Jos näet kilttiin pukeutuneen miehen

Anonyymi-ap

Mietitkö, mitä mahtaa kiltin alla olla?

12

217

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mieti, on vastaukseni kysymykseesi.

Ei kai siinä kauhean montaa vaihtoehtoa oo mitä sieltä alta löytyy 😊

• Anonyymi00001

En mieti. Tuntemattomien miesten vaatetus ei kiinnosta millään tasolla.

• Luonnollisesti. Haluan tietää onko kommandona liikenteessä.

• Anonyymi00002

Uuh. Kiltti on kuuma vaate. Kaikkea sitä tulee mieleen..

xLiner

• Anonyymi00003

En en ole homo ja tuskin siellä mitään sen kummempaa olis kun mitä miehillä yleensäkään

• Anonyymi00004

Mietin korkeintaan että onko se kiltti vai ei.

• Anonyymi00005

Mikä on, miksi nykyisin puhutaan paljon kilteistä miehistä? Onko pahuus liian valloillaan, et kiltteydellä on suurempi merkitys? Kuhan tuli mieleen.

• Anonyymi00006

Minusta olis kivaa, jos mies lähtisi tanssimaan river-dancea pitkin Töölön lahtea esim. vappuna.
      Vilma

• Anonyymi00007

Toivon, että on kunnon alushousut kiltin alla. On ollut meinaan niin tuulista viime aikoina, että jäätyy helman aluset ja vilkkuu koko kansalle muuten.

• Anonyymi00008

Kiltin alla on vähän tuhma mies ja antaa kukkarostaan jotain kovaa ja kiiltävää.

• En pohdi, koska itsekin olen mies. Mutta tulee mieleen sotilaallisesta pipes and drums -kulkueesta, että taisteluja on voitettu pelkästään sillä, että että keulalla on ollut uljas skottiorkesteri.

x x x x x

Tuosta tuli mieleeni, kun olimme Rakuunapataljoonan alokkaina ylikersantin koulutettavina. Ohitsemme marssi sotilaalinen joukko. Ylikersantti: "Nuo ovat Rakuuna-aliupseerikoulun oppilaita. Uljaita ulaaneja!" -exKynis.mi

• Mä taas uskon, että skotit on enempi meidän pohjoismaisten kaltasia. Mulle ainakin britit on liian teennäisiä. No en mä tiedä kun yhen skotin, eikä se käytä kilttiä. Eikä ne aivot muuten oo siellä kiltin alla, että meni taas vähän sivuraiteelle, niin ku aina mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68