Miehellä on voimakas hilseilevä päänahka ja ilma on sakenaana hilsettä, kun mies heilluttelee tukkaansa.
Haittaako, jos mies tulee luoksesi ja haluaa valmistaa sinulle illallisen, vaikka huomaat, että miehen musta poolo paita on valkoisia hiutaleita täynnä ja auringonpaiteessa hiutaleet leijuvat ilmassa.
Määrääkö nainen miehen ensin ravistelemaan hiuksensa, ennekuin päästää miehen tekemään illallista?
Saako mies levittää conflekseja naisen asunnolle
13
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voimakas päänahka, tämä ok.
- Anonyymi00002
Suihkuun useammin ja hilseshampoota käyttöön. Myöskin se tarkoituksellinen hilseen levittely saa loppua. Jos eivät kotikonstit auta, niin sitten lääkäsin pakeille tarkistamaan onko päänahassa jokin hoitoa vaativa vaiva.
- Anonyymi00003
Voiko nainne imuroida miehen hiukset, jos konfleksit häiritsee naista.
- Anonyymi00004
Ei saa. Anna ensin oma varoitus asiasta. Taloyhtiön säännöt määrittelee, mikä on sallittua ja mikä ei? Jos se häiritsee taloyhtiön asukasta, aina voi valittaa asiasta isännöitsijälle?
Ensin annetaan henkilökohtainen varoitus ja jollei varoitus auta niin adressia peliin, johon pyydät naapureiden allekirjoitukset ja lähetät sen isännöitsijälle. Isännöitsijä päättää lopuksi onko rike esim. häädön arvoinen.
Uhkailu ensin, pelotteen luonti ja toiminta lopuksi. Näillä itse etenisin. Voisiko tuo mies hoidattaa sen päänahkansa ensin kuntoon? Useinmiten käynti lääkärillä (ihotautilääkärillä) auttaa!
Kova, paksu, tai kutiseva hilseily on usein merkki tali-ihottumasta, tai muusta päänahan sairaudesta, joka vaatii tehokkaampia hoitoja kuin tavalliset kaupan hilseshampoot.
Ei kiitos ympärivuotiselle "lumisateelle".- Anonyymi00006
Voisko nainen ostaa miehel hilseilyshampoota, se on vähän noloa miehel.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voisko nainen ostaa miehel hilseilyshampoota, se on vähän noloa miehel.
Eikö miehellä ole äitiä joka ostaisi? Toki äidin puuttuminen voisi selittää, miksi tilanne on päässyt noin pahaksi, kun itse on myös niin kohtuuttoman vaikea pestä omaa päänahkaa.
Tuostako se Tori Amosin laulu Confleks Göörl kertoo?
En laita sitä videota. Ne naiset keittävät miehen padassa (koska se hilseilee).
Tämä on turvallisempi tila: (Winter)
https://youtu.be/_PDlGUdDF8Y
- Anonyymi00008
Minä en oikein pysty käsittämään juttua että jotkut pelkääväty pikkutyttöjen jengejä
- Anonyymi00009
kysy isännöitsijältä lupa... mu55a joren itwsä hucvittaa jos joitain pelot5ta pikkutyttöjj3n jnj3ntgi5
- Anonyymi00010
Kai mies saa syödä kotonaan confleiksi muroja jos tykkää eikä tarvitse naiselta siihen lupaa pyytää eli syö confleiksi muroja maidon ja sokerin kera eikös muuten ollutkin niitäkin joka sanoo poks mainoksessa ei kun ne oli riisimuroja ja confleiksit on maissilastuja
- Anonyymi00011
Se olikin riks raks ja poks
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763