Haluaisitko jutella mun kans? Ehkä se veisi asioita eteenpäin? Ei me vuosia voida tässä paikallaankaan jurnuttaa. Siinä voi oikeasti käydä niin, jos tänne jäädään. Pitää päästä pois ja laittaa asiat kuntoon!
Mies, mua ei yhtään naurata nyt.
14
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erästä kysyin jo ajat sitten puhumaan, mutta se ei sopinut.
Ai mutta sinähän oletkin pistetyyppi. Joo, ei tää mulle ollutkaan. - Anonyymi00002
Onks tää hauskaa?
- Anonyymi00003
Pohjakosketus
- Anonyymi00004
Haluan jutella niin paljon.
- Anonyymi00005
Voit tulla tänne vaikka heti
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tiedä haluaako hän minua kylään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla on salainen puh. harmi tässä tilanteessa
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla on ovet auki aina hänelle, tervetuloa vaikka keskellä yötä. Hän tietää mistä minut löytää. Sama paikka edelleen
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tiedä haluaako hän minua kylään.
Meidän kotiin et tule,vie omaan kotiisi,jos hän" haluaa! Varas olet!
- Anonyymi00008
Missä päin Suomea jurnuttaa? Onko molemmat tietoisia jurnuttamisesta?
- Anonyymi00011
Tää mies on toisen puoliso,josta jurnutta,kiusaten hänen vaimoaan,tekeytyy itse naiseks,vaikka ei taida olla! Mies ei taida tietää!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tää mies on toisen puoliso,josta jurnutta,kiusaten hänen vaimoaan,tekeytyy itse naiseks,vaikka ei taida olla! Mies ei taida tietää!
Tulee oulun pohjois-puolelta!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sieltä ne mystiset rakkaudet saa alkunsa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuitenkin läheltä Oulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676