmenojen takia.
      Mitä vaan Naton takia.
      Orpo itkee liikutuksesta, kun kuulee sanan NATO.
      Orpolla on tunteenomainen suhtautuminen NATOON, mutta häntä
      ei liikuta pätkän vertaa IHMINEN, JOKA ON HÄNEN JA PURRAN LEIKKAUSTEN
      UHRI.

    • Anonyymi00015

      Suomella olisi paljon myytävää Venäjälle.
      Mutta se ei meille käy, mieluummin mennään vararikkoon ;)

      • Anonyymi00018

        Persu, Venäjän ystävä möisi koko Suomen Venäjälle ?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Persu, Venäjän ystävä möisi koko Suomen Venäjälle ?

        Menköön kokeeksi, jospa siellä olisi palkkatöitä?


      • Treblinkan leipurillakin oli paljon myytävää natseille savupiippujen tupruilua haistellessa.


    • Anonyymi00019

      Jouti mennä. Tervetuloa Luokkayhteiskunta!

    • Ei ollut hyvinvointia, oli vain velkahyvinvointia!

      Jos olisi ollut oikeaa hyvinvointia niin velkaongelmasta ei olisi ongelmaa, kuten tänään on. Velalla ei voi hyvinvointia saavuttaa kestävästi! Velkahyvinvointi muistuttaa sitä vanhaa juttua miten käy kun kovalla pakkasella kunnolla pissii/kusee housuihinsa, se kun hetken lämmittää mutta sen jälkeen kylmää entistäkin enemmän!

      • Anonyymi00021

        Oletko selvillä hyvinvoinnista ja velasta aikana ennen kuin Kokoomus päästettiin tuhoamaan kaikkea.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Oletko selvillä hyvinvoinnista ja velasta aikana ennen kuin Kokoomus päästettiin tuhoamaan kaikkea.

        Jos olisi todella hyvinvointia niin valtion kassa kasvaisi ja pitäisi miettiä mihin niitä varoja sijoitetaan. Nyt on kuviteltu hyvinvointia lainarahalla ja saatu aikaan menoja joita ei kunnolla kyetä rahoittamaan ja siksi lainojen määrä vain kasvaa, kun säästöjen niin pitäisi tehdä, jotta joskus sen huonon päivän tullen olisi mistä ottaa ilman heti uutta lainaa tyyliin!


      • Anonyymi00022
        YXKAXEX kirjoitti:

        Jos olisi todella hyvinvointia niin valtion kassa kasvaisi ja pitäisi miettiä mihin niitä varoja sijoitetaan. Nyt on kuviteltu hyvinvointia lainarahalla ja saatu aikaan menoja joita ei kunnolla kyetä rahoittamaan ja siksi lainojen määrä vain kasvaa, kun säästöjen niin pitäisi tehdä, jotta joskus sen huonon päivän tullen olisi mistä ottaa ilman heti uutta lainaa tyyliin!

        Siis tykkäät ja puolustat Kokoomuksen aikaan saamia tuhoja. No ainakin toit selvästi asian julki.
        Sinulla ei taida asia olla kovin hyvin ymmärryksen ja ajattelun suhteen.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Siis tykkäät ja puolustat Kokoomuksen aikaan saamia tuhoja. No ainakin toit selvästi asian julki.
        Sinulla ei taida asia olla kovin hyvin ymmärryksen ja ajattelun suhteen.

        Tiukka puoluekanta on parantumaton tauti, joka lopulta syö aivot...


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Tiukka puoluekanta on parantumaton tauti, joka lopulta syö aivot...

        Puolueeseen ja uskontoon hurahtaminen on sama asia, lopettaa ajattelun.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Puolueeseen ja uskontoon hurahtaminen on sama asia, lopettaa ajattelun.

        Paitsi jos puolueesi on Kokoomus tai PerusSuomalaiset!

        Noilla huudeilla tuntuu olevan ajattelun varaa muutoinkin, kuin puolueen julkilausumien päähän junttaaminen!


      • Anonyymi00034
        YXKAXEX kirjoitti:

        Paitsi jos puolueesi on Kokoomus tai PerusSuomalaiset!

        Noilla huudeilla tuntuu olevan ajattelun varaa muutoinkin, kuin puolueen julkilausumien päähän junttaaminen!

        Olet uskovainen, mielipidettäsi ei oteta huomioon.


      • Anonyymi00051

        Velkahyvinvointi vaihtui kuitenkin velkapahoinvoinniksi, kyllä petteri osaa !


      • Anonyymi00051 kirjoitti:

        Velkahyvinvointi vaihtui kuitenkin velkapahoinvoinniksi, kyllä petteri osaa !

        Ei se ole Petterin vika vaan sen, etteivät aiemmat hallitukset ole osanneet laskea paljonko menoja voi olla ja nyt liian monet elävät muiden kustannuksella.

        Ay toimi kun haluaa olla alallaan pomo niin sen pitäisi liu'uttaa työn hintaa aina markkinoiden mukaan, jolloin työttömyyttä ei nykyisessä määrin tarvittaisi.

        Jos Petterin porukka olisi koko ajan ollut remmissä, ei olisi nykyistä ongelmaa!


    • Anonyymi00026

      Tuollaiset orpon kaltaiset pienet harmaat mitättömät " miehet" ovat aina tykänneet kekkaloida univormuissa saappaitten koroilla keikutellen peukalo vyön alla toinenkäsi selän takana naamalla peilin edessä harjoiteltu jäykkä ilme.

      Ja takarivissä tirskutaan ;)

      • Anonyymi00028

        Kyllä tirskumme.


    • Anonyymi00029

      3 vuodessa tehokasta

    • Anonyymi00030

      Orpo teki sen, mihin Ukko-Pekkakaan ei uskaltautunut:

      Päästi natsit irti ja aloitti luokkayhteiskunnan palauttamisen.

      (Tämä oli ainutlaatuista, koska se tapahtui hylkäämällä Kokoomuksen sivistyspuolueen status ja lyöttäytymällä kimppaan fasistisen persupuolueen kanssa)

      • Anonyymi00032

        Orpo on siis kova jäbä ;))


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Orpo on siis kova jäbä ;))

        Omasta mielestään.


    • Anonyymi00033

      Allah-aho puhemiehenä, persunatsit, uskontonatsit ja kamreerinatsit rivissä orrella kuin linnunpoikaset.

      Huh-heijaa!

      • Anonyymi00036

        Siinä on kummallinen kokoelma eri tavoin sairasta ajattelua.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Siinä on kummallinen kokoelma eri tavoin sairasta ajattelua.

        Ja tulokset näkyy, valitettavasti.


    • Anonyymi00037

      Oikeisto harrastaa hyvä veli kommunismia.
      vahukset heiteiile ja isänmaa valloitettiin vierailla joukoilla ja valtion rahat aseteollisuudelle. Tappaja henki asialla!

      • Anonyymi00039

        Kansa on jaettu riistäjiin ja riistettäviin. Ja ajatellaan: ota mitä saat.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Kansa on jaettu riistäjiin ja riistettäviin. Ja ajatellaan: ota mitä saat.

        Sitä (Orpon hallitus) saa, mitä teoillansa (kansalleen) tilaa.


    • HYvinvointivaltio pitääkin tuhota.

      😊😊😊😊😊

    • Anonyymi00042

      EI TOSIAAN OLIS USKONT TÄTÄ KOLME VUOTTA SITTEN

    • Anonyymi00043

      Ei olisi voinut uskoa, että vallassa olevat haluavat jotain näin pahaa
      suomalaisille.

    • Anonyymi00044

      Helposti uskoo oikeistosta.

    • Anonyymi00047

      Kokoomus sai täydelliset kumppanit hommaan, näin homma hoitui nopeasti. Loppu menee jo omalla painollaan.

      • Anonyymi00049

        Työ on vielä kesken. Ehkä Putin viimeistelee.


    • Anonyymi00050

      Evoluutiossa on Villin viidakon lait ja niitä nykyään hallitus käyttää: ota mitä saat!
      Toinen sen kuitenkin ottaa. Se on itsekästä - vai mitä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe