Ja kyllä, joskus panen miehiä,mutta otan hyötyä esim raha,ravintoruoka jne. Ei tipu ilmasta pillua.
Tarpeeksi pettymyksiä niin ei enää jaksa tutustua ihmisiin
11
247
Vastaukset
Ehkä ymmärrän mistä puhut tuon väsymyksen suhteen. Veikkaan, että tosi monella sinkulla on ns. kisaväsymystö noiden sovellusten suhteen. Onneksi ne voi poistaa, niin vapautuu aika itselle tärkeisiin asioihin.
- Anonyymi00001
No paljonkos pllu maksaa?
xLiner- Anonyymi00002
Huonoa seksiä ei kannata harrastaa alkuunkaan.
Hyvästä seksistäkin tulee huonoa jos sillä tehdään kauppaa. Kummallista jos yrittää kostaa jotain mennyttä suhdetta ihmisille, joilla ei ole osaa aikaisempaan. Ja oikeasti vahingoittaa pelkästään itseään.
Minkä arvoinen siis olet?
xLiner
- Anonyymi00003
Voihan sitä amattia harjoittaa noinkin niin ei tarvi itse tuntea itseään huoraksi
- Anonyymi00004
Mielenkiintoinen näkemys tuo "ilmaista pillua".
Jos satunnaiseen seksiin suhtautuu noin, niin eikö se ole satavarma keino siihen, että satunnainen kumppani ei koskaan tunnu hyvältä eikä se seksi jota hänen kanssaan päätyi harrastamaan?
Ihmisillä on kummallisia tapoja katkeroitua loppuelämäkseen. Surullista.
-keinovaginamies- - Anonyymi00005
Jos tarve vuoteen on vähäistä, niin miksi ei sitä vuokraisi? Tuohan kuullostaa kohtuudiililtä.
Hintalaatusuhde kun kohdallaan, niin winwin-sitsueissönihän tuo. - Anonyymi00006
Toivottavasti päädyt oksasilppuriin
- Anonyymi00007
Onko seksi silti tyydyttävää?
- Anonyymi00008
Mikä seksi? Minä en harrasta seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä seksi? Minä en harrasta seksiä kenenkään kanssa!
Jaa, minä kun luulin, että miesten paneminen tarkoittaa seksiä. Mitä se sitten tarkoittaa, kun panet miehiä?
- Anonyymi00010
Olet ihan normaali ja hyvin tavanomainen nainen, "panee" miehiä ja hyötyy heistä taloudellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991