Mietitkö, mitä mahtaa kiltin alla olla?
Jos näet kilttiin pukeutuneen miehen
12
203
Vastaukset
En mieti, on vastaukseni kysymykseesi.
Ei kai siinä kauhean montaa vaihtoehtoa oo mitä sieltä alta löytyy 😊- Anonyymi00001
En mieti. Tuntemattomien miesten vaatetus ei kiinnosta millään tasolla.
Luonnollisesti. Haluan tietää onko kommandona liikenteessä.
- Anonyymi00002
Uuh. Kiltti on kuuma vaate. Kaikkea sitä tulee mieleen..
xLiner - Anonyymi00003
En en ole homo ja tuskin siellä mitään sen kummempaa olis kun mitä miehillä yleensäkään
- Anonyymi00004
Mietin korkeintaan että onko se kiltti vai ei.
- Anonyymi00005
Mikä on, miksi nykyisin puhutaan paljon kilteistä miehistä? Onko pahuus liian valloillaan, et kiltteydellä on suurempi merkitys? Kuhan tuli mieleen.
- Anonyymi00006
Minusta olis kivaa, jos mies lähtisi tanssimaan river-dancea pitkin Töölön lahtea esim. vappuna.
Vilma - Anonyymi00007
Toivon, että on kunnon alushousut kiltin alla. On ollut meinaan niin tuulista viime aikoina, että jäätyy helman aluset ja vilkkuu koko kansalle muuten.
- Anonyymi00008
Kiltin alla on vähän tuhma mies ja antaa kukkarostaan jotain kovaa ja kiiltävää.
En pohdi, koska itsekin olen mies. Mutta tulee mieleen sotilaallisesta pipes and drums -kulkueesta, että taisteluja on voitettu pelkästään sillä, että että keulalla on ollut uljas skottiorkesteri.
x x x x x
Tuosta tuli mieleeni, kun olimme Rakuunapataljoonan alokkaina ylikersantin koulutettavina. Ohitsemme marssi sotilaalinen joukko. Ylikersantti: "Nuo ovat Rakuuna-aliupseerikoulun oppilaita. Uljaita ulaaneja!" -exKynis.miMä taas uskon, että skotit on enempi meidän pohjoismaisten kaltasia. Mulle ainakin britit on liian teennäisiä. No en mä tiedä kun yhen skotin, eikä se käytä kilttiä. Eikä ne aivot muuten oo siellä kiltin alla, että meni taas vähän sivuraiteelle, niin ku aina mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512878Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell41610Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21305- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151- 691037
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 135902