Häiriintynyt persoona

Anonyymi-ap

Häiriintynyt eli mielenkiintoinen ☝️. Palstakiusaajien kaa on parasta menetellä siten että kun olet valikoitunut heidän targetikseen, olet vielä niitäkin häiriintyneempi :). Yksärillä on väläyksiä tästä mun ohella. Palstavisa. Kuinkas montaa multinikkiä veikkaisitte meikäläisen tekeleiksi? Voisinks mä olla jopa jokin rekattu teksteilijä? Siinäpähän huutelette 😮. Silkkaa spekulaatiota vailla mustaa valkoisella 📝. En myönnä mitään, en vaikka k*duttaisitte 😁. -💊-.

30

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

🙂

• Anonyymi00002

No sinun naisiin kohdistuvia rienanikkejäsi on palstasetä ainakin muksuja linkoava 12 lapsen äippä valtakunta, sitten oli se joku originelli🥱, mustasusi, eli muistaakseni viisikymppinen miehisiä kasvukipuja poteva ostoskeskuksen steve, mitä muistelen alkuperäistä kirjoittamaasi backstooria, mikä ei ihan mennyt kakofoniselle fakkiutuneelle yleisölle maaliin, se taisi johtua enimmäkseen nääs ihan näkyvyydestä kun jaksoit tekstailla

• Anonyymi00003

Kappas! Tarttuipas kalaa täkyyn 😋🎣. Et kai sä vaan oo valvonut koko yön? Mä saavuin tänne tällä vuosikymmenellä, sen voin palstaexhibitionistina paljastaa 😅. Vain huomiolla on väliä, ei niinkään sisällöstä mitä tänne kirjoittaa. Miksi 🤔? Siksi.

Uusia avauksia viljellään päätä pahkaa jolloin tuoreet langat sivuuttavat wanhat alta aikayksikön. Täten sisällöntuotto on prioriteetti numero yksi. Laatu tulee vasta sen jälkeen. Jospa olenkin vain botti 🤖? Niin, olihan mulla täällä kerran se terminaattorialoitukseni 😉. Nykyään ei tuu enää sitä hmmmmm, haiskahdat botilta... Onko sinulla vpn päällä? -💊-.

• Anonyymi00004

Tuskin aloittajalla on pätevyyttä arvioida.
      Ties vaikka itse olisi häiriintynyt kiusaaja. Vänkääjä.
      Vilma

• Anonyymi00005

Oletko luulija 😅? Mähän saatan itte olla se 🙃. En oo koskaan henkilökohtaisesti pskiainen kellekään ellei toinen anna mulle syytä siihen. Kyllä mä silti vähän niinkun kerjään verta nenästäni provoavalla kirjoitustyylilläni 😁.

Jammu oli omien sanojensa mukaan Suomen vihatuin mies. Oon ilmeisesti hyvää vauhtia lunastamassa kyseisen sosiaalisen trofeen 🤭. -💊-.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oletko luulija 😅? Mähän saatan itte olla se 🙃. En oo koskaan henkilökohtaisesti pskiainen kellekään ellei toinen anna mulle syytä siihen. Kyllä mä silti vähän niinkun kerjään verta nenästäni provoavalla kirjoitustyylilläni 😁.

Jammu oli omien sanojensa mukaan Suomen vihatuin mies. Oon ilmeisesti hyvää vauhtia lunastamassa kyseisen sosiaalisen trofeen 🤭. -💊-.

Mitä tuollaiseen viittaat. Hyi.
        Osaat hyvin suomenkieltä. Miks noin asennoidut?
        Vilma

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä tuollaiseen viittaat. Hyi.
        Osaat hyvin suomenkieltä. Miks noin asennoidut?
        Vilma

Kiitos :). Olen kantis. Paitsi etten olekaan saamelainen. MAGA. Jos MAGA:a pyrkii ajamaan niin tällöinhän Tumpin pitäisi poistaa itse itsensä Amerikan mantereelta. Intiaanit ja eskimot ovat natiiveja, ei ketkään muut. Siitä sais mehevän vitsin kuinka Vatikaani palvoisi mainitsemaani setämiestä. Missä mausoleumi?

Pimeitä ajatelmia jälleen kerran. Mietin mä tässä vähän aikaa sitten että pitäisi alkaa runoilijaksi. Paholaisista muistuttaminen ei aina ole niiden palvomista vaan voi toimia pikemminkin muistutuksena siitä mihin ihmishulluus kykenee. -💊-.

• Anonyymi00006

Eli selkokielellä, kun itse on kiusaaja ja häirikkö kuten Simiti ja Yksäri, niin aina voi tekeytyä UHRIKSI! Uhriutuminen on päivän voimasana, jokainen kulttuurimarxilainen, BLM, pride, wokeltaja tietää tämän. Natsit sortaa, ja niitä on ihan kaikkialla, vihapuhetta olla erimieltä.

• Anonyymi00007

En mä kyllä niin radikaali oo kuin ne kumminkaan. Ettei vaan aloitukseeni vastaisi ensisijaisesti he keitä se erityisesti koskettaa? Omatunto soimaa jne? Itsereflektion paikka itse kullakin. Mähän inhoan wokettajia ja vastaavia. -💊-.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En mä kyllä niin radikaali oo kuin ne kumminkaan. Ettei vaan aloitukseeni vastaisi ensisijaisesti he keitä se erityisesti koskettaa? Omatunto soimaa jne? Itsereflektion paikka itse kullakin. Mähän inhoan wokettajia ja vastaavia. -💊-.

Mulla on joustava omatunto, lämmin sydän ja lämpimät kädet.
        Ei mitään tunnonvaivoja.
        Vilma
        En ole syventynyt woketukseen. Koko sana kuullostaa ällöttävältä. Miks.

• Anonyymi00008

Olen aina käyttäytynyt palstalla asiallisesti.

Ilman spesifiä viittausta tiettyyn tekstiin, jossa olisin väitetysti käyttäytynyt huonosti, en hyväksy vasta-argumentteja.

Minusta ei tarvitse pitää. Mutta valehtelu on valehtelua, ja totuus on, että minä en hyökkää henkilöitä kohtaan.

🦄

• Anonyymi00010

Kirjoitetaanko se Yksäri vai Yxäri? Emme syntyneet maapallolle miellyttääksemme muita. En mä ainakaan. Puille paljaille täällä meinaa joka tapauksessa jäädä vaikkei itse olisikaan altruisti. Liika altruismi voi viedä jopa kokonaisten kansakuntien tuhoon.

Ei se silti noin simppeliä oo in riil laif. Jos mieheksiluulija on nainen niin sen ja mun välille vois kehkeytyä jopa romanssi 🙂. Se mua ihmetyttää kuinka jotkin netissä kirjoittelut on joillekin niin henkilökohtaisia ja tärkeitä juttuja. -💊-.

• Yksäri: "Olen aina käyttäytynyt palstalla asiallisesti. 🦄"

Ei pidä paikkaansa. Sen jälkeen, kun ryhdyit vihjeellä NAISVIHASTA kiusaamaan loppuunkamaloitunutta miestä, joka ei ollut löytänyt naista, tajusin viimein, että olet TUNTEETON KIUSAAJA.

Tunteettomuus on elinikäinen, tautiluokitukseen kuulumaton luonnehäiriö. Ominaisia piirteitä ovat itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute. Syy lienee aivojen otsalohkon toimintavaje, jolla on vaikutus yksilön moraaliseen käyttäytymiseen.

Ymmärrän, ettet ole millään tavalla syyllinen, koska et ole voinut itseäsi tehdä. Lähetän tämän viestin siksi, että kiusattua on aina puolustettava ja kiusaaja paljastettava. Sinut mainittiin erään rappeutuneen ohella viestissä, johon vastaat ja teeskentelet uhria. -exKynis.mi

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kirjoitetaanko se Yksäri vai Yxäri? Emme syntyneet maapallolle miellyttääksemme muita. En mä ainakaan. Puille paljaille täällä meinaa joka tapauksessa jäädä vaikkei itse olisikaan altruisti. Liika altruismi voi viedä jopa kokonaisten kansakuntien tuhoon.

Ei se silti noin simppeliä oo in riil laif. Jos mieheksiluulija on nainen niin sen ja mun välille vois kehkeytyä jopa romanssi 🙂. Se mua ihmetyttää kuinka jotkin netissä kirjoittelut on joillekin niin henkilökohtaisia ja tärkeitä juttuja. -💊-.

Se kirjoitetaan Yxäri. 😄

Kyllä, on huvittavaa miten henkilökohtaisia jotkut asiat täällä ovat joillekin ihmisille. Minä keskustelen mielelläni ja teen sen aina kohteliaasti. Mutta ei se estä sitä, etteikö joku voisi loukkaantua verisesti. 🤭

Altruismi on kannattavaa lyhyellä aikavälillä, mutta pitkään jatkuessaan se häiritsee vastavuoroisuutta, joka on yleensä ihmissuhteiden perusta. Pitkällä aikavälillä ajattelen, että vastavuoroisuus on tärkeää.

🦄

• Anonyymi00009

jotenkin voi alkaa väsyttämäänkin nuorten naisten jutut, nukuttamaankin alkaa joskus kun... vaikkaj os yerittäisi kertoa jotain hausoja niin.., jotka auttaisivar hitä masennukseen.

• Anonyymi00011

Mä en jaksa sosiaalista pulinaa pitkiä aikoja. Muuten väsyn. Jos on miehenä naisvaltaisella alalla niin pulinaa riittää. Sietokyvyn/tolejen kasvattamista altistua pulinalle. Nainen puhuu. Mies TEKEE 💪. -💊-.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mä en jaksa sosiaalista pulinaa pitkiä aikoja. Muuten väsyn. Jos on miehenä naisvaltaisella alalla niin pulinaa riittää. Sietokyvyn/tolejen kasvattamista altistua pulinalle. Nainen puhuu. Mies TEKEE 💪. -💊-.

Missä minut misogyyniksi incel-sovinistisiaksi piirittävät toisinajattelijat mahtavat majailla? Ampukaa nyt joku mut alas täältä maailman huipulta 😂. Täytetekstiä. Alle kahen rivin teksteillä on riskinä kadota bittiavaruuteen. -💊-.

• Anonyymi-ap kirjoitti 2026-04-10 07:21:21 aloituksessaan 'Hukattua potentiaalia' mm.:

"Kirjoitan tämän, koska paine rinnassa on kasvanut jo fyysiseksi pahoinvoinniksi asti. Olen kolmekymppinen mies, jota on kehuttu komeaksi ja kiltiksi, ja sisimmässäni tiedän, että minulla olisi valtavasti annettavaa. Sydän on täynnä sellaista jakamatonta rakkautta ja luottamusta, jota moni nainen sanoo etsivänsä. Silti elämäni on ollut vuosia täysin yksinäisyyttä vastaan taistelua."

"Kaikki mahdolliset deittisovellukset on koluttu läpi. Tuloksena on absoluuttinen nolla. Ei tykkäyksiä, ei viestejä, ei edes hylkäyksiä – vain hiljaisuutta. Tuntuu kuin huutaisi tyhjään kaivoon. Se hiljaisuus on alkanut viedä veronsa psyykkeeltä, vaikka yritän kantaa itseni arvokkaasti."

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein? Tuntuu, että kaikki se potentiaali, mitä minussa on hyvänä ja rakastavana kumppanina, valuu täysin hukkaan tässä tyhjiössä. Välillä itku tulee ilman syytä, kun huomaa, miten kova inhimillinen puutostila tässä on päällä." https://keskustelu.suomi24.fi/t/19351641/hukattua-potentiaalia

Yksäri vastasi aloittajalle samassa ketjussa: "Huomaatko, että olet mahdollisesti hieman vihamielinen naisia kohtaan?🦄"

Siti Yksäri kirjoitti TOTENA meneillään olevassa keskustelussa 'Häiriintynyt persoona':

"Olen aina käyttäytynyt palstalla asiallisesti."

"Ilman spesifiä viittausta tiettyyn tekstiin, jossa olisin väitetysti käyttäytynyt huonosti, en hyväksy vasta-argumentteja. 🦄"

Väitteitä Yksärin huonosta käytöksestä esiintyi runsaasti ketjussa, johon edellä viittasin, mm. anonyymin kirjoitus 2026-04-10 11:08:02 :

"Kommenttisi eivät ole kohteliaita."

"Katsotaanpa, toinen avautuu yksinäisyydestään ja kelpaamattomuuden tunteestaan. Kokee menevänsä hukkaan."

"Sinä töräytät siihen, että naisvihaa!"

"Selitätkö minulle miten tämä on kohteliasta, eikä vain konista pudonnutta pskaa?"

-exKynis.mi

• Anonyymi00018

Mainiota.

Keskustelen mielelläni tästä asiasta. En pidä henkilöön kohdistuvista argumenteistä enkä aina jaksa vastata niihin. Tämä yllä oleva kommentti sen sijaan on mielenkiintoinen, koska se käsittelee vihdoin itse asiaa. 👍

Naisviha tuli tuossa yllä siteeratussa aloituksessa esille tässä kohdin:

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?

Tämä kohta tekstissä olettaa, että naiset pelaavat pelejä tai etsivät miehiä, jotka pelaavat pelejä. Se on naisvihamielinen oletus.

Jatkan keskustelua mielelläni, jos se pysyy asiassa eikä kohdistu esimerkiksi mielenterveyteeni tai persoonaani.

🦄

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Mainiota.

Keskustelen mielelläni tästä asiasta. En pidä henkilöön kohdistuvista argumenteistä enkä aina jaksa vastata niihin. Tämä yllä oleva kommentti sen sijaan on mielenkiintoinen, koska se käsittelee vihdoin itse asiaa. 👍

Naisviha tuli tuossa yllä siteeratussa aloituksessa esille tässä kohdin:

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?

Tämä kohta tekstissä olettaa, että naiset pelaavat pelejä tai etsivät miehiä, jotka pelaavat pelejä. Se on naisvihamielinen oletus.

Jatkan keskustelua mielelläni, jos se pysyy asiassa eikä kohdistu esimerkiksi mielenterveyteeni tai persoonaani.

🦄

Koska syndroomaan kuuluu, että on täysin varma itsestään, epäempaattinen, vailla omantunnon ongelmia ja että tila on ehdottoman pysyvä, syyntakeeton ja vailla omaa syytään, en tietenkään hyökkää henkilöä, Yksäriä, vastaan.

Kirjoitukseni johtui Yksärin toiminnasta, mutta oli tarkoitettu vain ja ainoastaan muille palstalaisilla. En TODELLAKAAN kuvittele, että Yksäri myöntäisi mitään.

Olen toiminut mielenterveyden alalla ja tiedän, että eräät tilat ovat peruuttamattomia, eikä henkilö ole millään tavalla syyntakeinen. -exKynis.mi

• Anonyymi00023
        å.ä.ö kirjoitti:

Koska syndroomaan kuuluu, että on täysin varma itsestään, epäempaattinen, vailla omantunnon ongelmia ja että tila on ehdottoman pysyvä, syyntakeeton ja vailla omaa syytään, en tietenkään hyökkää henkilöä, Yksäriä, vastaan.

Kirjoitukseni johtui Yksärin toiminnasta, mutta oli tarkoitettu vain ja ainoastaan muille palstalaisilla. En TODELLAKAAN kuvittele, että Yksäri myöntäisi mitään.

Olen toiminut mielenterveyden alalla ja tiedän, että eräät tilat ovat peruuttamattomia, eikä henkilö ole millään tavalla syyntakeinen. -exKynis.mi

Jatkan mielelläni kohteliasta, analyyttistä keskustelua tämän tekstinkohdan tulkinnasta:

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?"

Mielenterveydestäni en ole kiinnostunut keskustelemaan, kuten jo aiemmin ilmoitin.

🦄

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Jatkan mielelläni kohteliasta, analyyttistä keskustelua tämän tekstinkohdan tulkinnasta:

"Onko tässä maailmassa enää paikkaa miehelle, joka ei halua pelata pelejä, vaan haluaisi vain olla jollekin se kaikista tärkein?"

Mielenterveydestäni en ole kiinnostunut keskustelemaan, kuten jo aiemmin ilmoitin.

🦄

Ei ole pienintäkään syytä keskustella Yksärin kanssa. Ei se mainitsemastani syystä johda mihinkään. Mutta muiden palstalaisten kanssa voi luonneviasta keskustella, jos mikäli se enää kiinnostaa. -exKynis.mi

• Anonyymi00017

Ai häiriintynyt persoona?, no ei sitten koske minua...olen ainoastaan häiritsevä persoona :)

• Tarkoitatko, että on sellainen erityinen logiikan muoto, että häiritsevä ei voi olla häiriintynyt? Ei se ole looginen päätelmä. -exKynis.mi

• Anonyymi00019
        å.ä.ö kirjoitti:

Tarkoitatko, että on sellainen erityinen logiikan muoto, että häiritsevä ei voi olla häiriintynyt? Ei se ole looginen päätelmä. -exKynis.mi

Youtubesta ei löytynyt mutta Riemurasiasta löytyi. https://riemurasia.fi/video/Turkka-Donner-ja-Spede/202385 . "Pasasen logiikka". "Hauskaa kevättä!". Häiriintynyt mutta sujut asian kanssa. Ei ihmisiä voi muuttaa, persoonaa = elämänasennetta yms. -💊-.

• Anonyymi00021
        å.ä.ö kirjoitti:

Tarkoitatko, että on sellainen erityinen logiikan muoto, että häiritsevä ei voi olla häiriintynyt? Ei se ole looginen päätelmä. -exKynis.mi

Päinvastoin, häiritsevä ei ole ollenkaan sama kuin häiriintynyt. Linkissä muutama esimerkki :)

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Päinvastoin, häiritsevä ei ole ollenkaan sama kuin häiriintynyt. Linkissä muutama esimerkki :)

Looginen päätelmä kuuluu: Hairitsevä voi olla tai ei olla häisiintynyt. Siis joko yksi tai molemmat. -exKynis.mi

• Anonyymi00020

Tappajatkin löytävät helpottavan syyn toiminnalleen, mikseivät palstan kiusaajat niin tekisi?

AV

• Anonyymi00022

Ajatelkaas, jos häiriintynyt pohtisivat tällaista, eikö häiritsisi.
      Ainahan se on joku muu kuin pohtija.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe