Olet ollut rakastunut?
Montako kertaa Elämässä
67
680
Vastaukset
Vain kerran olen rakastunut ja rakastanut. Entä sinä, ap?
- Anonyymi00005
Piti laskeskella. Kolme kertaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00005 kirjoitti:
Piti laskeskella. Kolme kertaa.
Itse kysyisin, minkä kukakin toteaa rakastumiseksi siinäkin voi olla paljon eri variaatioita?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Itse kysyisin, minkä kukakin toteaa rakastumiseksi siinäkin voi olla paljon eri variaatioita?
”Siinäkin voi olla eri variaatioita”
Sehän lähtee siitä mitä itse rakastumiseksi ajattelet. Eikö ole sinun tunteesta kysymys?
- Anonyymi00001
Voi kuule.
- Anonyymi00002
Ihastunut niin monta kertaa, etten osa laskea. Rakastunut ehkä 4-5 kertaa 2 kertaa rakastanut. Ja puhun nyt siis naisista, jotka eivät ole sukua.
- Anonyymi00043
Viimeisimmän jälkeen onkin mennyt monta vuotta jo, etten ole antanutkaan itseni rakastua. Silleen heittäytyä sen fiiliksen vietäväksi ja hullaantua toiseen joka solulla. Ihastua saatan yhä, mutta pikkuhiljalleen joku minussa saa vetämään käsijarrua takapenkiltä pikkuhiljaa, niin että hurjastelu hiipuu kuin alsmäkihurjastelu potkurilla hiekoituksen kohdalla.
- Anonyymi00003
kun kokeilin kysyä botilta että mikä yhteys väreillä hopea musta.
- Anonyymi00004
En kai kertaakaan, vielä. Limerenssiä ei lasketa, se on yksipuolista.
- Anonyymi00033
Ajattelen samoin, minusta rakastuminen vaatii sitä, että tunne oltava yhteinen. Siten itselläkin vielä nolla, mut olen ikinuori kuuskymppinen, ettei ole mitään hätää, vielä ehtii.
- Anonyymi00044
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ajattelen samoin, minusta rakastuminen vaatii sitä, että tunne oltava yhteinen. Siten itselläkin vielä nolla, mut olen ikinuori kuuskymppinen, ettei ole mitään hätää, vielä ehtii.
Hyvä asenne, respect!
- Anonyymi00006
Monta kertaa tietenkin.
- Anonyymi00007
Kerran matkallani palanut, toisen kerran hiljaa hiipunut :)
Olen ollut pari kertaa tulisesti rakastunut. Useamman kerran ihastunut. Olen saanut oman osani toteutumattomista unelmista ja sydänsuruista.
Kerran tuntui, että sydän särkyy ja koko maailma hajoaa. 💔 Tätä murhetta kesti noin 2 vuotta. Henkisen kasvun vuodet.
En särkyny, en hajonnut. Olen edelleen oma ehjä itseni. 😊- Anonyymi00008
Kaksi kertaa. Myöhemmin olen oppinut rakkaudesta enemmän ja sanoisin, että kaikki rakkauden elementit eivät olleet noissa rakkauksissa täysin kohdallaan, mutta se oli tunne sillä hetkellä. Tietääpåhån kykenevänsä tuntemaan 😊 Pari kertaa olen ollut toivottomasti ihastunut.
Aletheias - Anonyymi00009
Saatan ihastua päivässäkin monia kertoja. Haaveilla jostain miehestä jonka näin. Mutta näin jälkikäteen. En usko että olisin oikeasti rakastanut ikinä ketään. Rakkaus on suuri ja sellaista miestä en ehkä ole vielä tavannut. Mutta valttikortti saattaa olla jo näkösällä. Ei siitä sen enempää😁
- Anonyymi00010
En uskalla siitä edes kertoa koska se asia on niin uskomaton☺️💕
Ihastunut varmaan kymmenen kertaa, mutta rakastunut ehkä 2-3 kertaa. Ihan ekan tyttöystävän kanssa 16-vuotiaana, kesän 2019 tyttöystäväoletettuun, ja ex-muijaan.
- Anonyymi00011
Liiankin monta kertaa tähän ikään mennessä ehtinyt.
- Anonyymi00012
niin toivoisin että jos on joku tyttö että ei olisi sekaantyunuty noihin TRIAD
https://en.wikipedia.org/wiki/Triad_(organised_crime)
kun niin jnotain hauskoja mnusiikkeja ajattelin vaihgyaa - Anonyymi00013
Ehkä yhden - lievästi.
Siis jos koneita tai laitteita ei lasketa :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00014
Ehkä kolme kertaa kunnolla rakastunut, muuta 97 kertaa on olleet enemmänkin ihastumisia.
- Anonyymi00015
Kyllä kolmesti muutta turhaan.
- Anonyymi00016
2 tai 3 kuinka sen nyt ottaa se yksi oli ehkä vaan syvä ihastuminen.
- Anonyymi00017
Yhden ainoan kerran. Ja se parisuhde kesti melkein 30 vuotta! Jo silloin kun erosimme minun aloitteestani, päätin etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa ja se päätös on pitänyt ja tulee aina pitämään! Pelkkä ystävyys on haaveena suunnilleen ikäiseni vanhemman miehen kanssa! Pidän vain ikäisistäni miehistä!
- Anonyymi00019
En oman lapseni ikäisistä!
- Anonyymi00028
No minkäs ikäistä tätihenkilöå sitten palstaäijä esität kun olet kerran nääs kerinnyt jo kolme vuosikymmentä leipääntyä
- Anonyymi00018
Kerran.
- Anonyymi00020
En kertaakaan enkä usko pystyväni rakastamaan mustasukkaisuuteni omalla tavallaan jopa estää sen mielestäni tavallaan haluan omistaa toisen mutta tiedostan kuitenkin ettei toista voi omistaa mikä tarkoittaa ettei toista voi kieltää estää tai rajoittaa lähtemästä jos ei toinen halua olla yhdessä käytös/kohtelu mielestäni osoittaa sen arvostaako toinen sitä jonka kanssa on tai edes välittääkö sen verran edes ettei tätä pettäisi itselleni omaa oloani helpottaakseni on mielestäni suhteessa helpompaa kohdella toista samoin kuin tämä kohtelee minua (yhtä välinpitämättömästi) eli siis syytä aina miettiä onko valmis parisuhteeseen tai minkäänlaisen suhteeseen se on aina sitoumus enempäähän ei voi kukaan luvata kuin yrittää parhaansa en mäkään ole koskaan luvannu mitään sen enempää kenellekkään tämän takia kai korostunee se että pari joka on yhdessä arvomaailma olisi mahdollisimman samankaltainen muutoin on aivan varma ettei yhteenotoilta välty ainakaan toinen on mitä luultavammin kykenemätön ymmärtämään toista se miksi mä olen millainen olen johtuu siitä että elämällä on taipumus tehdä ihmisestä kyyninen kylmän jouiduin itse itsestäni tekemään suojellakseni itseäni ja lapsiani kyyninen ihmisestä tulee pettymysten myötä väkisinkin ja luulen että se hetki kun joutuu itse itseensä pettymään on se mikä lannistaa monen lopullisesti johtuu suurista luuloista luulee pystyvänsä enempään kuin mitä pystyykään ilman kykyä oppia ihminen ei pysty yhtään mihinkään muuhun kuin matkimaan esi-isiltämme perittyä olemme jotain sukua apinoille en tiedä kuka oli se ensimmäinen joka yhtyi apinan kanssa josta seurauksena oli jälkeläinen on muka tutkittu ettei ole mahdollista ettäkö ihminen pystyisi hedelmöittämään apinan en ihmettelisi vaikka ihminen pystyisi hedelmöittämään jopa koirankin pitäs kysyä joltain joka on koiran kanssa juoksuaikaan yhtynyt että onnistuiko hedelmöitys
- Anonyymi00022
Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään! Ja en jaksa vaikeita ihmisiä, koska lasteni isä oli sellainen! Pidän kiinni omasta rauhasta ja siitä, että pelkkä ystävyys on vain mahdollista ikäiseni miehen kanssa! En enää koskaan halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa! Haluan asua yhdessä nuorimman poikani kanssa ja ikäiseni ystävän kanssa vain harrastasimme liikuntaa yhdessä ja mahdollisesti teatterissa käyntiä ja muuta mukavaa yhdessä liikkumista!
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään! Ja en jaksa vaikeita ihmisiä, koska lasteni isä oli sellainen! Pidän kiinni omasta rauhasta ja siitä, että pelkkä ystävyys on vain mahdollista ikäiseni miehen kanssa! En enää koskaan halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa! Haluan asua yhdessä nuorimman poikani kanssa ja ikäiseni ystävän kanssa vain harrastasimme liikuntaa yhdessä ja mahdollisesti teatterissa käyntiä ja muuta mukavaa yhdessä liikkumista!
Tässäkään palstaäijän narratiivissa ei taida stemmata panettelun kohteen lapsiluku kuten esim 12 lapsen äipän valtakuntahahmon kohdalla. Ens kertaan sitten mestarit. T
En kertaakaan ja luulen että aikaikkuna moiseen on sulkeutunut aikoja sitten. Ei elämässa kaikkea voi saada.
Juu, samoin, ja oot ihan oikeilla jäljillä. Kaikkee ei voi saada. Täytyy keskittyä siihen mitä on.
En kuitenka nää mitää ongelmaa välillä vähä uneksia rakkaudesta. Sitten taas ylös ja jatkaa päivän hommia.JeroP kirjoitti:
Juu, samoin, ja oot ihan oikeilla jäljillä. Kaikkee ei voi saada. Täytyy keskittyä siihen mitä on.
En kuitenka nää mitää ongelmaa välillä vähä uneksia rakkaudesta. Sitten taas ylös ja jatkaa päivän hommia.Minulla on melkoisesti kulunut aikaa sisäistää ja tavallaan hyväksyäkin se, että en itse ole sellainen ihminen, johon ihastutaan tai rakastutaan. Ja sitten on pitänyt pohtia sitäkin, että pitäisikö jollakin tapaa yrittää muuttua sellaiseksi. Mutta luulen että on paljon helpompi olla sellainen kuin on, kaikessa hyvässä ja pahassa.
Ja vanhemmiten itsekin ihastuu yhä harvemmin ja vaikeammin.
- Anonyymi00021
Yhden. Nyt. ❤️ naiselta
- Anonyymi00023
En osaa sanoa kuinka monta kertaa olen rakastunut. Mutta osaan sanoa että kolme kertaa olen rakastanut. Viimeisin rakkaus ei koskaan pääty (kyseessä tietenkin lapseni), tai niin ainakin vakaasti uskon...
Ehkä kuitenkin olen rakastanut omia vanhempia, ainakin joskus. 😆 eli viisi. - Anonyymi00024
Ex vaimooni ja nyt toisen kerran lyö korville ja kovaa ja se saa riittää minulle!
- Anonyymi00025
Olen ihastunut ja rakastunut varmasti monta kertaa. Rakastuminen ei vaan ole johtanut rakkauteen. Yhtä ihmistä olen rakastanut ja rakastan edelleen. Häntä en saanut, kuin pieniksi hetkiksi. Ei sille voi mitään ja rakkautta on myös muunlaista, kuin romanttista.
- Anonyymi00026
Miten erottelet ihastumisen ja rakastumisen toisistaan?
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eihä tommost eroo osaa tehä ees nainen Gruusiasta. Ne vaan paikalliset ihan vakiintumattomat luulee sillei, ku se ojjo muuttunu kansanperinteeks.
Kummä ihanoiduin 66 miljoolaa vuotta sitte Tuttotri'ikseen, sillo kyl soli tulta ja tappuraa ja salamatki leimahteli. Onneks sen luut löyty niiku samast paikast ja ne pumppas senki henkiin, niet mollaan voitu jatkaa heettailuu.- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ihastuminen on kevyttä, mutta tuo hyvän mielen. Rakastuminen on sitä, että herättää kiinnostusta enemmän tutustua ja saa sukat pyörimään jaloissa. So simple as that.
Olen rakastunut niin tuhottoman monta kertaa, ettei ole mahdollista kertoa lukua. Mutta yhdyntään ne ovat johtaneet vain kahden kanssa, joista toinen on suloisellinen vaimoni.
Erityisen voimakkasti rakastuin lukion rinnakkaisluokan tyttöön, mutta hän kieltäytyi enemmästä ja halusi vain 'styylata' eli esiintyä minun kanssani. Vielä silloin, kun olin jo ihanoitteellisesti naimisissa, podin tuskaa tämän tytön menettämisestä.
Runsaan kahdenkymmenen vuoden päästä tapasin hänet uudestaan, ja hän osoittautui ihan tavalliseksi tytöksi. Kupla puhkesi. -exKynis.mi- Anonyymi00029
en varmaankaan vielä ikinä oikein, ehkä kun täytän 158 voin kokwa 3ensieakkauden, jos JumALA SUO
mutta niin joku juttu tyttösille, joku hiuskiinne Wella-Ultra Strong, vAAHTOMAINEKAN ON. - Anonyymi00030
Joskus aikanaan luulin, etta pari kolme kertaa. Kunnes sitten oikeasti rakastuin ja tajusin, että tasan vain sen yhden kerran.
- Anonyymi00031
pitäisi olla noin 53435 kpl moniydin pe4oaw3ssoeia jottya voisi ajaye3lla jotain nuoetwn naistenkinb asioita.
Minä yeirän kyllä jorwnkibn hauskasti auttaa heitä.. kun jos pystyn' - Anonyymi00035
Kerran, 43-vuotiaana.
- Anonyymi00036
https://www.facebook.com/reel/1491850455845507 ehkä kerran, yli 20 v sitten mutta se ite aloitti viehkoittleun ja oli vielä alaikäinen silloin minua 5 v nuorempi. Vaikutin kai käytökseltäni sellaiselta että olisin hänestä kiinnostunut mutta olen niin taidoton kuitenkin plikkojen seurassa aina ollut ja koulukiusattuhi, etten osannut alkaa millekään sen kansa enkä oikeestaan vastannut kuinkaan hänen liehittelyihinsä. mielissäni toki olin ja yhtä plajon äimistyksessä koska en voinnut tajuta kuinka amiksen somin plikka minsuta tylsästä prillikallesta viehättyi niin
- Anonyymi00037
Kiusallinen sana ja nolokin, ei seitana. Koetan aseksuaalistaa itseni, en halua rakastua. olen syntinen, penseä, rakkaudeton ja ilkeä
Romanttisesti? En kertaakaan. Kuten olen aikaisemminkin kertonut, koen olevani tältä osin rikkinäinen ihminen. En tiedä osaanko rakastua romanttisesti.
- Anonyymi00042
Semantiikkaa. Mistä olet muodostanut käsityksen "romanttisesta rakkaudesta"? Muiden kertomuksista? Elokuvista? Rakkauslauluista? Miksi kokisit olevasi rikkinäinen? Ei se ole osaamisjuttu pohjimmiltaan ollenkaan. Jokainen tuntee tavallaan, eikä rakastumisen tehoja, laatua ja määrää voi mitenkään vertailla keskenään ihmisten välillä. Ole sellainen kuin olet.
Anonyymi00042 kirjoitti:
Semantiikkaa. Mistä olet muodostanut käsityksen "romanttisesta rakkaudesta"? Muiden kertomuksista? Elokuvista? Rakkauslauluista? Miksi kokisit olevasi rikkinäinen? Ei se ole osaamisjuttu pohjimmiltaan ollenkaan. Jokainen tuntee tavallaan, eikä rakastumisen tehoja, laatua ja määrää voi mitenkään vertailla keskenään ihmisten välillä. Ole sellainen kuin olet.
Tarkoitan sellaista rakkautta, että sitä haluaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa. Omistautua toisilleen ja olla pari. Mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Monesti miettinyt asiaa, mutta kun kaiken järjen mukaan kaikin puolin ihana halukas naikkonen ilmaantuu maisemiin, en vain tunne tuota yhteyden halua. Lähinnä ärsyynnyn toisen seurasta ja haluaisin vetäytyä omiin oloihini. Ajattelin aina että vielä joskus kohtaan ihmisen jonka seuraa siedän, mutta sitä ei ole tapahtunut. Nyt alkaa ikä tulemaan vastaan ja olen pikkuhiljaa haudannut koko ajatuksen.
Minulla on paljon muulla tavalla rakkaita ihmisiä elämässäni. Ja tuota vanhemmuuden toiveen tunnetta olen saanut kokea hellimällä sukulaisten lapsia. Mutta ainahan se ajatus on takaraivossa, että olisi kiva kun olisi omia lapsia. Mutta en tiedä haluaisinko edes oikeasti omia lapsia. Olisin varmaan poissaoleva isä, enkä haluaisi lapseni kokevan ettei isä ole läsnä.
Tuntuu hölmöltä painia tällaisten asioiden kanssa vielä tässä iässä. Uskonkin että maallinen taivallus kerkeää loppua ennen kuin löydän kysymyksiini vastauksia. Ehkä minut on vain tarkoitettu yksinäiseksi kulkijaksi. Onneksi suvun jatkmaninen tai sammuminen ei ole harteillani, sillä muut ovat jo hoitaneet sen velvollisuuden, joten siltä osin olen kepein mielin.
- Anonyymi00038
Suorasuinen jo eläkeiän kynnyksellä silloin ollut tuntiopettaja sanoi lukiossa luokan kuullen etten välitä tytöistä, n 25 vuotta sitten. Seurasi hiljaisuus mutta muuan luokan suosittu vitsipoika hörähti ja puoliääneen toisti kuulemansa. Olisin tahtonut irrota kehoistani ja pajeta karkuun näkymättömänä henkiolentona mutten ilmaissut oloani kuinkaan. Täten yhä vieläkin vierastan ajatusta siinttä että voisin olla rakastunut. Inhoittaa ja okseittaa rakastumisen ajatteleminenkin ja sitten kun viitisen vuotta tuon tölväisyn kuulemisen jälkeen meinasin alkaa rakastuilla muudanteen tyyppiin, olin pahassa ahdistuksessa ja yhtä isossa mielihyvässäkin.
Eihän siintä mitään kehkeytynyt, tämä minusta kinsotunnut kehui pylleröäni tupakointikaiffareittensa kuullen kun ohi pyyhälsin kerran, mutta en ollut huomaavinani. Siihen taisivat loppua ne hänen yrityksensä. Se oli aika piinainen tammikuu vuonna 2005, minulle tahdittomalle impipojalle - Anonyymi00039
Kun nyt saisi aikaiseksi rakastua edes Jeesukseen niin ei tarttisi ainakaan helvettiin mennä, mutta ei hän ketään itseensä pakoita rakastumaan eikä taivaaseen tulemaan. Silti tuntuu aika tylsältä etsiä ensin Jumalan valtakuntaa kun on jääneet toteutumatta kaikki teiniajan normaalit jututkin ja luonnollisesti myöskin tyttöystävyydet, seurustelut, avoliitot, avioliitot. Muuta ku 30 vuotta runkkailua ja suurin osa siitäkin pitkin hampain, huonolla omatunnolla. nyt olen onneksi saannut pideltyä itseni irti käteenvedosta yli 4 kk koska eplkään joutuvani taas jonkinlaisen onnettomuuden kourriin tahi aiheuttajaksi, jos sortuisin edes kerran onaniaan
- Anonyymi00041
Tarpeeksi monta kertaa. Ei sitä loputtomasti riitä mielenkiintoa moiseen.
- Anonyymi00045
Viisi kertaa. Ihastunut lukuisia kertoja.
- Anonyymi00046
758 kertaa ja kaikki kirjoilla pappilassa!
- Anonyymi00047
Oikein vaikeita kysymyksiä mihin ei ole olemassakaan oikeaa vastausta, teinitytöt voivat sellaisia.
Minua jutut kaupungin taksikuskien kanssa, mitä juttuja, hauskoja... esim. että mitä reittiä haluaisit että menemme... hauskoja juttuja, sinänsä.. - Anonyymi00048
joskus niin monestikin yritän autaa nuoria naisia, jos näen että jotain masentaa, jutuillani jotain, onnistunkin aika usein auttamaan.
siis en yleensä, nyt ollut noita armeijan ihmisiä, sellaista, heidän kanssaan juttujakin, yhtä hauskoja.
t- Luti From Hell.
musiikki: Ronnie Dio, Black Sabbath, War Pigs. - Anonyymi00049
joku varusmies oli kirurgin vastaanotolla... aloimme vähän kovempaankin ääneen keskustelemaan jotai droodien torjunta tekniikoista... lääkäriä jonottamassa.
Joku barusmies.. katysoi meitä vähän... nooh mitä juttuja, mutta hänet kai määräyyy käymään llääkärillä.... katsoi vähän pitkään meitä mitä juttua.. - Anonyymi00050
jossain sairalan käyvän upseerit juttelevat droonien torjunnan tekniikoista...
- Anonyymi00051
jonkun vanhemman upseerin kanssa sairaaladda... droonien tuhoamisjuttuja, pelasin vanhalla puhelimella samaan aikaan jotyan tien len -pokerityyppistä peliä, lääkäriä odote3llessa...
Mutta ihan joo hauskoja juttuja armeijan upseerien kanssa voi olla. - Anonyymi00052
heitä nopalla numeroa niin saat totuuden tietoosi
- Anonyymi00053
viisikymmentä vuotta lähestyy kovaa enkä vielä ole kertaakaan rakastunut
- Anonyymi00054
Kerran. Ollut n kuusivuotta aktiivista. Jännää on koko ajan.
- Anonyymi00055
Muutaman kerran pitkästi ja sopivasti.
Onneksi en oo sarjarakastuja.
Vilma - Anonyymi00056
Sarjaan voi rakastua. Lisäksi puolivälissä ja esim puolimatkassa. Molempiin saattaa jäädä ikuisesti. Tämä on vakavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689