Et ymmärrä ja sitä rataa.
Et pysty edes ystävyyteen saati siihen.
10
203
Vastaukset
- Anonyymi00003
Minusta ystävyys on ihmisyyttä ja tunteita, toisen huomioonottamista ja ymmärtämistä, toisesta aidosti ja vilpittömästi pitämistä. Ei mitään hyväksikäyttöä, ei millään tavoin, ei edes rahallisesti. Rahaa voi olla, mutta se ei pidä olla vaikutin tehdä tai jättää tekemättä asioita.
- Anonyymi00009
Tehdä tai jättää tekemättä? Ilmaiseksi ystävyyden nimissä? En nyt ymmärrä
- Anonyymi00004
Haluaisin ystävän!
- Anonyymi00005
Oon niin yksin!
- Anonyymi00006
Oletkohan yrittänyt ystävyyttä hieman väärälla tavalla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oon niin yksin!
Haluaisin jeesarin elämääni. Se tuntuu ihanalta, kun mies tahtoo auttaa minua ja tykkää vielä minusta. Sit mä kokisin hänet tärkeäksi. Vapaaehtoisia?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Haluaisin jeesarin elämääni. Se tuntuu ihanalta, kun mies tahtoo auttaa minua ja tykkää vielä minusta. Sit mä kokisin hänet tärkeäksi. Vapaaehtoisia?
Eiköhän noita "ihannemiehiä" rahakasan kanssa löydy kuin sieniä sateella.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletkohan yrittänyt ystävyyttä hieman väärälla tavalla.
Oon vaan huumorintajuinen. Mutta en pahalla. Yritän löytää elämästä naurua. En tiedä, kaikkiin ei iske, mut oikeasti oon kiva. Mua on kehuttukin, että olen lämmin ihminen, jut viime lauantaina yks sanoi. Sanoi, että tämä kaikki on kohtuutonta sulle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eiköhän noita "ihannemiehiä" rahakasan kanssa löydy kuin sieniä sateella.
Rahamies ei auta. Se on herrojen kanssa piian työtä.
Et kerkiä pyytämään apua kun sinä olet se joka tekee kaiken. Herra on herra - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oon vaan huumorintajuinen. Mutta en pahalla. Yritän löytää elämästä naurua. En tiedä, kaikkiin ei iske, mut oikeasti oon kiva. Mua on kehuttukin, että olen lämmin ihminen, jut viime lauantaina yks sanoi. Sanoi, että tämä kaikki on kohtuutonta sulle.
No hyvä. Pitää kuitenkin muistaa. Jos olet tehnyt miljoonalle ihmisille hyvää ja teet yhdelle jotain pashaa, niin tasosi on tasan tarkkaan se pashan tasolla, ihan vaan realismin kukkasen heitän. Jos jollekin ihmiselle tekee kerrankin pahaa, voi sen saman tehdä uudestaankin joko samalle tai eri ihmisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181