https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/22472d06-4260-4986-b94e-1737b6678113
"Jani Sievisen ex-vaimo Maria Nyqvist on löytänyt uuden kumppanin.
Hän poseeraa Instagramissa julkaisemissaan otoksissa uuden rakkaansa kanssa. Kuvissa Nyqvist hymyilee leveästi yhdessä kauluspaitaan pukeutuneen parrakkaan miehen seurassa. Yhdessä otoksessa pari myös suutelee toisiaan."
Miten nainen kelpuutti parrakkaan miehen, naisehan karsastaa parrakkaita miehiä ja vaatii miehiä ajamaan parran pois.
Täälläkin palstalla naiset haukkuvat miehen partoja epäsiisteiksi, mies jolla on parta on naisten mielestä epäsiisti, vaikka parta olisi hoidettu, mutta kun se on parta, niin se saa naisen karvat nousemaan pystyyn.
Mten nainen kelpuutti parrakkaan miehen
15
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä olet keksinyt, että naiset yleisesti karsastaisivat partoja? Osa naisista pitää parrasta miehellä ja osa taas ei. Ketkä palstalla ovat partoja haukkuneet? Usemman minä pystyisin täältä nimeämään sellaisia, jotka ovat sanoneet pitävänsä parroista. Itse kuulun heihin, jotka eivät pidä parroista, mutta siihen ei liity mitenkään epäsiisteys. En pidä siitä miltä parta tuntuu ja näyttää, mutta loppullinen päätös naamakarvoistaan on tietysti silti miehellä itsellään.
- Anonyymi00002
Tuo Maria ei ilmeisestikään ole feministi.
- Anonyymi00004
Uli uli vuh vuh pelletrolli.
- Anonyymi00003
Partahan sopii monelle miehelle uskomattoman hyvin. Miehen oma asia tietty pitääkö partaa vai ei, mutta todella moni nainen joka tapauksessa pitää parrasta.
Aletheias- Anonyymi00005
Isälläni on kohta 80 vuotta vanha parta. Se on jo paljon harmaampi kuin itsellä.
>Simiti< - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Isälläni on kohta 80 vuotta vanha parta. Se on jo paljon harmaampi kuin itsellä.
>Simiti<Myös minun isälläni oli parta. Se sopi hyvin hänen tummiin piirteisiinsä eikä se koskaan muuttunut täysin harmaaksi.
Joillekin miehille parta on läpi elämän hyvin tunnusomainen piirre. Melkein kuin osa identiteettiä.
Aletheias
Noin 7 miljoonaa vuotta sitten ihmisapinoitten simpanssimainen haara jakautui kahtia, simpanssiksi ja ihmiseksi. Simpanssi kantaa sukupuoleensa liittyviä karvaisuuksiaan edelleen ja ne muuttuvat hiljalleen iän myötä.
Ihminen on menettänyt suurimmaksi osaksi karvankasvun, mutta ei niin, että karvoja olisi harvemmassa kuin simpanssilla, vaan ne ovat muuttuneet silkinhienoiksi ja vähäkasvuisiksi.
Koko 7 miljoonan vuoden aikana sukupuolia osoittavat karvat ovat kuitenkin pysyneet signaalina vastakkaiselle sukupuolelle. Miehille on jäänyt parta, mitä naisilla ei ole.
Sen lisäksi naisen vittukarvat muodostavat terävällä kulmallaan seisovan kolmion, jonka ylälaita on melko suora viiva. Miehen kyrpää ympäröivät karvat taas ovat päinvastaiset ja muodostavat napaan ulottuvan kolmion, joka siis on terävä kulma ylöspäin.
Karvat ovat ihmisellä vähentynet simpanssiin verrattuna luultavasti siksi, että ihminen oppi käyttämään kylmän aikana nukkuessaan eläinten nahkoja, mutta auringon helottaessa ei niitä käyttänyt, joten saattoi säädellä lämpötalouttansa paremmin kuin simpanssit.
Evoluution automatiikka siis valitsi lisääntyjiksi ensi sijassa vähäkarvaiset ja samalla lämpötaloudeltaan parhaimmat.
Se, että sukupuolta osoittava karvoitus säilyi ja voimistui, osoittaa että niillä oli suuri rooli parinvalinnassa ja seksuaalisessa kiihottumisessa. Mutta on myös ollut runsaita muoteja, jolloin naiset ovat poistaneet vittu- ja miehet partakarvansa. -exKynis.miEi kaikki karsasta partaa. Mä olen aina tykännyt miehellä parrasta. Ei se pakollinen ole, mutta ihan kiva jos on parta.
Mun mielestä se on kuitenkin miehen oma asiansa, ei naisen päätös pitääkö partaa vai ei. Pätee muuhunkin ulkoiseen kuten vaatteet, hiukset jne.
Ei se minusta ole kumppanin asia sanella ehtoja. Jos sä ihmistä rakastat oikeasti, niin sä sallit hänen itse päättää kuosinsa, etkä ala muuttelemaan. Henkistä väkivaltaa valittaa toisen ulkonäöstä.Jasu2025 kirjoitti:
Mun mielestä se on kuitenkin miehen oma asiansa, ei naisen päätös pitääkö partaa vai ei. Pätee muuhunkin ulkoiseen kuten vaatteet, hiukset jne.
Ei se minusta ole kumppanin asia sanella ehtoja. Jos sä ihmistä rakastat oikeasti, niin sä sallit hänen itse päättää kuosinsa, etkä ala muuttelemaan. Henkistä väkivaltaa valittaa toisen ulkonäöstä.Pitää muistaa, että se miltä ihminen itse haluaa näyttää ja missä kuosissa viihtyy on osa ihmisen persoonaa ja haukkumalla sitä, et tosiaankaan tykkää ihmisestä itsenään, vaan omana räsynukkenasi. Ei kovin kunnioittava suhde semmonen.
- Anonyymi00007
Jännämiesten kohdalla on yksi hailee onko miehellä parta tai viiksiä vai ei. Jännämies saa haista vaikka 💩 ja silti naiset tykkäävät niistä. Hiessä on mukana hormoneja. Miesten hiki ja naisten kus1 sisältävät hormonimixin.
- Anonyymi00008
Onhan tuo nyt muutenkin komeampi ja raamikkaampi kuin plösön näköinen ex.
- Anonyymi00009
En minä karsasta partaa, mutta epäsiisti huoltamaton parta ei viehätä.
Jokaisella on mieltymyksensä eikä ole olemassa yleistä naiset karsastavat partaa ilmiötä.
En minäkään viehäty kaljuista miehistä, mutta monen mielestä juuri kalju on kuuminta hottia. - Anonyymi00011
Kaunis miehen kasvoihin sopiva parta on aina parempi kuin mies ilman partaa.
Luonnollinen ja ainoa oikea vaihtoehto mitä valintaan tulee 😛
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712