Autohajoittamo

Anonyymi-ap

Kiertäkää kaukaa se lapparilla oleva ”autokorjaamo”

38

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

      itse olen tormännyt huumeita ja viinaa käyttäviin huolto korjaamon pitäjiin torniossa mutta tästä lapparin korjaamosta en ole kuullumoista pahaa mutta joissakin korjaa moilla pyörii ihgan huume kauppa ja muukin rikollisuus täällä torniossa,

    • Anonyymi00004

      jep ni tuli asiiaa narkkari pajoista outoa että kukaan ei ole aienmin maininu aiheesta,

    • Anonyymi00005

      Hyvä korjaamo.

    • Anonyymi00007

      Omistaja ainaki ihan onneton tollo

      • Anonyymi00015

        Ylimielinen ja täynnä itteensä.. kerran kävin ja toiste en ...


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ylimielinen ja täynnä itteensä.. kerran kävin ja toiste en ...

        Yebbis, tämän voin allekirjoittaa monestakin syystä. Asiakaspaluun aivan väärä ihminen myös :D


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ylimielinen ja täynnä itteensä.. kerran kävin ja toiste en ...

        Tosi on en käy minäkään


    • Anonyymi00008
      • Anonyymi00011

        torniossa poliisi ei puutu jos on perheenjäsen tuttu tai sukulainen,


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        torniossa poliisi ei puutu jos on perheenjäsen tuttu tai sukulainen,

        Todistemateriaali järjestykseen. Sinuun tullaan ottamaan yhteyttä.


    • Anonyymi00009

      torpissa kans huumekorjaamo,

    • Anonyymi00010

      Hyvä korjaamo selkeä omistaja ei turhia hölise. Kannan sinne rahani mielellään.
      Vappuna pikasimaa latkimaan ja Stalini muistaen.

    • Anonyymi00014

      Trollien jutut

    • Anonyymi00018

      Kaikki joukolla autoja korjaamaan.

      • Anonyymi00020

        Ei tässä kaikkien autoja kerkiä korjaamaan.

        T. Jouko


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei tässä kaikkien autoja kerkiä korjaamaan.

        T. Jouko

        jokke pappa on paras,


    • Anonyymi00023

      Ei oikein hyviä kokemuksia Tornion autoavustakaan.
      No tapauksesta on jo aikaa mutta vein trnasitin korjaukseen ja korjauksen aihe oli perän stefan vaihto kardaanin sisäänmenoon.
      No kyllähän sen saivat vaihdettua muttakun unohtivat lisätä valuttamansa öljy tilalle uutta ja perä hajosi muutaman kuukauden sisällä.
      No vahinkojahan sattuu mutta kun syyttivät minua siitä ettei perässä ollut öljyä ja väittivät että huohotusropun kautta olisi karannut öljy.
      Jokainen kyllä tajuaa miltä näyttää auton peräpää kun kardaani puhaltaa öljyä pihalle, on nimittäin takaovi hyvin öljytty, näin ei kuitenkaan ollut.
      Eli eivät ottaneet vastuuta työstään, no kalustoa en sen jälkeen ole siellä käyttänyt, 1 kerta riitti.

    • Anonyymi00024

      no sitä sattuu,

      • Anonyymi00025

        Jos tekee ite niin voi tehdä niin hyvin kuin haluaa ja olla niin taitava kuin haluaa.


    • Anonyymi00026

      ammatti mies

    • Anonyymi00027

      Trollaatte hyvä korjaamo kaljottelutehtaalla. 30% alennus varaosiin 89 euron tunt 1 ja se siinä meni jarrulevyt ja palat eteen 230 egeä tunnissa. Repikää siitä

    • Anonyymi00028

      Alenuksia saa antaa vaikka 50% jos lähtöhinta on muitaliikeitä 70% korkiampi en osta .

    • Anonyymi00029

      Älä valehtele tarvike Kuukasjärvi kauppaa tehty vuosia. Trollaat kilpailuvääristäjänä.
      Takuukin annetaan ei pörhötakuu perävälo katoaa takuu loppuu.
      Eläkeläinen.

      • Anonyymi00031

        Kuukasjärvi lopettanut aikoja sitte..


    • Anonyymi00030

      auto korjaamoja on yhtä paljon ku pitsa ja ruoka paikkoja tornion kokosessa kirkon kylässä,

      • Anonyymi00032

        Lukihäiriöisiä kouluttamattomia vieläkin enemmän


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Lukihäiriöisiä kouluttamattomia vieläkin enemmän

        juu ja vielä enemmän törniöläisiä öö-töröttäjiä


    • Anonyymi00034

      Oletteko vajakkeja? Autohajottamoksi väitetty on kustannustehokas ja edullinen lähikorjaamo. Uusille autoille on Pörhö Wetterit Pohojolan Auto merkkihuoltajat.
      Takuu annetaan tarvikeosille ja alennuksia tuntuvasti. Eläkeläisten luxuspaikka ei turhia hölistä ammattilaisia .
      Helvatun vanha eläkeläinen 80 ja tunteja päälle.

      • Anonyymi00035

        Hyviä pajoja kaikki. Olkaa vitun mulkut tyytyväisiä että teille yleensä joku korjaa jotakin.


      • Anonyymi00036

        Saapihan se nimellisesti edullinen olla, mutta kummasti niitä lisätunteja aina laskuun eksyy ;)))


    • Anonyymi00037

      Valetta pukkaa voi ihmisrukkaa

    • Anonyymi00038

      Varaosamyyjä ammattitaidoton toplukka

    • Anonyymi00039

      On muuten huolella paska tääpulju

    • Anonyymi00040

      Valetta pukkaa kilpailija on maan puolella . Kyllä olen tyytyväinen en omista uutta härpäkkeiden autoja ja kaistapäiden vahteja.

    • Anonyymi00042

      Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme, että tiedon valtatie, joka tosin jossain määrin on vanhentunut käsite, havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä peräänkuulutettua lakonisuutta. Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että kotikäytössä mainetta niittänyt plug & play panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia. On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että informationaaliseen kehitykseen sisältyvä innovaatiopohjaisen tuottavuuskasvun kehitysmuoto auttaa käyttäjää ymmärtämään tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla.

      • Anonyymi00043

        TÄH !!!!


    • Anonyymi00044

      En luota minäkään tähän

    • Anonyymi00045

      Heikko on palvelu

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe