Joka laulaa 🕊. HÄN laulaa ☝️. Pidän 😊. Onneks se kuuluu kämppääni. Aattelin ensin kuunnella musiikkia mutta tää huilutus pesee kaikenlaisen musiikin alleen 100-0. Luonto ja luonnollisuus, spirituaalinen yhteys luontoon. Luonnonrauha. Niiden vuoksi mä synnyin.
Sitä vastoin Jumalan hylkääminen, Jumalana leikkiminen, sodat, luonnottomuus (teknologia/Matrix) ovat ihmiskunnan tuottamaa 💩, ei muuta. Jälkimmäinen realm ei voisi vähempää kiinnostaa mua (eikä sen pitäisikään). On mulla herkkäkin puoli, kuten aloituksestani nähdään 🙂. -💊-.
Veikkaisin mustarastasta
15
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin rakastan luontoa.
- Anonyymi00003
Ykseys universumiin. Kosmokseen. Se on se juttu. Kuunnella luonnon ääniä kun ne ovat tässä maassa niin harvinaisia. Jos täällä olisi ötököitä talvisin niin olisi lintujakin. Kylmyys ja pimeys ovat omat rasitteensa. -💊-.
- Anonyymi00002
Minulla tuli talvella talitiainen sisälle. Se vähän harmitti.
>Simiti<- Anonyymi00004
Pääsikö ulos? Jos lintu eksyy pakkasesta sisäilmaan niin se menee helposti lämpöshokkiin ja menehtyy. Lintu pitää viedä takaisin kylmään jos se eksyy sisälle. Tämä pätee ainakin pikkulintuihin. Mistäkö tiedän? Pikkulinnut lauloi. Mä en "laulais" tosipaikan tullen toisista ihmisistä. -💊-.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pääsikö ulos? Jos lintu eksyy pakkasesta sisäilmaan niin se menee helposti lämpöshokkiin ja menehtyy. Lintu pitää viedä takaisin kylmään jos se eksyy sisälle. Tämä pätee ainakin pikkulintuihin. Mistäkö tiedän? Pikkulinnut lauloi. Mä en "laulais" tosipaikan tullen toisista ihmisistä. -💊-.
Kyllä pääsi ulos kun pidin ovea ja ikkunaa auki. Vähän hätääntenyynä se kuitenkin pörräsi.
>Simiti<
Mustarastas on myös mun lemppari, kun sillä on todella kaunis ja erottuva lauluääni. 🙂
- Anonyymi00005
Se oli hetken ajan hiljaa auringonlaskun aikaan ja sitten aktivoitui uudestaan. Satakielet saapuvat alle kuukauden päästä. Joskus olen nähnyt käen vaikka se oli lopettanut kukuntansa. Lentävä käki näyttää haukalta. Satakieli ja käki lopettavat kukkumisensa juhannuksen aikoihin. -💊-.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se oli hetken ajan hiljaa auringonlaskun aikaan ja sitten aktivoitui uudestaan. Satakielet saapuvat alle kuukauden päästä. Joskus olen nähnyt käen vaikka se oli lopettanut kukuntansa. Lentävä käki näyttää haukalta. Satakieli ja käki lopettavat kukkumisensa juhannuksen aikoihin. -💊-.
Olen kuullut käen kukkuvan jopa heinäkuussa, mutta en tiennyt laskea kertoja. Vanha kansa sanoo, että siitä voisi laskea elinvuotensa. En edes haluaisi tietää niitä.
- Anonyymi00010
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen kuullut käen kukkuvan jopa heinäkuussa, mutta en tiennyt laskea kertoja. Vanha kansa sanoo, että siitä voisi laskea elinvuotensa. En edes haluaisi tietää niitä.
Käki olalle herättämään päivään aina kesäaamuisin? Se varmaan kukkuisi yöllä ja nuokkuisi päivät 😁. Mut hei, hörhön vuorokausirytmi 🤷♂️. Täytyyhän sitä valvoa öitä kun on ne futiskisatkin eesä. Hienoin lintu 🤔? Riikinkukko on liian ilmeinen vaihtoehto. Khyl toi mehiläissyöjä on aika fantsu ilmestys. https://fi.wikipedia.org/wiki/Mehiläissyöjä . -💊-.
- Anonyymi00006
How about the CREATOR of whole universe and kosmos?? Never thought about it?
- Anonyymi00007
Kaikki filosofia on viime kädessä spekulaatiota. Silti joihinkin asioihin kannattaa elämässä uskoa. Hyvyys vs. pahuus-välinen dualismi on yksi sellainen. Kun maailmaa kattelee niin johtohenkilöillä on todellakin pallo hukassa moraalitajun kanssa.
Mut tästä ei pidä kyhätä perus negaatiosävytteistä keskustelua. Atomien välissä on tyhjää ilmaa eli simulaatioteoria on vahva kandidaatti. Eli koska atomien välissä on tyhjää tilaa niin niiden välinen koheesio perustuu sähkömagneettiseen vuorovaikutukseen. Entä painovoima? -💊-.
- Anonyymi00009
Kyllä käki kukkui joskus aivan kesäkuun lopussa. Joka kesä pitää kuulla aina vähintään satakieli, käki, kehrääjä ja ruisrääkkä. Mustarastaan kuulee väkisin.
Kuikka ois hyvä mutta en elele sisävesillä niin ei se oo niin just. Ruisrääkkä näytti lennossa ankanpoikaselta. Lintukirja valehtelee. -💊-. - Anonyymi00011
Myyräntyötä. https://www.youtube.com/watch?v=jVDjjaYYxSs . Näin ton videon joskus. Äsken youtube ehdotti huvikseen yhtä toista myyränkaivuuvideota, joka oli tää. https://www.youtube.com/watch?v=DijsCKikl1U . Virossa nurmikoilla näkyi mylläyksiä kun olin siellä kesällä ennen kuin maailmanloppu tuli. -💊-.
- Anonyymi00012
Itse tykkään puolalaisten suhtautumisesta majaviin: https://www.youtube.com/shorts/NZFjXfqVl5w
-;-) - Anonyymi00013
Minulla oli kerran hamsteri. Se meni ihan hukkapiiloon
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691