Näin perulaisen upean naisen pilkkirokissa. Mistä tuo eksoottinen tumma kurvikas kaunotar on tänne saatu. Sillä oli sellainen Nicole Kidman nainen.
Perulainen kaunotar
11
768
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mistä tietää että onko joku nainen vai mies ja minkä maalainen? Näkeekö paikallisista että tuo on Saukkkoaapalta ja tuo Aapajärveltä? Tämä Saunavaarasta ja nämä Kairalasta ihan selvästikin! Näkeekö sen päällepäin? Näkeekö?? Tai entä jos ei näe selvästi niin näkeekö selvinpäin? Näkeekö?
- Anonyymi00005
Kerran läksin matkaan mukaan ja aamulla näin selvästi että en ollut illalla nähnyt selvästikään selvästi
- Anonyymi00003
Kyllä voi kysyä että mistä olet kotoisin . Sitä ei mielellään ,että oletko mistään kotoisin . Muistakaa käytöstavat täällä ja kentällä.
- Anonyymi00004
Siinäpä näette, että heti kiinnitetään huomiota naiskauneuteen
- Anonyymi00007
Ken on saanut perulaisen kainaloon hän macho mies varmaan ihan oikeasti on ollut. Latino on hirvimiehen unelma.
- Anonyymi00008
Minä näin puliakan pyhän kaupalla.
- Anonyymi00009
Ja?
- Anonyymi00010
Ja kaupalla
- Anonyymi00011
Perun naiset. Upeita. Sama kaunotar keinui kesämekossa Pelkoseniemi päivillä. Pitkän, tuuheatukkaisen ja siloposkisen hevimiehen kanssa. Kesämekossa kun kulki. Oli jöpö mulla kankea.
- Anonyymi00012
Hassua.Nyt lienee sattunut väärinkäsitys.Epäilemättä köpösi oli kankea,tulit varmaankin näyttämön takaa virkistys hörpyltä ja näit kuvaelman. Pitkä tuuhea tukkainen siloposki olin minä, harjoittelemassa käsilläkävelyä mekko päällä.Täten mekkoni valahti korviini ja pitkä tuheroni siellä liehui tuulen mukana . Hevistä eikä tuuheasta tukasta ei kyllä ollut tietoakaan!EI!!
- Anonyymi00014
Upeaa kun kunnanjohtaja on naisten palvonnassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679