Ostin viikonlopun kunniaksi muka hyvää ruokaa valitsemalla
KOKKIKARTANON valmisruoka-annoksen YLIKYPSÄ NAUDANRINTA JA PAAHDETUT PERUNAT.
Ylikypsä valmistajalla tarkoittanee kai sitä että lihaa on todella kypsytetty auringossa rutikuivaksi ja sitkeäksi kötöstykseksi mitä vaivoin sai veitsellä syiden suuntaan paloiteltua parin millin paksuisiksi siivuiksi että uskalsi pureskella pieneksi ilman kurkkuun juuttumista.
Miksi tällaista pitää tarjota ihmisille?
OLIPA PETTYMYS!
9
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä tulis mieleenkään ostaa eineksiä. Paistoin kokonaisen broilerin uunissa ja tein paistoliemestä kastikkeen ilman, että lisäsin rasvaa ja tupperwaren riisinkeittimessä mikrossa keitin jasmin riisiä. Herkkua.
- Anonyymi00002
Broileri on hyvää mutta jostain syystä minulla tulee aina lievä pahoinvoinnin tunne kun olen syönyt esim. broilerinkoiven. Sen takia olen alkanut karttamaan broileria.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Broileri on hyvää mutta jostain syystä minulla tulee aina lievä pahoinvoinnin tunne kun olen syönyt esim. broilerinkoiven. Sen takia olen alkanut karttamaan broileria.
No miksi ostat valmiiksi paistettuja? Mausta ja paista itse niin kuin minäkin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No miksi ostat valmiiksi paistettuja? Mausta ja paista itse niin kuin minäkin.
Samaa tavaraahan se on, paistoi itse tai ostaa valmiiksi paistetun.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaa tavaraahan se on, paistoi itse tai ostaa valmiiksi paistetun.
No ei sentään ihan saamaa. Itse maustettu ja paistettu maistuu paremmalta.
- Anonyymi00006
Ettei kyseessä ollut afrikkalainen biltong-liha?
- Anonyymi00007
ANTAKAAS IHMISET HYVIÄ VINKKEJÄ VAPPU_MENYYKSI!
- Anonyymi00008
Hot doggeja, coleslaw salaattia ja perunasalaattia. Juomaksi simaa. Jälkiruuaksi kovaa simaa ja munkkeja.
- Anonyymi00009
Ostit viikonlopun kunniaksi mikroaterian 😂😂😂 hyvä elämä sulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684