Mutta ei sittenkään, kun näki mut.
Oonks mä joku rakkauden tappaja vai?
Nuoripari pusi pusi
17
263
Vastaukset
Botti boisti erään kommentin, vaikka ihan asiallinen huomio häneltä.
Mutta ihan toisella puolen tietä olin ja fiksusti vaan syjäsilmällä katoin.- Anonyymi00002
Olet, rakkaus pakenee sinua... ja katoaa muiltakin joilla se jo on....
- Anonyymi00003
On se tylsää, keskittyminen häiriintyy, jos joku näkee pusipusin.
- Sheena- Anonyymi00004
JeroP kirjoitti:
Juu oon huomannu, ja toisille vaikuttaa enempi ku toisille.
Persoonallisuuskysymyskin. Ja käytös, ottaako toiset huomioon.
- Sheena
- Anonyymi00005
Olivat tekemässä jotain luvatonta.
xLiner - Anonyymi00006
Volvo etenee
- Anonyymi00007
Breivik saapuu
- Anonyymi00008
Oikeassa oli
- Anonyymi00009
ilmaston yleinen viileneminen aihweuttaa sen että kohta on juhaksena, keskikesälläkin pqakkasia
Juu ja se viileneminen tappaa lopunkin rakkauden. Muistatte kuinka rakastunu olin viime keväänä, puuttu vaan se kohde. Kylmä alkukesä hyydytti ne tuntemukset.
Loppukesästä lämpöö sitten riitti. Ja sitten päätinkin, että hyvä näin.
Ei et ole..
- Anonyymi00010
Jos se olisi ollut sellainen kielletty suudelma..
No et oo! Toiset eivät vain tykkää antaa hellyydenosoituksia julkisesti. Salaa ja katseilta piilossa vain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273485Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122679Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182632Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1142303Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761723Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1401293
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt111249