Mitä ominaisuutta arvostat toisessa ihmisessä eniten?
Aloitan itse. Arvostan eniten rehellisyyttä. Kaikki muu tulee rehellisyyden jälkeen.
Ihmisen ominaisuudet
82
559
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja näin Vapun kunniaksi sopii musiikiksi aina ajankohtainen Working Class Hero
https://youtu.be/Ve-mANenpC4?si=AUSApVQkei2wwxv8 Toi rehellisyys olisi minunkin valinta. Sanon toisen .. aitous.
- Anonyymi00003
Ihminen voi olla aidosti epärehellinenkin. Toiset ei vaan tunnista sitä epärehellisyyttä, koska ovat niin lumoissa sen aitouden kanssa.
Mutta kukaan ei ole rehellisesti epärehellinen tai epärehellisesti rehellinen. Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihminen voi olla aidosti epärehellinenkin. Toiset ei vaan tunnista sitä epärehellisyyttä, koska ovat niin lumoissa sen aitouden kanssa.
Mutta kukaan ei ole rehellisesti epärehellinen tai epärehellisesti rehellinen.No juu.. rehellisesti epärehellisiin olen kyllä törmännyt .. ovat ihan aitoja kuspäitä. Exä esmes on justiinsa sellainen. Siksi kai tykästyinkin häneen kun oli niin aito oma ihtensä. Eli kuspää.
En arvosta epärehellisyyttä mutta jostakin kumman syystä sallin sen kuitenkin exälle.- Anonyymi00017
Pikku-pirpana kirjoitti:
No juu.. rehellisesti epärehellisiin olen kyllä törmännyt .. ovat ihan aitoja kuspäitä. Exä esmes on justiinsa sellainen. Siksi kai tykästyinkin häneen kun oli niin aito oma ihtensä. Eli kuspää.
En arvosta epärehellisyyttä mutta jostakin kumman syystä sallin sen kuitenkin exälle.Minäkin olen sallinut joskus joillekin enemmän kuin toisille, kunnes en enää ole sallinut. Jotenkin aina olettanut, että aikuinen ihminen näkee itsensä ja osaa tehdä tarvittavat korjausliikkeet. Aika harvoin joku on tehnyt ja nekin alkaa yleensä silloin kun mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Ja usein silloin alkaa olla jo liian myöhäistä.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minäkin olen sallinut joskus joillekin enemmän kuin toisille, kunnes en enää ole sallinut. Jotenkin aina olettanut, että aikuinen ihminen näkee itsensä ja osaa tehdä tarvittavat korjausliikkeet. Aika harvoin joku on tehnyt ja nekin alkaa yleensä silloin kun mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Ja usein silloin alkaa olla jo liian myöhäistä.
Tuo salliminen, vaikka se onkin tavallaan tietoinen valinta, se silti vaan tapahtuu. Mä luulen että tuossa on paljolti kyse myös persoonallisuudesta, siis siinä, että sallii toisen käyttäytyä huonosti. Enkä nyt tarkoita mitään parisuhdeväkivaltaa vaan vaikkapa juurikin tuota epärehellisyyttä.
Tiedän toki ihmisiä jotka ovat erittäin omanarvontuntoisia ja jyrkkiä mielipiteissään sen suhteen kuinka heitä tulee kohdella. Itse en kuulu tuohon ryhmään ja sallin kanssaihmisille lähes kaiken, mitä suoltavat. Sillä ei ole minun vastuullani ohjata ihmisiä käyttäytymään minua kohtaan.
Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla osata käyttäytyä niin minua kuin muitakin kohtaan. Jos ei osaa, se ei ole minun häpeäni.
Saan alvariinsa huonoa kohtelua kanssaihmisiltäni. Siksi kun sallin sen. Minä en aidosti välitä siitä miten minua kohdellaan. Erottuupa jyvät akanoista paremmin, kun jokainen näyttää omat kasvonsa.- Anonyymi00020
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuo salliminen, vaikka se onkin tavallaan tietoinen valinta, se silti vaan tapahtuu. Mä luulen että tuossa on paljolti kyse myös persoonallisuudesta, siis siinä, että sallii toisen käyttäytyä huonosti. Enkä nyt tarkoita mitään parisuhdeväkivaltaa vaan vaikkapa juurikin tuota epärehellisyyttä.
Tiedän toki ihmisiä jotka ovat erittäin omanarvontuntoisia ja jyrkkiä mielipiteissään sen suhteen kuinka heitä tulee kohdella. Itse en kuulu tuohon ryhmään ja sallin kanssaihmisille lähes kaiken, mitä suoltavat. Sillä ei ole minun vastuullani ohjata ihmisiä käyttäytymään minua kohtaan.
Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla osata käyttäytyä niin minua kuin muitakin kohtaan. Jos ei osaa, se ei ole minun häpeäni.
Saan alvariinsa huonoa kohtelua kanssaihmisiltäni. Siksi kun sallin sen. Minä en aidosti välitä siitä miten minua kohdellaan. Erottuupa jyvät akanoista paremmin, kun jokainen näyttää omat kasvonsa.Minunkin puolesta jokainen ihminen saa olla mitä on. Minua ei haittaa enkä halua muuttaa ketään. Mutta jos minun lähelle haluaa, silloin minulla on täikampa käytössä seulonnassa.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minunkin puolesta jokainen ihminen saa olla mitä on. Minua ei haittaa enkä halua muuttaa ketään. Mutta jos minun lähelle haluaa, silloin minulla on täikampa käytössä seulonnassa.
Haa! Samiksii!
Lähelleni ei pääse oikeastaan millään. Hyvin harva ja valittu jos oikeastaan nekään. En tarvitse juurikaan ihmisiä ympärilleni, olen sellainen yksinäinen susi. Osaan olla ja elää ihan itse.
Nautin suuresti kun tapaan ihmisiä jotka uskaltavat olla rehellisesti ja aidosti omia itsejään. Ei mun edes tarvii pitää niistä, mutta tykkään kun ovat aitoja. Erilaisuus on kuitenkin rikkaus.Palstakamu kirjoitti:
Erittäin hyvät arvot. Voin allekirjoittaa.
Siis mähän tykkään sinustakin kuin hullu puurosta. Olet just ihana, kun olet niin oma itsesi. Tykkään ja arvostan. Sä et juurikaan eaitä. Ehkä nuorempana teit niin, mutta nykyään olet ihastuttava sinä itse. Ihan parhaimmuutta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Siis mähän tykkään sinustakin kuin hullu puurosta. Olet just ihana, kun olet niin oma itsesi. Tykkään ja arvostan. Sä et juurikaan eaitä. Ehkä nuorempana teit niin, mutta nykyään olet ihastuttava sinä itse. Ihan parhaimmuutta.
Siis esitä... hiton typot.
Aitous on tärkeä ominaisuus. En kovin pitkään jaksaisi katsella ihmistä, joka teeskentelee ja esittää jotain teatteria. Tuollainen käytös on todella rasittavaa.
Parisuhteessa(kin) pitää olla luonnollinen ja aito oma itsensä.
Iloista vappua sinulle! 🥳🎈🌸tosi.typy kirjoitti:
Aitous on tärkeä ominaisuus. En kovin pitkään jaksaisi katsella ihmistä, joka teeskentelee ja esittää jotain teatteria. Tuollainen käytös on todella rasittavaa.
Parisuhteessa(kin) pitää olla luonnollinen ja aito oma itsensä.
Iloista vappua sinulle! 🥳🎈🌸Niin.. onhan se sääli jos ihmisessä ihastuu siihen teatteriin. Sellaisella ihmissuhteella ei ole tulevaisuutta.
Hyvää vappua sinullekin. ❤️
- Anonyymi00002
Rehellisyys ja aitouskin on hyviä, mutta joskus on parempikin olla vähän epärehelllinen ja epäaito, mutta kunhan on sitä vilpittömästi.
- Anonyymi00004
Miten sellainen onnistuu?
Minulle ei tule mieleen kuin yksi tapa. Se on silloin luulee tietävänsä, mutta ei tiedä luulevansa. Ja jos se jatkuu riittävän kauan, sekin muuttuu epärehellisyydeksi ja vilpillisyydeksi. - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten sellainen onnistuu?
Minulle ei tule mieleen kuin yksi tapa. Se on silloin luulee tietävänsä, mutta ei tiedä luulevansa. Ja jos se jatkuu riittävän kauan, sekin muuttuu epärehellisyydeksi ja vilpillisyydeksi.No esimerkiksi keksiä joku hätävalhe alkuun tai olla olevinaan kuin joku ei haittais, vaikka haittais, mutta kun on päässyt pysähtymään asian kanssa, niin tulee sitten uudelleen ja sanoo, että hei....oikeesti asia on nyt näin....
Harvoin ihmiset osaa siinä siunaaman hetkessä miettiä asioita loppuun asti... siihen tarttee aikaa. :o)
Mercy, anna mersu.... :oD - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No esimerkiksi keksiä joku hätävalhe alkuun tai olla olevinaan kuin joku ei haittais, vaikka haittais, mutta kun on päässyt pysähtymään asian kanssa, niin tulee sitten uudelleen ja sanoo, että hei....oikeesti asia on nyt näin....
Harvoin ihmiset osaa siinä siunaaman hetkessä miettiä asioita loppuun asti... siihen tarttee aikaa. :o)
Mercy, anna mersu.... :oDMinä en jaksa keksiä mitään hätävalheita. Näen vähemmän huonoksi vaihtoehdoksi hiljaisuuden. Kyllä fiksumpien pitäisi tajuta hiljaisuuden tarjoama vastaus.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä en jaksa keksiä mitään hätävalheita. Näen vähemmän huonoksi vaihtoehdoksi hiljaisuuden. Kyllä fiksumpien pitäisi tajuta hiljaisuuden tarjoama vastaus.
No sulla ei oo siihen talenttia. :oD
Mulle luoja loi älyttömän mielikuvituksen ja ajatusta nopeammat puheentuottovehkeet, niin ei kerkee pitää hiljaista hetkee. :oD - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No sulla ei oo siihen talenttia. :oD
Mulle luoja loi älyttömän mielikuvituksen ja ajatusta nopeammat puheentuottovehkeet, niin ei kerkee pitää hiljaista hetkee. :oDMulla on talenttia vaikka mihin kusetukseen. En vaan näe sitä oikeana ja järkevänä tapana toimia. Se tulee aina ennen pitkää vaikeuttamaan ja monimutkaistamaan elämää ja minä pidän yksinkertaisesta elämästä. Monimutkaisena ihmisenä pidän yksinkertaisesta elämästä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mulla on talenttia vaikka mihin kusetukseen. En vaan näe sitä oikeana ja järkevänä tapana toimia. Se tulee aina ennen pitkää vaikeuttamaan ja monimutkaistamaan elämää ja minä pidän yksinkertaisesta elämästä. Monimutkaisena ihmisenä pidän yksinkertaisesta elämästä.
No minäkään en pidä valehtelusta...mutta toisaalta taas huomaan, etten ihan aina osaa olla heti suoraselkäisen rehellinen ja edes aito... Kai sitä on tää savolaisuus niin verissä? :oD
Mutta en kuitenkaan halua "kusettaa" ketään, koska olen vilpitön. 😇 - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
No minäkään en pidä valehtelusta...mutta toisaalta taas huomaan, etten ihan aina osaa olla heti suoraselkäisen rehellinen ja edes aito... Kai sitä on tää savolaisuus niin verissä? :oD
Mutta en kuitenkaan halua "kusettaa" ketään, koska olen vilpitön. 😇Oletko ikinä miettinyt sellaista että ihmistä, joka ei valehtele itselle, on mahdotonta kusettaa. Moni luulee pystyvänsä siihen, mutta se ei ole mahdollista.
Tässä siis vinkki jokaiselle, joka ei halua tulla kusetetuksi. Tulkaa rehelliksi itselle ja lakatkaa kusettamasta itseään. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko ikinä miettinyt sellaista että ihmistä, joka ei valehtele itselle, on mahdotonta kusettaa. Moni luulee pystyvänsä siihen, mutta se ei ole mahdollista.
Tässä siis vinkki jokaiselle, joka ei halua tulla kusetetuksi. Tulkaa rehelliksi itselle ja lakatkaa kusettamasta itseään.No varmaan totta....
Yltiörehellisyys onkin minusta vaikeaa ja se aitouskin, siksi mä heitin tuon vilpittömyyden.
- Anonyymi00005
Niin ja minuakin on monesti sanottu epärehelliseksi. Mutta se johtuu siitä, että minä jätän asioita kertomatta, ei sen takia että valehtelisin.
Mites arvon palstalaiset, pidättekö kertomatta jättämistä valehteluna?
-ap.Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Jos antaa ymmärtää, niin se on jo siinä rajoilla.
- Anonyymi00025
Joskus on hyvä olla kertomatta liikaa omaksi suojelukseksi. Yleensä siitä eivät pidä ihmiset jotka haluaa pelata sinun asioilla.
- Anonyymi00035
Siinä vaiheessa se ei ainakaan oo rehellistä eikä reilua jos tietää että se mitä ei kerro vaikuttaa jonkun asioihin, tai jos jättää kertomatta vaikka kysytään. -sivulta
- Anonyymi00038
Pidän jos esim. parisuhteessa jätetään kertomatta, että on sivusuhde. Voidaan vedota siihen, että mitä ei tiedä, siitä ei kärsi. Sellainen ihminen on valehtelija, joka elää petoksessa ja pettää kertomatta jättämällä toista osapuolta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pidän jos esim. parisuhteessa jätetään kertomatta, että on sivusuhde. Voidaan vedota siihen, että mitä ei tiedä, siitä ei kärsi. Sellainen ihminen on valehtelija, joka elää petoksessa ja pettää kertomatta jättämällä toista osapuolta.
Sivusta oli tuo kommentti.
- Anonyymi00057
Pidän, jos se estää olemasta rehellinen, vaikeneminen. En tykkää.
- Anonyymi00060
No ei, ei kertomatta jättäminen ole valehtelua, mutta loukkaavaa se voi olla. Kuten se, että teeskentelee kuuntelevansa ja ei kuitenkaan kuuntele. Ja että puhuttelee jotakuta ”arvon” joksikin, vaikkei arvostaisi pätkän vertaa :D
Mutta miten suhtaudut siihen, että joku on joskus sinulle sinua koskevista asioista rehellinen? Käännätkö sen esim. toisen ihmisen tyhmyydeksi?
- Anonyymi00006
Nöyryyttä vaikka hyvyys hanttiin laittaakin. Kiitollisuus on vaan hedelmää.
Naisissa näen parhaimpana herttaisuuden. -exKynis.mi
- Anonyymi00007
Rehellisyys on perseestä.
Rehellisyyden puolestapuhujat oikeuttavat oman huonon käytöksensä rehellisyyden nimissä.
Tai edellyttävöt rehellisyyttä ja saavat päälle itkupotkuraivarit.- Anonyymi00008
Huonosta käytöksestä tulee lopulta kärsimään eniten se huonosti käyttäytyvä itse. Koska sitä ei siedä lopulta muut kuin samanlaiset huonosti käyttäytyvät ja silloin saa kokea miltä se tuntuu. Toiset tottuu siihen eikä näe sille vaihtoehtoa, toiset taas saattaa oppia jotain ja tehdä korjausliikkeitä omaan käytökseen. Mutta jos ei ole rehellinen itselle, korjausliikkeet ei tule onnistumaan.
Höpösis pöpsis. Ei rehelliset ole sen huonokäytöksellisempiä kuin muutkaan.
Vikahan voipi olla myös vastaanottajassa, jos ei kestä totuuden torvia. Se vain, kun meillä kaikilla on vähän niinkuin oma totuutemme.
Aidosti rehellinen ihminen ymmärtää myös sen, ettei se oma totuus ole ainoa totuus.
Tilanteena, sulla on räkäklimppi poskessa ja rehellinen ihminen mainitsee siitä sinulle ja epärehellinen väittää, ettei huomannut mitään. Kumpi siis on se huonokäytöksinen?
- Anonyymi00010
Rehellisyys helpottaa arvioimaan ihmisiä. Ailahtelevainen rehellinen skitsofreenikko voisi saada toki suuremmankin maan ihan sekaisin, kuten Yhdysvallat?
Tuskin ystävyyssuhde, tai parisuhde olisi ihan helppoa sellaisen henkilön kanssa?
AV Rehellisyys tietysti, mutta myös luotettavuus.
Ilman luottamusta ei voi rakentaa, eikä sitoutua. Perusta ei kanna.- Anonyymi00014
Eikös olekin kiva tiedostaa miten jollakin on aina mukanaan pikaliimaa, kun tulee se tunne että menisi hetkiseksi ihan rikki?
Tämä viikko on taas osoittanut sen miten ihmissuhteet ovat tärkeitä tasapainottamaan elämään tulevia tulvia ja kuohahduksia.
AV - Anonyymi00016
Rehellisyys ja luotettavuus kulkee käsi kädessä. Ei yhtä ilman toista.
- Anonyymi00019
Tosi typy on oikeassa, luottamus on tärkein asia ihmiselämässä.
Kiinassa oli sanonta, "jos et luota, älä käytä".
Sama perustuu ihmissuhteisiin, puoluepolitiikkaankin ja sen mukanaan tuomiin lupauksiin.
Purrahan sanoi ennen vaaleja ettei vähäosaisilta leikata!
Mjoo, ei ole muualta edes yritetty leikata. Päinvastoin. Leikkaukset ovat juurikin kohdistuneet vähäosaisiin, joten persut ovat uusi poliittinen luuseri.
AV Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikös olekin kiva tiedostaa miten jollakin on aina mukanaan pikaliimaa, kun tulee se tunne että menisi hetkiseksi ihan rikki?
Tämä viikko on taas osoittanut sen miten ihmissuhteet ovat tärkeitä tasapainottamaan elämään tulevia tulvia ja kuohahduksia.
AV"Hetipiti"-pikaliima ja jesari, nämä ovat onnistuneen parisuhteen kantavat voimat. Pienetkin säröt korjataan käden käänteessä. 😊
- Anonyymi00018
Haista paska
- Anonyymi00026
Olen samaa mieltä, rehellisyys ja luotettavuus. Sen kun kerran rikkoo, sitä ei saa enää takaisin. Valitettavasti moni ei pysty siihen, koska se vaatii työtä, varsinkin jos sitä ei ole tehnyt itsensä kanssa.
- Anonyymi00027
Mitä läheisempi ihmissuhde, sitä tärkeämpää on kuulla raadollinenkin totuus hätävalheiden sijaan.
Asiaa. Ja painavaa sellaista. Valheet sotkevat vain kaiken. Varsinkin hätävalheet, jotka muutenkin on kuin tönkkösuolattuja sillejä.
- Anonyymi00028
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi00029
Omituisuus pitäisi listata tahdittomuuksien kartalle kyllä.
- Anonyymi00030
Lojaalius, ilman luottamusta ei ole mitään
- Anonyymi00031
Hyväksikäyttö. Kaikenlainen hyväksikäyttö.
Vilma- Anonyymi00036
Siis. Enhän mä tuollaista tekevää arvosta. Eieiei.
Arvostan huomaavaista ihmistä.
Vilma
- Anonyymi00032
Luottamusta arvostan eniten toisessa ihmisessä.
- Anonyymi00033
Sanoisin, että eniten arvostamani ominaisuus on luotettavuus.
- Anonyymi00034
Lisään vielä, että minun mielestäni ihmisellä on oikeus myös omiin salaisuuksiinsa. Minulle ei tarvitse kaikkea kertoa. En myöskään kaipaa yltiörehellisyyttä. Toisinaan on ihan hyvä jättä jotakin sanomatta ja sanoa vähän nätimmin kuin mieli ehkä tekisi. Tärkeintä en se, että voin luottaa toiseen.
- Anonyymi00037
Luottamuksellisuutta.
- Anonyymi00040
Herkkyyttä ja periksiantamattomuutta.
Ja rehellisyyttä.
Kuinka hyvin muuten ajattelet itse kestäväsi toisen rehellisyyttä sinua kohtaan? - Anonyymi00041
Arvostan ihmisen tuhovoimaa.
- Anonyymi00042
Tämän palstan perusteella ihailet feminismiä siis...
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tämän palstan perusteella ihailet feminismiä siis...
No siis miehistä tuhovoimaa. En sellaista hidasta kiduttamista ja näännyttämistä kuin feminismi tekee.
- Anonyymi00053
Anonyymi00043 kirjoitti:
No siis miehistä tuhovoimaa. En sellaista hidasta kiduttamista ja näännyttämistä kuin feminismi tekee.
Eikös sun vfnäläiset kollegasi tuuminut, että akat synnyttää kyllä lisää...
Eli ei ukot pärjää... - Anonyymi00064
Anonyymi00043 kirjoitti:
Meillä sanotaan pieruja "miehiseksi tuhovoimaksi".
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Meillä sanotaan pieruja "miehiseksi tuhovoimaksi".
Kyllä se naisella on paljon tuhovoimaisempaa, ne kun syö myrkyllistä vihreetä p*skaa.
- Anonyymi00044
Sitä, että osaa nähdä oman epätäydellisyytensä, eikä esitä parempaa kuin mihinkään yksikään ihminen tällä telluksella pystyy. Osaa pyytää anteeksi ja osaa antaa anteeksi.On erehtyvänen / inhimillinen ja empaattinen. Ja suo mahdollisuuden muillekkin virheisiin. Osaa epäitsekkäästi Rakastaa.🤷♀️
- Anonyymi00050
Yrititkö yksinkertsistaa alempana? 😄
- Anonyymi00045
Luotettavuus, aitous ja hyväsydämisyys. Tuossa oki kyllä pari liikaa, kun kysyttiin vaan yhtä, mutta menköön.
Aletheias- Anonyymi00048
Vastaahan tuohon "puolisomiesaloitukseenkin". 😄
Js joko ostit hakasen? 😀 - Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Vastaahan tuohon "puolisomiesaloitukseenkin". 😄
Js joko ostit hakasen? 😀Pitääpä käydä vastaamassa 😅
Ei tässä nyt mitään hakasia ole ehtinyt ostelemaan 🫣 Hyvin se lauta on pysynyt paikallaan 😁
Aletheias - Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Pitääpä käydä vastaamassa 😅
Ei tässä nyt mitään hakasia ole ehtinyt ostelemaan 🫣 Hyvin se lauta on pysynyt paikallaan 😁
AletheiasAiniin... oliko sulla ystävätapaamisjuttuja tässä? 😄
Kohta se sun mökki luhistuu niskaas... 🤣 - Anonyymi00061
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ainiin... oliko sulla ystävätapaamisjuttuja tässä? 😄
Kohta se sun mökki luhistuu niskaas... 🤣Te miehet ootte aina niin dramaattisia 😅 Mökki pysyy ihan hyvin kasassa, jesari auttaa moneen 🙃
Aletheias
- Anonyymi00046
Aitous se sisältää oikeastaa kaikesta tärkemmäit. Ihminen on sitä mitä on.
- Anonyymi00047
Niin jos olisi vain yksi, niin se olisi Rakkaus. Rakkaus ei ole mitään minimaalista ' parisuhde rakkautta' , vaan jotain äärettömän suurta ja yhdistävää. Kaikki mikä erottaa, millään tavalla erottelee tai itsekkäästi oikeassa olee, ei ole rakkaudesta. 🤷♀️
- Anonyymi00049
Rakkaus on liian vaikea ja monisyinrn tajuta. Kiva kylläkin. 😃
- Anonyymi00051
Olemme kaikki kipinöitä samasta alkulähteestä. Tulimme tänne virtuaalielämään seikkailemaan ja haastamaan itseämme. Täällä olemme pihalla kuin lumiukot. Etsimme onnea ja totuutta sieltä, missä sitä ei ole. Mutta se meille suodaan, virheet on sallittuja, s illä ainoastaan virheiden kautta täällä opitaan . 🤷♀️
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olemme kaikki kipinöitä samasta alkulähteestä. Tulimme tänne virtuaalielämään seikkailemaan ja haastamaan itseämme. Täällä olemme pihalla kuin lumiukot. Etsimme onnea ja totuutta sieltä, missä sitä ei ole. Mutta se meille suodaan, virheet on sallittuja, s illä ainoastaan virheiden kautta täällä opitaan . 🤷♀️
Uuh... mulle samat napit myös. 😁
https://youtu.be/lNP6L1b0omk?is=U7C-ft8CEYayOSjI
Ihanaa vaikka keljuilen, kujeillen. 🙃
- Anonyymi00056
Kyllä se rehellisyys on mullakin ensimmäisenä. Sitten heti perään luotettavuus.
- Anonyymi00058
Ja siis eihän kaikki ihmiset kestä rehellisyyttä, kun jo väittää etten ole rehellinen, vaikka olen mut vitut heistä. Riittää kun itse tiiän olevani rehellinen luulkoon mut mitä lystää.
Toi edellinen.. Oli myös mun komma. - Anonyymi00059
Kunnollisuutta ja tahdikkuutta arvostan, ei vilppiä eikä kieroilua.
- Anonyymi00062
Komppaan.
On energiaa vievää, kun törmää päinvastaiseen. Yhtäkkiä.
Vilma
- Anonyymi00063
Vastuuntuntoisuus. Vastuuntuntoinen ihminen mm. valitsee olla rehellinen, mutta vaikeissa paikoissa rakentavasti sitäkin.
- Anonyymi00065
Onko se vastuun kantaminen joskus kuitenkin paikka, jossa ei edes voi olla rehellinen? Jos ei oikeasti tiedä, mitä joku päätös merkitsee ja joutuu silti perustelemaan sen pakon toisille?
- Anonyymi00066
Rehtiyttä ja reiluutta arvostan ehkä eniten.
- Sheena- Anonyymi00068
Kuin myös.
Mikä pettymys, kun ihminen mainostaa suureen ääneen olevansa rehellinen eikä ole sitä.
Itseään ei pitäisi määritellä.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999