Ensin kävi tyllerö ja mössykkä kälkättämässä äitinsä kanssa TULEVAISUUDEN ENNUSTAJINA.
Sen jälkeen kävi mieheni katsomassa mestat missä hän tulevaisuudessa tyllerön ja mössykän kanssa leikkii, kun ollaan mummolassa käymässä ja minä äitinä huudan pihalta tai aidan takaa, että : TYLLERÖ JA MÖSSYKKÄ TUOKAAPA ISI VÄLILLÄ SYÖMÄÄN/KAHVILLE NIIN ISI JAKSAA LEIKKIÄ TEIDÄN KANSSA SIELLÄ LEIKKIKENTÄLLÄ!
Sen jälkeen kävi venäläiset tappelemassa ja huutamassa ” VIINAA”
Eilen suomalaisia hiljaisia lapsia.
Tänään oli perhe yhden lapsen kanssa ja isä oli enemmän innoissaan mitä äiti leikkikentällä olemisesta.
Mieheni Holo haluaa siksi kaksoset eli Tyllerön ja Mössykän niin hän voi sanoa heille, että : Isi kyllä lähtee teidän kanssa, mutta otatte kyllä tuon äitin mukaan niin äiti voi pikku pullukkana näyttää teille miten liukumäestä lasketaan alas, koska isi on niin ISO joten isi ei mahu siihen mökkiin josta lasketaan liukumäkeä alas!
Minä kyllä sanon siellä leikkikentällä, kun minä ensin ÄITINÄ näytän miten liukumäkeä lasketaan, että : Kyllä isi mahtuu sen verran tänne liukumäkeen, että ISI VOI NÄYTTÄÄ TEILLE MITEN LIUKUMÄKEÄ EI LASKETA!
Parempi tehdä myös ENNAKOIVA SUUNNITELMA niin Tyllerön ja Mössykän ISÄN EI TARVI EDES KUVITELLA, että ME SYRJITTÄIS HÄNTÄ!
Nyt tuli ilmeisesti työ-määräys.
7
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mieheni Holo on kyllä ihana 😘🥰💋💋💋
Hän halusi, että minä olen 41vuotias taas.
Meillä on ilmeisesti jäänyt jotain kesken tuolloin, koska hän näkee minut edelleen noin NUORENA.
Hän halusi määrätä ja minulla ei ollut tuolloin muita ongelmia, kuin MAINE HAITTA TYÖNTEKIJÄ joka syrji suoraan minua ja miestäni Holoa joka olis mielellään tehnyt vaimonsa eli minun kanssa siivous töitä!
Kyllä minäkin olisin tehnyt MIEHENÄNI HOLONA minun kanssa siivous töitä, koska minä sain äitini kautta hyviä siivouksia.
Me ei laskutettu ylihintaa vaikka minä sanoin, että : Minulla on oikeus laskuttaa Helsingin, Espoon ja Kirkkonummen siivous hintoja, koska MINÄ OLEN TEHNYT KOTI- JA TOIMISTOSIIVOUKSIA NOILLA ALUEILLA JA EN OLE SAANUT VALITUKSIA VAAN ASIAKKAAT OLIVAT TYYTYVÄISIÄ!
Inarin kunnassa EI VOI LASKUTTAA HELSINGIN, ESPOON JA KIRKKONUMMEN HINTOJA JOS HE EIVÄT OLE EDES KÄYNEET TÖISSÄ SIELLÄ!
Me HOLOT aletaan siivous yrittäjiksi ja MEITÄ, ette SYRJI JA MEIDÄN SIIVOUS LASKUTUS TUNTI HINTA ON 1500 EUROA JA MEILTÄ KYSYTÄÄN ENSIN, ETTÄ : Onko teillä mahdollista hoitaa tätä siivousta?
Mieheni kyllä hommaa työntekijöitä jos minä en ehdi tai jaksa, koska he saavat tonnin tunnilta ja minä saan 500 euroa, kun pysyn poissa töistä!- Anonyymi00003
Nyt minä ymmärrän miksi minä en voi sietää mieheni Holon mahongin punaisia hiuksia.
Holo oli kaupassa kerran minun kanssa yhtä aikaa ja ei siellä muita asiakkaita ollu, mutta minä olin onneksi menossa jo kassalla. Satuin vilasemaan toiseen suuntaan niin Holo käveli kyykyssä. Olin kyllä alunperin menossa hakemaan jotain sieltä, mutta näin Holon siellä hiippailemssa joten minä päätin poistua kaupasta, koska Holo tutki maailmaa LAPSEN TASOLTA!
Tuon jälkeen Holo meni pikku lapsena punaisilla hiuksilla lääkäriin minun ajalla ja en tietenkään sanonut mitään, koska Holo lääkärinä oli niin loukkaantunut.
Minä en hänen vaimonaan suostunut menemään hänen vastaanotolleen.
FB kunniallisten mielestä se oli kunnian loukkaus käydä mieheni Holon vastaanotolla, kun hän oli lääkärinä.
Minä tiesin itse mitä minä milloinkin tarvin ja Holo kirjoitti reseptin.
Holo sano aina lääkärinä, kun minä lääkäriin : Et saa sairaslomaa!
Holo on kerran antanut minulle 2 viikkoa sairaslomaa ja lääke-kuurin.
Minä hellustelin erään miehen kanssa tuolloin ja lähin sairaslomalla etelä Suomeen hänen luo sairastamaan.
Isommat meni mummolaan ja minä otin nuorimman mukaan.
Sen jälkeen ei ole sairaslomaa tippunut vaan Holo on sanonut, että : Sairaslomaa on turha olla vailla!
Sain sairaslomaa, mutta Holo ilmoitti, että : Olet TARKKAILU POTILAANA!
Olin onneksi itse varannut MT ajan niin Holo ei päässy määräämään!
Minä kävin lääkärissä ja sanoin lääkärille, että : Oot sieki ihan komia ja minun mieheni näköinen, mutta minun mieheni Holo on kyllä paljon komiampi!
Mieheni Holon kanssa kyllä toimeen tulla, kun hän on minun mies ja muistan sanoa hänelle, että : Kyllä oot niin ihana ja rakas!
Saan sentään kääntää pään pois ja sanoa, että : Niin oonkin! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt minä ymmärrän miksi minä en voi sietää mieheni Holon mahongin punaisia hiuksia.
Holo oli kaupassa kerran minun kanssa yhtä aikaa ja ei siellä muita asiakkaita ollu, mutta minä olin onneksi menossa jo kassalla. Satuin vilasemaan toiseen suuntaan niin Holo käveli kyykyssä. Olin kyllä alunperin menossa hakemaan jotain sieltä, mutta näin Holon siellä hiippailemssa joten minä päätin poistua kaupasta, koska Holo tutki maailmaa LAPSEN TASOLTA!
Tuon jälkeen Holo meni pikku lapsena punaisilla hiuksilla lääkäriin minun ajalla ja en tietenkään sanonut mitään, koska Holo lääkärinä oli niin loukkaantunut.
Minä en hänen vaimonaan suostunut menemään hänen vastaanotolleen.
FB kunniallisten mielestä se oli kunnian loukkaus käydä mieheni Holon vastaanotolla, kun hän oli lääkärinä.
Minä tiesin itse mitä minä milloinkin tarvin ja Holo kirjoitti reseptin.
Holo sano aina lääkärinä, kun minä lääkäriin : Et saa sairaslomaa!
Holo on kerran antanut minulle 2 viikkoa sairaslomaa ja lääke-kuurin.
Minä hellustelin erään miehen kanssa tuolloin ja lähin sairaslomalla etelä Suomeen hänen luo sairastamaan.
Isommat meni mummolaan ja minä otin nuorimman mukaan.
Sen jälkeen ei ole sairaslomaa tippunut vaan Holo on sanonut, että : Sairaslomaa on turha olla vailla!
Sain sairaslomaa, mutta Holo ilmoitti, että : Olet TARKKAILU POTILAANA!
Olin onneksi itse varannut MT ajan niin Holo ei päässy määräämään!
Minä kävin lääkärissä ja sanoin lääkärille, että : Oot sieki ihan komia ja minun mieheni näköinen, mutta minun mieheni Holo on kyllä paljon komiampi!
Mieheni Holon kanssa kyllä toimeen tulla, kun hän on minun mies ja muistan sanoa hänelle, että : Kyllä oot niin ihana ja rakas!
Saan sentään kääntää pään pois ja sanoa, että : Niin oonkin!Minusta tuntuu, että minun mieheni Holo ja hänen työkaverinsa kävelevät suut korvissa kohta ja he sanovat, että : Meidät vaimot tekivät sentään töitä jotka TEIDÄN VAIMOT JÄTTIVÄT TEKEMÄTTÄ!
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minusta tuntuu, että minun mieheni Holo ja hänen työkaverinsa kävelevät suut korvissa kohta ja he sanovat, että : Meidät vaimot tekivät sentään töitä jotka TEIDÄN VAIMOT JÄTTIVÄT TEKEMÄTTÄ!
Koltta Poliisi Holon ja Vaseniuksen vaimot ja Poliisi Titta Rasmus sekä miehensä Justus Repo eivät ole mukana eikä ole myös Hevos poliisit, koska he edustavat ELÄIMIÄ!
Me ollaan IHMISOIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA EI ELÄINTEN OIKEUKSIEN EIKÄ ALKOHOLISTIEN!
Me ei suostuta edes edustamaan muita, kuin Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA jotka EI OLLA ELÄIMIÄ EIKÄ ALKOHOLISTEJA!
Joutessamme saatamma kyllä kääriä sätkän ja poltella samalla, kun kattelemme mitä ne toiset puuhaa. Nuuskaa saa toki turjakkeet myös käyttää, koska nuuskaan käytetään tupakkaa myös!
- Anonyymi00005
Ig ssa oli laulaja jani wikholm pannut että on ollut 2v 1kk psykiatrisella osastolla ja nyt voi paremmi n!!
- Anonyymi00006
Tuohan on hyvä jos ihminen ymmärtää apua hakea ja hakeutua hoitoon.
Olen minäkin kunniaton paska Holo auttanut ihmistä pääsemään hoitoon sekä tutkimuksiin, niin hän sai apua ja oikean lääkityksen. Tosin FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ TUOKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS.
Heidän mielestä hänen olisi pitänyt antaa tappaa itsensä ja monia muita. Pahimmassa tapauksessa hän olis voinut tappaa koko kylän jos minä en olis ymmärtänyt, että nyt on parempi saada hänet hoitoon ja vähän äkkiä.
FB KUNNIALLISET OVAT HEITÄ JOTKA TIETÄÄ ASIAT PAREMMIN MITÄ LÄÄKÄRIT JA POLIISIT JOIDEN KANSSA YHTEISTYÖ SENTÄÄN TOIMII JA YMMÄRRETÄÄN, ETTÄ JÄRJEN KÄYTTÖKIN SUOTAVAA.
Vaikuttaa vähän siltä, että Inarin kuntakin on halukas aloittamaan SIIVOUS-TALKOOT HOLON KANSSA. - Anonyymi00007
Vink vink
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181