Hei ihanat ihmiset

Anonyymi-ap

Olisi kiva kun olisi nainen kenen vieressä nukkua

38

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      jonka vieressä!

    • Anonyymi00002

      Naiset nukkuvat yleensä todella huonosti kuorsaavan miehen vieressä. Ei mikään unelmatilanne, todellakaan.

      Voihan nainenkin toki kuorsata kovaa. Mutta sulla ei ilmeisesti ole sellaisesta kokemusta.

      xLiner

      • Anonyymi00029

        No todellakin noin! Dix points

        - Sheena


    • Anonyymi00003

      Tuossahan olisi hyvä uusi liikeidea naisille?
      Nuku vieressäni 2 tuntia, hintaan 100 euroa.

      AV

      • Anonyymi00026

        On jo keksitty.

        Kuule, olet lian hidas, naiset ovat jo keksineet kaikki keinot millä saavat miehiltä otettua rahat. Turha yrittää neuvoa mestaria.


      • Anonyymi00030

        Ei ole hyvä idea ollenkaan.

        - Sheena


    • Anonyymi00004

      Aikuinenkin on usein suloisimmillaan nukkuessaan, mutta sängynvaltaamistyyli kertoo luonteesta ja persoonasta. Koko sängyn tilaa ottavan persoona on suuri ja kahta samanlaista ei normisänkyyn sovi. Toinen antaa periksi.

      • Anonyymi00005

        Molemmilla tulisi olla oma peitto, muuten voi herätä keskellä yötä kylmän väristyksiin.
        "Peittovarkaita" kun osa on.

        AV


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Molemmilla tulisi olla oma peitto, muuten voi herätä keskellä yötä kylmän väristyksiin.
        "Peittovarkaita" kun osa on.

        AV

        Peittoriita on ihan oma juttunsa sekin. Joillakin on periaatteena, ettei hyvässä parisuhteessa voi olla kuin yksi peitto. Pitkässä suhteessa tämäkin periaate saattaa kuherteluvuosien jälkeen jäädä.


    • Anonyymi00007

      Jos kun itsweä masenna, niin yitää auttaa nuoria naisiakin kun jos heitä maswnaa, hassuilla jutuillakin kaupungisra.

    • Anonyymi00008

      Tuo on muutenkin ihan outoa. Aikuisten ihmisten täytyy päästä lähekkäin nukkumaan (ts miehen nukkumaan, naisen valvomaan), ja lapset luukutetaan omiin sankyihinsä eri huoneisiin, yksinään.

      Onko tässä takana se vanha ajatus, että miehen täytyy saada yhtyä milloin vaan haluaa? Unnuttaa itsensä uneen. (Yäh..)

      xLiner

      • Anonyymi00009

        Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?

        Miksi sun mielestäsi naisen tarpeiden tulisi täyttää ensisijaissti miehen tarpeet?

        xLiner


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Miksi sun mielestäsi naisen tarpeiden tulisi täyttää ensisijaissti miehen tarpeet?

        xLiner

        Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.

        Käytin samaa logiikkaa kuin sinä 😄

        En myöskään ottanut kantaa tulppaanien kasvatukseen. Hyi minua.

        xLiner


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Käytin samaa logiikkaa kuin sinä 😄

        En myöskään ottanut kantaa tulppaanien kasvatukseen. Hyi minua.

        xLiner

        Oletko ihan sekaisin?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.

        Minä kirjoittelen omista näkökulmistani. En ole millään tavalla velvollinen noudattamaan sun määritelmiäsi oikeasta parisuhteesta. Sinä saat elää niin kuin haluat omissa suhteissasi. On se jännä miten joitakin kiinnostaa toisten seksielämä niin paljon, että pitäisi päästä toisten sänkyynkin valvomaan että kaikki menee oikein 😁

        xLiner


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Minä kirjoittelen omista näkökulmistani. En ole millään tavalla velvollinen noudattamaan sun määritelmiäsi oikeasta parisuhteesta. Sinä saat elää niin kuin haluat omissa suhteissasi. On se jännä miten joitakin kiinnostaa toisten seksielämä niin paljon, että pitäisi päästä toisten sänkyynkin valvomaan että kaikki menee oikein 😁

        xLiner

        Kirjoittele mistä kirjoittelet. Otit esille tuon rajoittuneen naisnäkökulman, jossa nainen ei saisi himoita kumppaniaan samaan sänkyyn vaan joutuisi jotenkin alistumaan miehen käyttämäksi.

        Siihen kommentoin. Pidä vaan oma pääsi siellä missä se onkaan.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kirjoittele mistä kirjoittelet. Otit esille tuon rajoittuneen naisnäkökulman, jossa nainen ei saisi himoita kumppaniaan samaan sänkyyn vaan joutuisi jotenkin alistumaan miehen käyttämäksi.

        Siihen kommentoin. Pidä vaan oma pääsi siellä missä se onkaan.

        Sinä taas painotat rajoittunutta miesoletettunäkökulmaa, jossa naisen seksuaalisuutta rajoitetaan tiettyyn lokeroon 😜

        xLiner


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Oletko ihan sekaisin?

        Tottakai. Suosittelen sinullekin. Liikkuu lantiokin kuin latinolla 👍

        xLiner


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tottakai. Suosittelen sinullekin. Liikkuu lantiokin kuin latinolla 👍

        xLiner

        Rentous ei vaan näytä yltävän kupoliin asti. Noh, kaikilla omat rajoitteensa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Rentous ei vaan näytä yltävän kupoliin asti. Noh, kaikilla omat rajoitteensa.

        Kyllä, kaikilla omat rajoitteensa 😁

        Nyt kun päästiin näin nätisti yhteisymmärrykseen, niin hilppasen tästä päivän hommiin! Hyvää sunnuntaipäivää sullekin!

        xLiner


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kyllä, kaikilla omat rajoitteensa 😁

        Nyt kun päästiin näin nätisti yhteisymmärrykseen, niin hilppasen tästä päivän hommiin! Hyvää sunnuntaipäivää sullekin!

        xLiner

        Kiitos samoin sinulle!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?

        ERITTÄIN HYVÄ KYSYMYS.

        Asiaa tulisi tutkia tarkemmin.
        Miksi naisella ei ole ollenkaan samanlaisia tarpeita kuin mitä miehillä on. Johtuisiko siitä että ko. naiset ovat +40 vuotiaita ja se aika on mennyt ohitse.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Rentous ei vaan näytä yltävän kupoliin asti. Noh, kaikilla omat rajoitteensa.

        Sen rentous ylettyy vain varpaiden tasolle, ei sitä ylemmäs.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Miksei sun naiskuvassa naisella esiinny tarpeita?

        Naisilla on tarpeita! Oma unentarve menee heittämällä (miehen) seksintarpeen edelle. Seksiä harrastetaan silloin, kun nainen on voimakkaasti valveilla. Jos tämä ei (laiskalle) miehelle käy, niin se on hänen ongelmansa.

        - Sheena


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miten voit kääntää ajatuksen tuolla tavoin? Parisuhteessa toisen vieressä nukkuminen on kiinteä osa suhdetta. Läheisyys ja seksi molempien tarpeiden tyydyttämiseksi tulee siinä mukana.

        Läheisyys ja seksi tulee muualta kuin vieressä nukkumisesta. Jos (nainen) joutuu kärsimään unen puutteesta kuorsaavan miehen vieressä, niin suhde on tuomittu epäonnistumaan.

        - Sheena


    • Anonyymi00022

      olen vähän iloinwnkin jos pyaryy jorwenkin auttamaan masentuneita nuoeia naisia.

    • Anonyymi00024

      Asiasta voidaan olla montaa mieltä ihan suosituksena voin sanoa että hyvä osata valita edes sellainen nainen jolta vähintään kerta päivään saa ettei vituta jos kerran ihan sama on kuka vieressä on

    • Anonyymi00025

      ne ihanat ihmiset eivät ole täällä

    • JeroP

      No hei hei. Osta sellanen vartalotyyny. Mä oon aatellu kans. Mutta kun sitä sanotaan boyfriend. Niin tulee vähän homomainen olo siitä, enkä siks hankkinu. Kyselin kyllä täältä neuvoo muutama vuosi sitten. Ja nää keskustelijat täällä kyllä painotti, ettei sillä ole sukupuolta. Anonyymina sillon kyselin, pahoittelut siitä.

      • Anonyymi00032

        Vahvistan, ettei vartalotyynyllä ole sukupuolta.

        - Sheena


      • Anonyymi00032 kirjoitti:

        Vahvistan, ettei vartalotyynyllä ole sukupuolta.

        - Sheena

        Kiitos, eiköhän sitten oo aika lähtee kaupoille.


    • Anonyymi00034

      Olen nukkunut niin pitkään yksin, että mahtaisiko sitä enää osata nukkua miehen kanssa. Ihanaa on toki halailla ja hellitellä, mutta nukkuessa en välttämättä kaipaa sitä, että ollaan ihan iho vasten ihoa ja toisen hengitys tuntuu niskassa. Miehet ovat sitäpaitsi aina niin kuumiakin, niin herkästi tulee kuuma.

      Mutta ajatuksena toki ihana 🥰

      Aletheias

    • On sitkeä perinneajatus, että miehet kuorsaisivat enemmän. Ei ole todisteita, että olisi näin.

      Perinnetiedoissa on se ongelma, että vaaditaan vastatodisteita, ennen kuin ne kumoutuvat, mutta pidetään selvänä, ettei myötätodisteita tarvita.

      No, aikoinaan luin kyllä tutkimuksesta, en muista enää missä, jossa todettiin sukupuolien kuorsaavan saman verran, mutta on monelta jäänyt huomaamatta.

      Aivan hassu on myös neuvo, että flussassa pitäisi nauttia mustaviinimarjamehua. Sillä ei kuulu olevan lääketieteellisesti mitään vaikutusta, mutta ei se haitallinenkaan ole. -exKynis.mi

    • Noh miehen syli on minun juttu. Se että on hyvä hukuttua siihen turvaan.

    • Anonyymi00035

      Koira ajaa saman asian jos et muuta tarvi kun elävän unikaverin eikä valita kun muistat ruokkia ja ulkoiluttaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe