Jättää kohteesi rauhaan. Pakkomielle ei ole rakkautta, ei mitään siihen suuntaan. Kiusaaminen on noloa jopa noinkin nuorelta tyypiltä jonka aivot vielä kehittyy. Jos sosiaaliset taidot tuottaa vaikeuksia niin siihenkin on apua saatavilla.
Ei ole normaalia alkaa hakkeroimaan ja stalkkaamaan.
HYVÄ A mies koitapa ymmärtää nyt viimein
6
165
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kerro palstaäijä vähän lisää kiintoisaa tietoa tästä ilmeisesti kasvuiässä olevasta jampasta. Kirjaimen jo paljastit ja
- Anonyymi00003
Vähän luulen, tiedän, ettei palstaäijä ole suinkaan ainut täällä jodlaava katkera pelokas puliveivari..
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vähän luulen, tiedän, ettei palstaäijä ole suinkaan ainut täällä jodlaava katkera pelokas puliveivari..
Niin no, onhan näitä tarustojen ylläpitäjiä sun muita kyllä joo ja ei ollut piilottuilua ja jos oli ei ainakaan sinulle
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mite kerkeet väitellä täällä suoli24sella t naishahmona ja samaan aikaan yliksellä, ainii ei sul oo muut elämää 😂
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mite kerkeet väitellä täällä suoli24sella t naishahmona ja samaan aikaan yliksellä, ainii ei sul oo muut elämää 😂
Minun tietoliikenne on sentään tarkkailussa, joten suitsait whatever pal
- Anonyymi00005
Ole vanha ukko hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646