Mutta ei sittenkään, kun näki mut.
Oonks mä joku rakkauden tappaja vai?
Nuoripari pusi pusi
17
279
Vastaukset 17
Botti boisti erään kommentin, vaikka ihan asiallinen huomio häneltä.
Mutta ihan toisella puolen tietä olin ja fiksusti vaan syjäsilmällä katoin.- Anonyymi00002
Olet, rakkaus pakenee sinua... ja katoaa muiltakin joilla se jo on....
- Anonyymi00003
On se tylsää, keskittyminen häiriintyy, jos joku näkee pusipusin.
- Sheena- Anonyymi00004
JeroP kirjoitti:
Juu oon huomannu, ja toisille vaikuttaa enempi ku toisille.
Persoonallisuuskysymyskin. Ja käytös, ottaako toiset huomioon.
- Sheena
- Anonyymi00005
Olivat tekemässä jotain luvatonta.
xLiner - Anonyymi00006
Volvo etenee
- Anonyymi00007
Breivik saapuu
- Anonyymi00008
Oikeassa oli
- Anonyymi00009
ilmaston yleinen viileneminen aihweuttaa sen että kohta on juhaksena, keskikesälläkin pqakkasia
Juu ja se viileneminen tappaa lopunkin rakkauden. Muistatte kuinka rakastunu olin viime keväänä, puuttu vaan se kohde. Kylmä alkukesä hyydytti ne tuntemukset.
Loppukesästä lämpöö sitten riitti. Ja sitten päätinkin, että hyvä näin.
Ei et ole..
- Anonyymi00010
Jos se olisi ollut sellainen kielletty suudelma..
No et oo! Toiset eivät vain tykkää antaa hellyydenosoituksia julkisesti. Salaa ja katseilta piilossa vain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561