Olisi kiva kun olisi nainen kenen vieressä nukkua
Hei ihanat ihmiset
38
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
jonka vieressä!
- Anonyymi00002
Naiset nukkuvat yleensä todella huonosti kuorsaavan miehen vieressä. Ei mikään unelmatilanne, todellakaan.
Voihan nainenkin toki kuorsata kovaa. Mutta sulla ei ilmeisesti ole sellaisesta kokemusta.
xLiner- Anonyymi00029
No todellakin noin! Dix points
- Sheena
- Anonyymi00003
Tuossahan olisi hyvä uusi liikeidea naisille?
Nuku vieressäni 2 tuntia, hintaan 100 euroa.
AV- Anonyymi00026
On jo keksitty.
Kuule, olet lian hidas, naiset ovat jo keksineet kaikki keinot millä saavat miehiltä otettua rahat. Turha yrittää neuvoa mestaria. - Anonyymi00030
Ei ole hyvä idea ollenkaan.
- Sheena
- Anonyymi00004
Aikuinenkin on usein suloisimmillaan nukkuessaan, mutta sängynvaltaamistyyli kertoo luonteesta ja persoonasta. Koko sängyn tilaa ottavan persoona on suuri ja kahta samanlaista ei normisänkyyn sovi. Toinen antaa periksi.
- Anonyymi00005
Molemmilla tulisi olla oma peitto, muuten voi herätä keskellä yötä kylmän väristyksiin.
"Peittovarkaita" kun osa on.
AV - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Molemmilla tulisi olla oma peitto, muuten voi herätä keskellä yötä kylmän väristyksiin.
"Peittovarkaita" kun osa on.
AVPeittoriita on ihan oma juttunsa sekin. Joillakin on periaatteena, ettei hyvässä parisuhteessa voi olla kuin yksi peitto. Pitkässä suhteessa tämäkin periaate saattaa kuherteluvuosien jälkeen jäädä.
- Anonyymi00007
Jos kun itsweä masenna, niin yitää auttaa nuoria naisiakin kun jos heitä maswnaa, hassuilla jutuillakin kaupungisra.
- Anonyymi00008
Tuo on muutenkin ihan outoa. Aikuisten ihmisten täytyy päästä lähekkäin nukkumaan (ts miehen nukkumaan, naisen valvomaan), ja lapset luukutetaan omiin sankyihinsä eri huoneisiin, yksinään.
Onko tässä takana se vanha ajatus, että miehen täytyy saada yhtyä milloin vaan haluaa? Unnuttaa itsensä uneen. (Yäh..)
xLiner- Anonyymi00009
Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?
Miksi sun mielestäsi naisen tarpeiden tulisi täyttää ensisijaissti miehen tarpeet?
xLiner - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi sun mielestäsi naisen tarpeiden tulisi täyttää ensisijaissti miehen tarpeet?
xLinerMiten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.
Käytin samaa logiikkaa kuin sinä 😄
En myöskään ottanut kantaa tulppaanien kasvatukseen. Hyi minua.
xLiner - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Käytin samaa logiikkaa kuin sinä 😄
En myöskään ottanut kantaa tulppaanien kasvatukseen. Hyi minua.
xLinerOletko ihan sekaisin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.
Minä kirjoittelen omista näkökulmistani. En ole millään tavalla velvollinen noudattamaan sun määritelmiäsi oikeasta parisuhteesta. Sinä saat elää niin kuin haluat omissa suhteissasi. On se jännä miten joitakin kiinnostaa toisten seksielämä niin paljon, että pitäisi päästä toisten sänkyynkin valvomaan että kaikki menee oikein 😁
xLiner - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä kirjoittelen omista näkökulmistani. En ole millään tavalla velvollinen noudattamaan sun määritelmiäsi oikeasta parisuhteesta. Sinä saat elää niin kuin haluat omissa suhteissasi. On se jännä miten joitakin kiinnostaa toisten seksielämä niin paljon, että pitäisi päästä toisten sänkyynkin valvomaan että kaikki menee oikein 😁
xLinerKirjoittele mistä kirjoittelet. Otit esille tuon rajoittuneen naisnäkökulman, jossa nainen ei saisi himoita kumppaniaan samaan sänkyyn vaan joutuisi jotenkin alistumaan miehen käyttämäksi.
Siihen kommentoin. Pidä vaan oma pääsi siellä missä se onkaan. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kirjoittele mistä kirjoittelet. Otit esille tuon rajoittuneen naisnäkökulman, jossa nainen ei saisi himoita kumppaniaan samaan sänkyyn vaan joutuisi jotenkin alistumaan miehen käyttämäksi.
Siihen kommentoin. Pidä vaan oma pääsi siellä missä se onkaan.Sinä taas painotat rajoittunutta miesoletettunäkökulmaa, jossa naisen seksuaalisuutta rajoitetaan tiettyyn lokeroon 😜
xLiner - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko ihan sekaisin?
Tottakai. Suosittelen sinullekin. Liikkuu lantiokin kuin latinolla 👍
xLiner - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tottakai. Suosittelen sinullekin. Liikkuu lantiokin kuin latinolla 👍
xLinerRentous ei vaan näytä yltävän kupoliin asti. Noh, kaikilla omat rajoitteensa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rentous ei vaan näytä yltävän kupoliin asti. Noh, kaikilla omat rajoitteensa.
Kyllä, kaikilla omat rajoitteensa 😁
Nyt kun päästiin näin nätisti yhteisymmärrykseen, niin hilppasen tästä päivän hommiin! Hyvää sunnuntaipäivää sullekin!
xLiner - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä, kaikilla omat rajoitteensa 😁
Nyt kun päästiin näin nätisti yhteisymmärrykseen, niin hilppasen tästä päivän hommiin! Hyvää sunnuntaipäivää sullekin!
xLinerKiitos samoin sinulle!
- Anonyymi00027
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?
ERITTÄIN HYVÄ KYSYMYS.
Asiaa tulisi tutkia tarkemmin.
Miksi naisella ei ole ollenkaan samanlaisia tarpeita kuin mitä miehillä on. Johtuisiko siitä että ko. naiset ovat +40 vuotiaita ja se aika on mennyt ohitse. - Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rentous ei vaan näytä yltävän kupoliin asti. Noh, kaikilla omat rajoitteensa.
Sen rentous ylettyy vain varpaiden tasolle, ei sitä ylemmäs.
- Anonyymi00031
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?
Naisilla on tarpeita! Oma unentarve menee heittämällä (miehen) seksintarpeen edelle. Seksiä harrastetaan silloin, kun nainen on voimakkaasti valveilla. Jos tämä ei (laiskalle) miehelle käy, niin se on hänen ongelmansa.
- Sheena - Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.
Läheisyys ja seksi tulee muualta kuin vieressä nukkumisesta. Jos (nainen) joutuu kärsimään unen puutteesta kuorsaavan miehen vieressä, niin suhde on tuomittu epäonnistumaan.
- Sheena
- Anonyymi00022
olen vähän iloinwnkin jos pyaryy jorwenkin auttamaan masentuneita nuoeia naisia.
- Anonyymi00024
Asiasta voidaan olla montaa mieltä ihan suosituksena voin sanoa että hyvä osata valita edes sellainen nainen jolta vähintään kerta päivään saa ettei vituta jos kerran ihan sama on kuka vieressä on
- Anonyymi00025
ne ihanat ihmiset eivät ole täällä
No hei hei. Osta sellanen vartalotyyny. Mä oon aatellu kans. Mutta kun sitä sanotaan boyfriend. Niin tulee vähän homomainen olo siitä, enkä siks hankkinu. Kyselin kyllä täältä neuvoo muutama vuosi sitten. Ja nää keskustelijat täällä kyllä painotti, ettei sillä ole sukupuolta. Anonyymina sillon kyselin, pahoittelut siitä.
- Anonyymi00032
Vahvistan, ettei vartalotyynyllä ole sukupuolta.
- Sheena Anonyymi00032 kirjoitti:
Vahvistan, ettei vartalotyynyllä ole sukupuolta.
- SheenaKiitos, eiköhän sitten oo aika lähtee kaupoille.
- Anonyymi00034
Olen nukkunut niin pitkään yksin, että mahtaisiko sitä enää osata nukkua miehen kanssa. Ihanaa on toki halailla ja hellitellä, mutta nukkuessa en välttämättä kaipaa sitä, että ollaan ihan iho vasten ihoa ja toisen hengitys tuntuu niskassa. Miehet ovat sitäpaitsi aina niin kuumiakin, niin herkästi tulee kuuma.
Mutta ajatuksena toki ihana 🥰
Aletheias On sitkeä perinneajatus, että miehet kuorsaisivat enemmän. Ei ole todisteita, että olisi näin.
Perinnetiedoissa on se ongelma, että vaaditaan vastatodisteita, ennen kuin ne kumoutuvat, mutta pidetään selvänä, ettei myötätodisteita tarvita.
No, aikoinaan luin kyllä tutkimuksesta, en muista enää missä, jossa todettiin sukupuolien kuorsaavan saman verran, mutta on monelta jäänyt huomaamatta.
Aivan hassu on myös neuvo, että flussassa pitäisi nauttia mustaviinimarjamehua. Sillä ei kuulu olevan lääketieteellisesti mitään vaikutusta, mutta ei se haitallinenkaan ole. -exKynis.miNoh miehen syli on minun juttu. Se että on hyvä hukuttua siihen turvaan.
- Anonyymi00035
Koira ajaa saman asian jos et muuta tarvi kun elävän unikaverin eikä valita kun muistat ruokkia ja ulkoiluttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406